PDA

Volledige versie bekijken : XBOX 360 Hardware Steelseries Siberia Neckband Xbox Live Headset!!

el slettos
31 januari 2010, 20:06
Hallo

hierbij verkoop ik mijn splinternieuwe Steelseries Siberia Neckband gaming headset. Deze is inclusief factuur voor de garantie.

Inhoud:
http://gamerfront.net/wp-content/uploads/2008/08/steelseries-siberia-neckband2.jpg

Site:
http://www.steelseries.com/int/products/audio/siberia-neckband/information

Met deze headset wordt het ingame geluid gecombineerd met xbox live voice chat. Je hoort ieder detail in bv: modern warfare 2, je hoort de enemies beter lopen, herladen, ... en zo heb je een voordeel op de andere spelers. Daardoor kun je dus anticiperen, en beter spelen. De bekende counterstrike speler SpawN speelt met deze headset trouwens.

Je kunt hem ook aansluiten op pc, ipod, mp3, ...

Deze heeft me 80 € gekost + 11 € verzendingskosten

De prijs is misschien (ietwat) bespreekbaar, maar ik had toch graag minimum 60 euro exclusief verzending gehad ervoor.

Of eventueel te ruil tegen meerdere xbox 360 games.

laat maar horen ;)

Mat23
31 januari 2010, 21:51
ik heb mss wel interesse, alleen de prijs is beetje veel. hoe sluit je deze aan? ik heb van games Pure nog liggen? bodje van €35+Pure, kan maar proberen he :p

el slettos
31 januari 2010, 22:06
ik heb mss wel interesse, alleen de prijs is beetje veel. hoe sluit je deze aan? ik heb van games Pure nog liggen? bodje van €35+Pure, kan maar proberen he :p

je sluit deze headset aan door hem in te pluggen in de koptelefoon ingang op je tv ;)

en pure heb ik al, en 35 € is echt wel weinig voor deze headset :p heb je nog andere games?

Mat23
31 januari 2010, 22:15
euhm ja maar das de 1ste assasins creed, of fifa 09.

phixiuZ
31 januari 2010, 22:18
Reden van verkoop? Hij is dus nog niet opengedaan?

el slettos
31 januari 2010, 23:20
Reden van verkoop? Hij is dus nog niet opengedaan?

is 1 keer uit de doos gehaald geweest en ingeplugd, maar ik had 2 headsets tegelijkertijd besteld, dus ik heb deze over, das de reden van verkoop ;) Even getest of hij werkte, en meteen alles terug netjes in de doos gestopt, en correct vastgemaakt met de snelbindertjes enzo. Nieuwstaat dus ;)

@mat23: heb die al allebei

Yones
1 februari 2010, 08:42
kost in de MM (oostakker) €79

dan hebben eventuele kopers toch al een referentieprijs.

Duc1n0
1 februari 2010, 09:19
The Saboteur + Ghostbosters ?

valdemaniak
1 februari 2010, 09:26
ik heb interesse, nu heb ik in verkoop nog Brütal Legend, Dead Space en Race Pro. Een of meerdere van deze (+ opleg) is zeker bespeekbaar!

Bv Brütal Legend + 30€?

el slettos
1 februari 2010, 11:17
@ Ducino: geen interesse in die soort games, sry ;)

@ valdemaniak: kheb dead space en race pro al. Kheb brutal legend niet, en dat spel wil ik absoluut niet hebben ^^ Is totaal mijn genre niet

heb je geen andere games? oftewel een ouder spel + een hoger bod, dat mag ook ;)

valdemaniak
1 februari 2010, 11:41
ah spijtig sletje... geen andere games nee, sorry

hoger bod ga ik niet doen, dan ga ik voor een andere headset gaan (zoals jij nu ook gebruikt...)

Tallyshizzle
1 februari 2010, 12:19
OFF TOPIC:
Ik heb diezelfde headset en ben er zeer tevreden over. Is zijn geld zeker waard :)

el slettos
1 februari 2010, 18:39
up 1 2 3

aléhup naar boven, dit is een buitenkans mensen! een headset zoals deze kom je niet iedere dag tegen ;)

prijs verlaagd naar 55excl!!!

Mat23
1 februari 2010, 22:13
€45. verzending zou niet nodig zijn ben van lauwe :p

el slettos
1 februari 2010, 22:16
€45. verzending zou niet nodig zijn ben van lauwe :p

awel é, maakt er 50 van en we hebben een deal! Wat mij betreft is dat een faire prijs. Kzal de headset zelf komen brengen ;)

wat denk je ervan?

Mat23
1 februari 2010, 22:33
ok tis goed. nog een vraagje over dat aansluiten: ik heb op mijne tv wel een ingang waar wss ne headset inpast,maar heb daar nekeer mijn gewone pc kopeteleffon ingezet en khad geen klank. en hoe zit dat dan met de mic erop? hoe sluit je dat aan, want das tg geen audio uitgang ofzoiet?

el slettos
1 februari 2010, 22:43
ok tis goed. nog een vraagje over dat aansluiten: ik heb op mijne tv wel een ingang waar wss ne headset inpast,maar heb daar nekeer mijn gewone pc kopeteleffon ingezet en khad geen klank. en hoe zit dat dan met de mic erop? hoe sluit je dat aan, want das tg geen audio uitgang ofzoiet?

ok deal ;) stuur maar je adresgegevens in een PM

uitleg voor aansluiting van de headset volgt

http://gamerfront.net/wp-content/uploads/2008/08/steelseries-siberia-neckband2.jpg

1) de kabel rechtsboven uit deze foto gaat naar uw tv, dat rechthoekje plugt vast in uw controller.
2) de kabel rechtsbeneden zit ingeplugd in dat rechthoekje van uw controller.
3) de kabel linksbeneden is enkel nodig als je hem gebruikt op je pc

en das alles :)

villainz
2 februari 2010, 02:17
niemeer te koop dus? spijtig.