PDA

Volledige versie bekijken : Canon EOS 500D + 18-200 IS Kit + 32GB

stef123
14 mei 2010, 13:21
Zoals titel beschrijft canon eos 500D te koop.
Ik doe hem weg omdat ik hem te weinig gebruik.

Er heeft altijd een UV filter op de lens gezeten dus is in perfecte staat. Body zelf is ook in perfecte staat.

Kaartje van 32GB

Toestel kan opgehaald worden in Gent of eventueel Oostende tijdens het weekend.

Meenemprijs: 650

Geen boden teveel hieronder, toestel + lens kosten nieuw nog steeds 1028 zonder kaartje & filter.

Thierrichi
14 mei 2010, 16:39
Zoals titel beschrijft canon eos 500D te koop.
Ik doe hem weg omdat ik hem te weinig gebruik.

Er heeft altijd een UV filter op de lens gezeten dus is in perfecte staat. Body zelf is ook in perfecte staat.

Kaartje van 32GB

Toestel kan opgehaald worden in Gent of eventueel Oostende tijdens het weekend.

Meenemprijs: 650

Geen boden teveel hieronder, toestel + lens kosten nieuw nog steeds 1028 zonder kaartje & filter.

Wanneer aangekocht? Nog garantie?

stef123
14 mei 2010, 16:45
Wanneer aangekocht? Nog garantie?

Ik dacht eind Augustus, aangekocht in de mediamarkt.
Kzou moeten kijken of ik het aankoopbewijs nog heb, maar garantie gaat normaal via canon zelf met de papieren in de doos dacht ik.
Kzal dan eens opzoeken.

Thierrichi
14 mei 2010, 17:03
Ik dacht eind Augustus, aangekocht in de mediamarkt.
Kzou moeten kijken of ik het aankoopbewijs nog heb, maar garantie gaat normaal via canon zelf met de papieren in de doos dacht ik.
Kzal dan eens opzoeken.

Indien je dit even kan opzoeken, wel interesse.

stef123
14 mei 2010, 17:35
Heb net het aankoopbewijs gevonden. De effectieve datum van aankoop was 02/09/09.
Op het ticketje staat "TICKET= 2 jaar garantie" dus dan moet er nog iets van een jaar en 4 maand garantie op zijn. Als je wilt maak ik wel fototje van het aankkoopbewijsje

Thierrichi
14 mei 2010, 17:53
Heb net het aankoopbewijs gevonden. De effectieve datum van aankoop was 02/09/09.
Op het ticketje staat "TICKET= 2 jaar garantie" dus dan moet er nog iets van een jaar en 4 maand garantie op zijn. Als je wilt maak ik wel fototje van het aankkoopbewijsje

Kom je soms in Antwerpen of kan het pakket eventueel (stevig en veilig verpakt) verzonden worden?

stef123
14 mei 2010, 18:31
Opzenden zou ik in de eerste plaats liever niet doen, als er dan iets aan is of het pakket komt niet aan dan is het een hele toestand... Jammer genoeg moet ik eigenlijk nooit in antwerpen zijn.

Thierrichi
14 mei 2010, 18:35
Opzenden zou ik in de eerste plaats liever niet doen, als er dan iets aan is of het pakket komt niet aan dan is het een hele toestand... Jammer genoeg moet ik eigenlijk nooit in antwerpen zijn.

Ik heb familie in Hamme en Temse, maar dat is nog ver van Gent zeker?

stef123
14 mei 2010, 18:53
mappy (http://nl-be.mappy.com/#d[]=17+kortrijksesteenweg,+Gent&d[]=Hamme,+Belgi%C3%AB&lm=r&p=itinerary)

Een kleine 40km.

Thierrichi
14 mei 2010, 23:45

Wil je het eventueel via taxipost versturen? Zolang je het goed verpakt is dit veilig en ook deels verzekerd...

https://www.post.be/site/nl/eshopRes/Parcels_Express/00_national/pre_taxipost_secur.html

eS
15 mei 2010, 01:03
Sterke interesse, is het mogelijk om de camera eerst eens te komen testen (aangezien je ook van Gent bent). Hoeveel clicks? Handleiding/originele verpakking beschikbaar?

stef123
15 mei 2010, 01:04
Sterke interesse, is het mogelijk om de camera eerst eens te komen testen (aangezien je ook van Gent bent). Hoeveel clicks? Handleiding/originele verpakking beschikbaar?

Yup testen is zeker mogelijk, handleidingen aanwezig in originele doos.
Hoeveel kliks zou ik niet kunnen zeggen, kzal es kijken hoe ik dat kan opvragen.

woony
15 mei 2010, 11:41
Yup testen is zeker mogelijk, handleidingen aanwezig in originele doos.
Hoeveel kliks zou ik niet kunnen zeggen, kzal es kijken hoe ik dat kan opvragen.

yo stef,
succes met verkoop, ivm met die clicks, normaal als je uw nummering nooit gereset hebt, kun je gewoon kijken naar het nummer van je foto's aan hoeveel die zitten.
--
heb eigenlijk wel interesse :) morja , zeker in die lens... maar dan moet ik mijne weer verkopen etc. so pass :p

stef123
15 mei 2010, 17:14
Aantal getrokken foto's staat op 1336 momenteel. Clicks zal wel ietsje hoger liggen I guess.

Thierrichi
16 mei 2010, 05:39
Als je hem via taxipost wil verzenden, neem ik hem.
Meeneem prijs + verzending uiteraard.

Indien je liever persoonlijke afhandeling verkiest mag je hem aan een andere geinteresseerde verkopen.

Mvg

stef123
16 mei 2010, 15:15
Bod genoteerd, ik sluit af morgenavond om 23.00. Indien ik niemand vind voor die tijd die hem persoonlijk komt afhalen dan zal ik opzenden met taxipost.

stef123
17 mei 2010, 11:29
Verkocht via Kapaza. Meisje komt er morgen om. Sorry Thierrichi.