PDA

Volledige versie bekijken : KENWOOD Autoradio CD/MP3 USB Bluetooth KDC-W5041UA

robinblondeel
23 mei 2010, 18:11
hierbij bied ik de volgende autoradio aan: http://images.kenwood.eu/files/image/906/8/original/KDC-W5041UA.jpg . Het gaat om de KENWOOD Autoradio CD/MP3 USB Bluetooth KDC-W5041UA

er zit tevens ook een kabel bij om op de oudere BMW modellen te plaatsen (aankoopwaarde= 40 euro) en een ontvanger voor de radio-posten(twv 1 euro) ,wat er standaard niet bijzit.

Werkt nog perfect, geen doos meer aanwezig.

Weg wegens aankoop nieuwe wagen.

prijs: 50 euro.

birds
23 mei 2010, 18:17
hoeveel weegt het pakketje ? eventuele verzending mogelijk ?

robinblondeel
23 mei 2010, 18:34
Op de site staat: Gewicht 1400 gram

dus met de kabels erbij en het eventuele verpakkingsmateriaal reken je breed op een 2 kg.

verzending is mogelijk op kosten van de koper natuurlijk met taxipost secur.

Selderijstok
23 mei 2010, 20:16
past dat in alle auto's? Tis voor in een seat ibiza van 11j oud.
Anders heb ik wel interesse
Ik ken daar geen bal van...

robinblondeel
23 mei 2010, 20:47
dat past inderdaad in alle auto's, ik had wel een kabel nodig om de kabels van men wagen te "verbinden" met de kabels van de autoradio,omdat in mijn geval de wagen te oud was en nog zo geen dergelijke kabels had. Dus het kan zijn dat het erop past bij uw ibiza , maar het kan ook zijn dat dit er niet oppast, dan moet je gewoon zo een kabel gaan kopen in de dichtsbijzijnde car-hifi winkel.

ik kende er ook geen bal van,maar het is me toch gelukt om de radio erin te krijgen. (enkele kabels verbinden , goed aanduwen en klaar is kees)

Morrissey
23 mei 2010, 21:40
Moet normaal wel lukken, enkel bij nieuwe auto's durft een radio vervangen wel eens problemen geven. :)

robinblondeel
24 mei 2010, 13:06
upje 1

The_Driver
24 mei 2010, 19:44
50 euro geboden...indien hij past en perfect werkt

mvg

robinblondeel
24 mei 2010, 19:57
genoteerd, hij werkt perfect, maar of hij past dat moet je natuurlijk zelf weten he, normaal past hij op elke wagen hoor, welke wagen heb je?

The_Driver
24 mei 2010, 20:44
genoteerd, hij werkt perfect, maar of hij past dat moet je natuurlijk zelf weten he, normaal past hij op elke wagen hoor, welke wagen heb je?

peugeot 206, wanneer wordt dit afgesloten?

mvg