PDA

Volledige versie bekijken : XBOX 360 Hardware Banned Xbox 360 (HDMI-model, falcon)

phixiuZ
26 januari 2010, 14:49
Ik verkoop bij deze een perfect werkende Xbox 360 die helaas wel gebanned is, het enige wat dit verandert is dat je dus niet meer online kan spelen met de console, voor de rest werkt alles dus perfect. Ideaal dus voor mensen die niet online spelen.

De console is een paar maand geleden in reparatie geweest voor een E74 error en ze hebben er van de eerste keer direct een nieuw moederbord en DVD-drive ingestopt, dus betwijfel ten zeerste dat deze nog zou kapot gaan. Het is een HDMI-model met een Falcon-moederbord, blijft zeer koel tijdens het gamen.

Ik dacht aan een richtprijs van 50-60 euro voor de console + voeding, ik kan er eventueel ook nog een controller bijdoen (is een nog ongeopende) en een memory card, maar dan gaat de prijs natuurlijk omhoog :).

Kijk gerust ook even in mijn andere threads waar ik nog een paar 360 accessoires en games verkoop.

Verder geniet afhalen de voorkeur, kan eventueel ook geleverd worden.

X-BoRn
26 januari 2010, 17:37
is deze ook gebanned via HDD (da ge nimeer vanaf de HDD kunt spelen?)

mvg

AzZ_KiKr
26 januari 2010, 18:53
is deze ook gebanned via HDD (da ge nimeer vanaf de HDD kunt spelen?)

mvg

volgens mij banned is zowiezo geen hdd play meer...

welke drive zit erin?

phixiuZ
26 januari 2010, 19:00
Ahn, dat ben ik vergeten, ja, je zal waarschijnlijk ook geen games meer kunnen installeren op de HDD, zelf nooit gedaan, zie er het nut niet echt van in.

En er zit een Lite-on 16d2s in ahum ;).

Jenthe
26 januari 2010, 19:22
Doe je die memory card ook apart weg?

phixiuZ
26 januari 2010, 19:37
Uhm, nee, nog niet direct. Hoeft niet per se weg atm.

X-BoRn
26 januari 2010, 19:46
Ahn, dat ben ik vergeten, ja, je zal waarschijnlijk ook geen games meer kunnen installeren op de HDD, zelf nooit gedaan, zie er het nut niet echt van in.

En er zit een Lite-on 16d2s in ahum ;).

Games laden sneller, amper geluid (tegenover een turbo van een dvddrive) banned betekend niet zoiezo een HDD ban, enkel als ge recent gebanned zijt, als ge pakweg een half jaar geleden eraf gesmeten zijt ist zonder (i think)

phixiuZ
26 januari 2010, 19:54
Was in november als ik mij niet vergis. Ahn, herinner me wel dat ik het gedaan heb met Fable 2, was inderdaad pak rustiger, maar dat was toen er nog een BenQ drive inzat, die was een stuk luidruchtiger.

En games laden niet altijd sneller, HALO 3 bvb gaat trager dacht ik :). En vaak scheelt het niet veel ;).

Hekje#
26 januari 2010, 19:59
Voor 70 incl moogde hem wel opsturen met controller en mem card erbij :)

Ale ik ken er niet zoveel van maar ik toch hier toch gewoon op gamen ? Het enige wat niet gaat is online ?

zit er btw nog garantie op ?

AzZ_KiKr
26 januari 2010, 20:02
als op "bepaalde vragen" het antwoord positief is

50ยข geleverd (exclusief)
//EDIT -> 50€ natuurlijk, was typfoutje

phixiuZ
26 januari 2010, 21:10
Bod van AzZ-KiKr genoteerd.

En ja, ge kunt hier dus perfect op gamen, behalve online.

Hij is iets over 2 jaar oud nu denk ik, maar denk niet dat garantie nog geldt nu gezien hij banned is. Maar ik betwijfel dat hij nu nog iets gaat krijgen, gezien em paar maand terug binnengedaan is en zit nieuw mobo & dvd-drive in, hij is beduidend veel stiller/minder warm. Zelf niet zo veel meer op gespeeld sindsdien en altijd in goed verluchte ruimte ;).

Hekje#
26 januari 2010, 21:52
Hoeveel wil je voor console, controller, voeding + mem card ?

inclusief verzending..

phixiuZ
26 januari 2010, 22:53
Heb geen idee hoeveel verzending zou kosten eerlijk gezegd, ik schat een 10 euro? De controller verkoop ik met gemak apart voor 30 euro (aangezien die nog sealed is) dus veel kan ik daar ook niet af doen en memory card 10 euro, dus maak de optelsom :).

Denk dat dit vooral aantrekkelijk is voor mensen die gewoon hun console willen vervangen ;). En zou het liefst van al dit gewoon opgehaald of afgeleverd hebben, voor zo'n grote dingen verzend ik liever niet.

AzZ_KiKr
27 januari 2010, 10:11
ow je hebt MU, niet gelezen, dat zou missschien nog handiger zijn om altijd mee te nemen...

57€ voor console/voeding/MU/levering :p

phixiuZ
27 januari 2010, 11:20
Ik ben nog niet zeker of ik de MU ook ga wegdoen (komt mss nog van pas met dat ik nu op kot ga), bod van 50 euro staat alleszins nog genoteerd.

X-BoRn
27 januari 2010, 11:29
55 afgehaald

phixiuZ
27 januari 2010, 11:36
Genoteerd!

Ik ga het niet te lang laten aanslepen, bedoeling is toch dat het tegen eind deze week geregeld moet zijn, als dat ook kan voor de winnende bieder tenminste.

phixiuZ
28 januari 2010, 14:03
Afsluitdatum: vrijdag (morgen dus) 20u

En als meeneemprijs 60 euro.

X-BoRn
28 januari 2010, 19:58
60 afgehaald dan

phixiuZ
28 januari 2010, 21:44
Ok, meeneemprijs geboden :), topic mag gesloten worden. Ik stuur je een PM voor verdere afhandeling.