PDA

Volledige versie bekijken : N97 te ruil tegen iphone

TheClown
2 december 2009, 16:42
hallo,

Ik zou graag mijn N97 ruilen tegen een iphone liefst een 3GS, mijn N97 is 2 maanden oud en verkeert in absolute nieuwstaat. Het is de zwarte versie, volledig met doos etc.

Grtz,

TheClown

foo-pah
2 december 2009, 19:59
interesse in 2G 8GB ?

TheClown
2 december 2009, 20:07
is mij toch net iets te oud, maar indien je hem verkoopt hebt ik mss wel interesse

TheClown
3 december 2009, 11:25
en omhoog :)

Rorschach
3 december 2009, 13:43
Iphone 3G 8 Gig? Wel nog bijlange ni zeker. Want hou zo veel van men iphonetje ^^

mXXX
3 december 2009, 13:54
wrm doe je deze weg? nog met garantie?

TheClown
3 december 2009, 14:05
@skillandstyle : wtf? =)
@mXXX : Deze is nog met garantie, nog 1 jaar en 10 maanden zoiets, doe hem weg omdat ik graag van telefoons verander, is mijn 2e N97 is een super telefoon maar zou graag eens de rest ook wat uittesten :)

lazytjen
3 december 2009, 14:33
verkoop je hem niet?

TheClown
3 december 2009, 14:38
ik ben wel bereid hem te verkopen maar enkel indien ik een goed bod krijg, anders geniet ruil de voorkeur. Ik heb er ook nog redelijk wat software bij...

Sapermun
3 december 2009, 18:20
wou ff zeggen: pracht van een keuze: iphone 3g( s ). heb zelf al een tijd iphone 3g. Scherm zelf al vervangen, nu nog de batterij, want begint de geest te geven :D. maar voorts van de rest: goei keuze!

klein upke bij deze. En succes.

(als je ooit ook de pech hebt dat je scherm gebarsten is: feel free to pm me, vooraleer je hem webpiert :D.)

ctgilles
3 december 2009, 18:23
ik ben wel bereid hem te verkopen maar enkel indien ik een goed bod krijg, anders geniet ruil de voorkeur. Ik heb er ook nog redelijk wat software bij...

Doe gelijk mij en koop u nen BB STORM 2 ipv wéér iemand met een iPhone :ironic:

Rorschach
3 december 2009, 18:57
Doe gelijk mij en koop u nen BB STORM 2 ipv wéér iemand met een iPhone :ironic:

Kon die storm maar is zoveel als een iPhone he :).
Der is een rede voor he mijn beste. Als ge geen blackbery service gebruikt, is BB tien miljoen miljard keer zo slecht als een ajfoon :).

TheClown
3 december 2009, 19:02
eve on topic blijve aub

ctgilles
3 december 2009, 19:03
Kon die storm maar is zoveel als een iPhone he :).
Der is een rede voor he mijn beste. Als ge geen blackbery service gebruikt, is BB tien miljoen miljard keer zo slecht als een ajfoon :).

Dit is laatste reply, want giga-offtopic (sorry). Maar nen BBS2 is in elk opzicht beter als de iPhone. De iPhone heeft enkel visueel betere tralala en een userbase die leuke apps uitvindt. Ik heb beide gehad.

Ontopic: een kennis wil een N97 Mini maar ik zal eens horen of hij die N97 niet ziet zitten want veel verschil isser niet.

Mvg

TheClown
3 december 2009, 19:06
ik denk dat je wel kan stellen dat er verschillende telefoons beter presteren als de iPhone, maar de iPhone is leuk om mee te werken en de functies die er zijn zijn wel goed uitgewerkt

edit; back on topic plz :)

mXXX
3 december 2009, 20:46
iphone 2G 16GB + 25€? (perfecte staat geen krassen want heeft altijd omhulsel gedragen + scherm geen enkele kras want heeft een ishield)
ook originele doos + toebehoren bijgeleverd :)

is wel nog niet zeker want ben aant twijfelen door het kleur... indien jij akkoord bent laat ik je morgen weten of ik ook akkoord ga :)

TheClown
3 december 2009, 21:07
hoe oud is die iphone?

mXXX
4 december 2009, 05:06
Oh... Nu vraag je iets
ik heb deze zelf gekocht van iem die het 2 maanden in gebruik had
dus kschat op een jaar of twee
maar zoals ik zei perfecte staat, geen enkele kras en geen bluts of niks :)

TheClown
4 december 2009, 13:04
ik kijk vooral naar de leeftijd van de batterij, deze is al 2 jaar oud en built in dus niet gemakkelijk te vervangen en ook redelijk kostelijk, daarom dat ik toch liever voor een nieuwer model zou gaan. Grtz

mXXX
4 december 2009, 14:10
Batterij gaat toch wel 2-4 dagen mee ... Hangt ervan af hoe intensief je hem gebruikt laar gaat toch wel minimum 2 dagen mee

Foirzie
4 december 2009, 14:56
Ik zou enkel ruilen met de recente iphone imo.
De n97 kost 600 euro, de nieuwe iphone ook zoiets.

Dus ik zou geen deal doen met een 2G of 3G maar enkel met een 3Gs.

Maar wie ben ik... Wat bedoel je met een interessant bod?
Ik heb wel interesse in deze telefoon.

TheClown
4 december 2009, 15:13
bieden maar zou ik zeggen :)

TheClown
6 december 2009, 17:25
en up up up