PDA

Volledige versie bekijken : Nokia E71 Grey Steel te koop

Dempy
26 november 2009, 16:19
Ik heb een in nagenoeg nieuwstaat verkerende Nokia E71 gsm te koop. Deze is vanaf het moment van aankoop (April 2009) beschermd doot het originele lederen hoesje en erna in een rubberen hoesje van softcase.be. Op het scherm zit tevens een screenprotector van Invisibleshield. Het toestel is dus in zeer goede staat.

Het betreft het qwerty toetsenbord. Ik heb qwerty altijd meer logisch gevonden om mee te werken, vandaar.

Het toestel in compleet met doos en toebehoren. U krijgt er tevens het rubberen hoesje en 2 extra screenprotectors bij. Het aankoopbewijs is zoekgeraakt, maar dat zou nog wel teruggevonden moeten kunnen worden. Daarzal ik nog wel een update over posten.

Garmin Mobile XT is op het geheugenkaartje van 2gb geïnstalleerd, dus kan de gsm kostenloos als volwaardige gps ingezet worden.

Meeneemprijs: 190 euro
Beginnen bieden vanad 170 euro
Ruilen met een Iphone 3G(S) mits opleg van mijn zijde is ook mogelijk.
Of ruil met een Nokia 5530 is ook een optie...

De gsm staat ook te koop op 2dehands.be en op kapaza.be.

Stel gerust vragen indien die er zijn!

Groopy
26 november 2009, 17:11
Kan je foto's nemen? Mits aankoopbewijs ben ik wel geïnteresseerd.

Vochtig
26 november 2009, 18:59
Kan je leveren in Gent ?

Dempy
26 november 2009, 19:57
@ groopy: het aankoopbewijs ben ik aan het proberen te verkijgen, maar ik weet nog niet zeker of dat gaat lukken. Hier alvast enkele foto's:
ImageShack - (http://img268.imageshack.us/gal.php?g=dscn2623.jpg)
De foto's zijn niet top, want het was zeer moeilijk om zo'n blinkende gsm te fotograferen (met mijn skills toch)

@vochtig: ik kan leveren in Gent, maar dan wel mits vergoeding van benzinekosten ;)

Selderijstok
26 november 2009, 20:46
Familielid heeft interesse voor 190€ alleen jammer dat je geen itrader hebt. 190€ betalen een vreemde (no offence :p) wil hij niet. Kan je eerst opsturen? Wordt via mij geregeld uiteraard.

Kzou hem zelf ook willen maar ik wacht op de E72 :p

Dempy
26 november 2009, 21:56
Familielid heeft interesse voor 190€ alleen jammer dat je geen itrader hebt. 190€ betalen een vreemde (no offence :p) wil hij niet. Kan je eerst opsturen? Wordt via mij geregeld uiteraard.

Kzou hem zelf ook willen maar ik wacht op de E72 :p

Waar woont jouw familielid?

Als ik jouw Itrader profiel bekijk, moet ik mij denk ik geen zorgen maken over de betaling. Ik heb even een printscreen gemaakt van mijn gekregen waarderingen op ebay en kapaza. Misschien kan dat je wat vertrouwen inboezemen:
http://img121.imageshack.us/img121/6940/ebayrating.jpg

Ik heb het zelf ooit meegemaakt dat ik online een PSP had gekocht, op voorhand betaald en deze dan nooit gekregen. De verkoper beweerde dat het pakje gewoon niet is toegekomen, maar na enkele telefoontjes met de post bleek al snel dat het pakje nooit verzonden was. Ik was 200 euro armer, maar geen PSP rijker. Ik had enkel een rekeningnummer en kon dus ook niet eens langsgaan of bellen bij de verkoper. Na veel vijven en zessen heb ik toch de naam die bij het rekeningnummer hoorde gekregen op de bank. Even een telefoontje gepleegd naar deze persoon, en wat bleek, ik had de vader van de oplichter aan de lijn. Ik deed hem het verhaal uit de doeken, en verassing, 3 dagen later stond het bedrag weer op m'n rekening. Een ongelogelijk geluk met andere woorden.

Om een lang verhaal kost te maken. Ik zal nooit of te nimmer iemand moedwillig erin luizen. Ik kan gerust al mijn gegevens doorgeven als je dat wat meer zekerheid kan bieden.

Ik kan natuurlijk best begrijpen dat een wildvreemde op internet niet zomaar in vertrouwen genomen kan worden. Ik wil dus best eerst verzenden en dan pas geld ontvangen, maar zou het liever omgekeerd zien eerlijk gezegd ;)

Selderijstok
26 november 2009, 22:08
heb je een pm gestuurd

Dempy
26 november 2009, 22:36
heb je een pm gestuurd

pm teruggestuurd

Dempy
27 november 2009, 07:23
Verkocht aan Selderijstok aan de meeneemprijs (normaal gezien toch :niceone:)