PDA

Volledige versie bekijken : ::Hoofdtelefoon-> Sennheiser HD280 PRO

Skyscraper
22 mei 2010, 12:47
Heb deze vorige week gekocht om eens te testen, ga hem nu doorverkopen & mij en kleiner model kopen.
Deze is dé koptelefoon met de beste isolatie. Ideaal voor op 't vliegtuig/bus/...
Ook zeer goede geluidskwaliteit, beter dan mijn AKG alvast.

Dus, één week oud & misschien 5 keer gebruikt. Absolute nieuwstaat & volledig onder garantie.
Aangekocht in Keymusic Gent voor 100€. (goedkoper vindt ge hem niet, zelfs niet in duitsland).
Foto's om nieuwstaat te bewijzen kunnen zeker, vraag er gerust naar.

"De HD280 Pro is het topmodel in de populaire HD hoofdtelefoon serie van Sennheiser. De gesloten schelpen bieden professionele transparantie geluidskwaliteit voor de veeleisende gebruiker. "

http://reviews.cnet.com/headphones/sennheiser-hd280-pro/4505-7877_7-30235462.html

Meeneemprijs: 90 Euro excl
Minimumprijs: 80 Euro excl

Afspreken/afhalen zone Gent kan zeker, liefst zelf.
Boden onder minimumprijs worden genegeerd & gerapporteerd :).

Alien911
23 mei 2010, 22:09
Is deze met een coiled cable (gekruld)? Ik heb wel interesse, moest deze nog niet weg zijn voor woensdag, mag ik dan eens komen luisteren? Stuur me anders een pm.

AntiClock
23 mei 2010, 22:21
jep normaal is dat gekrulde kabel.
En kabel kan apart gekocht worden wanneer versleten, ook de oormoesjes...
Super goeie koptelefoon, heb deze ook... al bijna 10 jaar...zegt genoeg.

Skyscraper
23 mei 2010, 23:28
Jep, met gekrulde kabel. Wat imo wel een voordeel is :).
Ge moogt zeker 's komen luisteren. Wil hem wel zo snel mogelijk weg, nieuw product hé.
PM onderweg.

Skyscraper
4 juni 2010, 13:47
Up! :)

Skyscraper
7 juni 2010, 18:20
Up!

Appleboom
10 juni 2010, 23:59
Wanneer sluit je af?

bumba007
11 juni 2010, 08:34
Denk dat hij dat zelfs niet genoteerd heeft.

Fervet opus
11 juni 2010, 12:45
Ik vind het jammer om te zien dat hij deze niet kwijtgeraakt. Het is by far 1vd beste closed headphones om mee te gamen (geweldige positional audio). Zeker voor op Lan is deze fantastisch (enkel audio technica AD700/900 zijn nog iets beter maar een pak duurder) . Dit is echt een heel mooie prijs voor zo'n headphone, maar ik heb er hier thuis al 3 'high-end' modellen liggen en deze heb ik niet nodig.

Free up

Skyscraper
12 juni 2010, 14:20
^ Bedankt. Ik denk er ook zo over.
Zou deze zelf houden moest ik geen AKG liggen hebben met wat schade (geraak ik niet meer kwijt, en is ook best goed).

Misschien omdat mensen in de examens zitten.. lijkt mij wel 'n veelgewilde hoofdtelefoon voor gamers/muzikanten/reizigers die in stilte naar hun muziek willen luisteren.
En inderdaad, geweldige positionele audio. Wat wil je, met eurcups die zo goed rond uw oren afsluiten :D.

Cheers.

magiccornflake
12 juni 2010, 14:23
ik ben al enkele dagen aan het twijfelen, hoor ... Mijn vakantiepremie is nog een maand verwijderd :)

75 inclusief nu, 90 inclusief als je nog een maandje kan wachten ?

Skyscraper
12 juni 2010, 22:13
Heb een bod via PM ontvangen van Magiccornflake van 90euro incl.
Is nog niet direct de meeneemprijs dus ik geef gerust nog tijd aan andere geïnteresseerden.

Skyscraper
15 juni 2010, 20:36
Sold!