PDA

Volledige versie bekijken : CoD:MW2 Leagues/Ladders gezocht (PC)

Zentek
12 november 2009, 15:44
Zijn er al leagues/ladders voor COD6?

Ik ben zelf al een 3 tal jaar out geweest dus is weet niet meer waar de goeie ladders/leagues te vinden zijn.

Wij (een groep vrienden) zouden graag in team/clan verband in enkele leagues mee willen spelen om zo in et weekend samen wat te knallen :-)

Mvg,

Vendetta (ingame nick)

sheib
12 november 2009, 17:15
Er zullen nooit leagues / ladders voor COD6 komen aangezien er geen dedicated servers zijn. GL & HF

Dhene
12 november 2009, 17:32
Die zullen er wel komen :)

Zentek
12 november 2009, 17:54
Er zullen nooit leagues / ladders voor COD6 komen aangezien er geen dedicated servers zijn. GL & HF

Het is toch niet zo moeilijk om via private match wat spelers bij elkaar te krijgen om een matchke te doen? ;)

Ik bedoel, no dedicated servers wilt niet letterlijk zeggen dat er geen matches kunnen worden georganiseerd/gespeeld.

Anyways, ben dus nog op zoek naar een active league, de enigste dat ik tot nu toe gevonden heb zijn al full (no sign ups) en voornamelijk UK leagues.

maccie
12 november 2009, 17:59
hoe zouden ze dan controle moeten doen of de juiste ruleset gehandhaaft word, ook het voordeel van host te zijn speelt een troef en zo veel meer problemen door die kut p2p hosting

sheib
12 november 2009, 18:05
hoe zouden ze dan controle moeten doen of de juiste ruleset gehandhaaft word, ook het voordeel van host te zijn speelt een troef en zo veel meer problemen door die kut p2p hosting

²

Zentek
13 november 2009, 01:12
whiners :P

Cold3rk3
13 november 2009, 17:09
whine <=> facts