PDA

Volledige versie bekijken : CoD:MW2 Connecting to iwnet...

HerrFledermaus
22 november 2009, 01:11
Gedurende enkele dagen kon ik perfect multiplayer and spec-ops (two players online) spelen maar plots lukt dat niet meer: game blijft hangen op "Connecting to IWNet...". En dat blijft maar zo.

Ondertussen ook gemerkt dat mijn antivirus in de twee exe-files van codmw2sp.exe en codsp2mp.exe het virus m32/Heur ontdekt.

Nochtans een "local file integrity check" gedaan en die "zou" een nieuwe file binnen halen, al ben ik daar niet zeker van.

Iemand een oplossing?

penisheuvel
29 november 2009, 23:30
Ik heb het zelfde probleem, het gekke is echter dat het heel soms wel lukt!! Maar meestal blijft het spel inderdaad hangen op "Connecting to IWNet..."

Het zou echt fantastisch zijn als iemand een oplossing heeft...!

HerrFledermaus
30 november 2009, 11:08
Ik heb het zelfde probleem, het gekke is echter dat het heel soms wel lukt!! Maar meestal blijft het spel inderdaad hangen op "Connecting to IWNet..."

Het zou echt fantastisch zijn als iemand een oplossing heeft...!

Tja, leuk om weten dat ik niet de enige ben :-(

Ik begin zo stilaan te vermoeden dat er simpelweg geen oplossing is omdat IWNET met hun dedicated servers een zootje is. En support dat kennen ze daar ook niet. 'k Zou die knuppels eigenlijk een rechtzaak moeten aanspannen.

Soit, 'k haal COD wel binnen via torrents de komende editie: 'k ga daar geen geld meer aan verspillen.

dqve
30 november 2009, 12:46
Toch raar, ik hoor van zoveel problemen en klachten maar zelf heb ik van dat alles nog helemaal niets ondervonden. (Tenzij cheaters). En dingen als "ik zou een rechtzaak moeten aanspannen" heb ik ondertussen ook al 100 keer gelezen. Allemaal omdat er geen dedi servers zijn vermoedelijk, maar men vergeet oa dat men hiervan op de hoogte was alvorens het game uitkwam. Ik vraag mij af of sommige onder die 100 weten dat ze aan het zagen en zwanzen zijn. n/o

HerrFledermaus
1 december 2009, 09:25
Ik was inderdaad op de hoogte van de dedicated server gedachte, maar ik was niet op de hoogte van de lamentabele kwaliteit ervan. En als je de single player uitspeelt in een paar uurtjes, wil je de multiplayer weleens verkennen... Maar nu niet meer: de beste optie van heel CODMW2 is de uninstall...

tynoesj
3 december 2009, 00:09
de beste optie van heel CODMW2 is de uninstall...

Haha nice quote

b1nge
3 december 2009, 01:13
IWnet is soms eens down, kan gebeuren, gebeurt ook zo vaak bij steam en steamfriends maar daar klaagt toch niemand over ?

EagleEye
3 december 2009, 16:17
Ik heb dat toch nog maar één keer gehad (in ~40h multiplayer)... En toen lag gewoon heel het systeem plat, iets wat bij andere games ook gebeurt.

greg89
4 december 2009, 03:19
Toch wel dagelijks problemen om met vrienden allemaal tesamen in 1 lobby te spelen, sommigen krijgen dan 'awaiting connection', anderen gewoon 'Server is full' terwijl er nog niet op find match is gedrukt..

Oh 1 raad, speel geen Sabotage. De 20min timer laat gewoon toe om campers nog meer tot hun recht te komen, en om het eerst een tactical nuke te halen -_-

EagleEye
4 december 2009, 12:29
lol, hoe hebt gij ooit een nuke gezien in Sabotage? Ik heb gisteren heel de tijd Sabotage gespeeld voor die "Sabotage Victor" challenge, en behalve dat het soms saai kan zijn, is er toch niets mis met die game mode hoor :p

TeddySo
2 maart 2010, 02:29
De laatste tijd is IWNET hier echt down...

geen games kunnen joinen, vrienden uitnodigen. en nu krijg ik Connection to IWNET heel de tijd... dus nu kan ik zelf niet achter host/games zoeken :O

allemaal wel straf voor een spel dat 60€ kost nieuw :O

laatste keer dat ik een COD game speel...

kijk naar Battlefield, Alle Battlefields blijven gewoon gespeeld... kan je niet zeggen van COD MW2