PDA

Volledige versie bekijken : BF op zoek naar actieve leden voor COD

kay-gell
1 juni 2010, 22:29
Wij van BF zijn op zoek naar nieuwe en erg actieve leden.
We zijn een clan met een 30-tal geregistreerde leden met één probleem: De meeste van onze leden spelen nog amper cod en reageren al helemaal niet meer op clanwars.

Wij zouden terug zoals vorig jaar terug actief worden op de ladders en tournaments winnen. Daarom zoek ik samen met nog 3 andere hardcore leden mensen die vaak COD spelen en mee willen helpen aan het opbouwen van een degelijk parcours.

Leden moeten twee voorwaarden hebben:

- actief zijn (om een idee te geven ik heb er +-25 dagen online gameplay opzitten)
- kd van min 1,2 hebben

Belgiums Finest (http://belgiumsfinest.forumotion.com/forum.htm)

Dit is onze site, je mag mij ook altijd op PSN toevoegen om eens een try out te doen.PSN: kay-gell

ILIQUID
1 juni 2010, 22:36
gewoon uit interesse: welke toernooien zijn dat?

kay-gell
1 juni 2010, 22:37
Toernooien op consolegaming. Alhoewel we gamebattles aan het overwegen zijn.

ILIQUID
1 juni 2010, 22:37
Okido

MrFlava-
1 juni 2010, 22:51
Er zijn dus wel degelijk problemen,heb ik terstrak wel gemerkt..
Als eerste gewoon die inactieve leden eruit gooien,en doorgaan met een klein groepje van 10-15

30 leden kan je nooit in de hand hebben!
En stilletjes aan opbouwen naar de clanwars,dus af en toe eens Scrims,endan blijven trainen op de trainingen,de ladders zijn dus ook bedoelt om te trainen dus gebruik die zeker.
Als je daar stilletjes aan bijna elke match gaat winnen,dan zou ik beginnen met de Tournooikes,want daar zitten wel de Pro's.

Wij zitten met 13 leden in de clan,en laten alleen maar actieve leden toe,en leden die echt wel het team versterken..

kay-gell
1 juni 2010, 23:15
Er zijn dus wel degelijk problemen,heb ik terstrak wel gemerkt..
Als eerste gewoon die inactieve leden eruit gooien,en doorgaan met een klein groepje van 10-15

30 leden kan je nooit in de hand hebben!
En stilletjes aan opbouwen naar de clanwars,dus af en toe eens Scrims,endan blijven trainen op de trainingen,de ladders zijn dus ook bedoelt om te trainen dus gebruik die zeker.
Als je daar stilletjes aan bijna elke match gaat winnen,dan zou ik beginnen met de Tournooikes,want daar zitten wel de Pro's.

Zo was het vorig jaar en dat willen we dus terug :)

Wij zitten met 13 leden in de clan,en laten alleen maar actieve leden toe,en leden die echt wel het team versterken..

Yup, dat was ook een beetje het probleem. Mensen met lage kd's en weinig uren gameplay kun je ook niet echt op vertrouwen.
Maar bon, we gaan grondige opkuis doen want bij 2 van de 3 wars die we gespeeld hebben op consolegaming hebben we moeten forfaiten.

MrFlava-
1 juni 2010, 23:24
Zo was het vorig jaar en dat willen we dus terug :)

Yup, dat was ook een beetje het probleem. Mensen met lage kd's en weinig uren gameplay kun je ook niet echt op vertrouwen.
Maar bon, we gaan grondige opkuis doen want bij 2 van de 3 wars die we gespeeld hebben op consolegaming hebben we moeten forfaiten.

Gewoon een opkuis doen,de actieve en goede spelers laat je over,endan zoek je gewoon actieve leden..
En zeker niet gaan snipen in een clanwar,zoals daarstraks gebeurd is.:p

kay-gell
1 juni 2010, 23:26
Gewoon een opkuis doen,de actieve en goede spelers laat je over,endan zoek je gewoon actieve leden..
En zeker niet gaan snipen in een clanwar,zoals daarstraks gebeurd is.:p

Mja, mannen doen iets te graag quickscopes en al. :D
En vroeger konden we zo winnen, maar ja toen waren we ook met meer als 3 man :lol:

MrFlava-
1 juni 2010, 23:33
En probeer te bespreken wat je gaat doen,want jullie gingen eigenlijk maar ergens naartoe,maar het is zeker een leuk Team.

Dus zeker de moeite om te joinen!

Shadowfox
1 juni 2010, 23:43
Heb misschien interesse.

Valt eigenlijk een beetje te zien hoe serieus jullie dit spel nemen. Heb geen zin om elke avond verplicht een training te moeten doen. Ook als jullie wars op ondeftige uren zijn ben ik al niet meer geïnteresseerd. Bij 3C was dat altijd rond een uur of 11 's avonds en als ik 's morgens om 6u30 uit mijn nest moet heb ik daar alles behalve zin in.

Mijn K/D is denk ik rond 1.30, maar ben dan ook een challenge hoer en heb alle assault challenges gedaan (ook al ging ik meer dood door die kutwapens dan wat anders :p)

Ik denk dat meerdere mensen hier wel kunnen vouchen dat ik een med+ speler ben.
Headset; Tritton AX720 dus op dat gebied zit ik ook al goed :p

Mijn online tijd, is alles behalve dicht bij de uwe, maar met al die noobtubers en kniferkes heb ik zo goed als 2 maand geen CODMW2 gespeeld (slechts vorige week weer begonnen met een paar uurkes / dag).

kay-gell
2 juni 2010, 00:16
Heb misschien interesse.

Valt eigenlijk een beetje te zien hoe serieus jullie dit spel nemen. Heb geen zin om elke avond verplicht een training te moeten doen. Ook als jullie wars op ondeftige uren zijn ben ik al niet meer geïnteresseerd. Bij 3C was dat altijd rond een uur of 11 's avonds en als ik 's morgens om 6u30 uit mijn nest moet heb ik daar alles behalve zin in.

Mijn K/D is denk ik rond 1.30, maar ben dan ook een challenge hoer en heb alle assault challenges gedaan (ook al ging ik meer dood door die kutwapens dan wat anders :p)

Ik denk dat meerdere mensen hier wel kunnen vouchen dat ik een med+ speler ben.
Headset; Tritton AX720 dus op dat gebied zit ik ook al goed :p

Mijn online tijd, is alles behalve dicht bij de uwe, maar met al die noobtubers en kniferkes heb ik zo goed als 2 maand geen CODMW2 gespeeld (slechts vorige week weer begonnen met een paar uurkes / dag).

Bwa, voor ons is het belangrijkste dat mensen hun afspraken nakomen. Als we wars doen, dan zetten we het meestal op een dag en een uur dat voor de meeste mensen moet lukken en als dat niet gaat is dat geen probleem zolang we het op voorhand weten. Maar vandaag zijn er 3 man gewoon niet komen opdagen die bevestigd hadden....

Training doe je zo vaak mee als je wil, zolang mensen maar hun woord houden :)

SterreXx
2 juni 2010, 00:37
Veel succes !!
alsk mijn mening mag zeggen, maak geen eis aan minimum KD
maar aan hoe iemand speelt in team verband (communicatie, rugdekking ...)
want iemand met een "hoog" kd kan evengoe een noobtuber zijn of een sniper die constant op dezelfde plaats zit.

kay-gell
2 juni 2010, 00:44
Ja, zo hebben we het vroeger gedaan maar was niet ideaal.
Maar zoals gezegd willen we zeker uitzonderingen maken :)

Shadowfox
2 juni 2010, 08:22
Ik krijg wel koppijn van de website :unsure:

kay-gell
2 juni 2010, 09:38
Lol, voorstellen zijn altijd welkom :)

MrFlava-
2 juni 2010, 13:12
Hebben jullie niet iemand in de clan die een site in elkaar kan steken?
Dan bedoel ik wel een deftige site..

Maar ik zou eerst zien of alles goed loopt,endan pas aan een leuke site beginnen..Of een mooier forum.:p

Shadowfox
2 juni 2010, 18:13
Verander het groen, in wit. :$

fritzke11
6 juni 2010, 19:48
Mss wel intresse.

SterreXx
6 juni 2010, 22:38
kmoe zeggen forum ziet er al veel beter uit :)

MrFlava-
7 juni 2010, 20:26
Nieuw forum hebbek zo net gezien? ziet er echt vele beter uit!

kay-gell
7 juni 2010, 22:57
Ja, met dank aan de shadowfox :)
Eventuele geinteresseerden kunnen me nog altijd toevoegen, de recrutering gaat wel stilaan ten einde lopen...
µDus er snel bij zijn is de boodschap als je eens wil kijken of we een clan voor je kunnen zijn :p

MrFlava-
7 juni 2010, 23:01
Ja, met dank aan de shadowfox :)
Eventuele geinteresseerden kunnen me nog altijd toevoegen, de recrutering gaat wel stilaan ten einde lopen...
µDus er snel bij zijn is de boodschap als je eens wil kijken of we een clan voor je kunnen zijn :p

Met hoeveel leden zijn jullie precies?
Nee sorry geen intresse,zit in een clan waardak tevreden mee ben.;)

kay-gell
7 juni 2010, 23:06
Rond de 10, na de exames gaan we terug op de ladders en zien we hoe actief de leden blijven.
Ik ga alvast geen clan meer proberen managen van meer dan 15 leden, is gewoon onhaalbaar.

MrFlava-
7 juni 2010, 23:21
Rond de 10, na de exames gaan we terug op de ladders en zien we hoe actief de leden blijven.
Ik ga alvast geen clan meer proberen managen van meer dan 15 leden, is gewoon onhaalbaar.

Klopt! wij zitten met 13 en er zijn er een paar bij die niet echt zo actief zijn,achja zij doen dan ook niet mee aan clanwars..
Alleen is het moeilijk om op elkaar in te spelen.

We spelen nogwel eens een scrim ofzo als jullie goesting hebben?
Maar als je op de ladder gaat spelen moet je toch proberen om SnD-CTF-DEMO te kunnen spelen.
Want domination of TDM wordt er niet op gespeeld.

Skream!
8 juni 2010, 18:18
Ik wil misschien wel joinen maar mijn K.D. ligt onder jullie eis. Dit komt omdat het mijn eerste is van de COD reeks die ik online speel. Hierdoor suckte ik zwaar op online maar ben nu stukke beter geworden en mijn K.D. stijgt. Na de examens ga ik een headset kopen.
Ik zou willen vragen of ik een trial zou mogen doen zodat ik kan bewijzen dat ik niet zever.

Grtz,
gamer_dt(=PSN)

kay-gell
8 juni 2010, 18:22
Tuurlijk daarom zijn er trials he. Voeg jij mij toe, heb het nogal druk en vergeet dat nogal snel.
PSN: kay-gell

Shadowfox
8 juni 2010, 18:32
Registreren op onze website kan ook al veel uithalen uiteraard ;)

Skream!
8 juni 2010, 22:53
Allebei gedaan ;-)

ILIQUID
8 juni 2010, 23:35
heb mij geregistreerd
bevestiging zal wel komen zeker

SterreXx
9 juni 2010, 00:34
veel succes TimeBandit_b

Vriendelijke speler !!

MegaMentor
9 juni 2010, 09:54
Na de examens wilk misschien wel meedoen, alleen spelen houdk tegenwoordig maar 1-2 matches vol dus... Is er nog plaats?

Gewone Gameplay:
arnBP8AqtQM

Sniping:
S2POyeBRk5k

/shameless selfpromotion

kay-gell
9 juni 2010, 13:14
@ timebandit en gamer, alvast bedankt! We zullen jullie hopelijk snel online zien.
Tuurlijk nog plaats voor u Mentoro al zal dat waarschijnlijk de laatste zijn, tenzij er nog iemand heel goed zich aanbiedt :p

Shadowfox
9 juni 2010, 15:17
mentor0 is inderdaad een goeie aanwinst als het op "skill" aankomt.
Op gebied van activiteit heb ik toch mijn bedenkingen.

Hij zat namelijk ook in 3c, alleen heb ik hem nooit met ons weten spelen :unsure:

kay-gell
9 juni 2010, 15:21
We shall see hoe het loopt het. :)

ILIQUID
9 juni 2010, 15:58

Hij zat namelijk ook in 3c, alleen heb ik hem nooit met ons weten spelen :unsure:

da zegt niks, ik zat ook bij 3c en ben doorgaans veel online

Shadowfox
9 juni 2010, 16:52
da zegt niks, ik zat ook bij 3c en ben doorgaans veel online
Maar toen jij erbij kwam was 3c al inactief op MW2.

ILIQUID
9 juni 2010, 16:59
Ook toch een beetje gemerkt, enkel met woempah gespeeld

SterreXx
9 juni 2010, 17:17
3c is nu geloof ik enkel BC2 kan da ?
omda er bij ons weining spelers intresse hadden in BC2 zijn er een stuk of 3/4 naar 3c gegaan.

Shadowfox
9 juni 2010, 17:47
't Jah, intern is er het één en andere gebeurd bij 3c (voor mijn tijd) en toen supke (aka twentyplus) zijn PS3 stuk is gegaan en gedurende 2 (?) maand niets van zich heeft laten horen, is dat bij een paar mensen fameus in het verkeerde keelgat geschoten. (Volgens ik het heb begrepen was hij de man die iedereen die niet actief was uit de clan heeft geflikkerd ofzo). Aangezien Supke een beetje de MW2 liefhebber was en iedereen gerekruteerd had ... was ik & de andere nieuwelingen een beetje verloren gelopen denk ik.

Ondertussen waren al enkele mensen MW2 beu (door die carepackage glitch) en waren er 2 of 3 core members BC2 aan het spelen. Of ze zich toen volledig op BC2 zijn gaan smijten, geen idee, maar de meesten kwamen gewoon niet meer online (of toch zelden) en negeerden je gewoon wanneer je een invite zond.

SterreXx
9 juni 2010, 17:53
spelen die dan geen clanwars ?
dan staat killstreaks af en hebtge toch geen last van carepackages enzo ?
ikzelf heb echt een hekel aan public's daarom speel ik ze bijna nooit.
Private ligt het niveau veel hoger

MegaMentor
9 juni 2010, 18:07

Weet zelfs al niet meer waarom ik nooit met jullie heb gespeeld :p

kay-gell
9 juni 2010, 20:23
't Jah, intern is er het één en andere gebeurd bij 3c (voor mijn tijd) en toen supke (aka twentyplus) zijn PS3 stuk is gegaan en gedurende 2 (?) maand niets van zich heeft laten horen, is dat bij een paar mensen fameus in het verkeerde keelgat geschoten. (Volgens ik het heb begrepen was hij de man die iedereen die niet actief was uit de clan heeft geflikkerd ofzo). Aangezien Supke een beetje de MW2 liefhebber was en iedereen gerekruteerd had ... was ik & de andere nieuwelingen een beetje verloren gelopen denk ik.

Ondertussen waren al enkele mensen MW2 beu (door die carepackage glitch) en waren er 2 of 3 core members BC2 aan het spelen. Of ze zich toen volledig op BC2 zijn gaan smijten, geen idee, maar de meesten kwamen gewoon niet meer online (of toch zelden) en negeerden je gewoon wanneer je een invite zond.

Dat zal bij mij alvast nooit het geval zijn dat ik COD beu geraak :D
Heb zo mijn momenten wel dat ik er mij op kapot vloek maar enkele uurtjes later toch maar weer online.
COD love :love:

T_N_T
10 juni 2010, 19:10
Heb zo mijn momenten wel dat ik er mij op kapot vloek

Die momenten zijn echt hilarisch :rofl:

Shadowfox
10 juni 2010, 19:54
Die momenten zijn echt hilarisch :rofl:
Soms ook gewoon om koppijn van te krijgen :angry:
Als d'n Kay z'n dagske niet heeft, zet dan maar uw headset al wat stiller :cool:

kay-gell
10 juni 2010, 20:26
Lol, gaat vaak van het ene uiterste naar het andere. Eigenlijk niet zo goed voor mijn hart :unsure:

Deze topic mag overigens dicht, we zijn voorlopig met voldoende. :D

ILIQUID
10 juni 2010, 21:28
haha cod is gewoon soms pure frustratie
ge komt net terug van school of twerk en dan allemaal tubers, boosters
om zot van te worden ;p

Summaheat
11 juni 2010, 14:28
die tubers kom ik ook zot van , nochtans heb ik er zelf vroeger veel mee gespeelt , dus gemengde gevoelens hier :d

kay-gell
11 juni 2010, 20:25
die tubers kom ik ook zot van , nochtans heb ik er zelf vroeger veel mee gespeelt , dus gemengde gevoelens hier :d

Het ergste is, dat ik het soms zo beu ben dat ik zelf ook een tubeclass maak en alleen maar hitmarkers krijg. :angry:
Soms is dat spel toch tegen mij se.

Shadowfox
11 juni 2010, 21:52
Ben het gekapt, 'k ga voetbal zien.
Constant, maar dan écht constant, kill ik iemand en spawnt die kerel in mijn rug (als ik killcam bekijk, zie ik mezelf hem nog doden).
Belachelijk gewoon, en om mijn TV te sparen (flat screens kunnen niet meer tegen de horizontale kracht van een PS3 controller) heb ik maar mijn PS3 uit gezet -.-

kay-gell
11 juni 2010, 22:39
Een verstandige keuze, heeft mij ook al wat geld gekost :D

ILIQUID
11 juni 2010, 22:40
Ben het gekapt, 'k ga voetbal zien.
Constant, maar dan écht constant, kill ik iemand en spawnt die kerel in mijn rug (als ik killcam bekijk, zie ik mezelf hem nog doden).
Belachelijk gewoon, en om mijn TV te sparen (flat screens kunnen niet meer tegen de horizontale kracht van een PS3 controller) heb ik maar mijn PS3 uit gezet -.-

kebt gehoord

:D