PDA

Volledige versie bekijken : UFC Undisputed 2010

IIcon
2 juni 2010, 21:48
Bij deze de officiële topic van UFC Undisputed 2010.

Strx weer eens begin freaken ^^

Rorschach
3 juni 2010, 00:22
Goei initiatief!
Seg Mike, als ge op de grond ligt, hoe graak je dan het beste weg? Zachtjes draaien (cirkels?) met je stick of snel draaien? Ik doe eigenlijk gewoon maar wat en op den duur graak ik er wel uit, maar weet totaal niet wat het beste is.

IIcon
3 juni 2010, 09:46
Om weg te geraken als de Computer vanboven op je ligt: Met je rechterchampignon naar boven, en een half draaitje naar links of rechts, of schuin naar links boven en draaitje naar rechts geven.

Om in een clinch een takedown uit te voeren moet je eerst en vooral de move aanleren. Want een CAF waarmee je career begint heeft de moves nog niet. Pas wel op daj hem niet aanleert om hem te takedownen met een bodylock, want dan moet je eerst de bodylock leren.

Gewoon eens in elk fightcamp naar de moves kijken, heb ik ook gedaan. Je leert er nog veel uit want de buttons staan erbij en ze tonen een filmpje wat de moves juist inhoud.

Kheb een Camp aangemaakt, juist nog me toevoegen en ik kan je inviten

Online sta ik nu 90 - 32

Update ---------> 107 - 36, lvl 47 ^^

Update ---------> 111 - 36, lvl 49

Implar
3 juni 2010, 12:29
Om weg te raken van de grond (als de computer rechtstaat), moet je de linker joystick indrukken. (in de demo toch)

flipperwi
3 juni 2010, 12:46
vraagje over de multiplayer:
Stel je gaat met drie of vier man online, kan je dan in dezelfde lobby komen waarbij je gevechten onder mekaar doet. Kunnen degene die geen match hebben de wedstrijd volgen?

IIcon
3 juni 2010, 13:57
Ze kunnen de wedstrijd niet volgen nee, en als je tegen mekaar kan vechten weet ik juist niet.

Rorschach
3 juni 2010, 17:56
En hoe zit het met die career mode? Ik zit al in jaar 2019 en ben nummer 1 en nog altijd die achievement niet unlocked :p. Wat moet ik nog doen mss?

IIcon
3 juni 2010, 20:31
Career is 12 jaar ;)

Rorschach
4 juni 2010, 09:27
Pitbull, wat ik ook niet snap is de online mode.
Ik heb 3 matchen gespeeld, bij elke fighter die ik kies staat erbij dat hij onervaren is enzo, vechten deze dan ook minder goed? Want de mensen die ik ben tegengekomen, dat ging er gewoon los over.

Match begint net, iemand legt me op de grond, slaat 2 keer en Knock out...

sneesie
4 juni 2010, 14:24
hebben jullie ook problemen met online fight camp hij vind nooit iemand en online match heb ik precies zelfde hebben jullie het ook. als jullie willen voeg me even toe kunnen we beetje online spelen Id is sneesie

IIcon
4 juni 2010, 17:49
Jep ;) Er moet nog een update komen

Rorschach
5 juni 2010, 07:53
Die Tittle Defense Mode lukt me maar niet... Ik neem Brock Lesnar, slaag de eerste 9 in frut vaneen maar dan die tiende smijt me altijd met een grapple op de grond en een submission en ik draai als een zot met mijn sticks maar niets helpt, direct eraan...

IIcon
5 juni 2010, 11:01
Maken dat je ook niet te moe bent..
Als hun stamina nog vol is, en de jouwe maar half op bijna leeg. Dan submitten ze je easy

Rorschach
5 juni 2010, 12:56
Maar ik had ook iets gehoord dat je u rechterstick een 2 tal seconden moet blijven indrukken en dan pas beginnen draaien...
Snap het nog altijd niet ze, wordt soms op de grond gekegelt en submission... Game over.

IIcon
5 juni 2010, 20:43
nene, altijd 1x klikken als jy submit, en dan ronddraaien met de klok mee ( rechterstick ).. Ik ben freak in UFC, dus zal het wel weten ;) das het enige hoe je eruit kan geraken of zelf submitn.. dusja :) Oefening baart kunst

Rorschach
5 juni 2010, 20:54
Inderdaad pitbull, gaat al veel beter nu :).

Kheb net nog mijn achievement voor 25 wins. Ik sta nu op 33 - 45 ofzo.

IIcon
5 juni 2010, 21:59
nice nice :) begint hé..

Ik sta nu op 140 - 43

Runkle
5 juni 2010, 22:54
nene, altijd 1x klikken als jy submit, en dan ronddraaien met de klok mee ( rechterstick ).. Ik ben freak, dus zal het wel weten ;) das het enige hoe je eruit kan geraken of zelf submitn.. dusja :) Oefening baart kunst

kleine correctie

Rorschach
5 juni 2010, 23:44
Hoe zit dat eigenlijk voor die achievement voor trainer te worden in een online fightcamp?
Als iemand zo'n camp heeft invite mij gerust (GT: pettzor), ik wil dit spel op 1000 zetten!

IIcon
6 juni 2010, 11:55
kleine correctie

;) haha

pettzor, kgaje wel inviten vandaag

Rorschach
6 juni 2010, 15:55
Cava is goed man, ksta nu op 55-60, die submissions beginnen echt goed te lukken!

Rorschach
7 juni 2010, 14:33
Weet er iemand hoe je een match kan laten stoppen door de dokter omwille van cuts?
Ik heb op x360achievements.org een methode gevonden door gewoon te slaan, maar de presentator zegt wel dat hij een cut heeft maar de match wordt nooit gestopt...
Ik blijf gewoon slagen (niet met LB) op zijn hoofd maar er gebeurd neits, zo gaat het zelf verder tot de 3 ronden gedaan zijn...

Mss bugged bij mij?

IIcon
7 juni 2010, 20:27
gwn op ze kop blijven meppen, mss heb je geluk da ze het opeens stoppen

[:.Tker.:]
9 juni 2010, 13:15
heb de game hier op B&S gekocht, add mij maar als je wil.
Ik ben er wel niet zo erg goed in. :D

Rsixxer
10 juni 2010, 20:39
Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen. heb niet zo lang geleden een PS3 aangeschaft en recent ook UFC2010. Spel werkt naar behoren en heb er al veel fun mee gehad echter lukt het mij niet om online te gaan. Heb de code gebruikt in de online PS-store om dit te unlocken maar toch geraak ik er niet op. Heeft er iemand ervaring mee? Doe ik iets verkeerd?
De code wordt geaccepteerd, de download start, de app wordt geinstalleerd maar toch geraak ik niet online. Deze optie blijft in het 'grijs' staan in de game en verwijst me telkens weer naar de PS-store!
Alle tips welkom

Rorschach
11 juni 2010, 00:21
Is normaal he man, je hebt een ps3!

Op xbox heb je die shit ni voor :D, alle hop hop, naar het ps3 forum!