PDA

Volledige versie bekijken : CoD:MW2 Iedereen bevrozen in server.

michael12*
29 mei 2010, 01:56
De laatste tijd kom ik meer en meer in servers terecht waar niemand kan bewegen en dat de spelers zelf niet weten waarom. Heeft iemand dit ook al meegemaakt ? en weet iemand de oorzaak.

Wat ook vaker gebeurt is dat ik ergens join en dat ik iedere keer de melding krijg "can't connect to host" deze problemen had ik nog nooit..

Iemand enig idee ?

Grtn Michael.

maccie
29 mei 2010, 10:00
De laatste tijd kom ik meer en meer in servers terecht waar niemand kan bewegen en dat de spelers zelf niet weten waarom. Heeft iemand dit ook al meegemaakt ? en weet iemand de oorzaak.

Wat ook vaker gebeurt is dat ik ergens join en dat ik iedere keer de melding krijg "can't connect to host" deze problemen had ik nog nooit..

Iemand enig idee ?

Grtn Michael.

Da komt door hackers die hacked servers hosten wnr zij gekozen worden als host. Ging ik in volgende prestige met het gedacht weer eens leuk wat te lvln, kom ik in zo'n hack server ... krijg disconnect en wnr ik terug inlog ben ik ineens weer lvl70

michael12*
29 mei 2010, 16:47
Daar heb ik ook al van gehoort maar gisteravond was er geen enkele normale server voor "team deathmatch" bij de andere zoals free for all ging het wel, ook al zaten er daar veel modded servers tussen.

Hij vind zelfs geen lobby's meer het is net alsof ik een server join zoals in cs, behalfe ik niet kan zien welke server.

Yvezzke
29 mei 2010, 18:54
Pff, doe zoals ik en stap af van IWnet.(zie men sig, hint hint)

stijn88
30 mei 2010, 14:06
ik kan mw2 nog altijd vlote spelen

elalexandro
31 mei 2010, 19:23
ik heb het ook al voor gehad!!
als je op gehackte servers wil spelen, speel van vooral ground war!
onlangs schiet ik iemand neer en krijg ik 2 mil xp ( 2E-10) :p

michael12*
2 juni 2010, 01:06
Lol waarom heb ik dit niet, ik kom altijd op servers die naar de kl*ten zijn geholpen...