PDA

Volledige versie bekijken : Konijn

Seppe
18 januari 2010, 17:37
Hallo
Ik heb een konijn dat +/- 6 jaar oud is. ik heb vandaag gezien dat de huid rond zijn ogen nat is . Wat zou dat kunnen zijn? Wat kan ik daar aan doen voor dat te verhelpen. Is dat dodelijk voor mijn konijn ?

Al vast bedankt

Seppe

wtf?hax!kthxbye
18 januari 2010, 17:47
Ouderdom begint te werken. Mijn konijn zijn pupillen verdwenen na een tijd (werd dus blind).

Arifiene
18 januari 2010, 19:41
Ga naar een dierenarts.

Foamy
18 januari 2010, 19:45
what she said :)

cram
18 januari 2010, 20:35
Kan een neusverkoudheid zijn,Is de natte plak naast/onder het oog dan kan het een traanbuis zijn die verstopt is.Die moet je laten vrijmaken door een dierenarts.Of een kieswortel is ontstoken waardoor de traanbuis verstopt geraakt.
Met andere woorden naar de dierenarts.

denkimi
18 januari 2010, 20:49
niet doen, het zal vanzelf wel genezen of sterven
of ge kunt naar een dierenarts gaan en 100 keer meer betalen dan wat een konijn waard is, aan u de keus

snake880
18 januari 2010, 21:06
niet doen, het zal vanzelf wel genezen sterven
of ge kunt naar een dierenarts gaan en 100 keer meer betalen dan wat een konijn waard is, aan u de keus
een kind krijgen is ook gratis, de volgende keer dat jij ziek wordt gaan we de natuur ook gewoon zijn gang laten gaan:unsure:

cram
18 januari 2010, 21:25
niet doen, het zal vanzelf wel genezen sterven

In overdrijven ben je precies wel goed he?

Tibokio
18 januari 2010, 21:34
9lives, next generation gaming... Toch?

Of is het: 9lives, next generation veterinarians :unsure:

Anyway, ga gewoon naar dierenarts. Het kan zijn wat cram zei

denkimi
18 januari 2010, 21:35
een kind krijgen is ook gratis, de volgende keer dat jij ziek wordt gaan we de natuur ook gewoon zijn gang laten gaan:unsure:

maar kinderen worden niet gratis weggegeven, konijnen wel.

w00tw00t
18 januari 2010, 21:37
Ik zeg "ga naar de dierenarts" en mij post gaat de prullenbak in met als reden: "onnuttige comment"... welke comment is nuttig in deze topic :s
Ga naar de dierenarts is volgens mij de meest nuttige comment die de TS al enkele keren heeft gekregen.

Dobbelsteen
18 januari 2010, 21:40
Ik zeg "ga naar de dierenarts" en mij post gaat de prullenbak in met als reden: "onnuttige comment"... welke comment is nuttig in deze topic :s
Ga naar de dierenarts is volgens mij de meest nuttige comment die de TS al enkele keren heeft gekregen.

Vandaag eten we gebraden forumkonijn :angry:

cram
18 januari 2010, 21:50

Hier het zelfde jong.
Ik denk dat het konijn bang heeft van de dierenarts.;)

Doggiedog
18 januari 2010, 22:15
maar kinderen worden niet gratis weggegeven, konijnen wel.

geen enkel dier hoort dan ook gratis weggegeven te worden, dat helpt gewoon mishandeling in de hand. Daarbij, konijnen zijn erg broze dieren, als ge ze niet helpt genezen kunt ge zeker zijn dat ze sterven. Als ge nog niet de moeite doet om naar de dierenarts te gaan wanneer het ziek is, dan moest ge in de eerste plaats al geen huisdier genomen hebben. Komaan jong. Koop een knuffelbeest als ge er toch niet voor wilt zorgen. Is veel goedkoper ook, en maakt geen lawaai of maakt niks vuil. Wat wilt ge nog meer ...

En seriously, threadstarter, waarom komt ge zoiets hier vragen? 9lives is geen forum van dierenartsen, weet ge.

Carrotman
18 januari 2010, 22:18
9lives, next generation gaming... Toch?

Of is het: 9lives, next generation veterinarians :unsure:

Anyway, ga gewoon naar dierenarts. Het kan zijn wat cram zei

Het is hier daadwerkelijk het Natuur & Wetenschap forum hoor.
pwnt

Doggiedog
18 januari 2010, 22:24
Het is hier daadwerkelijk het Natuur & Wetenschap forum hoor.
pwnt
Ja, om over bepaalde onderwerpen te discussiƫren, en eventueel ALGEMENE vragen te stellen. Geen zaken waarvoor ge al een dierenarts moet zijn. Voor die natte oogjes kunnen zoveel redenen zijn, dat moet de dierenarts kunnen napluizen door het diertje na te kijken.

Belgianbonzai
18 januari 2010, 22:44
in de pot (http://vscdn.giantrealm.com/giantrealm/28368/28368_Rayman_Raving_Rabbids_Game_Review_Wii_low_12 59751996.jpg)er mee.