PDA

Volledige versie bekijken : TomTom TMC ontvanger nieuw ongebruikt

Caracalla
16 mei 2010, 19:03
Heb hier nog een TomTom TMC ontvanger.
Mijn vader gebruikt z'n GPS eigenlijk niet, maar wil er niet van scheiden mocht hij hem toch nodig hebben.
De bijgekochte TMC ontvanger zit nog steeds in de verpakking ongebruikt, dus ik heb hem overhaald die te verkopen.

linkje: RDS TMC Traffic Receiver - Accessories - TomTom (http://www.tomtom.com/products/accessories/accessory.php?ID=510&Product=872&Category=14)

Nieuwprijs is 49,95 euro.
Laten we zeggen meeneemprijs: 35 euro excl.
Minimumprijs: 25 euro

versturen met kilopost of kiala
of als je de verpakking niet belangrijk vindt kan het in een gewatteerde enveloppe

[HoD]
16 mei 2010, 20:59
Ik ken bijna niets van GPS. Werkt dit met een One? Tis eenversie 5 geloof ik, in ieder geval drie weken geleden gekocht bij de Mediamarkt..

Caracalla
16 mei 2010, 21:14
normaal wel

staat op
TomTom Go 20, 30, 40 series
One XL, XL 30 series
One 3rd edition
One 30 series

maar op de website met die link staan nog een heel deel modellen die ook compatibel zijn

wat is het precieze type van je GPS?
Anders kijk naar de aansluiting: het is deze:
http://www.pitstar.nl/WebRoot/Pitstardb/Shops/Pitstar/4836/6F97/2C65/E0B4/8706/515D/3A62/ECEC/a41ja%5B1%5D.jpg

Caracalla
18 mei 2010, 12:25
up 1

stevn
26 mei 2010, 20:10
5 excl.

En dan omdak eens rondgehoord heb, bijna niemand gebruikt deze antenne, niet alleen door het dradenwerk (verplicht voeding+antenne) maar blijkbaar zit er soms veel vertraging op de WERKELIJKE FILES toestand, ..

Caracalla
26 mei 2010, 21:27
lol

genegeerd
voor 5 euro houd ik hem wel ipv de moeite te doen naar de post te lopen

vanic
26 mei 2010, 22:05
5 excl.

En dan omdak eens rondgehoord heb, bijna niemand gebruikt deze antenne, niet alleen door het dradenwerk (verplicht voeding+antenne) maar blijkbaar zit er soms veel vertraging op de WERKELIJKE FILES toestand, ..

' k zou dan nog eens rond horen ;) want voor de HD traffic( wat inderdaad wel sneller werkt) moet je een abbo hebben ... en dit zit maar enkel op de recente toestellen( de 3 duurste modellen) ... voor " oudere" en goedkopere toestellen heb je zo'n hier aangeboden TMC ontvanger nodig

ik gebruik zo'n antenne wel ( met een GO 630 ) voeding gebruik is sowieso toch altijd ... voor mij is dit meer dan voldoende

Caracalla
26 mei 2010, 22:17
net wat ik bedoel
wie gebruikt z'n gps nu zonder de 12V stekker in de auto?
En wie veel in de auto zit, moet die zowiezo gebruiken en laat die antenne toch gewoon hangen?

Nu, genoeg gepraat, bieden of zwijgen :D

[Shadowcat]
30 mei 2010, 17:39
Ik bied 30 euro.

Je moet hem dan wel opsturen, want ik kom echt niet tot in Brugge gereden om dat ding op te halen :p

Caracalla
31 mei 2010, 11:49
ok, verkocht!

pm onderweg