PDA

Volledige versie bekijken : CoD:MW2 frag movie's

Maniac.
11 december 2009, 19:47
joo gasten,
zijn er al manieren om frag movie's te maken op cod6 zoals cod4
en hebben jullie er al een guide voor of speciale software zonder dat je lag hebt enz.

grtz.

Maniac.

tynoesj
11 december 2009, 20:15
Er is geen console dus ik ge kunt al niet eerst een demo recorden, have fun met uw hele matches op te nemen naar avi ofzo :D

Darkie
11 december 2009, 23:00
Fraps gebruiken, maar het zal laggen wss !

b1nge
11 december 2009, 23:08
Er zijn er in de maak ja:
YouTube - ClemleClem "Straight-Edge" Trailer [Edited by Bdm-Heart_ripp3r] (http://www.youtube.com/watch?v=9-EjbLnN2Z0)

De SkeEvN
11 december 2009, 23:11
Er zijn er in de maak ja:
YouTube - ClemleClem "Straight-Edge" Trailer [Edited by Bdm-Heart_ripp3r] (http://www.youtube.com/watch?v=9-EjbLnN2Z0)

das console en geen pc dus ( obvious :p)

krisse
13 december 2009, 14:16
als ge opneemt met gamecam merkt ge niks van extra lag

Maniac.
13 december 2009, 14:22
als ge opneemt met gamecam merkt ge niks van extra lag

maar kheb al op css fragmovies gemaakt en het is slechte kwaliteit vind ik

killo 11
13 december 2009, 14:46
Ik zou even hier op het forum snuffelen.
Die mannen worden betaald om frag movies te maken en geregeld geven ze wel eens Tips&Tricks.
Infected Productions - "Let it infect you" (http://infprod.com/)

TehCocaine
21 december 2009, 18:36
wegame is ook nog goed alleen jammer dat je moet registreren

Maeglin
7 februari 2010, 02:20
een heel stom vraagje waarom bestaat de ingame record ding niet voor de pc versie ?!

en hoe gebruikt ik Fraps het beste in COD MW2 ? want telkens ik da ding op zet, speelt het niet zo vlot meer "waar ik blijkbaar niet veel last van heb" maar telkens dat ding op zetten als je iets gaat doen is een pain in the ass !!! want een volledige match kan ik niet recorden de HD zou nogal vloeken tegen mij :p.

wel stom dat Fraps zulke groten bestanden record :/

u4ea
7 februari 2010, 04:25
maybe xfire, maar bij de meeste games heb ik dan 1-2 fps :p

b1nge
7 februari 2010, 04:32
wegame recorder ofzoiets schijnt goed te zijn

Maeglin
7 februari 2010, 20:35
ja wegame is heel goed heb ik gemerkt, je game gaat niet laggen als je record MAAR ik heb geen idee in welke codec die record want als ik dat wil converten gaat er niet veel MB's af van de grote :p nogal vrij grote files (wel goede quality dat wel).

en welke sofware is het beste om te editen? maar moet wel simpel blijven eh ^^

tynoesj
7 februari 2010, 21:46
Sony Video Vegas is vrij eenvoudig en je kan er toch nog veel mee doen :)

Maeglin
7 februari 2010, 23:23
ja heb ik getest maar op één of andere reden word mijn output vid totaal verneukt, hij zet zwarte box'en terwijl dat eigenlijk uit staat en quality gaat ook totaal de pist in! ... echt raar
en al wat ik doe is stukjes vid aan elkaar zetten dan nog niet eens met FX er in of zo!
heb zo'n online instructie gevolgd en volgens dat zou alles moeten goed zijn maar niet op mijne pc, als of er ene de settings veranderd wanneer ik save. nuja windows movie maker da loopt vast tijdens het saven Oo echt die dingen haten mij denk ik lolz.

tynoesj
8 februari 2010, 01:15
Je moet eens googlen naar de correcte rendersettings :)

Maeglin
8 februari 2010, 03:31
Je moet eens googlen naar de correcte rendersettings :)

ja dat is het em juist, die staan goed en nergens vind ik iemand die het zelfde voor heeft als ik echt raar gewoon, natuurlijk kan het ook zijn omdat mijn versie is wat ik hier niet mag zeggen ..... dat alles in het duizend loopt ma dat weet ik natuurlijk niet.
je kan het niet raden hoeveel uur ik op google al gezeten heb alles eens getest enz... zou moeten kloppen en zou moeten goed zijn en is het niet.

maar gaan windows movie maker nog eens testen das gratis denk ik, nuja ik zien wel.