PDA

Volledige versie bekijken : CoD:MW2 OPLOSSING! Modern Warfare 2 installatie via DvD's

Lefky
10 november 2009, 20:01
hier is een oplossing

Installing from Disc instead of Steam

Question

I try to install my game from a disc, but the game begins downloading through Steam instead. What do I do?

Answer

Using Steam launch options to install from disc
1.Log in to Steam and click the My games tab.
2.Right-click on the game, select Delete local content, and confirm.
3.Insert the first disc into your computer.
4.Close Steam (File > Exit).
5.Go to the Start button and select Run (XP) or type Run (uitvoeren) in the Search box and choose Run from the list (Vista).
6.In the Run window type:

"C:\Program Files\Steam\Steam.exe" -install E:

Replace 'E:' with the CD/DVD drive you are installing from if is not correct.
Replace 'C:\Program Files\Steam' if your Steam installation is not in the default location.
7.Press OK. Your installation should continue from the disc.

https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=5357-FSQM-0382

het werkt bij mij en bij vele anderen...

EDIT:
je moet je steam eerst volledig afsluiten (dus ook in werkbalk-> rechts klikken->exit)
dan voer je mijn geposte methode uit. OPGELET kijk hoe je cd-lezer heet (bij mij E: ) en vervang desnoods die naam + kijk waar je STEAM hebt geinstalleerd en verander dit desnoods ook

aan busy servers kan je jammer genoeg niets doen
probeer het later nog is (zoals ze zeggen) spijtig maarja :(

EDIT 2 :
om te herinstalleren ga je naar configuratie instellingen - > software -> je zoekt CoD MW 2 in de lijst -> verwijderen

dan herhaal je de stappen om te installeren

X-Miner
10 november 2009, 20:24
Voor de Windows 7 gebruikers hier nog een oplossing.
-Sluit Steam
-Klik rechts op het icoontje van je dvd-station waar MW2 zich bevind!
-kies "openen"
-ga naar "set-up.exe" en rechtse klik
-selecteer uitvoeren als administrator
-je gaat weer moeten inloggen op Steam, wat automatisch opstart
-je bent na wat goedkeuring aan het installeren
-nu bidden dat de rest niet zo een miserie is ;)

BSA101
10 november 2009, 20:25
hmm heeft wel wat geinstalleert maar nu issie weer met steam aan ut kloten.

Voor de Windows 7 gebruikers hier nog een oplossing.
-Sluit Steam
-Klik rechts op het icoontje van je dvd-station waar MW2 zich bevind!
-kies "openen"
-ga naar "set-up.exe" en rechtse klik
-selecteer uitvoeren als administrator
-je gaat weer moeten inloggen op Steam, wat automatisch opstart
-je bent na wat goedkeuring aan het installeren
-nu bidden dat de rest niet zo een miserie is ;)

ook nie voor mij. :(

Nu installeert die iets maar duurt wel lang 2 uur

Furiez
10 november 2009, 20:26
Steam...altijd een dikke miserie gevonden.

Lucian
10 november 2009, 20:27
en nu graag een oplossing voor diene server to busy als het kan? :doh:

BSA101
10 november 2009, 20:36
Ben hard aan ut bidden.

Pro Emperor
10 november 2009, 20:39

dikke 2nd :sad: waarom zitten die 2 discs erbij als ge ni kunt installen zonder die steam shiit ?! steam is constant busy busy, man man man, pc games installeren, t is ooit anders geweest, kga trug m'n xbox360 opstarten gewoon disc inrammen en gamen !

laere
10 november 2009, 20:40
zelfs met de manier hierboven vermeld in de uitvoerbox met dat command gaat m nog weer steam openen
ma how seg:confused:

X-Miner
10 november 2009, 20:41
en nu graag een oplossing voor diene server to busy als het kan?
Ja, sluit Steam af (volledig dus he, op exit klikken in takenbalk) en open de dvd met verkenner. Daar de "set-up.exe" - file openen. Dan installeren. Hij zal weer zelf Steam opstarten maar nu wel van Disc installeren.

Nu installeert die iets maar duurt wel lang 2 uur
Heb je Windows 7?
Bij mij gedaan op 16 minuten.

X-Miner
10 november 2009, 20:43
Ok, de install is achter de rug, nu begint hij te updaten...

Lucian
10 november 2009, 20:44
Ja, sluit Steam af (volledig dus he, op exit klikken in takenbalk) en open de dvd met verkenner. Daar de "set-up.exe" - file openen. Dan installeren. Hij zal weer zelf Steam opstarten maar nu wel van Disc installeren.

Heb je Windows 7?
bij mij is hem geinstalleerd geraakt met de methode van hierboven
("C:\Program Files\Steam\Steam.exe" -install E: in cmd prompt)

maar als ik nu game wil starten moet dien nog iets updaten en daar krijg ik continue die server to busy..

BSA101
10 november 2009, 20:46
disk 2 zit erin atm

Bl3ssTheFall
10 november 2009, 20:47
http://i38.tinypic.com/210a64o.png => proof :P

^^ veranderde al snel naar 15 minuten =) gelukkig :P maar het werkt! thanks! ik heb deze info ook gevonden op steam helpforums, een mod daarvan vertelde dit dus er zal geen probleem zijn. =)

X-Miner
10 november 2009, 20:49
disk 2 zit erin atm
Ik bid met u mee...
Zo een miserie jongens...

Op dienen tijd hadden ze Irak veroverd in het echt :D

BSA101
10 november 2009, 20:50
http://i38.tinypic.com/210a64o.png => proof :P

^^ veranderde al snel naar 15 minuten =) gelukkig :P maar het werkt! thanks! ik heb deze info ook gevonden op steam helpforums, een mod daarvan vertelde dit dus er zal geen probleem zijn. =)

had ik ook en ging sneller op ut laatst disk2 duurde 3 mins
(en zelfde achtergrond OMG :) )

Bl3ssTheFall
10 november 2009, 20:54
had ik ook en ging sneller op ut laatst disk2 duurde 3 mins
(en zelfde achtergrond OMG :) )
CRAP!! :P hoog tijd om hem te veranderen dus :D

laere
10 november 2009, 21:00
hail to the king voor die oplossing,eindelijk installing from disk:bow:
lets pray

Pro Emperor
10 november 2009, 21:10
zelfs met de methode van hierboven wordt slechts een deel geinstalleerd? na een tijdje zegt hij "The steam servers are currently too busy to handle your request, please try again in a few minutes"?! :wtf:

Energised
10 november 2009, 21:12
same here

en nu is em aant updaten tege 1.3mb/s ma t' duurt eeuwen..

Pro Emperor
10 november 2009, 21:13
hail to the king voor die oplossing,eindelijk installing from disk:bow:
lets pray

laere hoeveel keer heb jij die methode hierboven geprobeerd vooraleer het lukte? :help:

Furiez
10 november 2009, 21:17
Eindelijk! Installing from disk...

Kweet plots weer waarom ik steam haat. Altijd diene bullshit daarrond...ipv gewoon u spel in uwen drive te steken en rechtstreeks te installeren.

Energised
10 november 2009, 21:20
wast ook eerst bij u "steam servers are busy"?

Fenumeher
10 november 2009, 21:20
Wa ne klotezever is me da zeg, hoe kunde nu zo een spel hypen en dan de mensen het zo moeilijk maken om da spel te installeren. Echt, het steekt nu al wreed tegen!

Energised
10 november 2009, 21:23
djeez alst zo blijft dan gonnek gwn iet anders spelen

fucking steam ! KILL IT WITH FIRE !!!!!!!!!!!

Furiez
10 november 2009, 21:33
wast ook eerst bij u "steam servers are busy"?

Dat installeerde gewoon niet van mijn disks, dus kwam er 'steam servers are busy' op ja. Daarvoor was het zogezegd wel ne keer geinstalleerd, ma da klopte niet want dat was op nog gene minuut gedaan. Daarna begon hij dan te updaten, dusja dat was duidelijk niet het juste.
Dan maar nog eens die "C:\..." geprobeerd en dan lukte het. Khad dat eerst zonder die aanhalingstekens gedaan, dus dat was mijn fout.

En wat voor goedkope dvddooskes zijn dat?! Tis om uw discs te breken. Dat vliegt siebiet in een ander.

Pro Emperor
10 november 2009, 21:35
ik probeer die methode om vanaf disc te installen nu al 20 keer, telkens steam busy (zelfs na exit steam)! als je alle klachten op diverse fora bekijkt, hebben veel mensen goesting om die discs buiten te zwieren !

goe bezig IW/Activision, wat nen brol hebben ze op de markt gesmeten vandaag? :tongue: waarom moest steam er nu in betrokken worden...

Furiez
10 november 2009, 21:36
Ja Activision is er serieus mee aan 't rammelen ze.

laere
10 november 2009, 21:37
laere hoeveel keer heb jij die methode hierboven geprobeerd vooraleer het lukte? :help:

keerje of 10..........MAAR normaal is nu 100% geinstaleerd maar als ik dan lauch krijg ik de melding this game is atm not availble,try later again
WTF

Staat dus echt op 100% ready to play,pfffff :(
Lauch en dan krijg ik startbeeld van steal is lauching,blabla en dan game is currently not avaible,plz try later again

laere
10 november 2009, 21:44
Stress de godverdomme,need beer,had evengoed opstap kunnen gaan :(:doh:

Pro Emperor
10 november 2009, 21:45
straks zijn er hier meer posts over installproblems dan over de game zelf :lol: en dit had dan dé shooter van het jaar moeten worden? mss bedoelden ze wel best shooter 2010, tegen dan kunnen we het mss installed krijgen? :doh:

X-Miner
10 november 2009, 21:51
Ongelooflijk...
Ik kan beginnen spelen en het ziet er awesome uit :D
Tot over een paar uurkes ;)

Dillyracer
10 november 2009, 21:53
straks zijn er hier meer posts over installproblems dan over de game zelf :lol: en dit had dan dé shooter van het jaar moeten worden? mss bedoelden ze wel best shooter 2010, tegen dan kunnen we het mss installed krijgen? :doh:

Als sommige het wel op 20 minuten kunnen installeren, dan ligt het niet aan het spel?

Dirkxke
10 november 2009, 21:59
Steam is een zeer degelijk product dat zijn eigen al genoeg bewezen heeft. het nadeel eraan is dat bij de launch van grote titels de servers nogal serieus motten krijgen. (zoals nu)

laere
10 november 2009, 22:07
vind steam ook zeker niet slecht,maar in dit geval ist meer die pipo's van cod en ze geven veeeel te veel aandacht aan console games de laatste tijd pffff,speel ook op console ma niks boven pc gaming

De SkeEvN
10 november 2009, 22:15
hier geen probs gehad eig , enkel steam die af ente eens jankt

Lefky
10 november 2009, 23:33
je moet je steam eerst volledig afsluiten (dus ook in werkbalk-> rechts klikken->exit)
dan voer je mijn geposte methode uit. OPGELET kijk hoe je cd-lezer heet (bij mij E: ) en vervang desnoods die naam + kijk waar je STEAM hebt geinstalleerd en verander dit desnoods ook

aan busy servers kan je jammer genoeg niets doen
probeer het later nog is (zoals ze zeggen) spijtig maarja :(

u4ea
10 november 2009, 23:42
amai , tis bijna zo erg als de GTA IV installatie precies:p

Private_BE
10 november 2009, 23:49

Heb je Windows 7?

Maja als ge op setup.exe klikt dan hebt ge toch gewoon da startschermke, waar ge play, reinstall, uninstall, etc... moet doen. Enigste wat ik heb gedaan is mijn serial ingesteld en toen was de server to busy.

Maja, ik heb da nu al paar keer geprobeerd met reinstall te duwen. Dan komt daar disk 1 te staan, dat die daar gegevens van haalt maar meteen erna is de server to busy.

Steam sucks!

TaucHeR
10 november 2009, 23:54
thx Killerking ;)

Whitenoiz
11 november 2009, 00:04
die shit graakt gewoon niet geinstalleerd atm :(
zag darjuist op de pages van STEAM zelf....
MW2 coming 12/11/2009....wth?

http://store.steampowered.com/app/10180/

Private_BE
11 november 2009, 00:17
Klote als ge een spel koopt om het op de release te spelen, dan krijgt ge dit!

*EDIT*
Howla, ik zit wel al aan de 10e poging ofzo maar nu is hij toch aan't installen vanaf disk 1. Nu hout vasthouden dat het niet onderbreekt!

BSA101
11 november 2009, 00:27
Ja hij doet ut en is egt bruut. thx all

laere
11 november 2009, 00:45
die shit graakt gewoon niet geinstalleerd atm :(
zag darjuist op de pages van STEAM zelf....
MW2 coming 12/11/2009....wth?

Call of Duty: Modern Warfare 2 on Steam (http://store.steampowered.com/app/10180/)

yup vandaag weeral de zoveelste grote teleurstelling voor mij op gebied pc gaming,echt man pfff zn wat ik gelezen heb elders gaat dit een ramp worden op vele gebieden,hoop van niet ma we zullen zien

Whitenoiz
11 november 2009, 01:12
yup vandaag weeral de zoveelste grote teleurstelling voor mij op gebied pc gaming,echt man pfff zn wat ik gelezen heb elders gaat dit een ramp worden op vele gebieden,hoop van niet ma we zullen zien

is EINDELIJK gelukt om te laten installen van dvd's...blijkbaar moestek iets van naam verandern eerst en dan nog eens proberen van dvd install :D

ClientRegistry.blob
Quote:
Certain Steam issues may be corrected by renaming the ClientRegistry.blob and restarting Steam.
1) Completely exit from the Steam client.
2) Go to C:\Program Files\Steam (or the Steam directory that was specified during installation).
3) Locate ClientRegistry.blob and rename this file to ClientRegistryOld.blob.
4) Restart Steam to allow the file to be recreated.
5) Test the issue once more.
Hopelijk helpt dit nog wat mense :crazy:

Timmeh89
11 november 2009, 09:14
Hier zonder problemen geïnstalleerd op Windows 7 64 bitt proff.

Tycoon
11 november 2009, 11:07
Hier lukt het tot op heden nog niet, "De steam servers kunnen je aanvraag vanwege drukte op dit moment niet verwerken" vanaf 7:00 vanmorgen aan het proberen om de 10 min.

De SkeEvN
11 november 2009, 11:40
nu volledig game trug gherinstalleren omdat steam continu jankt over game files missing blabla..

en poging 10 onderweg nu en telkens een dikke 5 minuten die ik verlies per keer -_-

een spel installeren vanaf een disk is nog nooit zo WTF geweest sinds steam zich ermee bezighoudt

Jeroen_HD
11 november 2009, 11:44
nu volledig game trug gherinstalleren omdat steam continu jankt over game files missing blabla..

en poging 10 onderweg nu en telkens een dikke 5 minuten die ik verlies per keer -_-

een spel installeren vanaf een disk is nog nooit zo WTF geweest sinds steam zich ermee bezighoudt

Steam is nogtans een heel goed programma, nog nooit zo makkelijk games gekocht en kunnen spelen. Met Modern Warfare is dat iets anders, maar daar ligt de fout bij IW.

Technische problemen plagen pc-versie Modern Warfare 2 | Games | Tweakers.net Nieuws (http://tweakers.net/nieuws/63666/technische-problemen-plagen-pc-versie-modern-warfare-2.html)

De SkeEvN
11 november 2009, 11:50
ze maken huneigen wel zeer populair zo...
gamelaunch en den helft kan het nog nie eens instaleren of zoals ik herinstaleren

Lefky
11 november 2009, 16:16
ze maken huneigen wel zeer populair zo...
gamelaunch en den helft kan het nog nie eens instaleren of zoals ik herinstaleren

om te herinstalleren ga je naar configuratie instellingen - > software -> je zoekt CoD MW 2 in de lijst -> verwijderen

dan herhaal je de stappen om te installeren

Pro Emperor
11 november 2009, 17:12
als je lang genoeg de methode van hierboven probeert lukt het uiteindelijk om van disks te installen. handig is anders, maar ooit zal het werken (na de 37ste keer) :crazy:

Tycoon
11 november 2009, 21:48
dat hoop ik dan maar want vanaf 7 uur vanmorgen lukt het hier in prov. groningen nie.
Server te druk pfff..... en over dat weer verwijderen hoe kan het dat hij niet geinstaleerd is, hij in steam ook niet als geinstalleerd staat maar wel in software onder configuratiescherm staat ?
En als ik daar verwijderen probeer stuurt mijn win.7 mij weer naar steam :S

Tycoon
11 november 2009, 23:56
nou je gelooft het nooit heb ik mijn handen gekregen op een no steam versie :) die installeerd sneller dan steam ooit gekomen is.

Edit: De nosteam werkt hier als een tiet!

deven
12 november 2009, 11:58
ik krijg DX error en install breekt gewoon af.

beter de illegale gedownload.

altijd die nest erond bij gekochte games.

Als ik spel koop heb ik last, download ik het loopt het altijd > en dan verschieten ze ervan ...

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BEX
Naam van de toepassing: dxsetup.exe
Versie van toepassing: 4.9.0.904
Tijdstempel van toepassing: 4aa1b28e
Naam van foutmodule: VssTrace.DLL_unloaded
Versie van foutmodule: 0.0.0.0
Tijdstempel van foutmodule: 4a5bc1fe
Uitzonderingsmarge: 72cbedb8
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsgegevens: 00000008
Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Landinstelling-id: 2067
Aanvullende informatie 1: 0a9e
Aanvullende informatie 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
Aanvullende informatie 3: 0a9e
Aanvullende informatie 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789

Dizzee
12 november 2009, 12:08
En hoe zit dat met het installeren als ge gewoon geen steam hebt? :p
Of moet ge eerst steam installeren?

deven
12 november 2009, 12:11
mijn versie staat al bijna te koop. zen al da gezever wel stillekes beu. nu dit, tijd trug GTA etc....

yup COD6 al gedaan voor mij. verkocht aan ne maat.

zone rommel

15 keer proberen installe, Dx zelf update.

dan DLL fouten, terwijl ik dll's heb, download ze trug van internet > kan ze niet vervangen etc...

Dirkxke
12 november 2009, 12:48
begrijp de problemen niet echt, mijn SKIDROW versie installeerde de 2 dvd's binnen de 30min :unsure:

deven
12 november 2009, 12:50
begrijp de problemen niet echt, mijn SKIDROW versie installeerde de 2 dvd's binnen de 30min :unsure:

ja khad ze ook beter gedownload.

spel de deur uit.

gvd ze rommel. telkens opnieuw als je game koopt.

probeer juist op m'n vader zen laptop > ding kan dat spel in geen 1000 jaar spelen, en daar installeerd het wel.

Zelfde windows etc..

EDIT steam uninstal, terug geprobeerd en nu werkt het.

single player > aangenaam verrast, mp nog teste

Lefky
12 november 2009, 19:40
En hoe zit dat met het installeren als ge gewoon geen steam hebt? :p
Of moet ge eerst steam installeren?

je moet gwn steam installeren want je moet je code laten registreren...

Tycoon
12 november 2009, 23:03
Download install in een keer origi ook verkocht aan maat van me.
Zat ben ik er van... dan maar weer terug op cod4 en 5 online

fredje29
14 november 2009, 15:41
Haha net dit spel gekocht, stak de dvd erin, klikte install, opent steam, moest mijn cd key ingeven en dan begon ie te installeren van disk, een klein half uurke en twas geinstalleerd.

Ik heb geen miserie gehad met installeren enal, niets te downloaden.

Kheb geluk gehad, iemand nog die geen problemen heeft? of ben ik de enigste:p

dqve
14 november 2009, 16:47
Idem, geen problemen hier maar 'k denk dat enkel de mensen met probs posten sowieso. Heb eerst steam account een keer opgestart en update gegeven en vervolgens install gedaan vanaf disc. Geen problemen, tenzij bij disc twee de melding gekregen te hebben ; "D:/ bron not found" of iets, maar gwn op 'ok' geklikt en de installatie ging verder.

voila, nu nog rizla stockere en den trekker overhalen :p