PDA

Volledige versie bekijken : Seksuele activiteiten in de ruimte

Crashtestdummy
8 december 2009, 21:08
kwas naar de film moon aan het kijken en toen em aant vogelen was me zijn wijf schoot mij plots de vraag te binnen hoe de astronauten van nu hierboven hun goestje doen? :unsure:

ik kan mij nie voorstellen dat die maanden in de lucht hangen zonder es de snokpaal te bezigen :unsure: en als die em dan bezigen, waar schieten ze het boeltje naartoe? die hun pis word wel gerecycleerd, zou da in hetzelfde waterzuivering gedaan worden of word da in den afvalsluis gedeponeerd om te laten fikken in den ozonlaag? :unsure:

dees is wel een serieuze vraag, dus nie sluiten aub :sop:

Xylo
8 december 2009, 21:10
YouTube - Spaced Out- Sex in Space (http://www.youtube.com/watch?v=iu6OEnznGHI)

ook:

http://blogs.chron.com/sciguy/archives/2007/02/has_it_been_don.html

"Finally, might some astronauts have masturbated? Not only is it possible, it's probable as at least one mission physician recommended it to the astronauts out of concern for infected prostate glands. I'm not making this up. The Apollo 11 command module pilot Michael Collins, writing in his book Liftoff, states about the Skylab mission:

"One doctor advised regular masturbation, advice [Skylab crew member] Joe [Kerwin] ignored." Later, he writes: "There was no sex on Skylab." And still later, he addresses the possibility of recreation in space: "And lovemaking! I don't think any astronauts have yet been privileged to sample the ultimate use of weightlessness."

Note that he only states that one of the astronauts ignored the advice on masturbation, not all of them. Hmmm."

Grimmy
8 december 2009, 21:17
Een kindje da geboren is in space, welke nationaliteit heeft da kindje dan? :confused:

Xylo
8 december 2009, 21:18
Een kindje da geboren is in space, welke nationaliteit heeft da kindje dan? :confused:

nationaliteit van één van de ouders, Rtard

Grimmy
8 december 2009, 21:20
Nationaliteit: Space had cooler geweest though. :unsure:

Xylo
8 december 2009, 21:21
Space is een plaats (soort van), geen nationaliteit.
Net zoals jij bij nationaliteit op je pas Belg en niet Belgium hebt staan

Spacer, dat zou mogelijk zijn. :unsure:

Grimmy
8 december 2009, 21:29
Spacer, stel u voor :wtf:

In da filmke spreken ze al over hotels in orbit voor de rijken, alsof die geen sex gaan hebben in space om het is te proberen. Dermee da NASA da ook al getest zullen hebben ookal ontkennen ze het.

Xylo
8 december 2009, 21:33
Er was een getrouwd stel mee op een missie en dude wie ga ge wijsmaken da ge al diene tijd van uw wijf ga kunne afblijven. :unsure:
En het zou massas dom geweest zijn van nasa moesten ze het hun niet gezegd hebben te proberen. Moet leuk zijn, neuken in een shuttle zonder privacy. :p

heheheh
8 december 2009, 22:58
2 weken geleden had ik de kans gekregen om dat aan Frank de Winne zelf te vragen. We mochten (lees moesten) een of meerdere vragen verzinnen voor frankske met onze groep. Ik kwam toen op dezelfde vraag, maar mijn groep vond het er wat over :sop:. Ze hebben dan maar gegaan voor "hoe is het leven in gewichtloosheid?" ofzo. Hoe saai kunde zijn :sop:

Che Guevara
8 december 2009, 23:00

da is toch simpel da is gewoonweg een ruimtemanneke

Tyfius
8 december 2009, 23:03
nationaliteit van één van de ouders, RtardNiet noodzakelijk. Dat hangt af van de regels van het land en de nationaliteit van de ouders. In Amerika geld de regel dat een kind geboren in een Amerikaans vliegtuig automatisch de Amerikaanse nationaliteit krijgt. Waarschijnlijk gelden dezelfde regels op de Space Shuttle. (Dan spreek ik niet direct over het ISS.)

Dus als een Vlaams koppel beslist om met de Space Shuttle (of de nieuwe Ares raketten) de ruimte in te trekken en die vrouw bevalt halverwege de vlucht dan kan dat kind de Amerikaanse nationaliteit krijgen.

Unkn0wn
8 december 2009, 23:44
Komt er dan ook binnenkort zo'n exclusief clubje voor mensen die al sex gehad hebben in de ruimte? :p

Frado2005
8 december 2009, 23:46
dat kind heeft dan Spacix als nationaliteit he

Pilatus
8 december 2009, 23:57
dat kind heeft dan Spacix als nationaliteit he

met een spacix kaart als identiteitskaart :')

Conqie
8 december 2009, 23:58
Kind heeft dat nationaliteit waar het land.

Stabby
9 december 2009, 00:11

Uhm, wat? :lol:

SuperstarDragon
9 december 2009, 00:21

Mars ??

GMotha
9 december 2009, 02:54
Theoretisch gezien zou een naakte dame in de ruimte vrij veel kans hebben zwanger te raken, want er zal wel immens veel mansap de ruimte in geschoten worden (komaan, die mannen op een ruimtestation...).

Ook uw sap zal de cosmos in gaan en zodoende urban legends creëren om jongeren te behoeden op seks in outer space. Maf.

Crosserke
9 december 2009, 05:11
typisch dude87 topic

moving along

GammaGamer
9 december 2009, 08:30
met een spacix kaart als identiteitskaart :')
:drool:

Ik wil da ook :p

gille
9 december 2009, 10:20
typisch dude87 topic

moving along

Yeah, een vraagen, ... Oh noes! Er komt iets seksueel in voor, eeeeviiiiilllll... :crazy: Lijkt mij best interessant om te weten hoe het nu zou zitten :)

Conqie
9 december 2009, 10:22
Uhm, wat? :lol:

euhm, ja?
Als hij in Canada land, zal het een canadeesje worden.

[SMURF]Lolsmurf
9 december 2009, 10:51

:rofl:

Stabby
10 december 2009, 02:07
euhm, ja?
Als hij in Canada land, zal het een canadeesje worden.

Oh. Je post staat vol schrijffouten, daarmee.

"Kind heeft dat nationaliteit waar het land."

-> Kind heeft de nationaliteit waar het landt.

"Het land" verwijst altijd naar een land.

Conqie
10 december 2009, 11:24
Inderdaad, dat kwam vrij dom over waarschijnlijk. :p

Anoniem0
10 december 2009, 13:15
daar zijn toch al studies over geweest?
met de beste 'positie' en zo...

Redhunter
10 december 2009, 16:04
Kind dat in de ruimte geboren wordt (en daar de volle 9 maand in mammie haren buik heeft gezeten) heeft geen evenwicht en is vrij nutteloos op aarde.

Marginal0
10 december 2009, 16:28
Niet noodzakelijk. Dat hangt af van de regels van het land en de nationaliteit van de ouders. In Amerika geld de regel dat een kind geboren in een Amerikaans vliegtuig automatisch de Amerikaanse nationaliteit krijgt. Waarschijnlijk gelden dezelfde regels op de Space Shuttle. (Dan spreek ik niet direct over het ISS.)

Ja allicht zal een kind met US parents ook US nationaliteit krijgen as hij geboren wordt in een ander land. Wat maakt het uit? Daar hoeft het vliegtuig niet US made voor te zijn he.

in ieder geval. grappige kwestie. Maar alles met ruimte is nog zo marginaal te noemen dat er geen onderzoek voor nodig is. Het boeit me eerlijk gezegd ook niet.

boeffel
10 december 2009, 17:03
Kind dat in de ruimte geboren wordt (en daar de volle 9 maand in mammie haren buik heeft gezeten) heeft geen evenwicht en is vrij nutteloos op aarde.

en vergeet de vervuiling van de cabine niet... zal een nieuwe (rode) paintjob krijgen als ze daar bevalt + moederkoek zou gewoon rondzweven + als ze kind uitperst, vliegt ze naar andere kant van station :)

Tyfius
10 december 2009, 17:27
Ja allicht zal een kind met US parents ook US nationaliteit krijgen as hij geboren wordt in een ander land. Wat maakt het uit? Daar hoeft het vliegtuig niet US made voor te zijn he.

in ieder geval. grappige kwestie. Maar alles met ruimte is nog zo marginaal te noemen dat er geen onderzoek voor nodig is. Het boeit me eerlijk gezegd ook niet.Ik denk dat ge mij verkeerd begrepen hebt.

Als een Belgisch koppel op een Amerikaans vliegtuig bevalt, dan krijgt dat kind automatisch de Amerikaanse nationaliteit. (Allicht de Belgische ook daar de ouders de Belgische nationaliteit hebben.)

Cuth
20 december 2009, 02:29
Als ik de kans krijg om is aan mijn trekken te komen in de ruimte, ik zou mijn kinderen daar gewoon laten rond zweven (in de raket/ISS).

GammaGamer
20 december 2009, 13:36
en vergeet de vervuiling van de cabine niet... zal een nieuwe (rode) paintjob krijgen als ze daar bevalt + moederkoek zou gewoon rondzweven + als ze kind uitperst, vliegt ze naar andere kant van station :)
Klaarstaan met een honkbalhandschoen he :p

MooNMaN
21 december 2009, 12:27

hebk ook gezien op national geographic. ze deden een experiment met ratten.
de pasgeboren ratten lieten ze in een bak met water. degene die in de ruimte geboren waren bleven in het water zweven, terwijl de op aarde geboren ratten instinctief naar de oppervlakte zwommen.
levende wezens die in de ruimte geboren worden (inclusief mens) zou dus geen gevoel voor onder en boven hebben.

Exorikos
21 december 2009, 14:58
hebk ook gezien op national geographic. ze deden een experiment met ratten.
de pasgeboren ratten lieten ze in een bak met water. degene die in de ruimte geboren waren bleven in het water zweven, terwijl de op aarde geboren ratten instinctief naar de oppervlakte zwommen.
levende wezens die in de ruimte geboren worden (inclusief mens) zou dus geen gevoel voor onder en boven hebben.

Aangezien hun anatomie wel hetzelfde is als gewone ratten, gaat het volgens mij om een leerproces. Kinderen geboren in gewichtsloosheid zouden volgens mij in staat moeten zijn om zo'n gevoel te leren.

MooNMaN
21 december 2009, 15:54
kdenk dak mij hier beetje vergist heb met die uitleg. tis ook al ff geleden dat ik het gezien heb.

de ruimteratten bleven gewoon op hun rug in het water zweven, terwijl de aardse ratten instinctief hun hoofd naar boven brachten.

Vliegenzwam
22 december 2009, 01:32
:rofl:

Meitzl
25 december 2009, 20:42
kunnen kinderen wel geboren worden id ruimte? Ik dacht dat de zygote oiv de zwaartekracht naar de baarmoeder gedreven wordt?

of is dat gewoon een helpende factor

dibardi
25 december 2009, 20:55
kunnen kinderen wel geboren worden id ruimte? Ik dacht dat de zygote oiv de zwaartekracht naar de baarmoeder gedreven wordt?

of is dat gewoon een helpende factor

1) In de eileider zitten trilhaartjes die de zygote naar het baarmoeder stuwen.

2) Nationaliteit wordt bepaald in welk land het kind geboren is (Amerikaans vliegtuig = Amerikaans 'grondgebied'), nationaliteit van de ouders.

3) Als de moeder van bevruchting tot geboorte van het kind in de ruimte vertoeft heeft het kind geen oriëntatievermogen en weet dus niet instinctief wat hij zou moeten gedaan hebben als er zwaartekracht aanwezig zou geweest zijn.

TJ3
10 januari 2010, 20:06

Dude je draagt de nationaliteit van waar je geboren bent. Je ethnische afkomst krijg je van je ouders;) Niet te snel mensen een retard noemen, cause he's got a point there;)

lem
10 januari 2010, 20:24

Goe bezig. Super arrogant antwood en tis dan nog mis ook (y)

TJ3
11 januari 2010, 00:39
Goe bezig. Super arrogant antwood en tis dan nog mis ook (y)

Écht eh:p

lem
11 januari 2010, 21:20
Zo'n schandalig arrogant antwoord zou gwn direct ban moeten zijn. Moderators waar zitten jullie??

_ns_
11 januari 2010, 21:43
Tis al een maand geleden dat die post gebeurde :sop:

Asserti
14 januari 2010, 17:04
Ik vroeg mij dit dus onlangs ook af...

Volgens mij zal een kind dat aangemaakt en geboren wordt in de ruimte vrij misvormd zijn. Al die soorten straling alleen al.