PDA

Volledige versie bekijken : Fifa EK competitie (ploegen van 2008)

plehiers
18 maart 2010, 15:07
Teams

GROUP A
- Czech Republic (brutus)
- Portugal (plehiers)
- Switzerland (Koffe)
- Turkey (ballou007)

GROUP B
- Austria (eXe./special)
- Croatia (Kaizer)
- Germany (Qwote)
- Poland (ROOvers)

GROUP C
- France (ROOvers)
- Italy (Koffe)
- Netherlands (brutus)
- Romania (Qwote)

GROUP D
- Greece (plehiers)
- Russia (ballou007)
- Spain (eXe./special)
- Sweden (Kaizer)

Dit is mijn euro 2008 schema...(zoals het toen was)

SPELERS
1: Kaizer (PSN: LGKPS)
2: plehiers (PSN: plehiers)
3: Koffe (PSN: Menori)
4: eXe./special (PSN: pie-jie)
5: ballou007 (PSN: Ballou007)
6: ROOvers (PSN: ROOvers)
7: Qwote (PSN: La_Perla7)
8: Brutus (PSN: Vinbrutus)

plehiers
18 maart 2010, 15:24
Het concept is dus het EK van 2008 naspelen

UITLEG:

In de post hierboven zie je dus al de ploegen staan. Ik ga werken met 8 spelers, die elk met 2 ploegen gaan spelen. Je gaat echter zelf GEEN ploegen kunnen kiezen...
Ik ga ploegencombinaties maken (een topper + een slechte ploeg OF twee subtoppers), aan elke combinatie ga ik een nummer geven. De bedoeling is dan dat jullie een nummer van 1 tot en met 8 zeggen...Als iedereen dan een nummer heeft gekozen, dan zal ik pas de ploegencombinaties vrijgeven (zo is het eerlijk voor iedereen en is het extra spannend welke ploeg jij krijgt).
Ik kies zelf natuurlijk geen nummer (aangezien ik de combinaties weet), ik neem gewoon het nummer dat als laatste overblijft.

REGELS:
-ik werk niet met speelschema's of speeldagen...ik geef gewoon een deadline wnr een bepaalde ronde moet gespeeld zijn (bijvoorbeeld....volgende week vrijdag moet alle matchkes in de poules gespeeld zijn...) Natuurlijk kan hier een uitzondering aangevraagd worden indien je weg bent op vakantie fzo... maar het spreekt voor zich dat we actieve spelers zijn...dus moet je een goede reden hebben.
Zo kan je dus gewoon kijken wie online is en je matchen spelen wanneer je zelf wil/kan.
indien een tegenstrever niks laat weten...meld dit dan hier op het forum, als die dan niet antwoord dan krijgt hij een 2-0 forfaitscore... indien beide spelers niks laten weten voor het einde van de deadline...dan geld er een gelijkspel van 0 - 0

-matchen worden gespeeld volgens de regels van een ranked-game
de uitslagen (liefst met klein verslagje) worden gepost door beide spelers...zo weten we zeker dat de uitslag klopt...
OPLETTEN: in de poules duurt de match maar 90 minuten (dus GELIJKSPEL KAN)

-Elke poule speelt één maal tegen elke tegenstander uit die poule...
De 1ste van poule A speelt tegen de 2de van poule B
" 2de " " " 1st "
De 1ste van poule C speelt tegen de 2de van poule D
" 2de " " 1st "

op deze manier is het enkel mogelijk om tegen jezelf uit te komen in de finale...(want je gaat een ploeg krijgen uit poule A of B + een ploeg uit poule C of D)
de kans hierop is wel klein ... aangezien ge tegen topploegen gaat uitkomen met u mindere ploegen...

- Bij een gelijke stand wordt eerst gekeken naar de onderlinge resultaten, dan pas naar doelsaldo

ps: als er vragen zijn, stel ze gerust... wel nog GEEN NUMMERS KIEZEN (ik ga eerst 8 spelers selecteren hier, ik laat wel weten wnr je nummers mag kiezen)

plehiers
18 maart 2010, 15:27
KLASSEMENT

GROUP A
- Turkije 6 / 10 - 6 / 2
- Portugal 6 / 8 - 6 / 3
- Zwitserland 3 / 6 - 10 / 3
- Tsjechië 0 / 2 - 6 / 2

GROUP B
- Duitsland 9 / 12 - 2 / 3
- Polen 6 / 17 - 5 / 3
- Kroatië 3 / 3 - 12 / 3
- Oostenrijk 0 / 2 - 15 / 3

GROUP C
- Roemenië 9 / 18 - 3 / 3
- Frankrijk 4 / 13 - 8 / 3
- Italië 4 / 8 - 12 / 3
- Nederland 0 / 7 - 23 / 3

GROUP D
- Rusland 6 / 14 - 1 / 2
- Griekenland 6 / 5 - 6 / 3
- Zweden 1 / 5 - 6 / 2
- Spanje 1 / 7 - 18 / 3

legende: groen is aantal punten/ grijs is doelpunten gemaakt en tegen/ rood is aantal matchen gespeeld

KWARTFINALES:

- Portugal V Duitsland

- Turkije V Polen

- Roemenië V Griekenland

- Frankrijk V Rusland

Qwote
18 maart 2010, 15:43
ik ben kandidaat :)

plehiers
18 maart 2010, 15:45
ik ben kandidaat :)

is genoteerd

ps: aan iedereen...ik ga dus niet de eerste 8 personen selecteren, ik ga zien wie allemaal wil meedoen & daar selecteer ik 8 ACTIEVE mensen uit

pie-jie
18 maart 2010, 15:58
Ik zou ook graag meedoen, kan altijd spelen in de week :) (dan zijnt niet allemaal pro's ;))
btw: Qwote, matchke eens spelen? if yes: add psn.

Qwote
18 maart 2010, 16:09
Ik zou ook graag meedoen, kan altijd spelen in de week :) (dan zijnt niet allemaal pro's ;))
btw: Qwote, matchke eens spelen? if yes: add psn.

ja kwil zeer zeker is een matchke spelen tegen jou? past vanavond voor jou want moet nu nog weg ben rond 6.30 thuis :)

pie-jie
18 maart 2010, 16:43
ja kwil zeer zeker is een matchke spelen tegen jou? past vanavond voor jou want moet nu nog weg ben rond 6.30 thuis :)

hmmm, kzie net da'k een update moe doen van 39mb. Aangezien we hier op smallband zitten zal da voor morgen zijn (reset). Voeg toe, tzal dan morgen of volgende week wel ergens eens passen ;)

ballou007
18 maart 2010, 17:11
Ben ook kandidaat.

R00vers
18 maart 2010, 17:12
Kwil ook wel meedoen :)

Kaizer
18 maart 2010, 17:22
kdoe mee

plehiers
18 maart 2010, 17:32
mensen die zich nu al kandidaat hebben gesteld zijn al toegelaten...

nog 2 plaatsjes over

pie-jie
18 maart 2010, 18:26
heh, da ga rap gaan dus :) nice

plehiers
18 maart 2010, 18:28
heh, da ga rap gaan dus :) nice

dat is de bedoeling..

toen ik deze tornooien organiseerde op fifa 08 was een tornooi als dit op 2weken gespeeld...zullen zien hoe het nu vlot

Koffe
18 maart 2010, 18:49
allé vooruit, ge moogt mij ook inschrijven :)

plehiers
18 maart 2010, 19:05
allé vooruit, ge moogt mij ook inschrijven :)

allez eerst op mijn schenen shotten en dan toch meedoen:D

ge hebt geluk da ik ne makkelijke mens ben ;):p

Koffe
18 maart 2010, 19:10
da was ni alleen op u bedoelt plehiers, had misschien iets te rap gesproken...was gewoon teleurgesteld..Want 't ging goed naar mijn mening. er waren mss enkele kleine problemen maar die werden nogal uitvergroot tot iedereens ongenoegen.
En de organisatie die er ineens mee quit..nja..das balen gewoon..Midden in een tornooi stoppen, vindk gewoon niet kunnen. Werk hem dan tenminste af en verlaat dan het circuit want de organisatie is de pineut ni, tzijn al andere mensen die wel nog willen spelen.
(dees is ni op u hé ;-)).
kben ook een gemakkelijke mens en khad gewoon overal rap forfaits gezet en gewoon doorgegaan zonder paginas lange posts over 'die heeft nix laten weten en dit en dat.' soit.. ben zelf weer paginalang ant uitwijden ..hehe

alvast succes met je tornooi :)

plehiers
18 maart 2010, 19:15
da was ni alleen op u bedoelt plehiers, had misschien iets te rap gesproken...was gewoon teleurgesteld..Want 't ging goed naar mijn mening. er waren mss enkele kleine problemen maar die werden nogal uitvergroot tot iedereens ongenoegen.
En de organisatie die er ineens mee quit..nja..das balen gewoon..Midden in een tornooi stoppen, vindk gewoon niet kunnen. Werk hem dan tenminste af en verlaat dan het circuit want de organisatie is de pineut ni, tzijn al andere mensen die wel nog willen spelen.
(dees is ni op u hé ;-)).
kben ook een gemakkelijke mens en khad gewoon overal rap forfaits gezet en gewoon doorgegaan zonder paginas lange posts over 'die heeft nix laten weten en dit en dat.' soit.. ben zelf weer paginalang ant uitwijden ..hehe

alvast succes met je tornooi :)

ja ik begrijp u frustratie, but no hard feelings...

plehiers
18 maart 2010, 19:17
de mensen die al geaccepteerd zijn mogen alvast een nummer kiezen (van 1 tot en met 8)

Deze zijn dus:
Qwote (PSN: La_Perla7)
eXe./special (PSN: pie-jie)
ballou007 (PSN: Ballou007)
R00vers (PSN: ROOvers)
Kaizer (PSN: LGKPS)
Koffe (PSN: Menori)

Als iedereen een nummer heeft gekozen dan geef ik de combinaties vrij

EDIT: Qwote heeft alvast nummer 7 gekozen (zie eerste post)

Fireflame
18 maart 2010, 19:43
Hey, Ik zou graag meedoen.

Was erg actief het vorig toernooi en haalde 12 op 12.
Hopelijk is er nog een plaatsje

Grtz

brutus
18 maart 2010, 19:55
ik wil ook wel meedoen, als er nog plaats is ^^

Koffe
18 maart 2010, 19:59
allé, geef mij maar nummer 3 dan :)

Tsommy
18 maart 2010, 20:07
ik zou graag meedoen ook.
Heb momenteel toch veel tijd. En ben geen puber van 16 jaar.

Qwote
18 maart 2010, 20:09
ik zou graag meedoen ook.
Heb momenteel toch veel tijd. En ben geen puber van 16 jaar.

op wie bedoel je dat nu? :lol:

Tsommy
18 maart 2010, 20:23
op wie bedoel je dat nu? :lol:

omdat het vorige toernooi blijkbaar in het 100 liep omdat mensen afsprakenn iet nakomen etc. Dus mensen als oa die poese.

Nighth4wkske
18 maart 2010, 20:33
Ik wil ook graag weer meedoen
kon ook altijd spelen (alleen int weekend minder)

psn: jorisvdz

ballou007
18 maart 2010, 20:54
nummer 5 voor mij plz

pie-jie
18 maart 2010, 21:11
Geef mij maar 4 :-)

Proim
18 maart 2010, 21:28
Ik zou ook graag nog willen meedoen indien er nog plaats is.

fritzke11
18 maart 2010, 21:43
Laat me maar weten als er nog plaats moest zijn...

Kaizer
18 maart 2010, 21:44
nummer 1 :)

R00vers
18 maart 2010, 21:56
gogo 3

lourceke
18 maart 2010, 23:06
ge moogt mij er ook bij doen als da ga...liefst die hollanders :D

plehiers
18 maart 2010, 23:06
gogo 3

al gekozen

nummer 8, 6 of 2 is nog vrij

plehiers
18 maart 2010, 23:18
ik wil ook wel meedoen, als er nog plaats is ^^

ik ga u laten meedoen bij deze, dus kies maar een nummer (kijk naar de eerste post wat nog vrij is...)

iedereen die er niet bij is, kijk naar de thread die ik dadelijk ga openen!

R00vers
18 maart 2010, 23:21
gogo 6

brutus
19 maart 2010, 00:29
nummer 8 graag ^^

plehiers
19 maart 2010, 00:34
nummer 8 graag ^^

dan blijft voor mij nummer 2 over...ga hieronder de combinaties vrijgeven

plehiers
19 maart 2010, 00:36
Hier zijn ze dan

1: Zweden + kroatie (Kaizer)
2: portugal + griekenland (plehiers)
3: zwitserland + Italie (Koffe)
4: spanje + oostenrijk (eXe./special)
5: rusland + turkije (ballou007)
6: frankrijk + polen (ROOvers)
7: duitsland + roemenie (Qwote)
8: tsjechie + nederland (brutus)

ps: @ de mannen van de VERSIE B competitie --> niet denken dat de nummers daar hetzelfde zijn :p daar verander ik ze

plehiers
19 maart 2010, 00:42
kunt alvast de PSN en de spelers wie bij de ploegen horen terugzien in de eerste post

kunt nu ook klagen dat ge liever ploeg X of Y had :p of blij zijn omdat ge de ploeg hebt die ge wou..

ik had liefst frankrijk (ploeg ligt mij het beste) of duitsland (supermakkelijke poule :p) gehad...ma deze combinatie heeft ook zen charmes

R00vers
19 maart 2010, 01:06
Viva France !

Qwote
19 maart 2010, 10:34
Ik ben heel gelukkig :D
2 ploegen waark nie echt super mee ervaring heb maar roemenie wouk wel :)
dusja komt goed

plehiers
19 maart 2010, 13:37
Mensen hier mogen aan hun matchen beginnen van de poules...Je regelt zelf wanneer en hoe, ik ga kijken hoe actief het loopt en dan stel ik een deadline voor de eerste ronde (binnen een week fzo)

plehiers
19 maart 2010, 14:44
het EK is van start gegaan!

Portugal - Tsjechie 3 - 1

Portugal werd direct koud gepakt, de spelers stonden amper op het veld wanneer Baros in de 7e minuut kan profiteren van een fout in de verdediging (slechte pas & frommelbal). Baros 1v1 op de keeper en hij lobt hem binnen.
Deze rappe tegengoal zorgde ervoor dat Portugal zenuwachtig voetbalde...
Wat later in de eerste helft krijgen ze dan toch wat kansjes bij elkaar, maar het vizier staat niet op scherp en alles gaat naast het doel.
Tijdens de rust had manager Plehiers een zware preek voor zijn jongens, met succes!!
De aftrap was voor portugal, liedson naar Ronaldo... Ronaldo doet een 1,2-tje met liedson, gaat door en legt opnieuw af voor Liedson & goal !
Het vertrouwen was nu terug en in de volgende 20 min is Portugal baas met snelle omschakelingen. Gevolg een goal van Ronaldo op de counter & een owngoal van Jankulovski die de bal op de lijn wou weghalen voor de neus van Liedson.
In de laatste 20 min kon Tsjechie het evenwicht terug herstellen & wat opzetten, helaas voor hen zonder succes...

GG brutus!

brutus
19 maart 2010, 14:46
idd ik bevestig de score! GG plehiers :D

50Euro
19 maart 2010, 15:09
Indien nog plaats zou ik ook graag meedoen.

plehiers
19 maart 2010, 15:10
Indien nog plaats zou ik ook graag meedoen.

lees eerst voor ge post

ps: wist die post dan ook es terug

pie-jie
19 maart 2010, 15:59
wordt er ni gewerkt met irc?

plehiers
19 maart 2010, 16:07
wordt er ni gewerkt met irc?

als ge daar mee wilt werken moet jij dat wete...
ik heb gewoon iedereen toegevoegd op PSN, als ik online ben zie ik dan wel wie kan..

Wilcao
19 maart 2010, 17:05
fuck te laat :(

Qwote
19 maart 2010, 17:37
Ik heb alle spelers van mijn groepen toegevoegd :)

en mensen neem zelf ook is initiatief door mij soms een berichtje te zenden want anders moet ik da alsan doen.

MVG

Qwote
19 maart 2010, 18:24
Italie - Roemenie = 0-6

3x Mutu
2x Marica
1x Nicolla

De eerste 10 minuten waren voor italie maar geen echten kansen.
Toen kwam ik onder stoom en was er geen houden meer aan.
Totaal gedomineerd en terechte score.
Faire en eerlijke wedstrijd

Qwote
19 maart 2010, 18:24
En btw i love roemenie ! zalig :p

Koffe
19 maart 2010, 18:25
Italie-Roemenië 0-6 ..

Alles sloeg gewoon tegen.. eerste 20 minuten doe ik goed mee, dan krijg je zo'n enorm knullig tegendoelpunt tegen enja...dan heeft ie mij voor de rest van de eerste helft volledig weggespeeld en wast ineens 0-5 ofzo..
2e helft deed ik terug mee, voetbalde zelf (tot mijn eigen verbazing) toch 2 mooie kansen bij elkaar maar zijn keeper pakt alles, daarna maakt hij weer 2 knullige doelpunten(vooral die 5-0 wa was da zeg.. :D) maar die moet je ook maken hé.. :)
Zeker een verdiende overwinning maar kvind de score overdreven. Had toch een doelpuntje verdiend.. :)

gg
doelpunten: 3x mutu, 2 keer marica en dan nog ene :p

Qwote
19 maart 2010, 18:27
Italie-Roemenië 0-6 ..

Alles sloeg gewoon tegen.. eerste 20 minuten doe ik goed mee, dan krijg je zo'n enorm knullig tegendoelpunt tegen enja...dan heeft ie mij voor de rest van de eerste helft volledig weggespeeld en wast ineens 0-5 ofzo..
2e helft deed ik terug mee, voetbalde zelf (tot mijn eigen verbazing) toch 2 mooie kansen bij elkaar maar zijn keeper pakt alles, daarna maakt hij weer 2 knullige doelpunten maar die moet je ook maken hé.. :)
Zeker een verdiende overwinning maar kvind de score overdreven. Had toch een doelpuntje verdiend.. :)

gg
doelpunten: 3x mutu, 2 keer marica en dan nog ene :p

ja idd knullig zouk ze nie noemen, das gewoon een rebound van een gemist kans. Ik denk dat je in totaal heel de wedstrijd 2 kansen gehad hebt en nix uitgespeeld. Maar idd je verdiende een doelpunt want je hebt bij vlagen goed gespeeld maar met italie moet je gewoon meer brengen!

Koffe
19 maart 2010, 18:28
sja.. ik haal nu eenmaal jouw niveau ni :) (en der zat wel 1 uitgespeelde kans bij! aanval door 't centrum, spits draait -> steekpass naar cornervlag waardoor 2 spelers weg waren uit u strafschopgebied en een voorzet die helaas pal op keeper gekopt werd.. naja, das muggezifterij maarbon :))

Qwote
19 maart 2010, 18:29
sja.. ik haal nu eenmaal jouw niveau ni :)

das nie slecht bedoeld e mijne reply :)
wil nie bedoelen dat ik beter ben :)
maar vond het toch echt wel een superieure zege ;)

Koffe
19 maart 2010, 18:32
nee weet'k wel hoor :) Kdacht op e bepaald moment dat je er 10 ging binnenknallen.. alles wa je deed lukte gewoon..beetje frustrerend met momenten

Qwote
19 maart 2010, 18:34
nee weet'k wel hoor :) Kdacht op e bepaald moment dat je er 10 ging binnenknallen.. alles wa je deed lukte gewoon..beetje frustrerend met momenten

Maja kijk das ervaring...
gemoet is kijken naar mijn punten online...
ik weet perfect wat kan en wat nie kan, hoe secuur te verdedigen, hoe te dribbellen...

Koffe
19 maart 2010, 18:38
Maja kijk das ervaring...
gemoet is kijken naar mijn punten online...
ik weet perfect wat kan en wat nie kan, hoe secuur te verdedigen, hoe te dribbellen...

Das u verdienste ;-). succes verder en merci voor de voetballes hehehe

Qwote
19 maart 2010, 18:40
Das u verdienste ;-). succes verder en merci voor de voetballes hehehe

jij ook ze :)
volgende keer verlies ik mss. in voetbal kan alles :)

plehiers
19 maart 2010, 18:43
allez de eerste verrassing is al binnen :p

poule C toch wel de poule des doos, 3 goede ploegen en dan roemenie (maar aangezien Qwote met roemenie speelt is dat ook een goede ploeg :p)

Koffe
19 maart 2010, 18:53
Nogmaals, je moet niet echt kijken imo naar de ploegen in een poule maar meer naar de speler...Int vorig EK haalde warranty? met Equador de finale... alleja..een verrassing zou ik 't ni noemen.. Kwist voor ik begon dat ik op mn bakkes ging krijgen van qwote.
Heb em al live mn broer zien afmaken paar weken terug (marseille) en nu wast aan mij hehe

Qwote
19 maart 2010, 18:55
Nogmaals, je moet niet echt kijken imo naar de ploegen in een poule maar meer naar de speler...Int vorig EK haalde warranty? met Equador de finale... alleja..een verrassing zou ik 't ni noemen.. Kwist voor ik begon dat ik op mn bakkes ging krijgen van qwote.
Heb em al live mn broer zien afmaken paar weken terug (marseille) en nu wast aan mij hehe

heb nog nie tegen je broer gespeeld zenne makker :)

Koffe
19 maart 2010, 18:56
heb nog nie tegen je broer gespeeld zenne makker :)

:o da was warranty sorry... Naja, zelfde categorie :D

Qwote
19 maart 2010, 18:57
:o da was warranty sorry... Naja, zelfde categorie :D

feit :)

Qwote
19 maart 2010, 19:50
Nederland - Roemenie = 1-8

1x Mutu
5x Marica
1x Codrea
1x Nicu
1x Van Persie (Nederland)

en dien marica zeg, wa ne held xD
in den eerste helft mist em een open kans of 4 en na de pauze prikt ie alles binnen.
die krijgt loonsopslag :p

Wilcao
19 maart 2010, 19:57
Qwote is Burning i think :)

plehiers
19 maart 2010, 20:13
roemenie is al zeker van een volgende ronde :p iedereen is gewaarschuwd bij deze ;)

Koffe
19 maart 2010, 20:16
Tsjechie - Zwitserland 1-2

Was een match die alle kanten uitkon.. hij schiet op de paal, ik lob op de lat.. kansen aan beide kanten..Hij wordt enkel genekt door een owngoal. Goeie match kerel. Was spannend!

Goals van Sverkos (Tsjech) - Frei (Zwits) en own goal jankulovski

(zwitserland is e kutploeg!!)

brutus
19 maart 2010, 20:18
idd goeie match! Ik denk dat ik jankulovski volgende keer toch maar eens op de bank ga zetten, dat is al de 2de owngoal :D

gg koffe

Qwote
19 maart 2010, 20:20
Tsjechie - Zwitserland 1-2

Was een match die alle kanten uitkon.. hij schiet op de paal, ik lob op de lat.. kansen aan beide kanten..Hij wordt enkel genekt door een owngoal. Goeie match kerel. Was spannend!

Goals van Sverkos (Tsjech) - Frei (Zwits) en own goal jankulovski

(zwitserland is e kutploeg!!)

wilde nie wisselen want ik wou zwitserland... :p

Koffe
19 maart 2010, 20:40
WA NE KNOTSGEKKE MATCH!!!!

Italie-Nederland 6-4

Goals van Gilardino (3x) Rossi (2x) Cameronasi (1x) Van Persie (2x) en VD Vaart (2x)

Nederland komt 0-2 voor, maar het had omgekeerd moeten zijn.. Ik krijg 2 steengoede kansen en mis ze allebij, hij komt dan 2 keer over en tis 0-2.. na wat powerplay kom ik terug tot 2-2 al dan niet met een beetje geluk.. Dan was het héél de tijd haasje over.
2-3, 3-3, 3-4, 4-4, 5-4 en dan uiteindelijk 6-4.

Lang geleden dat ik nog zo'n match gespeeld heb.
Kmoet wel zeggen dat de meeste doelpunten, zowel van mijn kant als zijn kant meestal verdedigende fouten waren. Goeie match kerel!!

brutus
19 maart 2010, 20:41
idd was nice :D kijk al uit naar de terugmatch :P

Koffe
19 maart 2010, 20:41
wilde nie wisselen want ik wou zwitserland... :p

nah, ik red me wel met zwitserland... ^^ Heb de Tsjechen der toch al uitgeknikkerd.

Koffe
19 maart 2010, 21:32
Zwitserland-Turkije 4-5

Zwak hoor man... mij 2x neerhalen terwijl ik alleen weg ben...soit, 3 punten voor u.

Qwote
19 maart 2010, 21:43
Duitsland - Kroatie 2-0

1x Ballack
1x Khedira

kut match van mijn kant, heb de meeste kansen gehad maar nie benut ook goed gespeeld kroatie :) gelukkig kan ik teren op men verdediging als het moeilijk gaat

Kaizer
19 maart 2010, 21:44
blah futgoals :'(... eerst goal was knap als het bedoeld was :) kut trage bal maar mooi gekruld. Kroatie = traag in verdediging :)

grats

Qwote
19 maart 2010, 21:55
blah futgoals :'(... eerst goal was knap als het bedoeld was :) kut trage bal maar mooi gekruld. Kroatie = traag in verdediging :)

grats

dien 2de was een kut goal haha :p
enja die eerste was zo bedoeld :)
ktrap veel azo :p

ballou007
19 maart 2010, 22:05
Zwitserland-Turkije 4-5

Zwak hoor man... mij 2x neerhalen terwijl ik alleen weg ben...soit, 3 punten voor u.

Alles voor de drie punten maar ik zou het ook zwak vinden in jouw plaats.

Anyway 2x Yakin, 2x Frei, 3x Nihat, Emre en Tuncay.

plehiers
19 maart 2010, 23:50
idd was nice :D kijk al uit naar de terugmatch :P

ff ter verduidelijking...
poules zijn ZONDER terugmatch (is in het echt ook)

stond ook in de uitleg, ma heb al langer de indruk dat iedereen dat maar met een half oog leest :p

brutus
20 maart 2010, 03:09
ja idd ik had het door toen ik het gepost had :D

plehiers
20 maart 2010, 11:57
de mensen die tegen mij moeten (koffe, exespecial, ballou, Kaizer,...)

ik ben nu online

Koffe
20 maart 2010, 12:13
okej ik kom :)

plehiers
20 maart 2010, 12:40
Portugal - Zwitserland 4 - 0

Portugal dat beter voor de dag kwam als de vorige match. Goede combinaties en vele kansen, terwijl het achterin toch goed gesloten zat...
Al kan de manager niet helemaal tevreden zijn, nog steeds zit er teveel nonchalance in de ploeg. Open kansen werden gewoon langs goal getrapt enzo, zo gaan we het niet halen van de topploegen.

goals: 2x ronaldo, 1x deco, 1x simao

GG Koffe

Koffe
20 maart 2010, 12:40
Portugal - Zwitserland 4-0

gewoon kutmatch met een onmachtig zwitserland...meer valt er niet over te zeggen. goe gespeeld makker

plehiers
20 maart 2010, 12:43
Portugal - Zwitserland 4-0

gewoon kutmatch met een onmachtig zwitserland...meer valt er niet over te zeggen. goe gespeeld makker

ja als het niveau van de spelers gelijk is dan is het moeilijk met een ploeg als zwiterland...toch leuk dat je fair bleef spelen :niceone:

Bij deze heb je de kansen om door te gaan niet meer in eigen handen...Turkije zou nog van mij en tsjechie moeten verliezen, anders lig je eruit

exo
20 maart 2010, 12:44
Alle ploegen zijn volzet zeker?

plehiers
20 maart 2010, 12:46
Alle ploegen zijn volzet zeker?

jup

Koffe
20 maart 2010, 12:54
ja als het niveau van de spelers gelijk is dan is het moeilijk met een ploeg als zwiterland...toch leuk dat je fair bleef spelen :niceone:

Bij deze heb je de kansen om door te gaan niet meer in eigen handen...Turkije zou nog van mij en tsjechie moeten verliezen, anders lig je eruit

Ik ga altijd fair blijven spelen.. theeft geen nut om met vliegende tackles enzo af te komen.. das ni meer fun voor u en voor mij. Ge hebt u overwinning verdient dus tis ni aan mij om da te verkloten door ni meer fair te spelen.. tblijft een spelleke en ge moet ergens toch tegen u verlies kunnen..
Daar had ik 't gisteren wel wat moeilijker mee toen turkije 2x mijn doorgebroken speler neerhaalt en daar door met 5-4 verlies..maar soit. Had er maar 1 meer moeten maken:)

plehiers
20 maart 2010, 12:58
Ik ga altijd fair blijven spelen.. theeft geen nut om met vliegende tackles enzo af te komen.. das ni meer fun voor u en voor mij. Ge hebt u overwinning verdient dus tis ni aan mij om da te verkloten door ni meer fair te spelen.. tblijft een spelleke en ge moet ergens toch tegen u verlies kunnen..
Daar had ik 't gisteren wel wat moeilijker mee toen turkije 2x mijn doorgebroken speler neerhaalt en daar door met 5-4 verlies..maar soit. Had er maar 1 meer moeten maken:)

ja ik doe dat ook nooit voor expres, probeer altijd zo realistisch mogelijk voetbal te spelen...

mss een nieuw idee voor de volgende competitie... spelers met rood worden een match geschorst (maar dat is moeilijk op te volgen)

R00vers
20 maart 2010, 15:13
Ik kan morgen spelen dus laat maar iets weten ( Polen of France)

pie-jie
20 maart 2010, 16:27
Vanaf maandag zal dit noobje er eens aan beginnen :p. Vanaf maandagmiddag en dan zowa de hele week eigelijk :-)

Hopelijk al wa progressie tov het vorige toernooitje :) Mijn doel is mij kwalificeren met Spanje, dan benk al content ;).

plehiers
20 maart 2010, 22:49
Griekenland - Zweden 2 - 1

Een match die alle kanten uitkon, eerste helft was zeer gelijk opgaand, hij op de paal & ik op de lat ook.
Hij komt toch voor maar ik maak wat later gelijk..Beide goals na een verdedigende fout.
Iets na de 1-1 kon ik een mooie combinatie maken en 2 - 1 scoren, vanaf toen had griekenland het grote deel van de match onder controle.
ALLEEN in de 83ste minuut is Zweden alleen door op de keeper, gelijkmaker aan de voet..Maar heel zwak besloten waardoor ik toch win

GG Kaizer!

Kaizer
21 maart 2010, 01:02
hmm idd slecht afgewerkt. Volgende keer beter :)

plehiers
21 maart 2010, 02:38
Rusland - Griekenland 3 - 0

Knotsgekke beginfase beslist de match met 3 goals in 25 min.
Domme goal dan nog waar mijn verdediger de bal weg wil trappen tegen een aanvaller van rusland nzo...tweede helft kreeg ik dan de betere kansen, maar slechte afwerking (net naast).

GG ballou (denk wel da ge beter als mj zijt)

plehiers
21 maart 2010, 02:48
Portugal - Turkije 1 - 5

Terecht geklopt vrees ik, eenmaal als ik goed achter sta valt heel mijn spel ook in elkaar precies:p

GG balou

Wilcao
21 maart 2010, 11:40
Sorry verkeerde league :)

pie-jie
21 maart 2010, 23:05
Wil nog wel een matchke vnv, wie is online?

Koffe
21 maart 2010, 23:36
ik ben er nog :) voor een oefenpotje

pie-jie
21 maart 2010, 23:38
morgen! kga wa seriekes checke, jeeps

Koffe
21 maart 2010, 23:46
prima ;-) njoy!

Koffe
22 maart 2010, 10:46
ik moet enkel nog een match met roovers spelen, dan heb ik alles gespeeld :)

R00vers
22 maart 2010, 11:51
Ik kan straks al men wedstrijden spelen van 6 tot half 10 dus laat maar iets weten

Koffe
22 maart 2010, 11:56
prima, ik zal wel online zijn.

R00vers
22 maart 2010, 12:38
Italie (2) - Frankrijk (2)
Spannende wedstrijd :)

Nu moetk 4 op 6 halen om er door te gaan. Hapje ! O.o

Koffe
22 maart 2010, 12:38
Italie-Frankrijk 2-2

Goals van Mexes(owngoal), Rossi, Anelka en Benzema.

Leuke partij waarbij we elk onze betere momenten hadden. We hadden elk toch ons aandeel in paal & lat kansen..
Roovers was net iets beter in de combinatie en daarbij dus ook iets gevaarlijker. Italie kwam telkens op voorsprong, maar frankrijk had volgens mij moeten winnen..
Hij scoort 2x op hoekschop, kopbal, maar verkwanselde andere kansen.

Benieuwd of 4 punten met italie genoeg zullen zijn om door te stoten :o
gg

plehiers
22 maart 2010, 12:43
Italie (2) - Frankrijk (2)
Spannende wedstrijd :)

Nu moetk 4 op 6 halen om er door te gaan. Hapje ! O.o

3 op 6 is ook genoeg als je ervoor kan zorgen dat je een beter doelsaldo hebt

pie-jie
22 maart 2010, 13:03
oké, wie wil nu? :)

Qwote
22 maart 2010, 13:04
oké, wie wil nu? :)

ik! binnen 20 minuten eerst eten :)

Qwote
22 maart 2010, 13:05
Italie-Frankrijk 2-2

Goals van Mexes(owngoal), Rossi, Anelka en Benzema.

Leuke partij waarbij we elk onze betere momenten hadden. We hadden elk toch ons aandeel in paal & lat kansen..
Roovers was net iets beter in de combinatie en daarbij dus ook iets gevaarlijker. Italie kwam telkens op voorsprong, maar frankrijk had volgens mij moeten winnen..
Hij scoort 2x op hoekschop, kopbal, maar verkwanselde andere kansen.

Benieuwd of 4 punten met italie genoeg zullen zijn om door te stoten :o
gg

Coach Kevin zal jammer genoeg een B-Elftal opstellen tegen Frankrijk om die jongens wat speelgeleginheid te geven!

(tis geen waar hoor)

Volle neute tegen die stokbroodfretters :p

pie-jie
22 maart 2010, 13:09
bah met oostenrijk :p maar goed, tmoe gebeuren, laat ons zeggen 1uur

Qwote
22 maart 2010, 13:10
bah met oostenrijk :p maar goed, tmoe gebeuren, laat ons zeggen 1uur

das goed zenne :)
tot strx

Koffe
22 maart 2010, 13:22
ik wil strx ook wel nog es oefenen hoor tegen je exe; met zwitserland ofzo als je da wil ;)

pie-jie
22 maart 2010, 13:25
oke, vanmiddag ebbek tijd ;)

Koffe
22 maart 2010, 13:35
oke, vanmiddag ebbek tijd ;)

Ja ik ook, maar ga toch ff eerst verder dragon age origins spelen..ben bijna aant einde dus twordt spannend.. hehe

Qwote
22 maart 2010, 14:54
Duitsland - Oostenrijk = 5-0

2x Gomez
2x Podolski
1x Marin

schoten : 6 oostenrijk 21 duitsland
op doel : 2 oostenrijk 11 duitsland
balbezit was voor hem

pie-jie
22 maart 2010, 14:55
oostenrijk - duitsland : 0 -5

ben nooit ter sprake gekomen .. mja 1.5sterren verschil merk je wel imo. kunt gewoon nix beginnen ertegen :) maar gg!

Qwote
22 maart 2010, 14:55
oostenrijk - duitsland : 0 -5

ben nooit ter sprake gekomen .. mja 1.5sterren verschil merk je wel imo. kunt gewoon nix beginnen ertegen :) maar gg!

zeer zeker :)
goed gespeeld trouwens, niet gemakkelijk met oostenrijk :bow:

pie-jie
22 maart 2010, 14:56
1: Kaizer (PSN: LGKPS)
2: plehiers (PSN: plehiers)
5: ballou007 (PSN: Ballou007)
6: ROOvers (PSN: ROOvers)

aanwezig?

Koffe
22 maart 2010, 15:02
als ge wilt kom ik anders nu af hoor voor een matchke? :)

pie-jie
22 maart 2010, 15:04
ja, is goe, kzal ik es me spanje doen

pie-jie
22 maart 2010, 16:23
spanje - griekenland : 2 - 3

merde merde merde, hier zat toch veel meer in hoor voor mij :( gg

plehiers
22 maart 2010, 16:24
Spanje - Griekenland 2 - 3

Een match die goed op en af ging, beide ploegen hadden kansen om te winnen...Spanje dat 2x voorkomt, maar griekenland dat bijft terugvechten en gaat er op het einde over.

de scorers weet ik niet, want toen de game gedaan was viel connectie weg?

GG special (gij geeft u corners wel goe vind ik)

plehiers
22 maart 2010, 16:28
voila al mijn matchkes zijn gespeeld...met portugal ga ik door (maar kom ik uit tegen Qwote met duitsland :( )

met griekenland is het afwachten wat er nog in mijn poule gebeurd

pie-jie
22 maart 2010, 16:33
Ja da zou kunnen da connectie wegvalt, en das ni omdak boos ben ofzo, maar kversteek dan internet trug in laptop ;)

Qwote
22 maart 2010, 16:38
voila al mijn matchkes zijn gespeeld...met portugal ga ik door (maar kom ik uit tegen Qwote met duitsland :( )

met griekenland is het afwachten wat er nog in mijn poule gebeurd

moest ge nog 2de eindigen met griekenland mag je nog is tegen mij :D
worden plezante matchkes :p

Koffe
22 maart 2010, 16:39
das balen lol :p

plehiers
22 maart 2010, 16:40
moest ge nog 2de eindigen met griekenland mag je nog is tegen mij :D
worden plezante matchkes :p

voor u wel ja :p

ps: als frankrijk 2x wint dan moet ik tegen hen en nie tegen u (ALS ik al 2e word met griekenland)

Qwote
22 maart 2010, 16:42

ps: als frankrijk 2x wint dan moet ik tegen hen en nie tegen u (ALS ik al 2e word met griekenland)

gelukkig is voetbal onvoorspelbaar :)
en wie weet zet ik gomez en klose & ballack wel op de bank? xD
Want kben nie tevreden over hun prestaties op training ! :p

Qwote
22 maart 2010, 16:43

aha dus moetk winnen tegen roov :p :bow:

plehiers
22 maart 2010, 16:43
gelukkig is voetbal onvoorspelbaar :)
en wie weet zet ik gomez en klose & ballack wel op de bank? xD
Want kben nie tevreden over hun prestaties op training ! :p

wie weet valt er ne piano op uwe bol en krijgt ik forfait :D

Qwote
22 maart 2010, 16:44
wie weet valt er ne piano op uwe bol en krijgt ik forfait :D

enkel een ongeval kan me van de titel houden ! :p
grapje e zeg gasten :p

pie-jie
22 maart 2010, 18:39
ballou? kaizer?? ik wil jullie pwnen me spanje :p

trouwens ook leuke matchkes tegen koffe gespeeld vanmiddag, 2x penalties :p

R00vers
22 maart 2010, 18:45
Ik gaan om half 7 online komen dus lama iets weten

ballou007
22 maart 2010, 19:03
ballou? kaizer?? ik wil jullie pwnen me spanje :p

trouwens ook leuke matchkes tegen koffe gespeeld vanmiddag, 2x penalties :p

ik kan nu..

pie-jie
22 maart 2010, 19:30
ja eum, spanje - rusland : 1-11

klasse te sterk .. ge zijt wel niet echt origineel met uw goals é, Mr. R1 ;)

tot daar m'n ambities met spanje :(

ballou007
22 maart 2010, 19:35
ja eum, spanje - rusland : 1-11

klasse te sterk .. ge zijt wel niet echt origineel met uw goals é, Mr. R1 ;)

tot daar m'n ambities met spanje :(

Als ik op doel schiet eigenlijk altijd R1 idd, maar spijtig genoeg levert dat niet altijd zoveel goals op als vandaag :p

plehiers
22 maart 2010, 19:37
De poules beginnen wat vorm te krijgen...
zo zien we Turkije, Portugal, Roemenie & Rusland al zeker terug in de volgende ronde.
Spijtig genoeg moeten we ook al zeker afscheid nemen van Zwitserland, Tsjechie, Nederland & Spanje

pie-jie
22 maart 2010, 19:38
:cry:

Qwote
22 maart 2010, 19:44
:cry:

:hug:

Kaizer
22 maart 2010, 20:20
ben er ook vanaaf

R00vers
22 maart 2010, 20:26
Roemenie (4) - France (2)
verdiend gewonnen

Qwote
22 maart 2010, 20:27
Roemenie - Frankrijk = 4-2

plehiers
22 maart 2010, 20:30
Roemenie (4) - France (2)
verdiend gewonnen

ter informatie, als frankrijk wint van nederland...dan is frankrijk alsnog door..
dus italie mag beginnen bidden ;)

brutus
22 maart 2010, 20:31
roovers kan je ons matcheke ook spelen? ik heb je uitgenodigd

R00vers
22 maart 2010, 20:43
yep direct na deze wedstrijd :)

R00vers
22 maart 2010, 20:44
Duitsland (5) - Polen (2)

pie-jie
22 maart 2010, 20:44
Kaizer, wij nog 2 matchkes af te werken, laat hier weten wnnr je kan dan kom ik online
Roovers ook!

Qwote
22 maart 2010, 20:45
Duitsland - Polen = 5-2

Wat een wedstrijden heb ik gespeeld :)
Zalig!!

GG Roov

R00vers
22 maart 2010, 21:02
Nederland (2) - Frankrijk (9)

brutus
22 maart 2010, 21:03
nederland - frankrijk 2-9

Ik zag al hoelaat het was toen ik het weer zag, ik kan totaal niet spelen in regen :D. Maar zonder regen zou ik wss nog zwaar verloren hebben :p

gg roovers

Koffe
22 maart 2010, 21:04
crap.. naja
Waar ik int vorig tornooi zo goed deed, zo slecht was 't nu..
hier haal ik een 7 op 18 met 2 ploegen terwijl ik int vorig tornooi een 15 op 15 haal..ahja.. volgende keer beter :)

R00vers
22 maart 2010, 21:04
gg,
ik moet nog tegen Kroatie en oostenrijk ik kan nu spele laat maar iets wete

pie-jie
22 maart 2010, 21:10
ik kom sebiets online, nu nog ff dl laten lopen

plehiers
22 maart 2010, 21:13
bij deze is poule C afgesloten...
roemenie en frankrijk stoten door

R00vers
22 maart 2010, 21:30
Polen (8) - Kroatie (0)
gg buiten de tunekes trokken te hard op elkaar waardoor het soms moeilijk werd

pie-jie
22 maart 2010, 21:32
Polen (8) - Kroatie (0)
gg buiten de tunekes trokken te hard op elkaar waardoor het soms moeilijk werd

ik vs gij NA thuis :p

Kaizer
22 maart 2010, 22:10
SPanje - Zweden 4-4

Blij iemand te ontmoeten die even slecht is als ik ^^

plehiers
22 maart 2010, 22:14
SPanje - Zweden 4-4

allez dat zorgt er dan weer voor dat Griekenland en Rusland door gaan in poule D (ondanks dat er nog een match Rusland-zweden is)

Kaizer
22 maart 2010, 22:26
Croatie - austria 2-1

plehiers
22 maart 2010, 22:27
ahja, ik had vroeger nog een regel...

als er nog een match over is die GEEN invloed meer kan hebben op de stand, dan bestaat de mogelijkheid om hier gewoon een 0-0 gelijkspel van te maken.

Dit voor de mensen die geen zin meer hebben om die match te spelen als ze toch al uitgeschakeld zijn (beide spelers moeten dan wel akkoord gaan...)

de match in poule A is zo ook bijvoorbeeld een match die niet meer uitmaakt voor de stand

pie-jie
22 maart 2010, 22:28
SPanje - Zweden 4-4

goeie match dit, goed op en af, én mijn eerste puntje OOIT in een competitie hier op 9L :niceone:

pie-jie
22 maart 2010, 22:29
Croatie - austria 2-1

twas 3-2 hoor makker ;)

en totaal onterecht toch ... ik met oostenrijk was eigelijk de hele match baas, jij komt er 4-5 keer door en scoort er 3, which is nice.

bijna voor de verrassing gezorgd :sad: stond lang 2-1 voor

plehiers
22 maart 2010, 22:29
Nog één match te spelen met belang (en groot belang, beslist wie doorgaat)

Oostenrijk - polen

R00vers
22 maart 2010, 22:30
Hijs juist offline gegaan :(

plehiers
22 maart 2010, 22:33
Nog één match te spelen met belang (en groot belang, beslist wie doorgaat)

Oostenrijk - polen

heb het even bekeken...oostenrijk moet met 6 goals verschil winnen om door te gaan naar de volgende ronde :)

kroatie ligt er zowiezo uit

pie-jie
22 maart 2010, 22:37
oh neen, moet ik echt met 6 goals verschil winnen :(? getverdrie, net nu ik oostenrijk een beetje sjiek begin te vinden :p

roovers, ik ben daar! 7-1 op uw toek!

oei kzie dat hij nu net weg is, komde nog trug of ni?

plehiers
22 maart 2010, 22:41
oh neen, moet ik echt met 6 goals verschil winnen :(? getverdrie, net nu ik oostenrijk een beetje sjiek begin te vinden :p

roovers, ik ben daar! 7-1 op uw toek!

oei kzie dat hij nu net weg is, komde nog trug of ni?

hij komt eraan

Kaizer
22 maart 2010, 22:44
twas 3-2 hoor makker ;)

en totaal onterecht toch ... ik met oostenrijk was eigelijk de hele match baas, jij komt er 4-5 keer door en scoort er 3, which is nice.

bijna voor de verrassing gezorgd :sad: stond lang 2-1 voor

ah k lol enne nu ni overdrijven e "baas" :naughty:

plehiers
22 maart 2010, 22:57
KWARTFINALES:

- Portugal V Duitsland (plehiers V Qwote)

- Turkije V Polen (Ballou007 V ROOvers)

- Roemenië V Griekenland (Qwote V plehiers)

- Frankrijk V Rusland (ROOvers V Ballou007)

Net zoals in het echt, GEEN terugmatch...
Dit schema is ook weer terug te vinden in de eerste post

R00vers
22 maart 2010, 23:04
Oostenrijk (0) - Polen (7)
gg

pie-jie
22 maart 2010, 23:04
jaja! tis gebeurd! ! 7-0 !!! :D

voor polen :tongue:

Koffe
22 maart 2010, 23:05
hehe

pie-jie
22 maart 2010, 23:06
wel jammer dat er nu eigelijk maar 4 spelers meer overblijven ...

ahja, uitgeschakeld :< nu wachten op het volgende toernooi maar dan stoot ik door zunne! kben aant verbeteren, kvoel het gewoon :p

plehiers
22 maart 2010, 23:06
KWARTFINALES:

- Roemenië V Griekenland (Qwote V plehiers)

Net zoals in het echt, GEEN terugmatch...
Dit schema is ook weer terug te vinden in de eerste post

ff bumpen

ps: de uitgeschakelden...als dit voorbij is, een nieuwe kans ;)

een voorkeur? Champions League of WK?

pie-jie
22 maart 2010, 23:17
mij eender, wel zelfde systeem van nummerkes, da's veel beter dan da de rapste de beste ploegen krijgen ..

plehiers
22 maart 2010, 23:25
mij eender, wel zelfde systeem van nummerkes, da's veel beter dan da de rapste de beste ploegen krijgen ..

doe ik zowiezo...
i invented that shit :applause:

Kaizer
22 maart 2010, 23:49
is fun, kdoe <el mee :)

Koffe
22 maart 2010, 23:51
geef maar een championsleague, of nen europaleague (met iets mindere ploegen.. vondk ook wel leuk ipv altijd 5 sterrenploegen :))

lourceke
23 maart 2010, 08:08
als je voor die nieuwe league nog plaats hebt, wil ik me altijd wel kandidaat stellen :)

pie-jie
23 maart 2010, 12:20
Waarom ni eens een Belgische league ofzo? Zijn wel verschillende ploegen ook maarja ..

mss de beker?

ballou007
23 maart 2010, 13:31
Wanneer kan je ROOVERS?

Tsommy
23 maart 2010, 16:32
geef maar een championsleague, of nen europaleague (met iets mindere ploegen.. vondk ook wel leuk ipv altijd 5 sterrenploegen :))

of beiden :D
dibs on Arsenal :p

Tsommy
23 maart 2010, 16:33
Waarom ni eens een Belgische league ofzo? Zijn wel verschillende ploegen ook maarja ..

mss de beker?

mssn geen slecht idee. Geen echte topploegen das aangenamer denk ik dan.
Of een bv max 4 sterren compo fzo

plehiers
23 maart 2010, 16:36
mssn geen slecht idee. Geen echte topploegen das aangenamer denk ik dan.
Of een bv max 4 sterren compo fzo

mja ik hou het persoonlijk liever bij realistische competities/leagues

kzal wel zien na deze competitie ..

lourceke
23 maart 2010, 16:57
ballou007, wij moeten onz match nog spelen he, wanneer kan je?

ballou007
23 maart 2010, 20:00
ballou007, wij moeten onz match nog spelen he, wanneer kan je?

vanavond tot 22u. Of morgen na 16u kan ik ook.

R00vers
23 maart 2010, 20:08
Voor mij is het morgen na 16.00u beter :)

pie-jie
23 maart 2010, 21:03
mja ik hou het persoonlijk liever bij realistische competities/leagues

kzal wel zien na deze competitie ..

Is de beker van belgie niet realistisch? :p

plehiers
23 maart 2010, 22:55
Is de beker van belgie niet realistisch? :p

dat wel, maar dat is direct knock-out...dus velen zullen dan maar 1 match spelen, wat minder interessant is

pie-jie
24 maart 2010, 12:45
da's juist, maar gaat ook rap gedaan zijn .. maarja, mij eender hoor :) Anders eens de UEFA cup van dit jaar

Wilcao
24 maart 2010, 18:24
da's juist, maar gaat ook rap gedaan zijn .. maarja, mij eender hoor :) Anders eens de UEFA cup van dit jaar
ik ben bang dat er te weinig ploegen inzitten van de UEFA cup, maar ik kan mis zijn

ballou007
24 maart 2010, 18:52
Sorry ROOVERS maar vandaag is moeilijk.

Ben veel later dan verwacht thuis en heb nog een hoop werk tegen morgen.

Kan je morgen?

R00vers
24 maart 2010, 19:11
ah geen probleem we spelen wel andere dag :)

Tsommy
24 maart 2010, 21:15
een soort superleague de beste ploegen uit engeland, spanje, italie, frankrijk en duitsland.
Zo een ploeg of 16 - 20 .

Qwote
25 maart 2010, 01:39
Roemenie - Griekenland = 3-2

plehiers
25 maart 2010, 01:40
griekenland - roemenie 2 - 3

match in evenwicht denk ik, roemenie maakt goaltje meer

plehiers
25 maart 2010, 01:50
KWARTFINALES:

- Roemenië V Griekenland (Qwote V plehiers) 3 - 2

plehiers
25 maart 2010, 02:06
duitsland wint na penalties van portugal...

een match die alle kanten uitkon, ik kon gerust winnen met verschil..hij ook...

dit was een finale-affiche :)

GG

ps: het weer was in het voordeel van de duitsers :p;)

Qwote
25 maart 2010, 02:08
Duitsland - Portugal = 1-1 (Penalty's 4-2)

Wa ne triller, kben er nog nie goe van...
stond 1-0 achter tot in de 89ste minuut een harde loeier van gomez en 1-1...
me de moffen hebt ge nooit gedaan !

Good games plehiers, ge hebt me vuur aan de schenen gelegd

ballou007
25 maart 2010, 18:19
Kan je morgen ROOVERS?

R00vers
25 maart 2010, 19:40
ja ik kan wel morge spelen

ballou007
25 maart 2010, 21:04
ik kan morgen tot 18u. Maar in het weekend kan ik altijd.

ballou007
27 maart 2010, 18:13
Wanneer kan je ROOvers?

R00vers
27 maart 2010, 22:04
Morgen na 5 uur kan ik wel spelen

ballou007
27 maart 2010, 22:10
Morgen na 5 uur kan ik wel spelen

Ok ik zal online komen rond 17.30u?

R00vers
28 maart 2010, 18:57
Ik kan nu spelen =)

Strauwen
28 maart 2010, 19:29
:)

ballou007
28 maart 2010, 20:34
goddamn ik heb je weer gemist. Hoe laat kan je morgen of dinsdag? Zeg een uur ik pas me wel aan was vandaag te laat thuis dus sorry!

R00vers
29 maart 2010, 12:28
Vandaag hebk wel veel tijd dus lama iets wete :)

ballou007
29 maart 2010, 23:38
Morgen tussen 20 en 22u?

R00vers
30 maart 2010, 00:44
morge gaank championsleague zien dus liever andere dag ^^

plehiers
30 maart 2010, 00:52
liefs deze week nog eh mannen :p

ballou007
1 april 2010, 13:12
Sorry dat het zo lang blijft aanslepen Quote, Roovers en Plehiers.

Mijn examens zijn voorlopig voorbij en ik heb nu 2 weken vakantie.

Heb dus volop tijd de komende dagen en vandaag tot 19u ook.

Dus laat hier iets weten Roovers en dan spelen we onze matchkes.

R00vers
1 april 2010, 19:19
Sgoed ik kan nu spelen :)

R00vers
1 april 2010, 19:31
Uwe psn is toch Balou007 he?

ballou007
1 april 2010, 20:22
Ballou007

Qwote
2 april 2010, 00:03
Sorry dat het zo lang blijft aanslepen Quote, Roovers en Plehiers.

Mijn examens zijn voorlopig voorbij en ik heb nu 2 weken vakantie.

Heb dus volop tijd de komende dagen en vandaag tot 19u ook.

Dus laat hier iets weten Roovers en dan spelen we onze matchkes.

no problem, examens gaan voor

Wilcao
2 april 2010, 12:28
Mss hier nog 2 personen die mee willen doen (en nog niet zijn ingeschreven) met de beker van Nederland/Belgie (http://www.9lives.be/forum/playstation-network/713205-fifa-10-beker-van-belgie-nederland-2.html#post13092613)
Snel zijn, nog 2 plaatsen

ballou007
3 april 2010, 13:32
Ik was gisteren tezamen met Roovers online. Heb hem een PM gestuurd maar hij heeft niet geantwoord.

R00vers
3 april 2010, 14:34
ah idd, psn stond wel online maar kwas weg. Vergeet hem af te zetten ^^

ballou007
3 april 2010, 16:10
Wanneer kan je verder dit weekend?

R00vers
3 april 2010, 16:21
Morge middag zkr :)

ballou007
3 april 2010, 16:54
Morge middag zkr :)

Kan je een uur zeggen? 13uur ofzo?

Qwote
3 april 2010, 17:19
Wanneer kan je verder dit weekend?

& the soap continues :lol:

R00vers
3 april 2010, 18:12
rond 13 uur kank denk wel :)

R00vers
4 april 2010, 15:31
Ok polen en Frankrijk is door. Dus laat de halve finales maar beginnen

ballou007
4 april 2010, 16:08
Ja sorry e Roovers maar ik had vandaag bezoek voor Pasen en vond het dan ook redelijk ambetant om nog langer te wachten met eten :p.

Had denk ik toch weinig kans gehad met Rusland ook al moet elke wedstrijd gespeeld worden.

In ieder geval proficiat!

plehiers
4 april 2010, 18:12
halve finales:

frankrijk - roemenie

duitsland - polen