PDA

Volledige versie bekijken : Software Newsletter software

Xylo
17 november 2009, 10:43
Ie de menne,

ik zoek iets voor mijn stageplaats. De mannen versturen elke maand een nieuwsbrief. Deze bestaat uit een grote jpeg omdat deze in mails implementeerbaar is. Mijn opdracht bestaat er uit om iets te vinden dat ze deze wa interactiever kunnen maken. Er moeten hyperlinks in bepaalde delen kunnen en de tekst moet gemakkelijk aanpasbaar zijn en implementeerbaar in een simpele mail zodat hun klanten niet eerst 5 add ons moeten installen voor het te zien.

Belangrijkste is dat die mensen er aan uit moeten kunnen nadat ik hier weg ben, want zaken zoals php is al een beetje derover voor wijnhandelaars.

Kan iemand me newslettersoftware of een andere oplossing aanbevelen?
Het mag geld kosten.

thx

Exit
17 november 2009, 11:19
normale html met Word en dan versturen in word ...

Xylo
17 november 2009, 11:29
normale html met Word en dan versturen in word ...

Iemand die een op een computer niet veel meer kan dan een excel file invullen, gaat verloren lopen in html. Het moet iets grafisch zijn.

Ik heb al MailJet en Email Marketer Administrator geprobeerd. Maar eerste is niet grafisch en 2de heeft meer last van fouten dan iets anders. Khoopte dat iemand hier wat ervaring mee heeft.

Exit
17 november 2009, 12:58
in Word moet ge geen html kennen
daar visueel een site/pagina maken en die vanuit Word mailen.
Word doet het coderen zelf ...

Xylo
20 november 2009, 10:31
in Word moet ge geen html kennen
daar visueel een site/pagina maken en die vanuit Word mailen.
Word doet het coderen zelf ...

En kun je dan ook naar honderden tegelijk verzenden zonder dat het gemarkeerd wordt als spam?

Kun je in Word dan verzendlijsten bijhouden?

Kun je van daaruit alles naar een databaseke linken om later te kunnen zien wie welke brief al heeft ontvangen?

Kun je vanuit word verzenden naar mensen die geen word op hun pc hebben (macs)?

Kun je daar als complete leek makkelijk afbeeldingen in veranderen en minimale aanpassingen doen in de lay out?

RpR
20 november 2009, 11:08
Bekijk eens groupmail. Is een applicatie die voor u zal voldoen.

Exit
20 november 2009, 11:46
word gebruikt (dacht ik) de adressen uit outlook oa, dus als daar een groep is aangemaakt dan stuurt ge naar die groep.

word is geen email client maar kan ze wel sturen.
(aantal jaren geleden heb ikzo eens een pagina gemaakt in word, is gewoon zoals ge een word pagina maakt met alle aanpassingen die omgezet word naar html)

mail sturen gaat NIET naar word maar naar de email client, dus iedereen zal dat kunnen ontvangen, ook al is er geen word, het is GEEN word document maar een html/email.

http://office.microsoft.com/en-gb/word/HP052385981033.aspx