PDA

Volledige versie bekijken : TK: LG Cookie incl micro SD kaart 1GB vanaf €30excl!

montana13
17 mei 2010, 16:26
Ik heb hier een LG Cookie liggen die ik graag zou verkopen, Ik heb deze ooit in mijn handen geduwd gekregen van een nogal "beschonken" vriend van me die de dag nadien niet meer kon vertellen hoe hij hieraan kwam:D aangezien er ook geen simkaart meer in de gsm zat heb ik deze bijgehouden maar nu toch beslist om hem te verkopen
het gaat om deze:
http://www.pdashop.be/product/67365/lg-kp500-cookie-black.html

het gaat dus enkel om het toestel, geen oplader of usbkabel of oortjes, ook geen verpakking of handleiding, ENKEL HET TOESTEL

het toestel is wel in perfecte staat, batterijen zijn nog opgeladen en ik kan perfect met het toestel werken. Er staan GEEN krassen op het scherm, hier plakt namelijk een beschermhoes op. ook op de rest van het toestel staan geen krassen.

in de gsm zit ook een micro sd kaart van 1gb waar al een aantal liedjes opstaan.

kom aub niet af met vragen omtrent factuur of garantie;)

je mag bieden vanaf €30excl

Dervish
17 mei 2010, 16:35
Is dat geen heling?

montana13
17 mei 2010, 16:57
"Heling:
(s). Misdrijf van hem die opzettelijk enig door misdrijf verkregen voorwerp koopt, huurt, inruilt, in pand neemt, als geschenk aanneemt, of uit winstbejag verkoopt, verhuurt, verruilt, in pand geeft, vervoert, bewaart of verbergt. "

ik heb deze niet 'door misdrijf verkregen', het is niet dat ik deze ergens heb gepikt he. ik heb deze van een maat gekregen die, raar maar waar, te zat was om de dag erna uit te leggen hoe hij hieraan kwam
nuja als dit een probleem is dan sluit ik de thread wel, krijg hem elders wel verkocht:)

montana13
17 mei 2010, 17:03
edit: ok ja ik snap je opmerking ergens wel; op deze manier weet natuurlijk niemand van waar de gsm eigelijk komt.
ik zal de mod hier een pm over sturen, als het voor hem een probleem is sluit ik deze thread wel.

Gamer
17 mei 2010, 19:20
Dit kunnen wij niet toelaten.
Ik zou die GSM aan de desbetreffende persoon terug geven.