PDA

Volledige versie bekijken : Killzone 2 clan

CrinCrin
7 mei 2010, 21:14
Zat van je huidige "dode" clan of opzoek naar een clan?

Wij willen Killzone2 weer nieuw leven inblazen. We zijn opzoek naar fanatieke spelers. Rang is niet belangrijk. De bedoeling is dat we vrijdag, zaterdag en/of zondag gewoon lekker kunnen spelen. Clanfights of tegen elkaar. De basis is having fun. We zijn een nederlands/engels talige clan. Een headset is een pre maar niet vereist. Het zou mooi zijn als we met 10 tot 20 actieve leden weer elk weekend kunnen genieten van deze geweldige fps.

Lijkt het je wat? Voeg me toe op psn en ik zal je een invite tot onze clan sturen.

Greetz CrinCrin

Xtala
7 mei 2010, 22:01
Zat van je huidige subforum of opzoek naar een nieuw?

Wij willen je erop wijzen dat er een PS3 subforum is voor dit soort dingen!

Lijkt het je wat? Zet je thread daar neer en je zal vast meer succes hebben dan hier.

soulgamer
8 mei 2010, 16:58
Killzone 2 is eigenlijk de beste shooter die ik heb... naar mijn opinie vele malen beter dan MW2. Ik had zelfs de strategy guide gekocht. Ik heb best wel zin om mijn disk nieuw leven in te blazen! (al ruim een jaar geleden)

PSN: Obliviondock
Ik gebruik een headset en keyboard (typen).

gossYx_88
29 mei 2010, 19:35
ik wil wel terug beginnen spelen, ik heb nog een clan staan met 111000 punten , stuk of 10 nederlandstalige leden en redelijke rangen, moet wel nog eens horen want nu speelt iedereen lost planet 2 en red dead redemtion :D

SterreXx
30 mei 2010, 03:09
veel succes :p