PDA

Volledige versie bekijken : FIFA 10: 9lives Superleague 16e finales (vervolg)

Koffe
23 maart 2010, 19:14
FIFA 10 SUPERLEAGUE 16E FINALES

Ik open hier gewoon een nieuwe topic, zo valt 't misschien iets beter op en kan ik de beginpost ook gewoon aanpassen.
Alles wordt gespeeld naar Championsleague normen. Heen en terugmatch. Uitdoelpunten tellen mee dus.
De heenmatch is volgens 't schema hieronder. Hou jullie eraan. Match niet gespeeld tegen zondagavond 20u is automatisch 5-0 voor de tegenpartij.
Als je na 1 match bv 7-1 verliest en geen zin meer hebt mag je een FF indienen in samenspraak met je tegenstander. Dit zal wel ni geappricieerd worden. Uit elke wedstrijd kan je leren!
Als alle wedstrijden voor zondagavond 20u zijn afgewerkt gaan we meteen door en hoeven we niet meer te wachten tot de maandag. Dus hoe rapper iedereen speelt, hoe vlotter we kunnen doorgaan.
De loting van de kwartfinales gebeurt dus wanneer alle 16e finales afgelopen zijn. Dan zal ook meteen halve finale en finale geloot worden

Alle lotingen, inclusief onderstaande, werden getrokken door een onschuldige hand :-).
Succes aan iedereen!

[PSN]/GekozenTeam/9livesNaam

[Vinnie_H_]/Bayern/Vinnie.
[Tiglet--]/Udinese/Warrantyvoid
[Wilyjens]/Lyon/Fireflies
[jorisvdz]/Porto/Nighth4wkske
[Menori]/Tottenham/Koffe
[Avela]/Marseille/dekleinen
[Proim]/Hamburg/Proim
[Strauwen]/Everton/Strauwen
[Wilcao]/Hoffenheim/Wil
[Razua]/Fiorentina/Fireflame
[FiFtyEuro]/Sunderland/50Euro
[kielserat007]/Leverkusen/lourceke
[LGKPS]/Benfica/Kaizer
[pie-jie]/PSG/eXe./special

1/16 Finale: DEADLINE HEEN EN TERUGWEDSTRIJD ZONDAGAVOND. uitzondering mogelijk.

DE REST VAN DE LOTING IS REEDS GETROKKEN !!!!
ZIE LINK VOOR SCREENSHOT.
UPDATE
http://img194.imageshack.us/img194/1025/loting2.jpg

Wedstrijd 1: Winnaar: Everton

Everton - Marseille 5-0
Marseille - Everton 1-6
------------------------------------------------------------------------------------------------
Wedstrijd 2: Winnaar: Bayern Munchen

Sunderland - Bayern Munchen 0-5 forfait
Bayern Munchen - Sunderland 5-0 forfait
------------------------------------------------------------------------------------------------
Wedstrijd 3: Winnaar: Udinese

Udinese - Leverkusen: 1-0
Leverkusen - Udinese: 4-7
Wedstrijd 4: Winnaar: Tottenham

Tottenham - Benfica 0-1
Benfica - Tottenham 0-2
Wedstrijd 5: Winnaar: Lyon

Lyon - Hamburg 2-0
Hamburg - Lyon 0-6
Wedstrijd 6: Winnaar: Fiorentina

PSG - Fiorentina 0-4
Fiorentina - PSG 6-2
Wedstrijd 7: Hoffenheim

Hoffenheim - Panathinaikos 5-0 forfait
Panathinaikos - Hoffenheim 0-5 forfait
Wedstrijd 8:

reeds geplaatst : Porto

KWARTFINALES:

Wedstrijd 1: [/U] Everton

Everton - Porto 3-0
Porto - Everton 0-5
----------------------- -------------------------------------------------------------------------
Wedstrijd 2: Udinese

Bayern - Udinese 1-5
Udinese - Bayern 7-1
Wedstrijd 3: Hoffenheim

Tottenham - Hoffenheim 1-4
Hoffenheim - Tottenham 1-0
Wedstrijd 4: Lyon

Fiorentina - Lyon 0-2
Lyon - Fiorentina 4-1

HALVE FINALE:

Wedstrijd 1: [/U] Everton

Everton-Udinese 4-0
Udinese-Everton 1-6
Wedstrijd 2: Lyon

Hoffenheim - Lyon 0-4
Lyon - Hoffenheim 3-2

FINALE:

Wedstrijd: Lyon
Everton-Lyon 1-2

Proim
23 maart 2010, 20:42
Fuuuuuuu Fireflies :angry:

Morrissey
23 maart 2010, 21:52
Haha Proim, ongelofelijk :D

Zeg maar wanneer je kan/ wil spelen .

Fireflame
23 maart 2010, 21:56
eXe./special wanneer kan je mate?

Proim
23 maart 2010, 21:59
Haha Proim, ongelofelijk :D

Zeg maar wanneer je kan/ wil spelen .
Morgen namiddag kan ik van rond 13u tot 14u en dan weer vanaf +- 16u.
Ik zou mij wel enorm smijten moest ik nu winnen van u :unsure:

Morrissey
23 maart 2010, 22:20
Morgen rond 4 uur zou wel moeten lukken (als het geen rugby is). Maar normaal kan ik wel, en zal ik u met plezier weer eens inblikken :tongue:

dekleinen
23 maart 2010, 22:24
strauwen vanaf je kan moetj e maar een seintje geven :)

Koffe
23 maart 2010, 22:27
ok serge, lot is ons gunstig hehe..wanneer kan je? Morgenavond kan ik niet (net als marseille) omdat we in de competitie moeten minivoetballen.. anders ben ik wel vrij vo de rest van de week, ook overdag.

WarrantyVoid
23 maart 2010, 22:28
Lourceke kheb u toegevoegd, laat mer iet weten!

lourceke
23 maart 2010, 22:31
nu?

WarrantyVoid
23 maart 2010, 23:07
Udinese - Leverkusen: 1-0
Leverkusen - Udinese: 4-7 (met 1 wereldgoal van di natale, van lekker schuin over keeper gelobt)

lourceke
23 maart 2010, 23:08
leverkusen ligt eruit na 1-0 verlies en 7-3 verlies...na 6 lobgoalen...knap...

WarrantyVoid
23 maart 2010, 23:11
leverkusen ligt eruit na 1-0 verlies en 7-3 verlies...na 6 lobgoalen...knap...

Dankuwel, maar het waren er maar 3 in totaal waaronder een ultra lekkere :D

Morrissey
23 maart 2010, 23:14
6 lobgoals :''''''')

Kaizer
23 maart 2010, 23:17
yo Koffe, donderdagavond ? wadenkte ? 20u30

WarrantyVoid
23 maart 2010, 23:32
6 lobgoals :''''''')

het ware er 3, en dan nog als ik 100 goals in 1 match scoor met lob goals maakt niets uit ;)

Vinnie.
24 maart 2010, 00:01
50Euro, wanneer kan je?

Koffe
24 maart 2010, 00:39
yo Koffe, donderdagavond ? wadenkte ? 20u30

prima :)

lourceke
24 maart 2010, 08:09
nee, das waar. da maakt nix uit.da wil alleen zeggen dat je afwerkingsvermogen op een laag pitje staat he...en dat je op een andere manier niet kan scoren, bv. op een normale manier ofzo... :)
Maar voor de rest, gz !!
Op het veld heb je verdiend gewonnen, voor de goal was da een andere zaak...

pie-jie
24 maart 2010, 12:48
zou iemand er iets op tegen hebben da ik een iets beter ploeg neem (die er al uit is ofc)? want met psg zal k tegen niemand een vuist kunnen maken :p

Indien tegenstand van mijn tegenstander of organisatie doek wel met psg :p

WarrantyVoid
24 maart 2010, 13:45
nee, das waar. da maakt nix uit.da wil alleen zeggen dat je afwerkingsvermogen op een laag pitje staat he...en dat je op een andere manier niet kan scoren, bv. op een normale manier ofzo... :)
Maar voor de rest, gz !!
Op het veld heb je verdiend gewonnen, voor de goal was da een andere zaak...

Kheb u anders ook zien probere lobben en dat ging niet al te best ;) Vraag ik mij af wie zen afwerking op een laag vermogen staat.

8 goals in totaal, 3 goals met lobs. Lijkt mij toch wel dat ik op een andere manier heb gescoort of waren het allemaal own goals dan?

Proim
24 maart 2010, 14:14
Ik zie niet in waarom een lobgoal "minderwaardig" zou zijn aan een "normale" goal :/

Koffe
24 maart 2010, 15:38
zou iemand er iets op tegen hebben da ik een iets beter ploeg neem (die er al uit is ofc)? want met psg zal k tegen niemand een vuist kunnen maken :p

Indien tegenstand van mijn tegenstander of organisatie doek wel met psg :p

Iedereen speelt met zijn originele ploeg en da zal zou blijven. Ik kan me goed inbeelden dat Kaizer die met benfica speelt ook liever met Arsenal zou spelen ofzo.. Tis enkel nog voor dit tornooi. Volgend tornooi van onze plehiers komt er dan weer aan en dan gade mss meer geluk hebben met u teams ;-).
Speelt u match uit en wie weet sla je Fiorentina wel in vernieling!

Kaizer
24 maart 2010, 15:46
Iedereen speelt met zijn originele ploeg en da zal zou blijven. Ik kan me goed inbeelden dat Kaizer die met benfica speelt ook liever met Arsenal zou spelen ofzo.. Tis enkel nog voor dit tornooi. Volgend tornooi van onze plehiers komt er dan weer aan en dan gade mss meer geluk hebben met u teams ;-).
Speelt u match uit en wie weet sla je Fiorentina wel in vernieling!
Net zoals ik Tottenham in vernieling zal sjotten... moehahaha I know your moves Koffe...ni dak er iets aan kan doen, mor I know them :naughty:

Kaizer
24 maart 2010, 15:48
Kheb u anders ook zien probere lobben en dat ging niet al te best ;) Vraag ik mij af wie zen afwerking op een laag vermogen staat.

8 goals in totaal, 3 goals met lobs. Lijkt mij toch wel dat ik op een andere manier heb gescoort of waren het allemaal own goals dan?

T'is nen bleiter :D goal = goal

6 lobgoals = 6 goals, daar zou ik elke match voor tekenen

Wilcao
24 maart 2010, 18:16
op naar de volgende ronde :) hehe

word er trouwens bij elke ronde opnieuw geloot of niet?

Strauwen
24 maart 2010, 19:46
strauwen vanaf je kan moetj e maar een seintje geven :)

vrijdag avond kan ik wel
zit momenteel in buiteland voor werk en heb hier wel internet ma weet nie of dit snel genoeg is :)
wil anders wel deze avond probere maar kan nix beloven voeg me al maar toe op psn :)

WebAddict
24 maart 2010, 19:56
Ja komaan, zoek nog iemand die wil mee spelen zodat ik ook nog kan. PM is ook moeilijk geloof ik lees ander topic....

srsly

Koffe
24 maart 2010, 20:41
Ja komaan, zoek nog iemand die wil mee spelen zodat ik ook nog kan. PM is ook moeilijk geloof ik lees ander topic....

srsly

de vorige topic heeft een week opengestaan met de vraag van..wie wilt er nog meedoen?, en met alle respect, ik ga ni iedereen beginnen pm'en voor 't al dan niet meedoen. Heb zelf betere zaken te doen. Iedereen die hier actief rondhangt leest 't forum wel 1 keer op 3 dagen.
Zorg gewoon da ge regelmatig blijft checken :-). Volgend tornooi komt meer dan waarschijnlijk ook van plehiers, en die zijn echt wel in orde, dus vanaf dan beginnen we met een schone lei aan een leuk tornooi!
Nu, van mij mag je nog meedoen, dan kom je automatisch uit tegen Hoffenheim(match7). ik veronderstel dat Wil daar geen probleem van maakt? :)

op naar de volgende ronde :) hehe

word er trouwens bij elke ronde opnieuw geloot of niet?

@ Wil: deze ronde wordt gewoon uitgespeeld. De 8 overgebleven ploegen worden dan opnieuw geloot tegen elkaar, met meteen de halve finales en de finale erbij. Dus na deze ronde komt er 1 finale loting.

vrijdag avond kan ik wel
zit momenteel in buiteland voor werk en heb hier wel internet ma weet nie of dit snel genoeg is :)
wil anders wel deze avond probere maar kan nix beloven voeg me al maar toe op psn :)

@ strauwen: dekleinen(marseille) zal vanavond niet kunnen. We moeten samen gaan voetballen sebiets dus jullie match zal dan vrijdagavond afgewerkt worden.

Strauwen
24 maart 2010, 22:30
hoffenheim / everton 0-1
everton / hoffenheim 3-0
jammer tot dit niet telt voor league :D :D :D

Wilcao
24 maart 2010, 22:49
ik speel wel tegen Webaddict, geen probleem

Wilcao
24 maart 2010, 22:50
hoffenheim / everton 0-1
everton / hoffenheim 3-0
jammer tot dit niet telt voor league :D :D :D
gelukkig, maar als het er echt om gaat, ben ik er

Vinnie.
25 maart 2010, 17:07
Ik wacht nog steeds op 50Euro....

Koffe
25 maart 2010, 18:35
kaizer, vnavond é makker :)

Wilcao
25 maart 2010, 18:37
Moet ik nu tegen Webaddict of is nog niks beslist?

Koffe
25 maart 2010, 18:56
allé, kzal em nen pm sturen, kzal iedereen nen pm sturen die nog moe spelen voila, meer kan ik ook ni meer doen

Proim
25 maart 2010, 19:02
Geen idee of ik vanavond tegen Fireflies zal kunnen spelen, ik zal alleszins van wanneer ik tijd heb PSN aanleggen, morgenavond moet ook zeker lukken.

WebAddict
25 maart 2010, 19:14
Ik kan spelen Wil, pm maar als je gereed bent.

Wilcao
25 maart 2010, 19:51
nu Add me

Koffe
25 maart 2010, 22:29
Tottenham - Benfica 0-1
Benfica - Tottenham 0-2

De eerste wedstrijd was een kutmatch van mijn spitsen. Gigantische kansen naast getrapt enzo. Nu, Benfica zijn goal was een beauty. Op 't einde van de eerste match krijg ik nog 3 loepzuivere kansen die onbegrijpelijk gemist worden. Nu, doet niets af van benfica's prestatie. Ze hebben goed gespeeld en gaan met uitdoelpunt weg.

2e match ging ik Benfica bombarderen. Crouch werd in de basis gezet ipv Keane. Dit resulteerde in veel kansen. Benfica pakte rood op de doorgebroken kranjar. Maar goals vielen er niet in de eerste helft. Toen veranderde ik mijn formatie, van 442 naar 3-4-3, keane in de plaats van kranjar en assou ekoto naar 't middenveld. Toen was het beuken beuken beuken, met af en toe een goeie counter van Benfica maar in de 77e minut viel de gelijkmaker. Eindelijk. 10 minutjes later het verdict, met een beetje geluk misschien, maar toch mooi vrijgedraait van defoe en laag in de hoek binnengeschoten :).

Waren 2 superspannende matchen die eigenlijk wel alle kanten konden opgaan. Tottenham had veel balbezit, veel kansen maar verkwanselde die terwijl Benfica kei gevaarlijk counterde en als het kon goed probeerde te voetballen.
Goei matchkes Serge ;)

Kaizer
25 maart 2010, 23:03
hehe verdiend. Dom van me om rood te pakken zo vroeg...achja...

pie-jie
26 maart 2010, 11:59
ik kan alleen vandaag nog mijn match spelen ..

50Euro
26 maart 2010, 12:46
Ik wacht nog steeds op 50Euro....

Wanneer kan je? Ik normaal vanavond en zondag..

pie-jie
26 maart 2010, 13:57
Fireflame, vanmiddag???

Koffe
26 maart 2010, 15:43
1/16 Finale: DEADLINE HEEN EN TERUGWEDSTRIJD ZONDAGAVOND. uitzondering mogelijk.

HIER HET VERVOLG VAN DE LOTING TOT EN MET DE FINALES.
(mijn onschuldige hand kan dit weekend geen loting doen dus tis vandaag al gebeurt :))
http://img519.imageshack.us/img519/1000/loting.jpg

Koffe
26 maart 2010, 15:44
ik kan alleen vandaag nog mijn match spelen ..

Tis voor mij geen probleem om je match een dag later te spelen maar speel dan zeker op maandag!

Fireflame
26 maart 2010, 16:58
Ik kan vanavond pas om 19uur, zit nu nog vast in een meeting.

Vinnie.
26 maart 2010, 18:27
Wanneer kan je? Ik normaal vanavond en zondag..

vanavond tussen kwart na 9 en half 10? En anders voor kwart na 6 beginnen.

Proim
26 maart 2010, 19:03
Fireflies is nog steeds banned zie ik, hopelijk kan hij vanavond nog want het weekend wordt moeilijk voor mij.

Strauwen
26 maart 2010, 19:34
ok kan vanaf nu tot 10:30 de match doen
dekleine heb je al toegevoegd ma je hebt nog niet geaccepteerd :)

Koffe
26 maart 2010, 19:37
ok kan vanaf nu tot 10:30 de match doen
dekleine heb je al toegevoegd ma je hebt nog niet geaccepteerd :)

Kzal em roepen, hijs in de zetel naar tv aant kijken :)

Hij komt na 't eten..(zal rond 19u30-20u zijn)

Strauwen
26 maart 2010, 19:47
Kzal em roepen, hijs in de zetel naar tv aant kijken :)

Hij komt na 't eten..(zal rond 19u30-20u zijn)

merci ;)

dekleinen
26 maart 2010, 20:36
merci ;)

ik ben er zeg maar wanner je klaar ben voor te spelen

Strauwen
26 maart 2010, 20:38
nu ?

dekleinen
26 maart 2010, 20:39
nu ?

als da ga vo u:)

Strauwen
26 maart 2010, 21:01
everton - marseille 5-0
2de match gaat nu beginnen
marseille - everton 1-6

gg

Koffe
26 maart 2010, 21:20
nog 4 matchkes!

Vinnie.
26 maart 2010, 22:48
Ik heb tot nu gewacht. Het zal niet meer gaan voor vanavond.

Morrissey
27 maart 2010, 01:48
Fireflies is nog steeds banned zie ik, hopelijk kan hij vanavond nog want het weekend wordt moeilijk voor mij.

Sorry maar ik ben idd 3 dagen gebanned geweest. Ik was de hele avond weg, maar heb het hele weekend vrij. Moest je toch een kwartiertje vinden, laat me hier maar iets weten. Via PM liefst

Proim
27 maart 2010, 09:51
Sorry maar ik ben idd 3 dagen gebanned geweest. Ik was de hele avond weg, maar heb het hele weekend vrij. Moest je toch een kwartiertje vinden, laat me hier maar iets weten. Via PM liefst
Geen probleem, ik zal zien of het lukt en stuur je dan wel een PM.

Morrissey
27 maart 2010, 10:21
Perfect:)

Strauwen
27 maart 2010, 12:13
zou ik mijn match tegen porto (Nighth4wkske) al mogen spelen ?
want ik ben volgende week een heel week weg :)

Vinnie.
27 maart 2010, 12:15
50Euro, vandaag dan?

Strauwen
27 maart 2010, 12:24
50Euro, vandaag dan?

denk dat het beter is als je hem op psn probeert te contacteren ! ;)

Koffe
27 maart 2010, 13:04
zou ik mijn match tegen porto (Nighth4wkske) al mogen spelen ?
want ik ben volgende week een heel week weg :)

Sure, die deadline is er enkel voor de mensen die em moeten halen. Als andere mensen hun tegenstander al kennen voor de kwartfinales mogen die gerust al spelen hoor!

Proim
27 maart 2010, 13:06
Hamburg 0 - 2 Lyon

75 minuten kunnen standhouden en een aantal goeie kansen gehad, maar verdiend voor Lyon.

Lyon 6 - 0 Hamburg

Overdreven score maar uiteraard verdiende overwinning. Inclusief een schitterende owngoal :unsure:

:sad:

Morrissey
27 maart 2010, 13:07
Hamburg 0-2 Lyon

Lyon 6-0 Hamburg

2e match zwaar geimponeerd, de 1e match behoorlijk onverdiend gewonnen.

1e match ging goed en gelijk op, kansen over en weer, en licht overwicht voor Proim, jammer voor hem dat hij de kansen liet liggen. Ik trapte in een open doel op de paal, en 1vs 1 met mijn keeper wist Hamburg dan weer niet te benutten. Uiteindelijk met een goede voorzet en, wie anders, Lopes kopte hem staalhard binnen. De 2-0 volgde quasi direct op het openingsdoelpunt, en match gespeeld. De qualificatie was nagenoeg al binnen.

De 2e match ging een pak ongelijker op, tot de 1-0 was het nog relatief spannend, maar Bastos dacht hem er even subliem in te stiften, een prachtige goal was het. Daarna onmiddelijk de 2-0 en match gespeeld. Daarna nog enkele ballen in de winkelhaak geschilderd, en al bij al toch een verdiende qualificatie, met dank aan een sublieme Lopes.

Opvallend was wel dat Proim pakken beter was dan in de vorige confrontaties. Ik heb het gevoel dat hij mij een van de komende keren wel zal verslaan, tot dan blijf ik zijn zwarte beest :p

Proim
27 maart 2010, 13:09
Hamburg 0-2 Lyon

Lyon 6-0 Hamburg

2e match zwaar geimponeerd, de 1e match behoorlijk onverdiend gewonnen.

1e match ging goed en gelijk op, kansen over en weer, en licht overwicht voor Proim, jammer voor hem dat hij de kansen liet liggen. Ik trapte in een open doel op de paal, en 1vs 1 met mijn keeper wist Hamburg dan weer niet te benutten. Uiteindelijk met een goede voorzet en, wie anders, Lopes kopte hem staalhard binnen. De 2-0 volgde quasi direct op het openingsdoelpunt, en match gespeeld. De qualificatie was nagenoeg al binnen.

De 2e match ging een pak ongelijker op, tot de 1-0 was het nog relatief spannend, maar Bastos dacht hem er even subliem in te stiften, een prachtige goal was het. Daarna onmiddelijk de 2-0 en match gespeeld. Daarna nog enkele ballen in de winkelhaak geschilderd, en al bij al toch een verdiende qualificatie, met dank aan een sublieme Lopes.

Opvallend was wel dat Proim pakken beter was dan in de vorige confrontaties. Ik heb het gevoel dat hij mij een van de komende keren wel zal verslaan, tot dan blijf ik zijn zwarte beest :p
Ik kon Lopez wel doodslaan :angry:

Morrissey
27 maart 2010, 13:11
Kan ik geloven :D Blijft zo'n fantastische spits. Zwaar schot in de benen, uitstekende kopper en ongelofelijk snel. Het aantal doelpunten dat ik met hem in de voorbije competities al heb gescoord is niet meer bij te houden, dat zal rond de 30 zijn.

Proim
27 maart 2010, 13:14
Kan ik geloven :D Blijft zo'n fantastische spits. Zwaar schot in de benen, uitstekende kopper en ongelofelijk snel. Het aantal doelpunten dat ik met hem in de voorbije competities al heb gescoord is niet meer bij te houden, dat zal rond de 30 zijn.
Inderdaad pracht van een spits, ik had ook het gevoel dat mijn verdedigers bijna elk duel verloren als er contact was tussen beiden.

Morrissey
27 maart 2010, 13:20
Goed wegdraaien is de boodschap. Maar tegen Lopes moet je echt niet 1 vs 1 verdedigen, laat dat een tip zijn. Sta je in zijn rug, dan ben je 9/10x gezien. Verdedig op een metertje achter hem, en je hebt veel meer kans hem te pakken. Maar net daarom speel ik ook met een 4-3-3, als dit dan het geval is kan ik met een simpel 1-2'tje uw hele verdediging omspelen.

Wat me ook opviel in de match tegen u, op verdedigend vlak tackelde ik soms net perfect. Niet op de man, maar tussen 2 spelers tussen, en hem toch kunnen afblocken :D

Proim
27 maart 2010, 13:37
Goed wegdraaien is de boodschap. Maar tegen Lopes moet je echt niet 1 vs 1 verdedigen, laat dat een tip zijn. Sta je in zijn rug, dan ben je 9/10x gezien. Verdedig op een metertje achter hem, en je hebt veel meer kans hem te pakken. Maar net daarom speel ik ook met een 4-3-3, als dit dan het geval is kan ik met een simpel 1-2'tje uw hele verdediging omspelen.

Wat me ook opviel in de match tegen u, op verdedigend vlak tackelde ik soms net perfect. Niet op de man, maar tussen 2 spelers tussen, en hem toch kunnen afblocken :D
Thanks voor de tip ^^

Ja viel mij ook op, meestal was ik dan aan het denken van "nu naar daar... ah nee fuck kga em kwijt zijn...ja voila (klootzak!)" :D

Koffe
27 maart 2010, 14:51
50Euro, vandaag dan?

Heb berichtje op onze site geplaatst en hij heeft reeds gereageerd:

Koffe : Vrees, ge moet dit weekend u 2 matchen nog spelen voor de 9lives super league. «link»
Vreese(=50euro) : Zal voor morgen zijn..

Braxgata
27 maart 2010, 15:10
plezant da gulle da voortzet

Wilcao
27 maart 2010, 15:28
Ik hoor niks van Webaddict en heb hem toegevoegd

Strauwen
27 maart 2010, 15:41
wil get oefenmatch doon ?

Wilcao
27 maart 2010, 15:45
joa is goot mer ff douche want bin pas wakker :)

Koffe
28 maart 2010, 13:29
Moeten nog matchen gespeeld worden tegen vanavond hé gasten!!!

Bayern - Sunderland (niet gespeeld is forfaitscore voor bayern)
PSG - Fiorentina (is verzet naar maandag, heeft psg me 3 dagen geleden laten weten)
Hoffenheim-Panathinaikos (niet gespeeld is forfaitscore voor Hoffenheim)

Wilcao
28 maart 2010, 17:50
Nog steeds niks gehoord en hij heeft me zelfs nog niet geaccepteerd op PSN dus ik zie het nog wel en anders word het zoiezo de volgende ronde

Vinnie.
28 maart 2010, 21:15
Ik heb nog steeds niets gehoord van 50Euro...

pie-jie
28 maart 2010, 21:23
ik kan vanavond s'il vous voulez?

Fireflame
28 maart 2010, 21:37
cva

Fireflame
28 maart 2010, 22:41
Waar ben je? IK wacht al 1 uur...

Fireflame
28 maart 2010, 23:26
PSG 0 - Fiorentina 4
Fiorentina 6 PSG 2

Gewoon een duidelijk klasseverschil :) Goed gespeeld

Koffe
28 maart 2010, 23:45
ok, alle scores toegevoegd en nodige forfaits uitgedeelt.
kwartfinales staan op mainpage. Tijd tot en met vrijdag. Indien alle kwartfinales vroeger gespeeld zijn gaan we gewoon meteen door met halve finales en finale.
Forfaits kunnen weggewerkt worden als ik tegen morgenochtend nog scores krijg, vermeld hier op de topic.

Wilcao
29 maart 2010, 18:06
Koffe vananvond?

Koffe
29 maart 2010, 18:10
prima, uur of 8 :)

Wilcao
29 maart 2010, 18:12
is goed, ben toch online wss :)

Morrissey
29 maart 2010, 21:06
Razua/fireflame, kan je vanavond? :)

Fireflame
29 maart 2010, 21:25
Jep, ik zit nu online.

Wilcao
29 maart 2010, 21:45
(Koffe) Tottenham 1-4 Hoffenheim (Wilcao)
(Wilcao) Hoffenheim 1-0 Tottenham (Koffe)

Leuke wedstrijdjes met zeer hoog niveau. De bal ging goed rond aan beide kanten.
Over de 2 wedstrijden wel verdiend door, maar de 1-4 is wel overdreven.

GG

Koffe
29 maart 2010, 21:45
Spurs - Hoffenheim 1-4
Hoffenheim - Spurs 1-0

Niets op aan te merken. Wil is gewoon beter dan ik :)

WarrantyVoid
29 maart 2010, 21:56
vinnie_h, laat mer iet weten.

Morrissey
29 maart 2010, 22:10
Ik kom eraan. :)

Fireflame
29 maart 2010, 22:50
Lyon 2 - Fiorentina 0
Fiorentina 1 - Lyon 4

Ik was niet opgewassen tegen de snelle aanvallers van Lyon, GG :)

Morrissey
29 maart 2010, 22:51
Lyon 2-0 Fiorentina

Fiorentina 1-4

Vrij makkelijk geplaatst. Ik heb weer ijzersterk verdedigd, en er enkele keren goed uitgekomen. De heenmatch had ik met 3-0 kunnen afsluiten, maar 2-0 was meer terecht.

Dan na de snelle 0-1 (na 6 minuten) was het voor mij voetballen in een zetel. Langzaam terugzakken, en er goed uitkomen op de counter. Uiteindelijk creëer ik nog het meeste kansen, en mis ik echt wel een pak kansen. Al bij al vrij eenvoudige en verdiende zeges.

GG

Koffe
29 maart 2010, 23:09
Fireflies en Wil, als jullie willen mogen jullie de halve finale reeds spelen :) Jullie komen toch tegen elkaar uit.

Morrissey
30 maart 2010, 18:06
Wil, vandaag? Ik kan tot kwart voor 9 :)

Wilcao
30 maart 2010, 18:42
is goed, kom nu online --->pff Fireflies :)

Morrissey
30 maart 2010, 18:44
Ah lap, net offline. Ik kom er direct weer op. :)

Morrissey
30 maart 2010, 19:29
Hoffenheim 0-4 Lyon

Lyon 3-2 Hoffenheim

Eerste match was ik heer en meester. Veel kansen, veel doelpunten en amper een steekje laten vallen achterin. Met een zuivere hattrick van (wie anders?) Lopes en een fraaie goal van Gomis blik ik Hoffenheim helemaal in. De terugmatch was een wedstrijd voor de statistieken.

De 2e match was (veel) beter van Hoffenheim, maar ik win met een veel te klein resultaat. Had veel kansen, in de laatste minuut zelf over een open goal getrapt :p Al bij al overterechte scores, en niet te vergeten dat ik om en bij de 4 keer op de paal heb getrapt.

GG

Edit: Finaleplaats is binnen :woohoo:

Wilcao
30 maart 2010, 20:06
helemaal mee eens Fireflies, je verdient het gewoon om door te gaan en ik tip je mss wel als winnaar voor de eindzege. In mijn ogen ben je een van de betere spelers in dit tornooi en ik vreesde al dat ik tegen je uit kwam (voor de finale :)). Over de wedstrijd, de eerste was echt slecht van mij en de 2de was stukken beter waar ik ook nog wat misde, maar dat geld ook voor Lyon

GG

Strauwen
30 maart 2010, 20:17
(strauwen) everton 3-0 porto (Nighth4wkske)
na de eerste match was hij direct offline dus weet nie of hij 2de match nog wil spelen :)

Nighth4wkske
30 maart 2010, 20:18
Tuurlijk wel.. maar ander keertje, terugmatch toch? :)

Strauwen
30 maart 2010, 20:18
aah oke :) wou eigenlijk meteen spele maar oke :)
zit nu toch de heel week thuis wegens ziek zijn :D

Morrissey
30 maart 2010, 20:26
helemaal mee eens Fireflies, je verdient het gewoon om door te gaan en ik tip je mss wel als winnaar voor de eindzege. In mijn ogen ben je een van de betere spelers in dit tornooi en ik vreesde al dat ik tegen je uit kwam (voor de finale :)). Over de wedstrijd, de eerste was echt slecht van mij en de 2de was stukken beter waar ik ook nog wat misde, maar dat geld ook voor Lyon

GG

Na de 0-1 was het toch wat bang afwachten. Je weet nooit wat er kan gebeuren, als daar snel de 0-2 op zou volgen kan het nog. Maar Lopes was fenomenaal, weeral.

WarrantyVoid
31 maart 2010, 01:20
vinnie_h van aardbol verdwene ? :D

Strauwen
31 maart 2010, 15:16
ik speel waarschijnlijk de 2de match vandaag
wanneer wordt bayer - udinese gespeeld ?

Vinnie.
31 maart 2010, 15:23
vinnie_h van aardbol verdwene ? :D

Effe, sorry :P

Wanneer kan je?

WarrantyVoid
31 maart 2010, 16:21
ik kan nu meteen se, kzal is op menne PS3 komen.

Vinnie.
31 maart 2010, 16:21
ik kan nu meteen se, kzal is op menne PS3 komen.

Ok, ik hoop alleen dat de PS3 can connecten, want daarjuist lukte het niet...

WarrantyVoid
31 maart 2010, 17:10
Udinese - Bayern: 7-1
Bayern - Udinese: 1-5

Verdiend wel maar bayern had geen geluk in de afwerking, vooral 2de match. Khad rood 18de minuut (sorry was nie bedoeling was op second defender press en keeper laten uitkome aant duwen en raakte menne tackle knop) waarop bayern ne hoop kansen kreeg maar ze niet afwerkte en udinese meeste kansen wel binnen werkte.

GG

Vinnie.
31 maart 2010, 17:17
Amai amai amai amai.........
Heenwedstrijd: Udinese 7 - 1 Bayern
(Weet niet wie er gescoord heeft, sorry)

Verdiend gewonnen van Udinese, verdiende cijfers. als je met 2 standbeelden in je centrale verdediging zit die niet deftig kunnen dekken, dan verdien je niet beter. Er waren wel een paar kutgoals bij, maar ook een paar grote kansen die er gemist werden

Terugwedstrijd: Bayern 1 - 5(?) Udinese

Dit vond ik niet verdiend. In deze match kon je weer duidelijk de hand van het ongeluk zien in mijn spel (2x paal van een meter van de goal, bal onder de keeper door en die op het dak van het doel beland door een rare bots/glitch in FIFA, schoten die altijd juist afgeblokt worden, ongelofelijke reddingen van de keeper van Udinese, etc etc). Dan moeten er weer van die strontgoals vallen waar mijn verdedigers assists geven enz.

Kortom: Ik verdiende zeker niet om door te gaan, maar die laatste match was weer typisch...

Vinnie.
31 maart 2010, 17:18
Khad rood 18de minuut (sorry was nie bedoeling was op second defender press en keeper laten uitkome aant duwen en raakte menne tackle knop)

Ah ok want da verstond'k niet goed :P Je had me zowiezo gewoon met pressing kunnen pakken :)

WarrantyVoid
31 maart 2010, 17:20
nu nog tottenham en porto hun laatste match spelen en dan ist bekans gedaan.

Strauwen
31 maart 2010, 17:36
everton en porto :D

Strauwen
31 maart 2010, 18:30
oke 2de match is gespeeld
porto / everton 0-5

gg

Nighth4wkske
31 maart 2010, 18:34
Wat een k.match, everton is gewoon te goed qua snelheid, duels, ... Wel een paar kansen laten liggen he man :D met fellaini op de slof :D

Proficiat ;)

Strauwen
31 maart 2010, 18:37
inderdaad was jammer tot die van fellaini naast was anders wazs het wel een zeer mooie goal maja
kanse waren aan beide kante zeer goed was afwachte voor een eerste goal
wedstrijd ging gelijk op tot de 2-0 :)

gg

Morrissey
31 maart 2010, 18:37
Wtf, finale in 2 matchen? Zet dat maar naar 1 match :)

Strauwen
31 maart 2010, 18:43
Wtf, finale in 2 matchen? Zet dat maar naar 1 match :)

zo erg is dat toch niet :)

WarrantyVoid
31 maart 2010, 18:49
kvind 1 match ook beter, maakt het direct spannender.

Proim
31 maart 2010, 19:03
Finale hoort in 1 match imo.

Morrissey
31 maart 2010, 19:23
Elk (groot) toernooi bestaat uit een finale van 1 wedstrijd, ik snap niet vanwaar plots dat idee komt. Ook in elk ander toernooi hier op 9lives werd deze manier gehanteerd. 1 match is veel spannender, en eerlijker met doelpuntensaldo's.(Uit en thuis).

Strauwen
31 maart 2010, 19:39
:)

Strauwen
31 maart 2010, 21:09
everton / udinese 4-0
udinese / everton 1-6
vindt het een terechte uitslag
verdediging was te sterk voor di natale ;)
heb bijna tegen 100 % afgewerkt
gg

woot finale ;)

WarrantyVoid
31 maart 2010, 21:10
Everton - Udinese: 4-0
Udinese - Everton: 1-6

Wow, kheb nog nooit zo een snelle manne gezien vanvoor en vanachter en dan nog is allemaal beren, onbegonnen werk :D
Kon ze gewoon nie tegen houden, werd er overal afgelopen. Verdiend gewonnen.

Strauwen
31 maart 2010, 21:13
dat is het leuke aan everton de cb (yobo) heeft 90 op sprint :)

WarrantyVoid
31 maart 2010, 21:14
ja mai, kmoet het dan wa hebbe van snelheid , maar die manne ware nog sneller :D kwerd gewoon van bal geramd door al die grote negers, kwas al blij dak er ene keer door geraakte :D

Morrissey
31 maart 2010, 21:25
Kan precies een zeer spannende finale worden, 2 snelle ploegen tegen elkaar. :)

Ik kan morgen in de loop van de namiddag wel, maar na 5 uur tot een uur of 8 niet. Nu CL-time :)

Strauwen
31 maart 2010, 22:19
ik ben deze avond nog tot 12/1 u online en morge vanaf smiddags tot ... :)

Koffe
1 april 2010, 00:08
ja sorry, was gemist bij de finale... :-). 1 match dus...tis beetje druk voor mij atm(werkdagen van 13u) en kben gewoon gaan copy pasten zonder echt na te denken.. 1 match dus ;)

Morrissey
1 april 2010, 14:00
Ik kom nu online... :)

Strauwen
1 april 2010, 14:12
oke ;)

Strauwen
1 april 2010, 14:20
heb je toegevoegd op psn moet alleen nog accepteren ! :)

Morrissey
1 april 2010, 14:23
Die update gaat er hier precies niet goed door :s

Strauwen
1 april 2010, 14:27
hij duurt wel even ja :)

Strauwen
1 april 2010, 14:52
:| :|
wa een baal match maja
overwinning lag aan 2 kanten
heb mijn kansen niet benudt en fireflies wel :)

everton - lyon 1-2
goed gespeeld fireflies

Morrissey
1 april 2010, 14:52
JAAAAAA :love:

Lyon 2-1 Everton.

Klotematch, veel lag waardoor het spel echt zwak was. Gelijkspel was verdiender, en we konden beiden winnen. De 1-0 kwam wat uit de kluts, en de 1-1 was een prima uitgespeelde aanval. Daarna 2 ploegen die volop gingen voor de winst, en een (lucky) sublieme goal beslist het toernooi, een voorzet van Bastos en Gomis die hem wondermooi uit de lucht met een hakje binnenplant !

GG.

Wilcao
1 april 2010, 18:40
Proficiat opnieuw Fireflies

Vinnie.
1 april 2010, 19:53
Proficiat! :)

Koffe
1 april 2010, 20:09
gratz!

Proim
1 april 2010, 20:13