PDA

Volledige versie bekijken : CoD:MW2 uit steam verdwenen?

Frado2005
19 november 2009, 19:19
Vorige week mijn mw 2 geactiveerd via een g2play key. Als ik nu vanavond ff wil spelen, zie ik bij de status: pre load complete :s
Hoe komt dat dit opeens uit mijn lijst verdwenen is?
Heb vorige week nog gespeeld op deze pc ermee, en 2 dagen geleden op de laptop(zelfde account).
En nu is het percies weg.. Als ik de key opnieuw ingeef zegt em dat het alreeds geactiveerd is.. Maar ik ben ingelogd op de account die ik gebruikte vorige week om het te activeren:(
*omg:
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1032732

ben benieuwd wat g2play gaat doen nu met dat al die keys gebanned zijn, incl mine :s

Pharia
19 november 2009, 21:15
Mijn persoonlijke key werkt nog steeds, de key die ik voor mijn broer gekocht had (ook op G2PLAY) is ondertussen ook verdwenen. G2PLAY zorgt normaal gezien voor een refund of een nieuwe key. Laat me wel even duidelijk stellen dat dit niet de schuld is van G2PLAY, deze keys zijn wel degelijk legit maar komen vanuit een land zoals Aziƫ waar games veel goedkoper zijn. G2PLAY koopt de keys dus op die markt en verkoopt ze voor lagere prijzen door aan de Westerse markt.

Dit heeft nooit een probleem gevormd, maar ja, Activision; de geldwolven dat ze zijn. :) Ze konden het duidelijk niet verdragen dat zij minder winst draaiden hierdoor en hebben Valve dus de opdracht gegeven om al die keys terug te trekken. G2PLAY is niet de enige online store die hierdoor geraakt is hoor, er zijn duizenden keys verdwenen.

Beetje fraudulent van Activision om de klanten aan te pakken in plaats van die online stores als het hen toch zo stoort.

Frado2005
19 november 2009, 21:36
benieuwd wat ze zullen antwoorden. Ze praten wel over hun 24/7 support, maar echt rap zijn ze nie:sop:
*edit nieuwe werkende key gekregen:)

Pharia
19 november 2009, 23:55
Ook bij mij zijn de keys vervangen. Mooie service van G2PLAY, jammer van de arrogantie van Activision. :)