PDA

Volledige versie bekijken : FIFA 10 : Wereld Kampioenschap

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Braxgata
23 januari 2010, 14:09
FIFA 10 WERELD KAMPIOENSCHAP

Yoo mannneenn,

Na het grote succes dat mijn champions league toernooi heeft ( dat nog steeds aan de gang is in de eindfase ) dacht ik eraan om NA de champions League een Wereldkampioenschap te organiseren, Je mag elk land kiezen dat dit jaar meedoet aan het WK in Zuid Afrika. We spelen met 6 groepen van 4 ploegen.

Als je mee wil doen post dan het team waar je met wilt spelen en je PSN:

PSN/GekozenTeam/9livesNaam

/Brazilie/Braxgata
[rscaboy_belgium]/Italie/rscaboy
[Wilyjens]/Spanje/Fireflies
[Bomber1919]/Duitsland/Targoth
[ROOvers]/Kameroen/R00VERS
[M_Himpe]/Frankrijk/__Marnix__
[S3NS3_Belgium]/Engeland/S3NS3
[Wilcao]/Nederland/Wil
[Vinnie_H_]/Portugal/Vinnie.
[La_Perla7]/Argentinie/Qwote
[Vinbrutus]/Rusland/Brutus
[Tiglet--]/Ecuador/WarrantyVoid
[Thysioz]/Belgie/Thysios
[Outkasty]/Turkije/Booka Shade
[Menori]/Zweden/Koffe
[FreshMaca]/Mexico/Brasil-B

Reserve lijst voor als er iemand zou opgeven:
[Juuliike]///Julian
[Hanseu]///Fritzke11

De Regels

Regels:
Regels , het is lastig, irritant, ambetant, noem het hoe je wilt , maar zonder regels is het onmogelijk om aan een wedstrijd te beginnen , daarom voor dat je aan een wedstrijd begint , lees hier eerst even de regels.

1. Elke match word gespeeld met 6 minuten per helft , 12 minuten in totaal Als je wint krijg je 3 punten, als je Gelijk speelt 1 punt en als je verliest 0 punten ( BELANGRIJK: BIJ EEN GELIJKSPEL WORDEN ER IN DE GROEPSFASE GEEN VERLENGINGEN GESPEELD)

2. Na elke match post je zo snel mogelijk het resultaat van de wedstrijd , het resultaat is pas officiel als beide partijen het zelfde resultaat hebben gepost , ook zouden wij graag een Topschuttersstand bijhouden, dus ook eventjes kijken wie er heeft gescoord + eventueel hoeveel keer, ( M_himpe aka __marnix__ gaat deze lastige job op zich nemen.
Indien je tijdens de match disconnect dan gelden de volgende regels: Als je voorstond en je disconnect dan komt er SOWIESO een rematch als je achterstond en je disconnect dan mag je tegenstander kiezen, ofwel speelt hij een rematch ofwel wint hij de match. Als het gelijk stond komt er sowieso een rematch. ( ik hoop dat dit niet zal gebeuren)

3. Heen & Terug rondes , wij gaan spelen met Heen & terug rondes , eerst word de heen ronde gespeeld en dan de terug ronde , dus je speelt niet 2 keer na elkaar tegen dezelfde tegenstander , want als iemand zijn dagje niet heeft blijft het eerlijk , dit is ook zo in het echt

4. Deadlines van een match, Ik en __marnix__ hebben afgesproken om een wedstrijd te spelen binnen de 3 dagen , indien je ECHT NIET KUNT gelieve dit mij zo snel mogelijk te laten weten dit kan via de ps3 of het forum zelf , indien je je match nog niet hebt gespeeld en de deadline is morgen gelieve dit dan te posten op het forum zo dat ik kan zien dat jij de match wel kan spelen , het gevolg is dan 5-0 overwinning. Ik post eerst speeldag 1 , als ALLE matchen in ALLE groepen zijn gespeeld post ik speeldag 2 enzovoort.

5. Als de 2de en de 3de van een groep hetzelfde aantal punten hebben telt het onderling resultaat , degene die dan 2des staat word bepaald door het onderling resultaat

Poules:

Poule A

GekozenTeam/PSN/9livesNaam
Belgie/Thysioz/Thysios
Engeland/S3NS3_Belgium/S3NS3
Frankrijk/M_Himpe/__Marnix__
Italie/Rscaboy_Belgium/rscaboy

LINK NAAR EINDKLASSEMENT : http://img716.imageshack.us/img716/4966/rspoulea6.png
------------------------------------------------------------------------------------------------

Poule B

Nederland/Wilcao/Wil
Portugal/Vinnie_H_/vinnie.
Rusland/Vinbrutus/Brutus
Turkije/Outkasty/Booka Shade

LINK NAAR EINDKLASSEMENT: http://img94.imageshack.us/img94/3714/rspouleb6.png
------------------------------------------------------------------------------------------------

Poule C

Argentinie/La_Perla7/Qwote
Kameroen/ROOvers/R00vers
Mexico/Freshmaca/Brasil-B
Ecuador/Tiglet--/WarrantyVoid

LINK NAAR EINDKLASSEMENT:http://img651.imageshack.us/img651/7105/rspoulec6.png

[B]Poule D

Brazilie/Braxgata/Braxgata
Duitsland/Bomber1919/Tarhoth
Spanje/Wilyjens/Fireflies
Zweden/Menori/Koffe

[U]LINK NAAR EINDKLASSEMENT!!!: http://img689.imageshack.us/img689/1868/rspouled6.png

[I][B]
Speeldagen:

POULE A:

SPEELDAG 1:

België - Frankrijk 3-2
Engeland - Italië 1-3

SPEELDAG 2:

Engeland - Frankrijk 1-5
Italië - België 2-1

SPEELDAG 3:

België - Engeland 1-6
Frankrijk - Italië 0-2

SPEELDAG 4:

Frankrijk - België 3-1
Italië - Engeland 2-1

SPEELDAG 5:

Frankrijk - Engeland 1-1
België - Italië 2-1

SPEELDAG 6:

Engeland - Belgie 3-1
Italië - Frankrijk 0-1

POULE B:

SPEELDAG 1:

Nederland - Rusland 7-1
Portugal - Turkije 0-2

SPEELDAG 2:

Portugal - Rusland 0-3
Turkije - Nederland 1-5

SPEELDAG 3:

Nederland - Portugal 2-2
Rusland - Turkije 2-4

SPEELDAG 4:

Rusland - Nederland 1-5
Turkije - Portugal 0-3

SPEELDAG 5:

Nederland - Turkije 3-1
Rusland - Portugal 1-4

SPEELDAG 6:

Portugal - Nederland 1-3
Turkije - Rusland 2-2

POULE C:

SPEELDAG 1:

Argentinie - Mexico 4-2
Kameroen - Ecuador 1-1

SPEELDAG 2:

Kameroen - Mexico 3-2
Ecuador - Argentinie 1-3

SPEELDAG 3:

Argentinie - Kameroen 4-3
Mexico - Ecuador 0-5

SPEELDAG 4:

Mexico - Argentinie 3-3
Ecuador - Kameroen 2-2

SPEELDAG 5:

Mexico - Kameroen 4-2
Argentinie -Ecuador 2-3

SPEELDAG 6:

Kameroen - Argentinie 3-1
Ecuador - Mexico 5-0

POULE D:

SPEELDAG 1:

Brazilie - Spanje 1-0
Duitsland - Zweden 0-2

SPEELDAG 2:

Duitsland - Spanje 3-7
Zweden - Brazilië 1-3

SPEELDAG 3:

Brazilie - Duitsland 5-0
Spanje - Zweden 1-3

SPEELDAG 4:

Spanje - Brazilie 2-1
Zweden - Duitsland 2-0

SPEELDAG 5:

Spanje - Duitsland 11-2
Brazilië - Zweden 4-1

SPEELDAG 6:

Duitsland - Brazilie 0-3
Zweden - Spanje 2-4

1/4 Finale: DEADLINE HEEN WEDSTRIJD 21 FEBRUARI 2010 DEADLINE TERUG WEDSTRIJD 23 FEBRUARI

Wedstrijd 1:

Italie-Argentinie 3-4

Argentinie-Italie 4-1

Wedstrijd 2:

Brazilie-Portugal 3-0 ( Portugal heeft gequit na 55 ste minnut bij 3-0°, 5-0 is dus uitslag

Portugal-Brazilie 0-5 ( Heeft opgegeven, zwakheid allom!)

Wedstrijd 3:

Nederland-Frankrijk 1-0

Frankrijk-Nederland 6-2

Wedstrijd 4:

Ecuador-Spanje 0-0

Spanje-Ecuador 2-3

1/2 Finale: DEADLINE HEEN WEDSTRIJD 24 FEBRUARI

Argentinie-Brazilie 4-3

Brazilie-Argentinie 2-2

Frankrijk-Ecuador 3-1

Ecuador-Frankrijk 4-1
Finale:

Argentinie-Ecuador 4-0

TOPSCHUTTERSTAND UPGEDATE 6: http://img519.imageshack.us/img519/4118/topscorersspeeldagfinal.png

Hoe lag vermijden:

Er is dus wat discussie omwille van sommige die laggen door anderen.
Hier een manier om ervoor te zorgen dat je niet lagged (behalve als je eigen verbinding zuigt).

Het is dus een feit dat als je unranked/ranked 1v1 speelt tegen mekaar dat je rechtstreeks met mekaar
verbonden word, wat dus betekent dat als er 1 persoon van de 2 een slechte verbinding heeft de andere
ook gaat laggen.

Door de methode hier onder ga je namelijke alletwee verbinden met een EA server die eigenlijk alle
data over het spel doorstuurt naar jullie beiden en is deze EA server de host van het spel.
Als dus iemand een slechte verbinding heeft zal hij alleen zelf hier de gevolgen van dragen.

Dus hier de methode. We gaan namelijk een Game Room aanmaken.

Hier zijn de stappen (nederlandse FIFA, Engelse op aanvraag) hoe dit te doen.

1:
Je zit op het hoofd menu

2:
Je kiest de optie "Online Spel Typen"

3:
Je kiest de optie "Online lobbies"

4:
Op het scherm dat nu toont moet je DRIEHOEKJE duwen

5:
Je komt op een nieuw scherm, hier vul je vanboven een naam in en een passwoord. Dan zie je alleen voor vrienden en je duid 'JA' aan
Vanonder zie je "Spel Modus" staan. ga hier naartoe en duw naar rechts. Dit zal nu veranderen naar "Online team play"

6:
Ga helemaal naar onder en klik op "GAMEROOM MAKEN"

7:
Je word naar een lijst van u vrienden gestuurd. Zoek daarin je tegenstander en klik 'X' op zijn naam. Kies dan "uitnodigen voor spel"
PS: als deze stap word overgeslage en je in een room terecht komt, moet je gewoon R2 duwen en dan je tegenstander inviten. Soms slaagt het spel deze stap over.

8:
Je komt nu in een nieuwe spel terecht. Je kiest alletwee een kant en verander de standaard teams doormiddel van vierkantje te kiezen en je team te kiezen
Je uniform kan je veranderen met driehoekje

9:
Als je beide klaar bent duw je X of start en word je doorgestuurd naar team management waar je jou formatie en spelers opstelling doet

10:
Je duwt start en komt op een scherm waar je een positie kan kiezen. KIES HIER ELKE!!!!!!

PS: VERGEET U CAMERA NIET IN TE STELLEN, DE CAMERA VOOR DIT SPEL TYPEN IS ONLINE TEAM PLAY. DIT IS DUS EEN APARTE CAMERA DIE STANDAARD INGESTELD STAAT ZOALS JE SPELER IN DE ARENA

HET SPEL START, GOOD LUCK

rscaboy
23 januari 2010, 14:15
Belgie staat er niet tussen spijtig:). Geef mij maar Italie.

psn: rscaboy_belgium

Morrissey
23 januari 2010, 14:16
Spanje !

PSN: Wilyjens

Targoth
23 januari 2010, 14:16
Bomber1919

Duitsland

Dirtyworkzz
23 januari 2010, 14:18
Dirtyworkzz

Engeland

R00vers
23 januari 2010, 14:20
Kameroen :D
psn : ROOvers

Braxgata
23 januari 2010, 14:24
Ik zal eerst aan de mensen van de champions league voorrang laten , rscaboy mag meedoen omdat vinbrutus van de champions league past

Thysios
23 januari 2010, 14:34
PSN :Thysioz

Argentinië

Braxgata
23 januari 2010, 14:35
PSN :Thysioz

Argentinië

Je mag meedoen als er iemand van de champions league past

Braxgata
23 januari 2010, 14:36
Dirtyworkzz

Engeland

voor jou hetzelfde

__marnix__
23 januari 2010, 14:38
psn: M_himpe
ploeg: La France :p

S3NS3
23 januari 2010, 14:40
Italie
S3NS3_Belgium

Braxgata
23 januari 2010, 14:42
Italie
S3NS3_Belgium

Italie is al bezet , helaas

S3NS3
23 januari 2010, 14:42
aah al genomen zie ik, dan neem ik Engeland

Wilcao
23 januari 2010, 14:45
Nederland
Psn: Wilcao

Vinnie.
23 januari 2010, 14:48
Portugal
PSN: Vinnie_H_

Braxgata
23 januari 2010, 14:51
Dirtyworkzz , Thysioz en Vinnie_H_ staan in de wachtlijst

ballou007
23 januari 2010, 15:15
Portugal
PSN: ballou007

Sorry Vinnie!

Qwote
23 januari 2010, 15:22
Alsk nog mag meedoen...

Argentinie
PSN : La_Perla7

Brasil-B
23 januari 2010, 15:23
FreshMaca = Mexico

Braxgata
23 januari 2010, 15:26
FreshMaca = Mexico

jij staat ook in de wacht lijst

Braxgata
23 januari 2010, 15:27
Alsk nog mag meedoen...

Argentinie
PSN : La_Perla7

Tuurlijk mag je nog meedoen:niceone:

R00vers
23 januari 2010, 15:31
Als iemand oefenwedstrijd nu witl spele tege kameroen let me know :)

Qwote
23 januari 2010, 15:32

Bedankt, wel tof dat je niet Wraakzuchtig bent! :niceone:

Braxgata
23 januari 2010, 15:37
Bedankt, wel tof dat je niet Wraakzuchtig bent! :niceone:

Waarom zou ik dat zijn? dat voorval was gewoon een opstootje :niceone:

Vinnie.
23 januari 2010, 16:01
Portugal
PSN: ballou007

Sorry Vinnie!

Don't say sorry when you don't care.

R00vers
23 januari 2010, 18:09
lol :D

Brasil-B
23 januari 2010, 18:30
jij staat ook in de wacht lijst

Waarom in de wachtlijst?
er is nog niemand die Mexico heeft gekozen.

Braxgata
23 januari 2010, 18:33
Waarom in de wachtlijst?
er is nog niemand die Mexico heeft gekozen.

omdat ik eerst voorrang geef aan de mensen die deelnemen aan mijn ander toernooi ( zie fifa 10: Champions league topic ) ;):niceone:

Booka Shade
23 januari 2010, 18:35
Vind ik dikke zever tho. Nu moet je juist de kans geven aan de mensen die nog in geen enkel toernooi zitten.

Nuja: moest ge ooit tot het verstand komen:

Outkasty: Ivoorkust.

Brasil-B
23 januari 2010, 18:39
omdat ik eerst voorrang geef aan de mensen die deelnemen aan mijn ander toernooi ( zie fifa 10: Champions league topic ) ;):niceone:

Goede manier om de community uit te breiden ;):niceone:

Strauwen
23 januari 2010, 18:49
Engeland dan wel als die toch in de wachtlijst staat :d :d

skupns
23 januari 2010, 18:51
voor mij mag dat ivoorkust zijn :d

Thysios
23 januari 2010, 18:52

Ik had wel al Argentinië btw -.-

Braxgata
23 januari 2010, 19:19
Ik had wel al Argentinië btw -.-

zoals ik al zei , eerst de mensen van de champions league krijgen voorrang ,

Braxgata
23 januari 2010, 19:20
voor mij mag dat ivoorkust zijn :d

raar maar waar , ivoorkust is niet op fifa 10 :s

Braxgata
23 januari 2010, 19:21
Ik heb net besloten dat je elk land mag kiezen dat er op fifa 10 bestaat,
Want de landen die meedoen aan het WK in zuid afrika zijn niet zo top

Dirtyworkzz
23 januari 2010, 19:22
Ik zal eerst aan de mensen van de champions league voorrang laten , rscaboy mag meedoen omdat vinbrutus van de champions league past

Ahjaa geestig :sop:, nuja moet ma laten weten!
Zie net dat je ieder team mag nemen, kzet dan maandag wel een team, ma kvint wel klote da diegene die ook meespelen in CL hier voorrang krijgen! Mensen die te laat waren voor CL krijgen dan wss de kans niet om hieraan mee te doen ;)

Braxgata
23 januari 2010, 19:22
Engeland dan wel als die toch in de wachtlijst staat :d :d

S3NS3 heeft Engeland al

ugh
23 januari 2010, 19:23
Laat maar vallen, geen zin om kansloos tegen spanje te spelen met ierland of zo...

Braxgata
23 januari 2010, 19:31
Laat maar vallen, geen zin om kansloos tegen spanje te spelen met ierland of zo...

Mwah, je mag elk land kiezen eh

Braxgata
23 januari 2010, 19:34
Dirtyworkzz,Thysioz,Vinnie_H_,FreshMaca,Outkasty

Jullie mogen meedoen, ik zal wss 6 poules maken als er meer mensen willen meedoen dan ik in gedachte had, post hier maar welk team je wilt en ik pas het aan in de eerste post

Braxgata
23 januari 2010, 19:34
Vinnie_H_ heeft me gemessaged dat hij rusland is

ugh
23 januari 2010, 19:35
Mwah, je mag elk land kiezen eh
zucht

Braxgata
23 januari 2010, 19:36
zucht

wat?

Strauwen
23 januari 2010, 19:44
servie :D

Braxgata
23 januari 2010, 19:46
servie :D

Oke ;)

brutus
23 januari 2010, 19:57
ach ik ga toch meedoen :D als ik nog mag? :Dik zal nog wel wat tijd hebben voor wat fifa te spelen. Ik kies voor kroatië

Braxgata
23 januari 2010, 20:04
ach ik ga toch meedoen :D als ik nog mag? :Dik zal nog wel wat tijd hebben voor wat fifa te spelen. Ik kies voor kroatië

is cool

Thysios
23 januari 2010, 20:08
Thysioz

België (wordt onmogelijk maar ik waag het erop ;D )

skupns
23 januari 2010, 20:15
is het een PC of ps3 toernooi?

Braxgata
23 januari 2010, 20:17
is het een PC of ps3 toernooi?

goh jongen, ik heb een vaag vermoeden dat het op de ps3 is, je zit hier op 'Playstation Network' dat is dus ps3 he :niceone:

Booka Shade
23 januari 2010, 20:56
Outkasty -> Turkije

Koffe
23 januari 2010, 21:07
Moest er nog plaats zijn, es proberen met Zweden dan, tzal wellicht een fiasco worden mabon :)

menori/zweden/koffe

Braxgata
23 januari 2010, 21:14
Moest er nog plaats zijn, es proberen met Zweden dan, tzal wellicht een fiasco worden mabon :)

menori/zweden/koffe

Natuurlijk is er nog plaats:niceone:

S3NS3
23 januari 2010, 21:22
ik vind het logisch dat er eerst voorkeur wordt gegeven aan de mensen van de CL, want... er is niets zo irritant als spelers die hun niet aan de deadline houden, of stoppen ofzo. Je weet dus al wat voor vlees je id kuip hebt. De sterkere ploegen zullen idd al bezet zijn, maar er zijn nog zoveel bijna evensterke ploegen, en trouwens, als je al een paar tonrooien hebt meegedaan hier, heb je al gemerkt dan zelfs zwakke ploegen wel delijk eerst kunnen eindigen, het is gewoon hoe je speelt wat telt

Braxgata
23 januari 2010, 21:26
ik vind het logisch dat er eerst voorkeur wordt gegeven aan de mensen van de CL, want... er is niets zo irritant als spelers die hun niet aan de deadline houden, of stoppen ofzo. Je weet dus al wat voor vlees je id kuip hebt. De sterkere ploegen zullen idd al bezet zijn, maar er zijn nog zoveel bijna evensterke ploegen, en trouwens, als je al een paar tonrooien hebt meegedaan hier, heb je al gemerkt dan zelfs zwakke ploegen wel delijk eerst kunnen eindigen, het is gewoon hoe je speelt wat telt

Daar ben ik het volledig met je eens :niceone:

Koffe
23 januari 2010, 21:29
Kwil gewoon es zien hoe fun zo'n tornooi is :-), meestal speel ik sporadisch wa matchen online(schuld van mw2..) en kvind dat 't tot nu toe goe meevalt..of dak nu met 10-0 verlies..maakt niet uit, dan is er duidelijk nog werk aan de winkel.
Alvast bedankt!

Wilcao
23 januari 2010, 21:35
Kwil gewoon es zien hoe fun zo'n tornooi is :-), meestal speel ik sporadisch wa matchen online(schuld van mw2..) en kvind dat 't tot nu toe goe meevalt..of dak nu met 10-0 verlies..maakt niet uit, dan is er duidelijk nog werk aan de winkel.
Alvast bedankt!
heb hetzelfde probleem met MW2 en daarom doe ik mee aan een tornooi om een beetje afwisseling te hebben. Los daarvan hoop ik ook dat de nieuwe spelers in het tornooi zich net zoals de vorige spelers aan de deadline kunnen houden, maar iedereen verdiend een kans, daarom is het ook goed van Braxgata dat hij het probeert uit te breiden.

Braxgata
23 januari 2010, 21:39
heb hetzelfde probleem met MW2 en daarom doe ik mee aan een tornooi om een beetje afwisseling te hebben. Los daarvan hoop ik ook dat de nieuwe spelers in het tornooi zich net zoals de vorige spelers aan de deadline kunnen houden, maar iedereen verdiend een kans, daarom is het ook goed van Braxgata dat hij het probeert uit te breiden.

Ja ik heb dan toch besloten om het uit te breiden tot 6 poules ik hoooooooop echt dat iedereen zijn matchen op tijd speelt

Braxgata
23 januari 2010, 21:39
We spelen dus met 6 poules van 4 ploegen per poule

Koffe
23 januari 2010, 21:51
is er iemand die hier int tornooi zit die es ff een matchke wil spelen? kwil zowat een gedacht krijgen hoe supergoed jullie allemaal zijn heh :D
Je moet me maar adden (menori) ben binnen 2 min on.

Julian
23 januari 2010, 22:17
Ik pak Tsjechie PSN is Juuliike

Brasil-B
23 januari 2010, 23:55
Doe mij maar Mexico dan.
Ik begrijp dat de organisator er zeker van wil zijn dat er mensen hun wedstrijden zeker spelen. Kijk dan ook is naar de aspiranten-euroleaguethread. ;)
Psn = FreshMaca

Braxgata
24 januari 2010, 10:59
Het ziet er naar uit dat we onmogelijk aan 24 landen geraken, Omdat er alleen nog maar kut landen op fifa 10 zijn :s we zijn dus met 18, iemand een idee hoe ik ze allemaal kan laten spelen, ik kan er ook 2 uit het toernooi kicken, wat denken jullie?

Braxgata
24 januari 2010, 11:11
Ik heb net samen met Marnix besloten om 2 mensen dan te kicken (omdat het niet anders gaat) We gaan Julian kicken omdat hij 1 van de laatste was en vinbrutus ( omdat hij dit zelf wou omdat we anders in de problemen zouden komen) Ik zet julian en vinbrutus in de reservelijst voor als er een ploeg zou opgeven , Bedankt Vinbrutus

ballou007
24 januari 2010, 12:08
Iemand mag Portugal nemen.

Bedenk mij net dat ik heel weinig tijd ga hebben om mij vrij te maken.

Sorry Brax maar nog veel succes!

Braxgata
24 januari 2010, 12:24
Iemand mag Portugal nemen.

Bedenk mij net dat ik heel weinig tijd ga hebben om mij vrij te maken.

Sorry Brax maar nog veel succes!

Hmm oke

brutus
24 januari 2010, 12:24
Dan neem ik portugal over ^^

Braxgata
24 januari 2010, 12:25
Dan neem ik portugal over ^^

Oke ^^

Braxgata
24 januari 2010, 12:31
Ik heb net de poules geloot ^^

R00vers
24 januari 2010, 12:48
:o moeilijke poule

__marnix__
24 januari 2010, 13:30
Oke ^^

Sorry maar dan vind ik wel dat Vinnie Portugal mag nemen,
hij was eerst :oink:

Morrissey
24 januari 2010, 13:59
Poule D

Brazilie
Duitsland
Spanje
Zweden

FUUCK

WarrantyVoid
24 januari 2010, 14:06
ah jammer dat ik niet meer kan mee doen, kzou waarschijnlijk wel goeie kans maken. En braxgata weet wel wie ik ben :D

Meschien op reservelijst dan.

Koffe
24 januari 2010, 14:11
Poule D

Brazilie
Duitsland
Spanje
Zweden

FUUCK

die poule gaat fucking veel pijn doen...crap...daar gaat mn kans hah

Morrissey
24 januari 2010, 14:12
die poule gaat fucking veel pijn doen...crap...daar gaat mn kans hah

Gaat inderdaad spannen. Torres gaat zich mogen bewijzen :D

Koffe
24 januari 2010, 14:13
kga al beginnen oefenen met zweden..tzal nodig zijn

Wilcao
24 januari 2010, 14:32
ben toch tevreden met de loting :). Ik heb het dan wel over de ploegen alleen, want ken alleen Vinbrutus qua spel
Hup Holland Hup

fritzke11
24 januari 2010, 15:21
Dat is eigenlijk wel tof! Ik zei in de champions league dat ik zeker wil meedoen met Frankrijk, mr moest wachten! Schiet er nog wel een ploeg over nu?

Morrissey
24 januari 2010, 15:39
Iemand dat vandaag al is een oefenmatchke wilt spelen? :)

__marnix__
24 januari 2010, 16:08
Iemand dat vandaag al is een oefenmatchke wilt spelen? :)

Ik wil wel .... :)

Qwote
24 januari 2010, 16:09
Brax misschien een idee, om je volgend toernooi van start te laten gaan best wachten tot je eerste is afgelopen want iedereen zit nu hier en ik vind da de mensen die nog in de champions league spelen wel wat waardering verdienen :)

Btw dit is echt een mooi toernooi mensen!

Morrissey
24 januari 2010, 16:11

Voeg me toe, PSN: Wilyjens :)

__marnix__
24 januari 2010, 16:11
Brax misschien een idee, om je volgend toernooi van start te laten gaan best wachten tot je eerste is afgelopen want iedereen zit nu hier en ik vind da de mensen die nog in de champions league spelen wel wat waardering verdienen :)

Btw dit is echt een mooi toernooi mensen!

Jah idd .
Bedankt, tzal tof worden ! :cool:

Qwote
24 januari 2010, 16:14
Poule C

Argentinie
Kameroen
Mexico
Servie

Ja man dees noem ik toch 1 van de zwaarste poules.
Als ik kijk wie er allemaal mee speelt zijn het stuk voor stuk toppers :)

Btw Kameroen, we'll meet again :)

Koffe
24 januari 2010, 16:22

heb jullie beiden toegevoegd via de psn, ben online dus je moet maar nen invite gooien voor nen oefenpot hé :)

Braxgata
24 januari 2010, 16:25
:D

Morrissey
24 januari 2010, 16:48
Lol, 1e oefenmatch tegen Marnix, 3-0 achterkomen en 4-4 eindigen, 2e oefenmatch: 1-10 na 60 minuten en hij heeft gequit :')

brutus
24 januari 2010, 16:49
iemand een oefenmatchke? ^^

Morrissey
24 januari 2010, 16:52
Ik wil wel.

PSN: Wilyjens

PM me als je online bent :)

Braxgata
24 januari 2010, 17:16
Lol, 1e oefenmatch tegen Marnix, 3-0 achterkomen en 4-4 eindigen, 2e oefenmatch: 1-10 na 60 minuten en hij heeft gequit :')

wow 10-1 :niceone:

Morrissey
24 januari 2010, 17:38
Vinbrutus, plezante oefenmatchkes :)

1e match vrij goed weggekomen door 2 x een doelpunt in extra tijd, en 2e ging minder gelijk op, 8-1 voor mij :D

brutus
24 januari 2010, 17:39
ja mijn kaske heeft het begeven in de tweede match :D mijne analoge stick hangt half los :D daardoor lukte het verdedigen niet meer echt :D. maar de eerste match had je wel verdiend gewonnen op basis van je kansen!

Morrissey
24 januari 2010, 17:42
Haha, it's just a game :D

1e match heb ik veel te veel kansen gemist wel, Torres zijn afwerking was echt zwak, maar met 2 doelpunten in de 90e en 120e minuut mag ik natuurlijk niet klagen. Hoe dan ook, veelbelovende wedstrijden voor deze competitie, het kan zeer spannend worden.

Koffe
24 januari 2010, 17:44
Bah.. ik haalde bijna een stunt binnen met Zweden tegen Barcelona..stond 3-2 voor in de 89e minut, dan schiet die kerel vanop 40 meter met xavi rechtstreeks binnen, en in de extra time doet ie 't opnieuw..das echt balen om zo te verliezen met afstandschoten van praktisch aan de middellijn.

Morrissey
24 januari 2010, 17:45
Bah.. ik haalde bijna een stunt binnen met Zweden tegen Barcelona..stond 3-2 voor in de 89e minut, dan schiet die kerel vanop 40 meter met xavi rechtstreeks binnen, en in de extra time doet ie 't opnieuw..das echt balen om zo te verliezen met afstandschoten van praktisch aan de middellijn.

Zin in oefenmatchke?

Koffe
24 januari 2010, 17:48
zeker :) Heb al een 10-2 nederlaag gehad vandaag dus hopelijk krijg ik ier gn bolwassing van u hehe

Braxgata
24 januari 2010, 18:06
Net een oefenmatch gespeeld tegen frankrijk
6-1 gewonne :p

Morrissey
24 januari 2010, 18:09
Nice game, uw verdediging is echt ijzersterk.

Koffe
24 januari 2010, 18:10
jah, mijn aanval daarentegen... hah goe gespeeld makker :)

Morrissey
24 januari 2010, 18:11
Inderdaad, Ibracadabra was echt niet in vorm.

Koffe
24 januari 2010, 18:12
met dat je goed en snel speelde probeerde ik dan maar keisnel om te schakelen naar de aanval aangezien je meermaals met je verdedigers hoogop kwam maarja.. tmocht niet baten. Volgende keer beter:)

Koffe
24 januari 2010, 18:14
Brax, kwil nog es tegen u spelen ook! of iemand anders die online is? :)

Morrissey
24 januari 2010, 18:14
Tegen Brax wil ik ook wel eens spelen :)

Braxgata
24 januari 2010, 18:47
net 4-2 gewonnen van zweden, na verlengingen, zweden is zeker geen slechte speler

Koffe
24 januari 2010, 18:48
damn..kga precies nog wa moeten oefenen om eventueel door te stoten.. zowel verloren tegen spanje als brazilie met zweden.. Toch verlengingen tegen Brazilie, toch iet :p
Die lobballetjes hé... argh! Die keeper komt vantzelfs uit naja :). Verdiende overwinningen voor de tegenpartij!

__marnix__
24 januari 2010, 19:00
damn..kga precies nog wa moeten oefenen om eventueel door te stoten.. zowel verloren tegen spanje als brazilie met zweden.. Toch verlengingen tegen Brazilie, toch iet :p
Die lobballetjes hé... argh! Die keeper komt vantzelfs uit naja :). Verdiende overwinningen voor de tegenpartij!

Die lobkes zijn echt belachelijk :crazy:

WarrantyVoid
24 januari 2010, 19:02
alle, wie wil er is voetbal les krijge! :D Kzit wel nie in het toernooi maar kan u wel een matchke geven.

PSN: SchralenDeem

WarrantyVoid
24 januari 2010, 19:12
oops.

Braxgata
24 januari 2010, 21:37
alle, wie wil er is voetbal les krijge! :D Kzit wel nie in het toernooi maar kan u wel een matchke geven.

PSN: SchralenDeem

^^

Wilcao
24 januari 2010, 21:47
Die lobkes zijn echt belachelijk :crazy:
maar zo efficient :)

Braxgata
24 januari 2010, 22:04
maar zo efficient :)

Idd:applause:

UltrA
25 januari 2010, 04:01
Nederland
Psn: Wilcao

go wil maak me trots en laat nl de finale winnen waar ik al zolang van droom , in het echte wk natuurlijk :P

Brasil-B
25 januari 2010, 11:26
mensen die in de namiddag een friendlyke willen spelen, add me
psn: FreshMaca

Wilcao
25 januari 2010, 17:43
go wil maak me trots en laat nl de finale winnen waar ik al zolang van droom , in het echte wk natuurlijk :P
Hehe had liever Belgie (maar toen waren het nog alleen maar ploegen die meededen aan het WK), maar zoals in het echt, als Belgie er niet bij is, nemen we Nederland :). Ik doe in ieder geval mijn best :)

Braxgata
25 januari 2010, 19:41
zou ik voor zoals in de champions league ook een eindfase maken voor de ploegen die 3des & 4des geindigd zijn?

UltrA
25 januari 2010, 21:53
Hehe had liever Belgie (maar toen waren het nog alleen maar ploegen die meededen aan het WK), maar zoals in het echt, als Belgie er niet bij is, nemen we Nederland :). Ik doe in ieder geval mijn best :)

Ben zelf nler, zou zeggen als nl niet op een groot toernooi zit en belgie wel supporter ik wel voor belgie , maar de kans dat dit ooit gebeurd is gelukkig nihil :P Succes alvast aan de rest wanneer het toernooi van start gaat.

Wilcao
25 januari 2010, 22:51
Ben zelf nler, zou zeggen als nl niet op een groot toernooi zit en belgie wel supporter ik wel voor belgie , maar de kans dat dit ooit gebeurd is gelukkig nihil :P Succes alvast aan de rest wanneer het toernooi van start gaat.

vergeet Japan/Korea 2002 niet he :). Maar ben zelf ook een halve nler.

Wilcao
25 januari 2010, 22:51
zou ik voor zoals in de champions league ook een eindfase maken voor de ploegen die 3des & 4des geindigd zijn?
kun je doen.

Koffe
26 januari 2010, 01:56
Ben ik wel voorstander van, kan je wat meer matchen spelen tegen mensen die je eventueel nog niet kent zoals in mijn geval :-).
Kzal het vaneerste keer nu al zeggen, van 1 tot 5 februri kan ik absolut niet spelen, zit dan 4 dagen 24op24 met opnamens van videoclips, maar voor de rest ben ik meer dan beschikbaar :)

Brasil-B
26 januari 2010, 09:21
Gisteren twee friendly's gespeeld tegen Frankrijk. (Ik Mexico)

Eerste 3-2 gewonnen. Was een spannende match. Winning goal gemaakt in de laatste minuten na een vrije trap.

Tweede 1-1 gelijkspel. Hij scoorde de gelijkmaker in de allerlaatste minuut. Wel met penalty's verloren daarna.

Was de eerste keer dat ik met Mexico speelde. Lijkt me een vrij snelle ploeg, maar niet echt "stevig". 2 spitsen hebben wel een goed schot.

fritzke11
26 januari 2010, 13:20
Nog een ploeg beschikbaar?

Braxgata
26 januari 2010, 17:17
Nog een ploeg beschikbaar?

Momenteel niet nee :(

Vinnie.
26 januari 2010, 19:36
Sorry maar dan vind ik wel dat Vinnie Portugal mag nemen,
hij was eerst :oink:

Vind ik ook, maarja... Braxgata beslist er anders over :)

Braxgata
26 januari 2010, 20:04
Vind ik ook, maarja... Braxgata beslist er anders over :)

tjah

__marnix__
26 januari 2010, 20:26
tjah

DIT KAN TOCH NOG VERANDERD WORDEN ???
IK ZIE NIET IN WAAROM NI :oink:

Braxgata
26 januari 2010, 20:28
DIT KAN TOCH NOG VERANDERD WORDEN ???
IK ZIE NIET IN WAAROM NI :oink:

Niet wenen aub

__marnix__
26 januari 2010, 20:29
Niet wenen aub

Wat een volwassen reactie :niceone:

Braxgata
26 januari 2010, 20:30
Wat een volwassen reactie :niceone:

Moet dat dan?:niceone:

__marnix__
26 januari 2010, 20:30

als je over ernstige dingen praat (ni grappig) wel ja

Braxgata
26 januari 2010, 20:31
als je over ernstige dingen praat (ni grappig) wel ja

Dit is niet ernstig dit toernooi is gwn voor de fun

Vinnie.
26 januari 2010, 20:32

Ja, in deze situatie moet dat. Ik heb tot hier toe nog steeds geen geldige reden gehoord.

Braxgata
26 januari 2010, 20:32
Ja, in deze situatie moet dat. Ik heb tot hier toe nog steeds geen geldige reden gehoord.

De reden is dat vinbrutus al in mijn vorig toernooi zat,

Braxgata
26 januari 2010, 20:33
Marnix&Vinnie. Stop met elkaar te verdedigen BROERS

Vinnie.
26 januari 2010, 20:36

Dat heeft er niets mee te maken. Ik spreek u wel in 't echt. Klein kind.

__marnix__
26 januari 2010, 20:37
Dit is niet ernstig dit toernooi is gwn voor de fun

jah oké maar dit is wel anders ;)
Je wilt toch winnen hé !
met de best mogelijke ploeg :sop:

Vinnie.
26 januari 2010, 20:38
De reden is dat vinbrutus al in mijn vorig toernooi zat,

En dan? De regel is dat als de persoon die voorrang krijgt opgeeft, de eerstvolgende kandidaat de ploeg krijgt. Ik dus.

anyway, ik ben Rusland nu al gewoon. Ik wacht wel tot het volgende toernooi.

__marnix__
26 januari 2010, 20:38

OOH NEE VINCENT HIJ WEET DAT WIJ BROERS ZIJN !!!!!
FUUUCK !! :D

Morrissey
26 januari 2010, 20:42
Ik moet Braxgata hier wel gelijk geven hoor, in de vorige competitie is alles perfect afgerond geweest zonder ernstige problemen, het is dan niet meer dan normaal dat we met hen doorgaan, het is een groep van spelers waarvan we weten dat ze geen probleem opleveren.

Je kans zal wel nog komen, wees gerust.

Vinnie.
26 januari 2010, 20:43
OOH NEE VINCENT HIJ WEET DAT WIJ BROERS ZIJN !!!!!
FUUUCK !! :D

Onze tijd is gekomen, laat ons nu maar in vrede sterven...

Dit was nu het laatste wat ik erover gezegd heb (tenzij er en belachelijke uitdagende reactie komt natuurlijk).

R00vers
26 januari 2010, 20:44
Hoe kan kank van deze msn shit afgeraken O.o

Vinnie.
26 januari 2010, 20:45
Ik moet Braxgata hier wel gelijk geven hoor, in de vorige competitie is alles perfect afgerond geweest zonder ernstige problemen, het is dan niet meer dan normaal dat we met hen doorgaan, het is een groep van spelers waarvan we weten dat ze geen probleem opleveren.

hij kent mij persoonlijk.. Hij zal dus ook wel weten dat er met mij (als ze me fair behandelen) normaal geen problemen komen.

__marnix__
26 januari 2010, 20:45

Ok jah het is normaal dat we de mensen van de CL voorrang geven maar vinnie had eerst portugal en dan kwam iemand van de CL protugal "afpakken" (= niet meer dan normaal) en die had een dag later gezegd dat hij stopte, dan zou het toch normaal zijn dat Vinnie Portugal krijgt ?
En dan zo'n kinderachtige reactie van Brax. (ni wenen)....

Vinnie.
26 januari 2010, 20:47
Hoe kan kank van deze msn shit afgeraken O.o

Door deze discussie niet te lezen ;-)

Morrissey
26 januari 2010, 20:49
Ok jah het is normaal dat we de mensen van de CL voorrang geven maar vinnie had eerst portugal en dan kwam iemand van de CL protugal "afpakken" (= niet meer dan normaal) en die had een dag later gezegd dat hij stopte, dan zou het toch normaal zijn dat Vinnie Portugal krijgt ?
En dan zo'n kinderachtige reactie van Brax. (ni wenen)....

Ah, dat had ik niet gelezen. Nuja, in principe kan er toch nog een poule bij? We spelen toch niet met de landen van het WK '10, ik zie niet in waarom de mensen dat nu op de wachtlijst geen nieuwe poule kunnen vormen. Ze zullen het dan met minderwaardige ploegen moeten stellen maar de CL finale bestaat nu eveneens uit ploegen dat geen wereldtop zijn zoals Real, Barca etc..

__marnix__
26 januari 2010, 20:49
maarja, zoals Fireflies al zij....
Vinnie zijn ttijd komt nog....
als brax eerlijk is tenminste :D (=grapke* voor de kleinde kindjes oner ons)

Braxgata
26 januari 2010, 20:50
Allez ja, van mij mag Vinnie. Portugal nemen maar dan moet hij het maar uitvechten met Vinbrutus. Voor mij maakt het allemaal niet uit.

__marnix__
26 januari 2010, 20:50
Ah, dat had ik niet gelezen. Nuja, in principe kan er toch nog een poule bij? We spelen toch niet met de landen van het WK '10, ik zie niet in waarom de mensen dat nu op de wachtlijst geen nieuwe poule kunnen vormen. Ze zullen het dan met minderwaardige ploegen moeten stellen maar de CL finale bestaat nu eveneens uit ploegen dat geen wereldtop zijn zoals Real, Barca etc..

Reken is uit, dan kom je later in de problemen met de volgende rondes ;)

__marnix__
26 januari 2010, 20:51
Allez ja, van mij mag Vinnie. Portugal nemen maar dan moet hij het maar uitvechten met Vinbrutus. Voor mij maakt het allemaal niet uit.

DAT IS TENMINSTE EERLIJK !
Goe bezig braxgata ! :niceone:

Braxgata
26 januari 2010, 20:52

Ik zie niemand spelen met een ploeg als China bijvoorbeeld, de mensen die op de wachtlijst staan vinden dit totaal niet erg. Dus ik hou het bij 16 teams, Ik kan in de toekomst mss uitbreiden in een andere vorm dan ^^.

Morrissey
26 januari 2010, 20:53
Reken is uit, dan kom je later in de problemen met de volgende rondes ;)

Kan toch perfect worden opgelost door de ploeg met het beste doelsaldo of meeste punten gewoon Bye te geven voor de volgende ronde? Desnoods laat je de 2 slechtste ploegen vallen, zo kan er echt wel iets geregeld worden. Desnoods nog een 6e poule, als er echt volk genoeg is.

Braxgata
26 januari 2010, 20:55
Kan toch perfect worden opgelost door de ploeg met het beste doelsaldo of meeste punten gewoon Bye te geven voor de volgende ronde? Desnoods laat je de 2 slechtste ploegen vallen, zo kan er echt wel iets geregeld worden. Desnoods nog een 6e poule, als er echt volk genoeg is.

Ik heb eergisteren ofzo eens geteld hoeveel landen er zijn op fifa 10 en dat zijn er slechts 41, Landen als Ivoorkust,Nigeria,... zitten er niet bij, Bijna alle Afrikaanse teams zitten er niet in, Wat een racisten die van EA ^^

__marnix__
26 januari 2010, 20:56

dan zit je met 10 ploegen die door gaan dan speel je de 1/10 e finales en dan de 1/5e finales en dan zou er al sowiszo een team moetten door zijn naar de halve finales ??? :naughty: :niceone: ;)

Braxgata
26 januari 2010, 20:57
dan zit je met 10 ploegen die door gaan dan speel je de 1/10 e finales en dan de 1/5e finales en dan zou er al sowiszo een team moetten door zijn naar de halve finales ??? :naughty: :niceone: ;)

Idd ^^

Morrissey
26 januari 2010, 20:57
Het was slechts een voorstel hé, poules van 5 zoals vroeger in de Uefa Cup is ook een optie, waar een wil is is een weg ;)

Braxgata
26 januari 2010, 20:58
Het was slechts een voorstel hé, poules van 5 zoals vroeger in de Uefa Cup is ook een optie, waar een wil is is een weg ;)

Idd, Het was slechts een voorstel, Mja dan heeft er telkens 1 team BYE:naughty:

__marnix__
26 januari 2010, 20:58

aah ja miss wel kzalt is overlegge :niceone:

Morrissey
26 januari 2010, 20:59
Idd, Het was slechts een voorstel, Mja dan heeft er telkens 1 team BYE:naughty:

In de uefa cup is dit eveneens perfect gelopen hoor.

Vinnie.
26 januari 2010, 21:00

Ik kan proberen.. Baat het niet dan schaadt het niet...

Rusland is nu ook weer niet zo slecht met Akinfeev, Pogrebnyak en Arshavin..

Braxgata
26 januari 2010, 21:01
Ik kan proberen.. Baat het niet dan schaadt het niet...

Rusland is nu ook weer niet zo slecht met Akinfeev, Pogrebnyak en Arshavin..

Ja ze hebben veel goede spelers, Maar die zijn in Europa alleen niet zo bekend ^^, Arshavin is de enigste speler die ik ken van het nationale elftal van Rusland.

Koffe
26 januari 2010, 21:01
ik ken wel nog een paar mensen waar ik ook regelmatig fifa mee speel die misschien wel willen meedoen.. zal ze hier een reactie laten posten en dan zien jullie verder maar hoe jullie het eventueel willen oplossen/niet oplossen. :-)

Braxgata
26 januari 2010, 21:02
ik ken wel nog een paar mensen waar ik ook regelmatig fifa mee speel die misschien wel willen meedoen.. zal ze hier een reactie laten posten en dan zien jullie verder maar hoe jullie het eventueel willen oplossen/niet oplossen. :-)

Als zij met een op papier slechter team willen spelen is dat OKE voor mij

Braxgata
26 januari 2010, 21:03
En Vinnie. als je de juiste opstelling vind voor Rusland kan je nog zeker ver komen

Koffe
26 januari 2010, 21:04
Tis voor de fun hé? :) En stunten is altijd plezant ;-)

Braxgata
26 januari 2010, 21:04
Als zij met een op papier slechter team willen spelen is dat OKE voor mij

EDIT: Laat maar, Marnix en ik hebben al het voorbereidende werk al gedaan. Mss voor 1 van onze volgende toernooien. Want dit is nog maar het prille begin:applause:

Koffe
26 januari 2010, 21:06
ben blij dat er mensen zijn die zo'n dingen organiseren! :) petje af

Braxgata
26 januari 2010, 21:06
ben blij dat er mensen zijn die zo'n dingen organiseren! :) petje af

Thanx:p

Koffe
26 januari 2010, 21:09
ga sebiets online nog wat oefenen.. Heb trouwens 2 matchen met Zweden tegen Himpe's Frankrijk gespeeld.
Eerste match was na 90 min 0-0, kvond 't zelf redelijk evenwichtig maar Frankrijk had wel 2x de paal geraakt. Na verlengingen hebk gewonnen met 2-1.
2e match was 4-3 voor Frankrijk...dolle match.. ik was nergens tot een rode kaart voor FR. Was toen 2-0, ik kom 2-3 voor, 3-3 valt in 89e minut en 4-3 in blessuretijd na dom balverlies van me.. echt balen maar twaren 2 leuke partijen :-). Dus nogmaals proficiat aan mister france hier ;-).

Braxgata
26 januari 2010, 21:10
ga sebiets online nog wat oefenen.. Heb trouwens 2 matchen met Zweden tegen Himpe's Frankrijk gespeeld.
Eerste match was na 90 min 0-0, kvond 't zelf redelijk evenwichtig maar Frankrijk had wel 2x de paal geraakt. Na verlengingen hebk gewonnen met 2-1.
2e match was 4-3 voor Frankrijk...dolle match.. ik was nergens tot een rode kaart voor FR. Was toen 2-0, ik kom 2-3 voor, 3-3 valt in 89e minut en 4-3 in blessuretijd na dom balverlies van me.. echt balen maar twaren 2 leuke partijen :-). Dus nogmaals proficiat aan mister france hier ;-).

Als je wil kan je tegen mij oefenmatchen spelen?

Koffe
26 januari 2010, 21:11
prima. ik ga dan eerst de ps3 terug bovenzetten want ze willen ier naar tv zien. ben er in 5 a 10 min

Braxgata
26 januari 2010, 21:12
prima. ik ga dan eerst de ps3 terug bovenzetten want ze willen ier naar tv zien. ben er in 5 a 10 min

Oke

Braxgata
26 januari 2010, 21:13
Is er nog iemand die vanavond een oefenmatch wilt spelen?
Je weet me te vinden.

PSN: Braxgata

Vinnie.
26 januari 2010, 21:14
Is er nog iemand die vanavond een oefenmatch wilt spelen?
Je weet me te vinden.

PSN: Braxgata

Ik?

Braxgata
26 januari 2010, 21:15
Ik?

Cava, Kom maar op ps3

Vinnie.
26 januari 2010, 21:59
Het is geregeld tussen Brutus en ik. Ik neem Portugal van hem over :-)

Hij zal wel posten welke ploeg hij wil zijn..

Braxgata
26 januari 2010, 22:05
Net gespeeld tegen Rusland 3 0 gewonnen

derna tege Mexico 2 1 aan het verliezen en dan scoort ie de 3 1 op een stomme mannier, ik shot uit met de keeper (laag) komt hij er inneens aangelopen en shot hij hem binnen(stomme mannier om zo te scoren, zeker in een oefenmatch) en ik kon amper gamen omdat ik gisteren een stukje uit mijn duim heb gesneden bij het koken. en het doet ontzettend veel zeer als ik de joy stick beweeg daarmee dat ik zo slecht was

Brasil-B
26 januari 2010, 22:06
Net tegen Braxgata een friendly gespeeld.
Bij 3-1 voorsprong voor mij was hij ineens weg. 3-1 was wel een weggever van zijn kant, keeper die in mijn voeten uittrapt en ik moest hem enkel nog maar binnen leggen ;))

Voor de rest een zeer aangename wedstrijd. Braxgata is een goede speler.

EDIT: lees net jouw bovenstaande post, tegen Rusland had geen last van je duim dan ;)

Braxgata
26 januari 2010, 22:08
Net tegen Braxgata een friendly gespeeld.
Bij 3-1 voorsprong voor mij was hij ineens weg. 3-1 was wel een weggever van zijn kant, keeper die in mijn voeten uittrapt en ik moest hem enkel nog maar binnen leggen ;))

Voor de rest een zeer aangename wedstrijd. Braxgata is een goede speler.

EDIT: lees net jouw bovenstaande post, tegen Rusland had geen last van je duim dan ;)

Ook, maar rusland is niet zo een goede speler als jij ^^

Braxgata
26 januari 2010, 22:10
Kga echt geen excuses verzinnen hoor, zeker niet voor Oefenwedstrijden

Brasil-B
26 januari 2010, 22:15
Kga echt geen excuses verzinnen hoor, zeker niet voor Oefenwedstrijden

Daar twijfel ik niet aan hoor. Pijnlijke duim kan lastig zijn.

brutus
26 januari 2010, 22:54
het is geen probleem voor mij dat vinnie portugal neemt, ik zal rusland wel nemen!

Vinnie.
26 januari 2010, 23:39
Net gespeeld tegen Rusland 3 0 gewonnen

derna tege Mexico 2 1 aan het verliezen en dan scoort ie de 3 1 op een stomme mannier, ik shot uit met de keeper (laag) komt hij er inneens aangelopen en shot hij hem binnen(stomme mannier om zo te scoren, zeker in een oefenmatch) en ik kon amper gamen omdat ik gisteren een stukje uit mijn duim heb gesneden bij het koken. en het doet ontzettend veel zeer als ik de joy stick beweeg daarmee dat ik zo slecht was

Tegen mij had je de eerste goal gescoord net zo als Mexico tegen jou de 3 - 1 scoorde ;-)

Vinnie.
26 januari 2010, 23:44
Ook, maar rusland is niet zo een goede speler als jij ^^

Ik pak u wel met Portugal :D

Juist 3 wedstrijden tegen Frankrijk gespeeld met Portugal. Portugal 3 - 1 Frankijk, Portugal 1 - 2 Frankijk, Portugal 2 - 0 Frankijk :applause:. Ik moet wel eerlijk toegeven dat hij mij meestal wel aankan :) Alhoewel... :D

50Euro
27 januari 2010, 10:42
Zijn er nog spots?

Braxgata
27 januari 2010, 13:15
Zijn er nog spots?

Neen

__marnix__
27 januari 2010, 14:14
Ik pak u wel met Portugal :D

Juist 3 wedstrijden tegen Frankrijk gespeeld met Portugal. Portugal 3 - 1 Frankijk, Portugal 1 - 2 Frankijk, Portugal 2 - 0 Frankijk :applause:. Ik moet wel eerlijk toegeven dat hij mij meestal wel aankan :) Alhoewel... :D

wacht maar ....

fritzke11
27 januari 2010, 14:18
Kan ik op zijn minst dan wel in de reservelijst? Want deelnemers van de champions league gingen toch voorrang krijgen e!

Braxgata
27 januari 2010, 15:32
Kan ik op zijn minst dan wel in de reservelijst? Want deelnemers van de champions league gingen toch voorrang krijgen e!

Is goed

Booka Shade
27 januari 2010, 17:34
Iemand die straks een oefenmachtke wilt spelen vs Turkije?

Braxgata
27 januari 2010, 17:47
Iemand die straks een oefenmachtke wilt spelen vs Turkije?

Ikke

Booka Shade
27 januari 2010, 17:48
Ik ben tegen 17.30u thuis. Vanaf dan kan ik spelen.

Braxgata
27 januari 2010, 17:52
Ik ben tegen 17.30u thuis. Vanaf dan kan ik spelen.

ok:niceone:

Booka Shade
27 januari 2010, 17:54
Add me al maar vast..

Braxgata
27 januari 2010, 17:54
Add me al maar vast..

al lang gedaan^

Booka Shade
27 januari 2010, 17:55
Sweet.

Braxgata
27 januari 2010, 18:08
Het toernooi zal vandaag van start gaan, Speeldag 1 staat online, de deadline voor speeldag is is 30 januari

Braxgata
27 januari 2010, 18:11
Fireflies, Wanneer kan je?

Morrissey
27 januari 2010, 18:28
Ik kan nu? Al vind ik het wel jammer, ipv de CL-finalisten de verdiende belangstelling te geven, start je nu al het WK zodat je zelf ook aan spelen toe komt.

Maar goed, ik kom wel effe online.

__marnix__
27 januari 2010, 18:33
Thysios wanneer kan je ?

__marnix__
27 januari 2010, 18:34
Ik kan nu? Al vind ik het wel jammer, ipv de CL-finalisten de verdiende belangstelling te geven, start je nu al het WK zodat je zelf ook aan spelen toe komt.

Idd, ik zou dat ook niet leuk vinden

Koffe
27 januari 2010, 18:51
ik kan vnavond en morgenavond ook

Morrissey
27 januari 2010, 18:54
Brazilie 1-0 Spanje

Knappe goal, erg knap. Ik haat het dat we in een competitie als deze dit soort mentaliteit moeten bovenhalen, echt belachelijk gewoon.

Braxgata
27 januari 2010, 18:54
Brazilie Spanje 1-0

Goal van Luis Fabiano

Braxgata
27 januari 2010, 18:55
Brazilie 1-0 Spanje

Knappe goal, erg knap.

was idd een chance goal,

Brasil-B
27 januari 2010, 18:58
Deze middag nog eens een oefenmatch gespeeld tegen Brazilië.
Brazilië 0 - 1 Mexico. Hij had meer overwicht, maar kon niet scoren. Ik scoorde vroeg in de match na een rebound. We hebben beide nog het doelhout geraakt. Goede match!

Braxgata
27 januari 2010, 18:59
Deze middag nog eens een oefenmatch gespeeld tegen Brazilië.
Brazilië 0 - 1 Mexico. Hij had meer overwicht, maar kon niet scoren. Ik scoorde vroeg in de match na een rebound. We hebben beide nog het doelhout geraakt. Goede match!

Ja idd , had een stuk of 5-6 open kansen, maar de afwerking zat niet mee
GG:niceone:

Braxgata
27 januari 2010, 19:03
Brazilie Spanje 1-0

Goal van Luis Fabiano

goal was van fabiano en niet van baptista, ik was hier niet zeker over omdat fireflies had gequit op het einde

Morrissey
27 januari 2010, 19:04
Als de match wel degelijk al gedaan was, laat dat duidelijk zijn ;)

Booka Shade
27 januari 2010, 19:04
Brutus, je zegt maar wanneer je kan.

Braxgata
27 januari 2010, 19:05
Als de match wel degelijk al gedaan was, laat dat duidelijk zijn ;)

Idd Klopt

ballou007
27 januari 2010, 19:06
Brazilie 1-0 Spanje

Knappe goal, erg knap. Ik haat het dat we in een competitie als deze dit soort mentaliteit moeten bovenhalen, echt belachelijk gewoon.

Hoe bedoel je? Als ge het hier niet wil posten moogt ge mij altijd PM'en.

Braxgata
27 januari 2010, 19:07
Brazilie 1-0 Spanje

Heb je het dan over mij?
Ik kan er niets aan doen dat je de bal in mijn voeten gooit, ik ga dan echt niet expres missen

Morrissey
27 januari 2010, 19:10
Hoe bedoel je? Als ge het hier niet wil posten moogt ge mij altijd PM'en.

Heb je het dan over mij?
Ik kan er niets aan doen dat je de bal in mijn voeten gooit, ik ga dan echt niet expres missen

Mij interesseert het niet. Ik heb er vorige keer al commentaar op gegeven, en stond toen quasi alleen met mijn mening maar goed. Ik vind het ronduit belachelijk en kinderachtig om op een vriendschappelijk tornooi, waar het de bedoeling is je te laten kenmerken door fair play en prima voetbal, om dan bij elke uitworp/uittrap voor het mannetje te gaan lopen en zo te kunnen scoren. Dat je dit online doet, en alles voor het klassement doet is te begrijpen, maar in een potje onder vrienden getuigt dit gewoon van erg belachelijk en jeugdig gedrag.

Braxgata
27 januari 2010, 19:12
Mij interesseert het niet. Ik heb er vorige keer al commentaar op gegeven, en stond toen quasi alleen met mijn mening maar goed. Ik vind het ronduit belachelijk en kinderachtig om op een vriendschappelijk tornooi, waar het de bedoeling is je te laten kenmerken door fair play en prima voetbal, om dan bij elke uitworp/uittrap voor het mannetje te gaan lopen en zo te kunnen scoren. Dat je dit online doet, en alles voor het klassement doet is te begrijpen, maar in een potje onder vrienden getuigt dit gewoon van erg belachelijk en jeugdig gedrag.

Ja seh, het is toch normaal dat ik de bal wil veroveren? en ik had het zelf niet door, dit is een automatisme geworden.

__marnix__
27 januari 2010, 19:14

Je staat niet alleen, ik vind dit ook zeer belachelijk dat is echt totaal niet sportief. Juist hetzelfde met die domme lobjes .... ;)

Braxgata
27 januari 2010, 19:15
Je staat niet alleen ik vind dit ook zeer belachelijk dat is echt totaal niet sportief. juist hetzelfde met die domme lobjes .... ;)

Die lobjes is een deel van het spel, dus daar moet je gewoon me leren leven

Morrissey
27 januari 2010, 19:16
Ja seh, het is toch normaal dat ik de bal wil veroveren? en ik had het zelf niet door, dit is een automatisme geworden.

Niet zeveren hé, je wist goed genoeg wat je aan het doen was, net als je de hele wedstrijd zo bezig zat.

Braxgata
27 januari 2010, 19:17
Niet zeveren hé, je wist goed genoeg wat je aan het doen was, net als je de hele wedstrijd zo bezig zat.

Ik zever niet, En je had denk ik geen enkele bal tussen de palen gekregen, je stuitte altijd op mijn verdedeging af

Braxgata
27 januari 2010, 19:18
Mja ik laat het hier nu bij.

R00vers
27 januari 2010, 19:20
En we zijn terug begonnen ^^

Braxgata
27 januari 2010, 19:21
Iemand een oefenmatch?

ballou007
27 januari 2010, 19:27

Ahzo. Ik doe het zelfs onder vrienden als we hier voor de PS3 zitten en heb zo al enorm veel gescoord. Elke keer dat ze zich laten vangen zijn ze kwaad op zichzelf omdat ze weten dat ik er ga voorstaan. Het hoort erbij vind ik. Maar ik respecteer u mening wel en begrijp dat je het ook kan interpreteren als een gebrek aan fairplay.. Maar zo zie ik het dus niet. Heb het ook al meermaals meegemaakt en frustrerend is het natuurlijk wel.

Braxgata
27 januari 2010, 20:02
net 2 oefenmatchen gespeeld tege kameroen

1ste match 3-2 voor mij en de 2de match 5-3 voor mij
Waren zeer leuke wedstrijden
GG

R00vers
27 januari 2010, 20:04
Ik steun Ballou :)

R00vers
27 januari 2010, 20:05
Iemand oefenmatch spelen tegen kameroen?

brutus
27 januari 2010, 20:32

Het is ondertussen veranderd :D ik ben rusland geworden en vinnie is portugal!
Wanneer kan jij Wil?

Braxgata
27 januari 2010, 20:42
Vinbrutus en Vinnie. hebben dus van team veranderd, er veranderd niets aan het speelschema

S3NS3
27 januari 2010, 20:52
waarom beginnen we nu al terwijl de CL nog niet gedaan is ?

Braxgata
27 januari 2010, 20:53
waarom beginnen we nu al terwijl de CL nog niet gedaan is ?

omdat in de CL alleen maar de finale nog word gespeeld, en ik kon echt niet meer wachten ^^

Braxgata
27 januari 2010, 20:53
Niet dat de finale niet belangrijk is hoor, want wilcao en fireflies zijn zeer goede spelers, dit bewijzen ze doordat ze in de finale staan met een op papier minder team.

Wilcao
27 januari 2010, 21:00

vind ik eerlijk gezegd ook (en niet omdat ik finalist ben), maar sinds jij eruit ligt lijkt het cl tornooi niet meer zo goed georganiseerd als het in het begin was.
Dit is niet om kritiek te geven, maar mss wel iets waar je mee rekening kunt houden

Braxgata
27 januari 2010, 21:02
vind ik eerlijk gezegd ook (en niet omdat ik finalist ben), maar sinds jij eruit ligt lijkt het cl tornooi niet meer zo goed georganiseerd als het in het begin was.
Dit is niet om kritiek te geven, maar mss wel iets waar je mee rekening kunt houden

Hmm ik kan je geen ongelijk geven, ik weet ook niet hoe dit komt ^^, maar ik zal er in de toekomst meer rekening met houden

Wilcao
27 januari 2010, 21:04
@ Vinbrutus: het zal voor morgen zijn. Ik kan niet vandaag

Morrissey
27 januari 2010, 21:42
Hmm ik kan je geen ongelijk geven, ik weet ook niet hoe dit komt ^^, maar ik zal er in de toekomst meer rekening met houden

Ik weet het wel hoor. Dat krijg je als je al andere toernooien gaat beginnen starten als het ene nog loopt. Vrij respectloos, en dat alleen omdat je niet verder geraakte. Moest je zelf de finale gespeeld hebben, dit WK zou zelf nog geen deelnemers gehad hebben.

Braxgata
27 januari 2010, 22:11
net 2 oefenwedstrijden gespeeld tegen rusland(brutus)
6-2 voor mij en 9-2 voor mij

S3NS3
28 januari 2010, 00:05
omdat in de CL alleen maar de finale nog word gespeeld, en ik kon echt niet meer wachten ^^

ja maar de UEFA zit nog maar id halve finale, of wordt er geen rekening gehouden met 3des en 4des ?

Je zei zelf dat het WK pas van start gaat als het CL tornooi gedaan is.... zet dan tenminste nog geen deadline op het WK tornooi als de deadline van de halve finale van de UEFA nog niet werd behaald.

Organisator ben je van begin tot het eind

Booka Shade
28 januari 2010, 02:01
Ik weet het wel hoor. Dat krijg je als je al andere toernooien gaat beginnen starten als het ene nog loopt. Vrij respectloos, en dat alleen omdat je niet verder geraakte. Moest je zelf de finale gespeeld hebben, dit WK zou zelf nog geen deelnemers gehad hebben.

Fireflies, wat maakt dat nu uit :')

Moet alle aandacht echt rond uw finalematch draaien :)
We weten dat je aardig kan spelen...laat het nu gewoon zijn.

Braxgata
28 januari 2010, 08:46
ja maar de UEFA zit nog maar id halve finale, of wordt er geen rekening gehouden met 3des en 4des ?

Je zei zelf dat het WK pas van start gaat als het CL tornooi gedaan is.... zet dan tenminste nog geen deadline op het WK tornooi als de deadline van de halve finale van de UEFA nog niet werd behaald.

Organisator ben je van begin tot het eind

de deadline voor die wedstrijden waren dinsdag, er zijn er 2 niet gespeeld, en ik denk dat die niet zullen worden gespeeld ook

S3NS3
28 januari 2010, 10:19
de deadline voor die wedstrijden waren dinsdag, er zijn er 2 niet gespeeld, en ik denk dat die niet zullen worden gespeeld ook

Laten we dan de verdergaan met de halve finale

Vinnie.
28 januari 2010, 12:22

Ik kan vandaag de hele dag. Ik zit ziek thuis :-)

Kies jij maar!

Vinnie.
28 januari 2010, 12:24

Je hebt 100% gelijk.. Moest dit nu een toernooi zijn waar je ook écht iets mee kan winnen, ok, maar in een vriendschappelijk toernooi vind ik eervol verliezen veel beter dan winnen door zo'n goal te scoren.

Booka Shade
28 januari 2010, 12:25
Ik kan vandaag de hele dag. Ik zit ziek thuis :-)

Kies jij maar!

Ik moet vandaag tot 20h werken en heb dan training.

Ik kan vanaf 22h..

Vinnie.
28 januari 2010, 12:39
Ik moet vandaag tot 20h werken en heb dan training.

Ik kan vanaf 22h..

Is goed in principe. als het niet lukt laat ik nog wel iets weten :-)

Booka Shade
28 januari 2010, 12:57
Is goed in principe. als het niet lukt laat ik nog wel iets weten :-)

Cava ^^

Braxgata
28 januari 2010, 17:56
Iemand oefenmatch vanavond tegen Brazilie?

R00vers
28 januari 2010, 18:13
Kameroen (4) - Slovenie (1)
4x Eto
1x Lubjlanski ofzoiets

Targoth
28 januari 2010, 18:21
Menori (Zweden), wanneer kan jij?

Braxgata
28 januari 2010, 18:24
Strauwen geeft op na verlies tegen kameroen, Warrantyvoid neemt zijn plek over met kroatie

WarrantyVoid
28 januari 2010, 18:27
Owkey,
Men psn: Tiglet--

Mensen van mijn groep, voeg mij maar toe en ik zal spelen!