PDA

Volledige versie bekijken : 9lives TV Seizoen 3

EryciusPuteanus
8 februari 2010, 12:42
We hebben het concept wat aangepast, minder in de buurt van Praga Goes Gaming/Game Force One, meer in de buurt van euh 9lives.be :p

Wat vinden jullie er tegenwoordig van?

Garage TV - 9LivesTV S03E01 deel 1 van 2 | video filmpjes | upload, 9livestv, s03e01, deel, van, mov (http://www.garagetv.be/video-galerij/gunkredactie/filmpje_9livestv_s03e01_deel_1_van_2.aspx)
Garage TV - 9LivesTV S03E01 deel 2 van 2 | video filmpjes | upload, 9livestv, s03e01, deel, van, mov (http://www.garagetv.be/video-galerij/gunkredactie/filmpje_9livestv_s03e01_deel_2_van_2.aspx)
Garage TV - 9livestv s03e02 deel 1 van 2 | video filmpjes | upload, 9livestv, s03e02, deel, van, mov (http://www.garagetv.be/video-galerij/gunkredactie/filmpje_9livestv_s03e02_deel_1_van_2.aspx)
Garage TV - 9livestv s03e02 deel 2 van 2 | video filmpjes | upload, 9livestv, s03e02, deel, van, mov (http://www.garagetv.be/video-galerij/gunkredactie/filmpje_9livestv_s03e02_deel_2_van_2.aspx)

VictorVonDoom
8 februari 2010, 12:44
welke was de uiitzending van champions online ?

Malkavian
8 februari 2010, 12:47
S03E02 --> 2de deel, MMOWorldsgedeelte.

Kga het even uitschrijven zodat je weet wat we bespreken in welke aflevering ;)
Kga dat vanavond inorde brengen, dat er beetje korte inhoud bij staat

WarrantyVoid
8 februari 2010, 16:09
pieterm nog altijd de minste presentator. Maar em doet zen best...

Lou Garou
8 februari 2010, 16:20
Misschien eens denken aan logopedie-lessen? Erycius en de Pieter hebben gewoon het "aframmel" syndroom. Pieter heeft daar nog eens zijn dialect ferm tegen en Ery zijn klemtonen liggen helemaaaaaal verkeerd. Ook meer proberen vertellen met uw eigen woorden ipv elk woordje letterlijk te willen zeggen.

Gattuso8
8 februari 2010, 19:45
No offence maar man, wat is dit zwakke tv.
De eerste keer dat ik er naar kijk en ik heb het amper een minuut kunnen volgehouden.
Die presentatoren praten binnesmonds, leggen klemtonen verkeerd, hebben schrik om door te praten, ... Hebben jullie geen mediatraining gedaan voor je aan zo iets begon?
Wat me enorm stoort is dat de kijker als het ware een conversatie ziet tussen de presentatoren; je wordt niet meegesleept, er zit geen diepgang in, zonder overtuiging ... Het komt simpelweg oninteressant over.
Die 2 doen dat toch graag he? Of staan ze tegen hun goesting daar wat af te rammelen?

Malkavian
8 februari 2010, 21:46
No offence maar man, wat is dit zwakke tv.
De eerste keer dat ik er naar kijk en ik heb het amper een minuut kunnen volgehouden.
Die presentatoren praten binnesmonds, leggen klemtonen verkeerd, hebben schrik om door te praten, ... Hebben jullie geen mediatraining gedaan voor je aan zo iets begon?
Wat me enorm stoort is dat de kijker als het ware een conversatie ziet tussen de presentatoren; je wordt niet meegesleept, er zit geen diepgang in, zonder overtuiging ... Het komt simpelweg oninteressant over.
Die 2 doen dat toch graag he? Of staan ze tegen hun goesting daar wat af te rammelen?

Nee we hebben geen mediatraining gekregen/gedaan.
Een minuut is nu ook niet echt genoeg natuurlijk. Bekijk eens wat langer en zie hoe Pieter en ikzelf het doen samen met Praga.
Voor mij persoonlijk gaat het altijd vele vlotter met een ervaren persoon als praga naast mij. Die haalt de stiltes er makkelijk uit :)

VictorVonDoom
9 februari 2010, 19:30
vind de shows niet slecht voor mensen zonder opleiding , je moet ze zo niet afbreken, mensen leren snel =) goed work people :)

YoniVL
12 februari 2010, 17:19
Wat is er eigenlijk gebeurd met de aflevering van deze week? Of was mijn bijdrage zo slecht dat jullie het maar in de vuilbak hebben gesmeten? :D

Malkavian
12 februari 2010, 17:45
Wat is er eigenlijk gebeurd met de aflevering van deze week? Of was mijn bijdrage zo slecht dat jullie het maar in de vuilbak hebben gesmeten? :D

Heb het opgenomen maar nog niet bekeken. Straks eens bekijken

YoniVL
12 februari 2010, 17:47
Heb het opgenomen maar nog niet bekeken. Straks eens bekijken

je zal of een kerstaflevering of de aflevering van vorige week te zien krijgen. Beetje vreemd eigenlijk. Ik denk dat er iets fout gelopen is.

Malkavian
12 februari 2010, 17:53
je zal of een kerstaflevering of de aflevering van vorige week te zien krijgen. Beetje vreemd eigenlijk. Ik denk dat er iets fout gelopen is.

Om hoelaat heb je gekeken?

YoniVL
12 februari 2010, 17:56
Om hoelaat heb je gekeken?

Ik had de aflevering van gisteren opgenomen, maar omdat ik dacht dat er mss iets niet klopte, heb ik de volgende 2 afleveringen ook opgenomen en toen kreeg ik de kerstaflevering.

Malkavian
12 februari 2010, 18:10
Ik had de aflevering van gisteren opgenomen, maar omdat ik dacht dat er mss iets niet klopte, heb ik de volgende 2 afleveringen ook opgenomen en toen kreeg ik de kerstaflevering.

Kheb aflevering van deze nacht en deze ochtend opgenomen, straks eens kijken. PieterM zei me dat het inorde was.

Preske
12 februari 2010, 20:50
needs moar valies!!one1!

Preske
12 februari 2010, 21:21
er zijn te veel versprekingen vind ik.

grand theft halo 4?
wtf

Malkavian
14 februari 2010, 01:07
er zijn te veel versprekingen vind ik.

grand theft halo 4?
wtf
lol :D wanneer is die gebeurd? :D

WarrantyVoid
14 februari 2010, 13:20

ik gok pieterm!

Malkavian
14 februari 2010, 13:25
ik gok pieterm!

Mja zo'n slip-ups gebeuren wel eens. in de volgende 2 afleveringen die we juist opgenomen hebben zal dat niet echt gebeuren want we zijn echt aan het muggenziften geweest. :)
Het isniet dat we niet kritisch voor ons zelf zijn ;)

Boombastic
14 februari 2010, 14:26
Ik vind dat jullie dat al goed doen! Heel in het begin was het een echte ramp.

Preske
14 februari 2010, 14:32
s03e02 deel 2. vanaf 08.45

(ter zijner verdediging, hij had wel al een paar keer Halo gezegd in gans dat stukje :p )

Mja zo'n slip-ups gebeuren wel eens. in de volgende 2 afleveringen die we juist opgenomen hebben zal dat niet echt gebeuren want we zijn echt aan het muggenziften geweest. :)
Het isniet dat we niet kritisch voor ons zelf zijn ;)

vind het eerder grappig dan storend hoor :p

Malkavian
14 februari 2010, 19:21
Ik vind dat jullie dat al goed doen! Heel in het begin was het een echte ramp.

Thanks, we proberen ons best te doen zonder dat we daar echt voor getrained worden. We leren ons gewoon zelf bij en leren van Praga & de Gunk crew.

We doen ons eigen ding en proberen onze passie voor games over te brengen :)

Sorasan
23 februari 2010, 22:33
Thanks, we proberen ons best te doen zonder dat we daar echt voor getrained worden. We leren ons gewoon zelf bij en leren van Praga & de Gunk crew.

We doen ons eigen ding en proberen onze passie voor games over te brengen :)

Mja, waarom doen jullie geen cursussen of scholingen? Als jullie hiermee verder willen gaan jullie toch meer professioneel moeten overkomen. N/o maar ik denk niet dat de mensen van gunk u dat kunnen bieden.

dacuba
23 februari 2010, 23:48
Tja net een deeltje van de eerste EP bekeken. Komt allemaal wat zwakjes over. Erycus (schrijf ik het goed zo?) die dan de aankondiging vrij goed doet en dan ineens zegt 'ok genoeg gezever'.. zoiets zegt ge toch absoluut nie na een overzichtje / welkom.

En dan de scene erop.. 'en het 2e nieuwsitem' .. 'en het 3e' .. ik vraag me echt af wat daar de bedoeling van was. Laat die Pieter het dan alleen aankondigen. Ook zo'n zwak handje schudden voor gelukkig nieuwjaar, tja.

Enne.. fuuuutures :p

EryciusPuteanus
25 februari 2010, 14:54
En dan de scene erop.. 'en het 2e nieuwsitem' .. 'en het 3e' .. ik vraag me echt af wat daar de bedoeling van was. Laat die Pieter het dan alleen aankondigen. Ook zo'n zwak handje schudden voor gelukkig nieuwjaar, tja.

heh ja daar hebben we al flink wat negatieve reacties op gekregen, maar in de huidige afleveringen zou dat niet meer mogen zijn (vanaf vorige week of zo)

Scavenger
25 februari 2010, 15:50
heh ja daar hebben we al flink wat negatieve reacties op gekregen, maar in de huidige afleveringen zou dat niet meer mogen zijn (vanaf vorige week of zo)

Gaat ge Pieter z'n hand plat knijpen of zo? :p

Ikaruga
25 februari 2010, 16:29
mening = schrap "MMO WORLDS" of noem het gewoon "World of Warcraft Worlds", want 't gaat daar constant over ... En 'k ben het beetje beugehoord. Wanneer gaat de media eens wa meer aandacht schenken aan andere dingen dan de afgezaagde, en volkomen uitgemolken cliché WoW.

Malkavian
25 februari 2010, 17:13
mening = schrap "MMO WORLDS" of noem het gewoon "World of Warcraft Worlds", want 't gaat daar constant over ... En 'k ben het beetje beugehoord. Wanneer gaat de media eens wa meer aandacht schenken aan andere dingen dan de afgezaagde, en volkomen uitgemolken cliché WoW.

Wat zeg jij nu? Are you for real? Toevallig de aflevering van vandaag gezien? De eerste maal in zeker 15 afleveringen dat we het in MMO Worlds over World of Warcraft hebben. Dus please, als je zo'n commentaar geeft, geef dan niks. Want je gaat uit op het kijken van 1 aflevering.

Champions Online, Aion, Star Trek Online, Runes of Magic, Lord of the Rings Online, Cities XL, Eve Online, Everquest 2, Everquest 1 - 10 jaar special (in 2 delen), Fallen Earth, Planetside/Pirates of the Burning Sea, .... dat zijn allemaal MMO's die aanbod zijn geweest in de voorbij afleveringen.

dus het CONSTANT daarover is BS. Als je mij iets of wat kent vanop het forum weet je dat ik niet echt de grootste WoW-fan ben op het forum. En ik dus zeker niet elke week over WoW wil prate.

Deze aflevering hebben we het over Rand items om je WoW ervaring te vergroten gehad. En zoals ik al zei is dat zeker 15 (zoniet meer) afleveringen geleden dat WoW zo hard aan bod is geweest.

Ikaruga
25 februari 2010, 17:47
het is niet nodig om dat nog eens extra te bevestigen op mijn profiel ...

Malkavian
26 februari 2010, 11:27
het is niet nodig om dat nog eens extra te bevestigen op mijn profiel ...

kvind van wel, aangezien je hier iets komt zeggen dat nu echt volledig fout is en puur naar aanleiding van een keer dat je kijkt.
Ik neem zo'n uitspraak vrij persoonlijk aangezien ik zelf helemaal geen WoW fan ben en ik MMOWorlds juist gebruik als spreekbuis voor al de andere MMO's.

Scavenger
26 februari 2010, 14:56
Tja, WoW wordt nog steeds veel gespeeld, dus als ge het er te lang NIET over hebt krijgt ge ook weer klachten :p

Malkavian
26 februari 2010, 17:23
Tja, WoW wordt nog steeds veel gespeeld, dus als ge het er te lang NIET over hebt krijgt ge ook weer klachten :p
mja dat geeft me niet, praga heeft "in den tijd" mij gevraagd omdat ik zoveel verschillende MMO's heb gespeeld en ik juist helemaal niet alleen WoW speel/voor trek.
Als er dan iemand zoiets zegt is dat voor mij gewoon een onjuiste persoonlijke aanval. Aangezien ik er juist mijn sterkte wil van maken om zoweinig mogelijk WoW in MMO Worlds te brengen.
Natuurlijk komt het wel eens aanbod, je kan het niet negeren. Maar er zijn er zoveel meer dan dat. Strafste vind ik ook dat hij mij vanop het forum maar al te goed kent en weet hoe ik over WoW denk. Dus kon er niet echt mee lachen.

Laurent Wery
2 maart 2010, 21:38
Ooh zeggen dat Malkavian WOW promoot. LOOOOOLLLLL !!!!
Hehehehe ;) Sooooo funny

ComputerVISTA
7 maart 2010, 04:22
Enne.. fuuuutures :p

Inderdaad! trouwens maar weinig mensen die dat woord kunnen uitspreken als ze het geschreven zien staan.

dacuba
7 maart 2010, 19:09
..aan de andere kant ga je echt wel als een gieter af wanneer je per se met engelse termen wil zwieren (cool he) maar ze dan niet deftig kan uitspreken..

dacuba
10 maart 2010, 07:13
Just nog eens aant kijken.. 9livestv s03e02 deel 1 van 2 (http://www.garagetv.be/video-galerij/gunkredactie/filmpje_9livestv_s03e02_deel_1_van_2.aspx?utm_sour ce=GTVPlayer-GUNKredactie&utm_medium=LopendFilmpjeExtern)

- 'elèktronik arts' :)

Voor de rest is die intro tot aan het filmpje van Splinter Cell goed. Epycius (sorry als 't fout is :)) lijkt een klein beetje nerveus ('tof') maar dat valt goed mee. +1 voor Pieter zijn uitspraak in het Nederlands.

Dan het stukje met Praga erna.. daar kan ik maar één ding op zeggen: wat een walgelijke gast. Komt daar een beetje met ne air zoals Molnar meepraten dat de game geen flut waard is etc. Met zijn grinnikjes en 'hmm pfff hi hi', blijft dan uit de show. 'Ahja, die heten de survivors omdat ze 't overleeft hebben zeker??'. Wat een laag niveau van humor jongens (op deze manier). Hij maakt imho Pieter onzekerder met zijn onbelangrijke opmerkingen en brengt helemaal niets bij. Oprotten Praga.

Het stukje erna is er veel meer interactie tussen beiden maar nog steeds geeft Praga die indruk alsof hij het allemaal wat beter weet (valt ook aan zijn lichaamstaal af te lezen). Pieter zegt nogal vaak 'de truk' en 'eigenlijk', alhoewel dat niet stoort.

Tov de laatste aflevering die ik gezien had vind ik dat de inleiding veel verbeterd is (Pieter en Epy), zie mijn vorige comment over 'en dan nu punt 1/2/3', maar dat Praga niet veel bijdraagt aan het programma.

Is er ook geen ander standpunt om te filmen? Het lijkt me alsof de presentatoren nogal zwoegen om de juiste verhouding kijk naar elkaar / kijk in de lens te vinden..

My² cents;

Malkavian
10 maart 2010, 09:34
Just nog eens aant kijken.. 9livestv s03e02 deel 1 van 2 (http://www.garagetv.be/video-galerij/gunkredactie/filmpje_9livestv_s03e02_deel_1_van_2.aspx?utm_sour ce=GTVPlayer-GUNKredactie&utm_medium=LopendFilmpjeExtern)

Voor de rest is die intro tot aan het filmpje van Splinter Cell goed. Epycius (sorry als 't fout is :)) lijkt een klein beetje nerveus ('tof') maar dat valt goed mee. +1 voor Pieter zijn uitspraak in het Nederlands.

Dan het stukje met Praga erna.. daar kan ik maar één ding op zeggen: wat een walgelijke gast. Komt daar een beetje met ne air zoals Molnar meepraten dat de game geen flut waard is etc. Met zijn grinnikjes en 'hmm pfff hi hi', blijft dan uit de show. 'Ahja, die heten de survivors omdat ze 't overleeft hebben zeker??'. Wat een laag niveau van humor jongens (op deze manier). Hij maakt imho Pieter onzekerder met zijn onbelangrijke opmerkingen en brengt helemaal niets bij. Oprotten Praga.

Het stukje erna is er veel meer interactie tussen beiden maar nog steeds geeft Praga die indruk alsof hij het allemaal wat beter weet (valt ook aan zijn lichaamstaal af te lezen). Pieter zegt nogal vaak 'de truk' en 'eigenlijk', alhoewel dat niet stoort.

Tov de laatste aflevering die ik gezien had vind ik dat de inleiding veel verbeterd is (Pieter en Epy), zie mijn vorige comment over 'en dan nu punt 1/2/3', maar dat Praga niet veel bijdraagt aan het programma.

Is er ook geen ander standpunt om te filmen? Het lijkt me alsof de presentatoren nogal zwoegen om de juiste verhouding kijk naar elkaar / kijk in de lens te vinden..

My² cents;

Waarom kijkt niemand deel 2 waar MMOWorlds in komt :sad: :cry:

Mapogo
10 maart 2010, 09:56

My² cents;

Om de zin komt het woord eigenlijk voor. En haha dat Engels : 'chatpack' 'craszz'
Had wel medelijden met die Pieter, zijn favoriete demo zo afgekraakt, haha

Nu Praga z'n taalgebruik stoort met totaal niet, beetje overroepen

dacuba
10 maart 2010, 16:45
't Is meer de combinatie van zijn oninteresse en lichaamstaal :)

@ Malkavian, nog inhoudelijke commentaar? Ik zal straks naar deel 2 kijken om u een pleziertje te doen :p (als die op Garage TV staat tenminste).

Malkavian
10 maart 2010, 20:28
't Is meer de combinatie van zijn oninteresse en lichaamstaal :)

@ Malkavian, nog inhoudelijke commentaar? Ik zal straks naar deel 2 kijken om u een pleziertje te doen :p (als die op Garage TV staat tenminste).

graag , ik doe altijd met veel plezier MMOWorlds gedeelte van 9livesTV, maar blijkbaar wordt 2 deel vaak overgeshoten :sad:
Als ik de commentaar lees is het meestal op Pieter, Jan en Praga. Maar over mij niks. Niet dat ik zo'n aandachtshoer ben, maar ik wil ook graag eraan werken en dat gaat alleen als ik feedback krijg ;)

Preske
13 maart 2010, 17:50
klein lolleke in de batman AA review.

ge zegt op einde "ik ga ni te veel vertellen" maar uiteindelijk verklapt ge het toch :p

Malkavian
13 maart 2010, 17:52
klein lolleke in de batman AA review.

ge zegt op einde "ik ga ni te veel vertellen" maar uiteindelijk verklapt ge het toch :p

Ja? Heb deze nog niet deftig kunnen bekijken. . . wat vertel ik te veel mss? :D wss kleine slip dan :p

Twas Veel Malky time deze aflevering hé :D

Preske
13 maart 2010, 18:01
Ja? Heb deze nog niet deftig kunnen bekijken. . . wat vertel ik te veel mss? :D wss kleine slip dan :p

Twas Veel Malky time deze aflevering hé :D

waar ge de laatste arkhum archive (of hoe da ook weer noemt) kunt vinden.

het was iets in de aard van "ik ga niet te veel zeggen, maar ge moet maar eens kijken waar je de warden hebt gered, en dan vooral op de grond"

toffe jack skellington shirt btw

Malkavian
13 maart 2010, 18:06
waar ge de laatste arkhum archive (of hoe da ook weer noemt) kunt vinden.

het was iets in de aard van "ik ga niet te veel zeggen, maar ge moet maar eens kijken waar je de warden hebt gered, en dan vooral op de grond"

toffe jack skellington shirt btw

Mja, dat moest ik wel vertellen anders ga je blijven zoeken. Heb het in den tijd ook moeten opzoeken want die was echt niet simpel te vinden.

Thanks, komt van EuroDisney, hier ermee rondlopen is "vrij uniek", daar loopt elke dude daar mee rond :D ;)

t511413
3 april 2010, 19:50
welke game's hebben jullie vandaag besproken ?

jullie waren over een diablo achtige game aan het praten maar heb de titel niet op gevangen, zag er wel interesant uit.

alvast bedankt