PDA

Volledige versie bekijken : De flamethread van Modern Warfare 2

plehiers
22 februari 2010, 21:40
Voila,

bij deze...

ALS je je frustraties de vrije loop wilt laten gaan over een bepaald onderwerp, zijnde het spelers/glitches/...

Doe dit hier!

Let the flame-wars begin ;)

Metteh
22 februari 2010, 21:52
ik heb mijne verkocht, was het zo beu van die gaylord heartbeatsensor campende grenadelaunchfaggots mogen hunne brol houden.

en dan nog van die kerel die je hoort afkomen en je gaat dan ze opwachten omdat je WEET dat ze komen die dan de moeite doen om u een bericht te sturen 'omg camping faggot'.

en van die engels mongool kinderen van 12 jaar die zitten te wenen door uwe headset fock man. ik ga MAG kopen hopelijk zitten daar de meer fatsoenlijkere gamers omdat het minder mainstream is maar COD = DOOD.

(zo goed geflamed? :p)

Li1quid
22 februari 2010, 21:53
Fucking kut camper,NoobTubers en Thermalfucks!!

hehe:)

Brasil-B
22 februari 2010, 21:57
Ik speel meestal overdag. Heb eigenlijk niet zo heel veel last van die kindjes.
Ik vind het nog altijd een topspel :)

Flame that ;)

boeffel
22 februari 2010, 22:01
Ik speel meestal overdag. Heb eigenlijk niet zo heel veel last van die kindjes.
Ik vind het nog altijd een topspel :)

Flame that ;)

flame :unsure:

Jerre Muesli
22 februari 2010, 23:06
Fucking fags met hun geween altijd! Niks mis met da spel! NIKS!

ALLEEN DIE KINDJES DIE HET LEUK VINDER GLITCHES UIT TE BUITEN IN DE HOOP EINDELIJK WAT KILLS TE HALEN!!! EN JA, OOK EEN PRESTIGE 10 HACK IS EEN HACK! GLITCHERS & HACKERS!!!!!!

ghan3h
22 februari 2010, 23:27
Stop gewoon met MW2.
Ik heb dat gedaan ( ik speel al een week geen MW2 meer ) en ik heb helemaal geen zin meer om MW2 op te starten. COD4 FTW !!!! ma dan wel op PC

Neovipe
23 februari 2010, 01:34
Ik ook, ik stop met MW2... Ben het kotsbeu
Heartbeatsensor-kutboytjes, Aimbot-bloody-cheaters!, Kniving-kutbastards & hardcore-campinglifeboys! Geef mij maar een game waar ze tenminste deftig online gamen!

Nah!

LoRdOfMaDnEs
23 februari 2010, 12:41
Heartbeatsensor-kutboytjes
Ninja pro!

, Aimbot-bloody-cheaters!
Aimbot? :unsure:

Kniving-kutbastards & hardcore-campinglifeboys!
Tsja irritant, maar soms ook easy kills.

Geef mij maar een game waar ze tenminste deftig online gamen!Elke online shooter heeft campers, mensen die proberen te hacken en vervelende one shit kill wapens.

Get over it people.

|spank|
23 februari 2010, 18:48
En die campers eer da je weet waar die zitten flacht die gewoon en dan als een manjak op stormen en killen.

voila.

Acra
24 februari 2010, 18:01
ach ja ... in elke mp shooter game zitten campers en blijters. Ofwel moet je sp gaan spelen, dan is de kans dat je campers tegen gaat komen nogal zeer klein.

vooral in de nacht is cod tof. Geen kinderen, en de meeste spelen dan zoals het moet.

dr.salt
24 februari 2010, 19:42
hebbem ook verkocht, was gewoon een kutspel geworden online...

|spank|
24 februari 2010, 19:50
k vind van niet ik vind het plezant die kinjes die zich latten horen met hun mic.
Gewoon mute.
En zo veel campers kom ik nu ook weer niet tegen.
Aventoe wat hackers maarja voor die paar keer ga ik echt wel niet stoppen met spellen op een spel.

SpeedySpeedsUp
24 februari 2010, 20:26
Fucking kut camper,NoobTubers en Thermalfucks!!

hehe:)

niets tegen Thermal scopes eh!:tongue:

BCF-Gamer-23
24 februari 2010, 22:17
Erger en erger hoe het er online aan toe gaat.

Acra
24 februari 2010, 23:49
hackers ben ik nog nooit tegen gekomen op mw2.

ILIQUID
27 februari 2010, 16:14
hackers op ps3 zijn er ook niet in mijn weten
en er is niks mis met da spel
tis gewoon sommige kinders die da kut maken!
en rangerkutkakkers

Gundosao
7 maart 2010, 17:13
Heb da spel eergisteren gekocht... en kben het nu al beu --'
heb misschien op 1 dag hardcore gamen 50 kills gehad..

ILIQUID
7 maart 2010, 22:38
ja dan zulde ook wel den beste zijn

Acra
8 maart 2010, 22:59
Heb da spel eergisteren gekocht... en kben het nu al beu --'
heb misschien op 1 dag hardcore gamen 50 kills gehad..

wauw, wat is je Kill / Death Ratio ?

Depresjon
13 april 2010, 18:56
ik heb mijne verkocht, was het zo beu van die gaylord heartbeatsensor campende grenadelaunchfaggots mogen hunne brol houden.

en dan nog van die kerel die je hoort afkomen en je gaat dan ze opwachten omdat je WEET dat ze komen die dan de moeite doen om u een bericht te sturen 'omg camping faggot'.

en van die engels mongool kinderen van 12 jaar die zitten te wenen door uwe headset fock man. ik ga MAG kopen hopelijk zitten daar de meer fatsoenlijkere gamers omdat het minder mainstream is maar COD = DOOD.

(zo goed geflamed? :p)

prachtig geflamed imo.
En compleet de waarheid ook.
Maar toch moet ik toegeven dat ik het hilarisch vind als ik van die strontmongolen door menen headset hoor bleiten da ze geowned zijn lol

ULTRAnumb
13 april 2010, 18:59
ik snap geen reet van het verhaal
en multiplayer is kapot
mijn rant totzover

Ascotg
21 april 2010, 13:45
Ik probeer al een tijdje verbinding te maken met de server maar dat lukt niet. Het heeft wel al gewerkt, maar nu dus niet meer. Heeft enig iemand een idee van hoe je dit kan oplossen?