PDA

Volledige versie bekijken : 22ste Vlaamse Fysica Olympiade

Zarnikon
27 januari 2010, 16:43
Hoe is het gegaan bij jullie?

Dit zijn mijn antwoorden:
AADCB
CDDCD
BCDCA
BDBBA
DDCDC

Beelzebub
27 januari 2010, 17:53
Tuurlijk zijn dat jouw antwoorden, meneer genie. Ik weet wel van waar je die antwoordencombinatie hebt hoor.

Zarnikon
27 januari 2010, 18:05
Tuurlijk zijn dat jouw antwoorden, meneer genie. Ik weet wel van waar je die antwoordencombinatie hebt hoor.

Natuurlijk zijn dat mijn antwoorden waarom zou ik erover liegen?
En waar zou ik die antwoorden wel vandaan moeten hebben?

Beelzebub
27 januari 2010, 18:19
Natuurlijk zijn dat mijn antwoorden waarom zou ik erover liegen?
En waar zou ik die antwoorden wel vandaan moeten hebben?
Omdat je volgens mij gewoon zit te trollen op dit forum met je "ik ben superieur" gedrag.

Je vraag 23, 17, 14, 9 zijn trouwens fout want ik ben er zeker van dit ik maximum heb, en mijn antwoorden waren ook dezelfde als mijn leerkracht nadat ik zijn antwoorden vroeg na de olympiade om te vergelijken.

EDIT: ik heb net bevestigd dat dat daadwerkelijk jouw antwoorden zijn. Mijn excuses.

Zarnikon
27 januari 2010, 18:22
Omdat je volgens mij gewoon zit te trollen op dit forum met je "ik ben superieur" gedrag.

Je vraag 23, 17, 14, 9 zijn trouwens fout want ik ben er zeker van dit ik maximum heb, en mijn antwoorden waren ook dezelfde als mijn leerkracht nadat ik zijn antwoorden vroeg na de olympiade om te vergelijken.

lol, ik met men superieur gedrag? Hoor wie het zegt "want ik ben er zeker van dit ik maximum heb"
Vraag 9 is 100% juist, YouTube - Water Boiling in a Vacuum Chamber (http://www.youtube.com/watch?v=9q5gEZGoBnk)
En ik weet dat 23,17 en 14 fout zijn, maar het zijn ook mijn antwoorden en niet de Juiste antwoorden.

Beelzebub
27 januari 2010, 18:29
lol, ik met men superieur gedrag? Hoor wie het zegt "want ik ben er zeker van dit ik maximum heb"
Vraag 9 is 100% juist, YouTube - Water Boiling in a Vacuum Chamber (http://www.youtube.com/watch?v=9q5gEZGoBnk)
En ik weet dat 23,17 en 14 fout zijn, maar het zijn ook mijn antwoorden en niet de Juiste antwoorden.

Interessant, dan hebben mijn leerkracht en ik het fout. Achja, 96/100 is nog steeds goed.

En wel, de algemene tendens op het forum is volgens mij wel dat je arrogant bent. Net zoals ik. :cool:

Waar ga je nu burgie doen volgend jaar, leuven of gent?

Zarnikon
27 januari 2010, 18:34
Interessant, dan hebben mijn leerkracht en ik het fout. Achja, 96/100 is nog steeds goed.

En wel, de algemene tendens op het forum is volgens mij wel dat je arrogant bent. Net zoals ik. :cool:

Waar ga je nu burgie doen volgend jaar, leuven of gent?

In gent, maar daar gaat dit topic niet over.

smiley
27 januari 2010, 18:35
3 fouten??? of ocharme 25 vraagskes?
lol... nee nevermind ik ga het nie zeggen

waar kan je de vragen zien btw?

koebeest
27 januari 2010, 18:35
Hoe oud zijn jullie? Serieus...

Beelzebub
27 januari 2010, 18:40

I'm 12 and what is this :confused:

smiley
27 januari 2010, 18:45

hoe oud zijt gij? en dan zit ge nogaltijd op een internet forum? lols

Dakantochnie
27 januari 2010, 18:50
hoe oud zijt gij? en dan zit ge nogaltijd op een internet forum? lols
Maar wel één dat enige volwassenheid vraagt. :) Closed.