PDA

Volledige versie bekijken : xbox reparatie centrum sluit of niet ?

ritchietos
17 december 2009, 14:06
Volgens enkele site word er gezegt dat als je de 11 december je xbox niet heb opgestuurt je hem kwijt ben tot een week achter nieuwjaar .
Ik heb de maandag mijn xbox opgestuurt en volgens de klanten service weten zij van niets over sluiting ?
wel tof als je die xbox dan juist nodig hebt werkt die niet en mag je nog eens zo lang wachten .
zal ik microsoft mogen op hun woord nemen dat dit niet waar is ? want het is niet de eerste keer dat ik zoiets mee maak laatste keer was ik die 5 maanden kwijt .
En ik zal dan nog niet beginnen over mijn ps3 die ik al 3 maal heb mogen vervangen heb hem ondertussen ook nog niet terug .

denkimi
17 december 2009, 14:10
ik kan niet bedenken waarom ge een x-box dringend nodig zou hebben.

Vliegenzwam
17 december 2009, 14:10
Die mannen zullen wel niet werken hoor tussen de 24ste en de 4de januarie,

Dus kan ik goed geloven dat je je xbox pas maar achter een week achter nieuwjaar terug hebt; Je bent niet de enige die een kapotte xbox heeft é :)

Je zal hem wel tijdje kwijt zijn denk ik

Carrion
17 december 2009, 14:11
Als ik u was zou ik eens een cursus Nederlands vastnemen ipv een xbox controler.

PHOBIAS
17 december 2009, 14:11
Maak je post is iets overzichtelijker aub, ik kan er amper aan uit.
En tja zo'n dingen gebeuren nu eenmaal.
Ik zou eigenlijk niet weten waarom ze twee weken zouden sluiten, tenzij ze dit vorig jaar ook gedaan hadden.

En wat heeft je PS3 te maken met de post?

tb-303
17 december 2009, 14:15
Volgens enkele site word er gezegt dat als je de 11 december je xbox niet heb opgestuurt je hem kwijt ben tot een week achter nieuwjaar .
Ik heb de maandag mijn xbox opgestuurt en volgens de klanten service weten zij van niets over sluiting ?
wel tof als je die xbox dan juist nodig hebt werkt die niet en mag je nog eens zo lang wachten .
zal ik microsoft mogen op hun woord nemen dat dit niet waar is ? want het is niet de eerste keer dat ik zoiets mee maak laatste keer was ik die 5 maanden kwijt .
En ik zal dan nog niet beginnen over mijn ps3 die ik al 3 maal heb mogen vervangen heb hem ondertussen ook nog niet terug .

Sorry maar 3x uw ps3 vervangen EN al twee keer jouw xbox is NIET normaal , en dan bedoel ik NIET dat dat aan het toestel ligt.... :crazy:
Als je zorg draagt voor je gerief zoals je schrijft weet ik wel hoe laat het is....

En tis toch normaal dat bedrijven rond de feestdagen niet op full continue werken!! Volledig sluiten doen ze daar zeker niet maar ALLES dat je moet verkijgen rond die periode loop moeillijker...

PHOBIAS
17 december 2009, 14:18
En tis toch normaal dat bedrijven rond de feestdagen niet op full continue werken!! Volledig sluiten doen ze daar zeker niet maar ALLES dat je moet verkijgen rond die periode loop moeillijker...

Inderdaad, de meeste mensen pakken rond deze periode verlof om bij het gezin te zijn. En ik denk niet dat ze voor die twee weken vervangers gaan pakken ofzo.

skatemania
17 december 2009, 15:33
En dan nog he, die gaan daar gwn 'open' zijn om de consoles te ontvangen maar repareren zullen ze dan niet doen, ik vind dat de topicstarter deze mensen hun vakantie ook wel mag gunnen??... En een xbox dringend? Seg jongen kom eens buiten ofzo...

Roald
17 december 2009, 15:52
En ik zal dan nog niet beginnen over mijn ps3 die ik al 3 maal heb mogen vervangen heb hem ondertussen ook nog niet terug .Die mensen hebben ook recht op verlof he. En wtf:

wel tof als je die xbox dan juist nodig hebt
Je hebt die nodig omdat je anders sterft uit verveling? Ga eens buiten, leuk weer nu.

_ns_
17 december 2009, 15:56
Als ik u was zou ik eens een cursus Nederlands vastnemen ipv een xbox controler.

Als we toch bezig zijn :unsure:

blockkiller
17 december 2009, 16:00
Het is toch vrij normaal dat die mensen niet werken tijdens de eindejaarsperiode, en je gaat heus niet dood van een maantje zonder X-box

skatemania
17 december 2009, 16:04

Het ging dan ook over het NL en niet over ENGELS he ns-boy ;) x)

_ns_
17 december 2009, 16:05
So, blijft een taalfout he man, we gebruiken dan ook vaak Engelse woorden in het Nederlands :).

djbramz
17 december 2009, 16:56
Het reparatiecentrum is inderdaad gesloten tijdens de feestdagen. Bron: nieuwspost op Tweakers.net.

Carrion
17 december 2009, 17:00

boo freakidy hoo jong :unsure:

en ik had het nie puur op de spellingsfouter maar de grammatica fouten...

_ns_
17 december 2009, 17:06
grammaticale fouten of grammaticafoute bedoel je!

:unsure: :p

harniq
17 december 2009, 17:38
Wat dacht je van nieuwjaarsfeestjes? Bij mij draaien de xbox en wii overuren wanneer m'n vrienden afkomen. Zou zeer irritant zijn mocht een van de twee het begeven tijdens die periode.

kiewitcity
17 december 2009, 18:05
Maak je post is iets overzichtelijker aub, ik kan er amper aan uit.
En tja zo'n dingen gebeuren nu eenmaal.
Ik zou eigenlijk niet weten waarom ze twee weken zouden sluiten, tenzij ze dit vorig jaar ook gedaan hadden.

En wat heeft je PS3 te maken met de post?

om te laten zien wat ne brol die ps3 wel niet is...:rofl:

Verge of death
18 december 2009, 16:02
Doe eens gek, lees een boek!

Blackslayer
18 december 2009, 16:14
Het is toch vrij normaal dat die mensen niet werken tijdens de eindejaarsperiode, en je gaat heus niet dood van een maantje zonder X-box

serieus ? :wtf:

kiewitcity
18 december 2009, 17:24

ik heb janneke maan nog nooit met ne xbox gezien :rofl:

Cerulean
18 december 2009, 18:32
Ongelooflijk hoe FAIL heerst in deze thread... Niet te doen...

Yasutoko
18 december 2009, 23:32
Waarschijnlijk een " nieuwe " belg die ons hier komt vertellen dat ze voor hem moeten werken, en niet andersom.

Shit happens éh kerel, tzijn de feestdagen, deal with it.

Ga buiten spelen met de sneeuw, t'is gezond voor u.

el slettos
19 december 2009, 13:45
wat een zalige thread :rofl:

http://lolfed.com/wp-content/epic-fail-failboat.jpg

koji
19 december 2009, 13:54
Shit, this thread delivers op zoveel verschillende manieren... :lol: