PDA

Volledige versie bekijken : CoD:MW2 Luchthaven (controversie) *mogelijke spoiler*

tracid
14 november 2009, 02:55
Iedereen zal waarschijnlijk al iets opgevangen hebben van de grote controversie rond éénbepaalde scene in MW2.

Nu wil ik wel eens weten wat jullie daarvan vinden. Is zo'n scene overbodig, en hebben jullie ongewapende mensen neergemaaid?

Gunstn
14 november 2009, 05:21
hebben jullie ongewapende mensen neergemaaid?

JA!:evil:
Ik snap al die ophef eigenlijk niet, het is en blijft een videospelleke he ...
Als ge een heel tier zieltje zijd kunde er misschien aanhef aan nemen, maar anders ...
Imo wast het meer een marketing stunt :)

Jimmypop
14 november 2009, 08:08
Tuurlijk heb ik geschoten, vroeger heb ik ook nog oude wijvekes omver gereden in carmageddon en da was toch fun.

En nee, ik heb niet de behoefte om irl mensen neer te knallen.

Dhene
14 november 2009, 10:12
Man zalige missie, kheb heel die luchthaven kort en klein geschoten :D

EuT.be
14 november 2009, 11:52
Laten we nu allemaal is lekker op Zaventem ook zo'n herrie maken :D

Ik ga toch mee met Jimmypop, ik heb destijds ook redelijk veel carmageddon gespeeld en ... nope, ik voel toch ook niets om mijn wagen zo te tunen en al die mensen op en brutale manier omver te rijden.

Dirkxke
14 november 2009, 12:07
Ik heb ong 2 seconden getwijfeld en toen ben ik beginnen sproeien. nadat ik zag dat die andere mannen meer omstaanders neer maaiden ben ik begonnen met granaten te schieten en gooien :lol:

vond het plezant eens de andere kant te zijn (mss wel te plezant :D)

BoaBea
14 november 2009, 13:01
Idd wa voor zever is,is toch maar een spel...
Ik knal ze allemaal neer kinder,baby's,...

Als ge da in het echt begint doen,zijde toch nie echt normaal ze LOL

dqve
14 november 2009, 13:13
Allé, das dan een beetje zoals met die kjndjes in bioshock, harvest of ni.. djee, zelfs dat speelde op m'n gevoelens, laat staan dit.. :p

tynoesj
14 november 2009, 13:32
Allé, das dan een beetje zoals met die kjndjes in bioshock, harvest of ni.. djee, zelfs dat speelde op m'n gevoelens, laat staan dit.. :p

Ge zijt "niet" vergeten plaatsen :D

morb
14 november 2009, 13:32
afknallen verdomme!

rTn
14 november 2009, 16:12
amai nog nie, khad gvd kogels te kort :)

nTFs
14 november 2009, 17:12
Waarom die melding...in GTA bv rij en knal je continue mensen overhoop..

wils
14 november 2009, 17:14
tis toch maar een fucking spel, als ge hier u al druk om maakt dan klopt er iets niet.

+ dan had je in het begin van de single player moeten kiezen dat die missie niet kwam, want die mogelijkheid was er !

tynoesj
14 november 2009, 18:09
tis toch maar een fucking spel, als ge hier u al druk om maakt dan klopt er iets niet.

+ dan had je in het begin van de single player moeten kiezen dat die missie niet kwam, want die mogelijkheid was er !

(toch vind ik nog altijd een schijt spel en niet waardig om gekocht te worden ! )
Ge moet da nu niet overal gaan rondstrooien ook éh :p

Brick Top
14 november 2009, 18:13
Ik heb het spel nog niet gespeeld maar wil iemand ff die missie voor mij spoilen? Je moet dus onschuldige mensen neermaaien omdat... ? :p

Een beetje zoals in de films Rules of Engagement misschien? 'Er staan kerels met wapens tussen het volk dus we maaien gans het volk maar omver'. ?

skatemania
14 november 2009, 19:09
Ksnap eigenlijk niet wat het probleem blijkt hehe... It's al just a game, en al die amerikanen maar denken dat Al Qaida nu volop aant oefenen is ^^

EDIT: Is het btw niet controverse? :)

nTFs
14 november 2009, 19:19
Ik heb het spel nog niet gespeeld maar wil iemand ff die missie voor mij spoilen? Je moet dus onschuldige mensen neermaaien omdat...

je undercover bent.

Energised
14 november 2009, 19:28
kheb me eig meer geamuseerd met nades te gooien tbh..

Furiez
14 november 2009, 20:19
Die missie is vooral demax wanneer die swatteams afkomen. :p

Frado2005
14 november 2009, 22:56
suckt wel dat je niet kan sprinten in het gebouw zelf:(

Inv
14 november 2009, 23:35
Ik vond het erger toen ik opt einde werd neergeschoten :(

gilly
14 november 2009, 23:52
ja , da was wel lame opt einde :p

DreaDNoughT
15 november 2009, 00:28
Ik heb daar mijn verstand op 0 gezet en op alles geschoten wa bewoog .

Nu heb ik zoon enorme zin om morgen naar zaventem te stappen en iedereen daar om te leggen....

Serieus , ik snap niet waarom daar nu zo moeilijk over gedaan wordt .

Seraph
15 november 2009, 04:23
YouTube - Call of Duty: Modern Warfare 2 - Airport Mission (No Russian) [HD/720p] (http://www.youtube.com/watch?v=xa5d3UhTmAg)

De herhalingen :p

Krusty
15 november 2009, 08:53
IK heb op de luchthaven 1 gewonde uit zijn lijden verlost, en dat was eerder om te checken of je effectief burgers kon doden. Was dan ook niet verbaast dat ik achteraf zelf werd omgelegd (dacht eerst dat mijn niet-deelname de reden was).
Bij het inladen van de missie was ik met iets anders bezig, ik was het verhaal niet echt aan het volgen. Ik was dan ook te geschokt, ik zat met open mond voor mijn pc. Pas nadat de troepen opdaagden en er op mij werd geschoten heb ik volop het vuur geopend.
Dit was de eerste maal dat een game mij zo heeft kunnen verwonderen, en dat vind ik wel knap. Voor mij moet deze scene/missie er dus zeker niet uit.

Brick Top
15 november 2009, 12:53
Holy Shit, die missie man! Zeker dat begin wanneer ze net uit die lift stappen, damn! :D

Wel chapeau dat zelfs een titel als Call of Duty zich geen kloten aantrekt van politiek correct gedrag. Maar als er binnen dit en een jaar een schietpartij plaatsvindt op een luchthaven, ze zullen het geweten hebben vrees ik. :p

Was er op voorhand al iets geweten van deze missie? Want dit gaat toch voor een rel zorgen, kan toch niet anders?

HashQ
15 november 2009, 13:04
Holy Shit, die missie man! Zeker dat begin wanneer ze net uit die lift stappen, damn! :D

Wel chapeau dat zelfs een titel als Call of Duty zich geen kloten aantrekt van politiek correct gedrag. Maar als er binnen dit en een jaar een schietpartij plaatsvindt op een luchthaven, ze zullen het geweten hebben vrees ik. :p

Was er op voorhand al iets geweten van deze missie? Want dit gaat toch voor een rel zorgen, kan toch niet anders?

Ja maar echt hé, dan gaan gamers weer zothard anaal gepakt worden. desondanks blijft het een coole missie :D

kiewitcity
15 november 2009, 13:04
ze moeten hun game toch altijd laten keuren eer ze het op de markt mogen brengen dus zal het wel goedgekeurd zijn ... missie nog niet gespeeld sewes toch is single player spelen denk ik...gelijk iemand anders zegt als dit ergens in t echt moet gebeuren zullen ze het geweten heben ..denk dat ze dan de game vd markt kunnen halen...

Brick Top
15 november 2009, 13:52
ze moeten hun game toch altijd laten keuren eer ze het op de markt mogen brengen dus zal het wel goedgekeurd zijn ... missie nog niet gespeeld sewes toch is single player spelen denk ik...gelijk iemand anders zegt als dit ergens in t echt moet gebeuren zullen ze het geweten heben ..denk dat ze dan de game vd markt kunnen halen...

Bestaat er zoiets als een internationale keuringscommissie? Ik dacht dat dit per land bepaald werd (en in bv. Duitsland zijn ze veel strenger). Hier in België doen ze volgens mij de moeite nog niet om die games te spelen.

't Is meestal pas achteraf dat er commotie rond gemaakt wordt door de politiek of, vaker nog, bezorgde huismoeders. En als er een écht schiet-incident plaatsvindt is het hek pas helemaal van de dam.

^MystiQ
15 november 2009, 14:08
Ja maar echt hé, dan gaan gamers weer zothard anaal gepakt worden. desondanks blijft het een coole missie :D

Vooral CoD gamers =)

The Monopoly Guy
15 november 2009, 14:23
suckt wel dat je niet kan sprinten in het gebouw zelf:(

Idd je stapt zo traag dat de rest iedereen afschiet maar jij te laat komt lol

Energised
15 november 2009, 16:20
rofl @ "laten keuren"

als mensen het verschil niet meer weten tussen "fictie --> games" & "non-fictie --> real life" dan mogen we toch allemaal snel beginnen bidden ze..

laat niet staan dat er altijd wel 'n paar nutcases tussen zitten die alles neerschieten wat er rondloopt

Fliblit
15 november 2009, 18:27
Vind me maar een mietje maar ik vind dat er toch nogal over gaan ze :p ik zou zelf nooit die burgers omvermaaien zoals ik heb gezien in een youtube vid :cry:

Seraph
15 november 2009, 21:44
Correctie; Burgers & Security guards ^^

Lemmichi
15 november 2009, 23:04
Vind me maar een mietje maar ik vind dat er toch nogal over gaan ze :p ik zou zelf nooit die burgers omvermaaien zoals ik heb gezien in een youtube vid :cry:

De meeste die ertegen zijn,hebben blijkbaar nog nooit postal2 gespeeld/gezien.
youtube dat maar es :niceone:

Dark Vampire
16 november 2009, 00:29
Net gespeeld en geen problemen meegehad. Persoonlijk vond ik wel dat ze het wat realistischer hadden moeten maken. Ik bedoel maar, onschuldige mensen gaan neerschieten als undercover agent om een terrorist te pakken? :p Ik begrijp dat ze die gast graag willen oppakken, maar er zijn toch wel grenzen he. :p Dan hadden ze bij mijn weten toch beter je in de rol van terrorist zelf geplaatst. Ook het feit dat er een heel leger afkomt, maar dat geen probleem is voor het stelletje terroristen vond ik wat overdreven. :p

Dawg (oi22)
16 november 2009, 01:05
Toen ik CoD de eerste keer laadde , had ik zo'n bericht dat er een "offending mission" inzat en je mocht kiezen of je die wou doen of niet

Ik koos ja.

Ze bedoelden deze zeker ?

didaar
16 november 2009, 10:14
Toen ik CoD de eerste keer laadde , had ik zo'n bericht dat er een "offending mission" inzat en je mocht kiezen of je die wou doen of niet

Ik koos ja.

Ze bedoelden deze zeker ?
Jawel

Lode
16 november 2009, 11:03
Gewoon iedereen neermaaien. :p

CoUg4r.
16 november 2009, 11:15
Hmmm heb er nit over nagedacht :D

Alles wak kon neermaaien is neer gegaan :D eender wie het was ^^

En nja swat team, die hebben granades gegeten :p

Echt wel zalige missie^^ kga ze nog is herspelen peisk ^^

Fastlane
16 november 2009, 11:26
Tzat er ook maar in om controversie op te laaien me dunkt. 100en burgers neemaaien, al wandelend :ironic:, een gans leger omver knallen met 4 man :ironic: .

Leuk voor 1 keer, maar als alleenstaande missie vond ik dit maar far fetched, had het nu nog is in een deftige context met voorgeschiedenis gezeten.... trouwens, je kan je afvragen wat de echte meerwaarde is .. (behalve commotie en verkoopscijfers)

jeronimo
16 november 2009, 11:28
was eigenlijk verschoten.. en raar maar waar heb op niets geschoten dacht ja cinematic zal wel niet marcheren sprint ging niet.. enzo..

heb er ene uit zijn lijden verlost.. dan de swat gezien en dan wast feest..

was de missie nodig ja neen.. geen idee was er wel onder de indruk van..

Kenapa
16 november 2009, 11:48
hahaha, ik vond em zalig...
De eerste keer ik hem deed vond ik dat ik te weinig burgers had neergemaaid...
Toen ik de swat zag afkomen dacht ik... Repeat mission > Uit lift stappen > granaatje gooien... :-D

Trobresk
16 november 2009, 12:14
Toen ze uit die lift kwamen en op die groep mensen begonnen te schieten had ik tog ook wel iets van wtf..
Had eerder zin om die terroristen neer te knallen:p.

Scifo
16 november 2009, 12:34
Tzat er ook maar in om controversie op te laaien me dunkt. 100en burgers neemaaien, al wandelend :ironic:, een gans leger omver knallen met 4 man :ironic: .

Leuk voor 1 keer, maar als alleenstaande missie vond ik dit maar far fetched, had het nu nog is in een deftige context met voorgeschiedenis gezeten.... trouwens, je kan je afvragen wat de echte meerwaarde is .. (behalve commotie en verkoopscijfers)

Trouwens gans die Singleplayer is zo opgebouwd, totaal geen structuur. Gewoon zoveel mogelijk 'coole' momenten in de campaign stoppen en tzal wel verkopen moeten die mannen gedacht hebben.

Slechtste COD ooit in mijn ogen (ik heb het over de SP wel!)

byter
16 november 2009, 13:00
http://img20.imageshack.us/img20/460/activisionlol.png

Glitch in Modern Warfare 2? | EdgyGamer (http://savygamer.co.uk/2009/11/14/glitch-in-modern-warfare-2/)

:lol:

The_Floyd
17 november 2009, 08:40

volgens mij skippen heel veel mensen die intro filmkes voor die missions...
voor die luchthaven missie word er duidelijk gezegd door u oversten dat er veel casualties zullen zijn omdat diejen dude waarmee ge samenwerkt nogal ne psycho is, maar het weegt niet op tegen de levens dat ge zult redden...

waarom die neermaai missie er dan inzit? ge zijt neegeknald en nu geven de russen de amerikanen de schuld en rusland valt amerika binnen...
volgens mij past dit volledig binnen het verhaal (ook omdat rusland helemaal veranderd is, zie intro filmke waarda diejen "one armed badguy" van modern warfare 1 heroïsch word afgebeeld en held van het volk word genoemd)

dus far fetched zou ik dit nu niet echt noemen...

EagleEye
17 november 2009, 12:16
Ik dacht even "amai, dat heb ik nog nooit gezien in een game", en toen begon ik te schieten. :unsure:

De Duitse versie is helemaal belachelijk, die missie is helemaal hetzelfde, alleen moogt ge zelf niet schieten op burgers >_>

ProjectW
17 november 2009, 18:44
verschoot ook den eerste keer ak die missie speelde , ma kvin et wel een zalige :p

http://img20.imageshack.us/img20/460/activisionlol.png

Glitch in Modern Warfare 2? | EdgyGamer (http://savygamer.co.uk/2009/11/14/glitch-in-modern-warfare-2/)

:lol:

& :lol::lol:

f@t_b@$t@rd
17 november 2009, 20:27
De Duitse versie is helemaal belachelijk, die missie is helemaal hetzelfde, alleen moogt ge zelf niet schieten op burgers >_>

Wtf? Dan is die missie tochh niemeer plezant alé :D

K had int begin ook wel zoiets van WTF is dit man,
maar dan maar door de peer pressure meegedaan :D