PDA

Volledige versie bekijken : 3c rekruteert

sweeper
22 januari 2010, 08:50
Zoals je kan lezen, zoekt Cold Calculated Carnage (3c), nog enkele actieve leden voor hun warsquad.
Welke mensen zoeken we?

* Actief zijn op MW2 en meermaals/week online komen
* K/D ratio is niet het belangrijkste. Rond de 1 is wel zo een beetje een must
* Zich willen inzetten voor de clan. Forum lezen, aanmelden voor wars. ideeen voor strategieen en dergelijke posten. Kortom, actief zijn op ons forum
* Een gezonde dosis humor hebben en geen knorpot. Vloekers, tierders weet ik veel, gelieve u te onthouden
* Een volwassen attitude is ook mooi meegenomen. Leeftijd is minder belangrijk. Onze leden beginnen vanaf +-20 jaar, tot 37 jaar!

Wij zijn actieg op GB. Hebben niet de ambitie om clan nr 1 te worden. Wel willen we in elke clanwar weerwerk bieden aan onze opponent.
Mensen die hun kills voorop stellen tov een team win, daar hebben we ook geen nood aan.

Voel je jezelf aangesproken, laat dan even je PSN na en dan zal één van onze leaders je wel toevoegen. Zo kunnen we samen even zien of het klikt en wie weet...

Have fun mensen

Wh0emPah
22 januari 2010, 10:57
En bij deze ook een link naar ons clanforum : Cold Calculated Carnage Forum (http://3c-gaming.co.cc/)

Bij foutmelding gwn 10 sec w8e en refreshen, server zit met wat probleempjes :) word opgelost.

supke
22 januari 2010, 11:13
ik heb al naar sommige mensen Pm's verzonden, bij deze kan je zien dat we terug recruiten.
kzou toch willen meegeven dat enige FPS ervaring en toch wat spelervaring een must is, beginners enzo kunnen we ook wel missen, het is zoals curse het zegt nr.1 willen we zeker en vast niet worden maar we hebben wel ambitie om toch ver te kunnen geraken.

ikzelf zou de k/d toch wel wat hoger willen zien dan 1.00 maar dat is hun keuze, k/d zegt nu ook niet zoveel over een speler.

interesse laat het ons gerust weten via ons forum (bovenstaande link) of in een Pm

cheers
supke aka twentyplus

Loziete
22 januari 2010, 11:28
Ik zou misschien geïnteresseerd zijn maar ik zit just met de vraag hoeveel tijd het ongeveer in beslag neemt per week? Zijn dat vaste dagen voor een war en zo ja wanneer is dat?
Ik heb een KD van 1.42 geloof ik en speel vrij regelmatig. PSN zie hieronder

Wh0emPah
22 januari 2010, 11:47
Ik zou misschien geïnteresseerd zijn maar ik zit just met de vraag hoeveel tijd het ongeveer in beslag neemt per week? Zijn dat vaste dagen voor een war en zo ja wanneer is dat?
Ik heb een KD van 1.42 geloof ik en speel vrij regelmatig. PSN zie hieronder

Momenteel zijn we gewoon de teamplay ant inoefen, Proberen elke avond
tussen 8-12 een warke te spelen.

Vaste dagen zijn er niet echt, maar meestal zondag avond/nacht.
en in de week meestal vanaf 21u ofzow.

hoeveel tijd neemt het in beslag?, we verwachte u toch wel zeker 2 of 3 keer te zien in de week.

Loziete
22 januari 2010, 12:30
Momenteel zijn we gewoon de teamplay ant inoefen, Proberen elke avond
tussen 8-12 een warke te spelen.

Vaste dagen zijn er niet echt, maar meestal zondag avond/nacht.
en in de week meestal vanaf 21u ofzow.

hoeveel tijd neemt het in beslag?, we verwachte u toch wel zeker 2 of 3 keer te zien in de week.

Ik speel normaal wel dagelijks, soms word er eens een dagske vrijaf genomen. Ik speel meestal s'avonds na 10h30 tot ... maar wel bijna iedere avond. Vanwege werk en klanten zal ik maar zelden om 20h geraken in de week. Kan ik anders eens een avond mee proberen?

sweeper
22 januari 2010, 13:09
Ja hoor, zal je eens toevoegen in het weekend!! Na 10.30 is geen probleem. Steeds volk online van ons. Zit er zeker niet mee in dat je al eens dagje consoleloos bent. Zal nooit iemand moeilijk over doen hoor. We houden gewoon graag contact met elkaar op regelmatige basis. Makkelijk om dingen af te spreken. Daar dient ons forum uiteraard ook voor!!

Alvast bedankt om te reageren en c ya on the battlefields :niceone:

supke
22 januari 2010, 16:40
sounds great, altijd veel mensen online na 23h in onze clan.
kzou zeggen reg maar op ons forum and cya soon :)

voeg mij ook maar toe op psn

psn's staan in mijn sig.

Razor 81
22 januari 2010, 16:44
Zeg supke, als je vanavond met wat clanleden online bent, kun je me dan is inviten?

Wil wel eens wat meedoen, zien wat het geeft en wie weet :)

sweeper
22 januari 2010, 17:45
Hoi razor, had al via Supke lovende berichten over jouw gehoord. Zeker eens proberen. We zijn zelf ook veel in de public hoor. Je hoeft ook niet steeds met ons te spelen. Enkel op regelmatige tijdstippen zodat we toch mekaar wat kennen wat schietgedrag betreft ;-)
Tot binnenkort!!

supke
22 januari 2010, 20:10
razor sure man, onze publics zijn redelijk well known want we zijn altijd met 6 man en het is toch superfun altijd en we proberen toch altijd zo we supermoves te forceren.

kzal je zeker en vast inviten vanavond, maar kga maar online zijn rond 22.00+ ofzo hoor

cheers!

UltrA
23 januari 2010, 01:40
Heb wel intresse , als je meer info wil kan ik wel eens een chat beginnen op psn. ID is Nace :)

supke
23 januari 2010, 13:30
deze 3 mensen gelieve Wh0empah, supke, curse393 toe te voegen op PSN

ik zal ook het nodige doen om jullie toe te voegen, dan kunnen jullie eens wat meespelen met ons, als je interesse hebt gelieve te reggen op ons forum en toch wel af en toe eens een kijkje te nemen, want daar staat er echt veel info over ons en wat we van plan zijn.
ik kijk altijd eerst eens naar ons forum voro ik begin te knallen, zo blijf ik op de hoogte van eventuele veranderingen en clanwars ..

cheers!
hope to see you guys soon

link naar forum:
Cold Calculated Carnage Forum (http://3c-gaming.co.cc/index.php?)

ILIQUID
27 februari 2010, 17:26
oe wordt ge eigenlijk member na trialmember te zijn
joo

Shadowfox
2 maart 2010, 18:33
Timebandit, dat komt van zelf.

Als de leader vind dat je actief genoeg bent (heb je jammer genoeg nog nooit in party gezien met ons) dan beslist hij dat. (Zo is dat toch gegaan voor mij :))

Wh0emPah
2 maart 2010, 23:03
Nuja, Da ben ik nie alleen hoor. De rest vd hoop moet ook akkoord gaan :P

Shadowfox
3 maart 2010, 00:34
Nuja, Da ben ik nie alleen hoor. De rest vd hoop moet ook akkoord gaan :P
Last van Schizofrenie ja? :p

ILIQUID
3 maart 2010, 22:00
kweet Shadowfox
een keer met whoempah
maarja