PDA

Volledige versie bekijken : CoD:MW2 IWNET

Gizzy
13 februari 2010, 12:09
Goeiemorgen gasten,

Ik heb COD6 maanden geleden aangeschaft, tot nog toe was er geen enkel probleem. Deze ochtend startte ik de multiplayer op en kreeg ik: IWNET_INVALIDVERSION. Ik heb gelezen dat dit enkel zou mogen voorkomen bij cracked versies.

De mijne is origineel, betaalde er 54 euro voor in mediamarkt toen hij net uit was. Ik begrijp er niets van. Voor wie het niet gelooft dat het de originele is neem ik gerust een foto van het spel.

Het enigste wat er verandert is aan mijn computer is dat ik er eergisteren een nieuwe videokaart heb ingestoken, de andere was kapot (ging in een lus bij het opstarten).

De nieuwe videokaart is een NVIDIA GeForce GDDR3 Zodac 512MB PCIe, de oude (kapotte) was ati Radeon 2900 series 512mb PCIe.

Iemand die weet waarom ik het ding niet meer opgestart krijg?

tynoesj
13 februari 2010, 13:04
Kzou een thread aanmaken op forum van cod zelf :)

Biglia05
13 februari 2010, 13:06
Idd, daar zal je veel meer support krijgen van IW zelf(al betwijfel ik dat) en andere spelers met het zelfde probleem.

Maeglin
13 februari 2010, 16:33
raar denk eerder dat je op steam forum moet zijn, want steam zal u game niet goed unlocked hebben dan denk ik. maar in ieder geval op steam of op iw hun forums zal je meer hulp hebben ja.

Yvezzke
14 februari 2010, 11:10
IWnet_Invalidversion - Steam Users' Forums (http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1146092)

Gizzy
14 februari 2010, 14:03
merci gasten voor de tips / link, is aan het verifying van game cache.