PDA

Volledige versie bekijken : PES eendagstornooien vrijdag

mathistuta
6 november 2009, 11:05
om 14.00h
en om 19.00

in community BELGIUM

BCF-Gamer-23
6 november 2009, 11:55
Slechte uren voor mij toch,19u ?
Sommige willen niet meer spelen voor serie A ? dus laat ze hier dan ook niet aan meedoen,ze werke het toch niet af.

mathistuta
6 november 2009, 12:21
Ja het zijn maar voorstellen , we zien wel of er genoeg volk is . Als er niet genoeg volk is kunnen we nog altijd een later moment .

wie wil er niet meer spelen in SERIE A , hebben ze dat gezegd ?

BCF-Gamer-23
6 november 2009, 12:45
Ik stuur naar undinesie maar die antwoord niet en palermo hetzelfde,ik stuur nu niet meer.

mathistuta
6 november 2009, 12:54
zoals in het ander topic gezegd , worden de TE inactieve ploegen na deze week gewist.
Dan kunnen we volgende week SERIE A afsluiten.
en dan met duidelijke regels een nieuwe grote competitie beginnen dan

janneman88
6 november 2009, 13:20
Ik stuur naar undinesie maar die antwoord niet en palermo hetzelfde,ik stuur nu niet meer.
Hoezo Palermo hetzelfde?

Net na de eerste match had ik effe geen zin in de return, 5 minuten erna was de goesting terug maar waart gij met iemand anders bezig, daarop heb ik een bericht achter gelaten maar dat hebt ge waarschijnlijk niet gezien.

Op dit forum heb ik van u trouwens geen enkele PM gehad. Misschien via PSN dan? Kan zijn dat ik dat gemist heb maar dat is al een heel tijdje terug dan.

Soit, zonder teveel te zever, zeg maar wanneer, want ik speel praktisch elke dag online tegen 9lives leden.

janneman88
6 november 2009, 13:21
Trouwens, voor vandaag 14u heb ik wel interesse.

mathistuta
6 november 2009, 13:29
ok prima
by the way
PALERMO is niet & van de ploegen die drijgt geschrapt te worden , want heeft al 19 wedstrijde gespeelt

mathistuta
6 november 2009, 15:07
OK
dat van 1400h is niet doorgegaan.
DUS volgende poging 1900h vanavond

iedereen die mee wil doen . iets voor de 7 in de community.
Zodat we rond 5 na 7 kunnen opstarten

we zullen zeggen , laatkomers kunnen nog joinen , als competitie nog niet te ver gevorderd is , als het doorgaat natuurlijk

who's up for it ?

fullmoon
6 november 2009, 16:21
rond 22-23 uur nog 1 starten dan doe ik zeker mee!

mathistuta
6 november 2009, 17:20
kan gemakklijk zijn
maar eerst 1900h dus

BCF-Gamer-23
6 november 2009, 18:40
Hoezo Palermo hetzelfde?

Net na de eerste match had ik effe geen zin in de return, 5 minuten erna was de goesting terug maar waart gij met iemand anders bezig, daarop heb ik een bericht achter gelaten maar dat hebt ge waarschijnlijk niet gezien.

Op dit forum heb ik van u trouwens geen enkele PM gehad. Misschien via PSN dan? Kan zijn dat ik dat gemist heb maar dat is al een heel tijdje terug dan.

Soit, zonder teveel te zever, zeg maar wanneer, want ik speel praktisch elke dag online tegen 9lives leden.

Na de eerste match wou je stoppen,andere dag stuur ik weer een bericht,maar nooit antwoord gehad,dan vraag ik het je tijdens het toernooi van maandag geloof ik,en jij zei ja straks spelen we,dan stuurde ik je nog een bericht maar opnieuw geen antwoord en je wist mij van je psn friend list,dat was ook mijn laatste bericht.Hier stuur ik geen pm naar u,want waarom zou je daar op antwoorden ? Sorry maar ik kan niet blijven sturen.

mathistuta
6 november 2009, 19:25
niet te kiezen , stel ik voor :
of wat dneken jullie ?
LIVERP
MANU
MANCITY
ARSENAL
CHELSEA
INTER
AC
JUVE
BARCA
REAL

BCF-Gamer-23
6 november 2009, 19:45
Is goe.

fullmoon
6 november 2009, 20:21
mathistuta ik wou dernet de community joinen BELGIUM kreeg melding max aantal leden?

mathistuta
6 november 2009, 20:26
ok wacht 10 min , kzit in wedstrijd , ik fix dat voor jou .
er moet nog iemand uit

mathistuta
6 november 2009, 20:30
voeg mij al toe als friend

mathistuta
6 november 2009, 20:40
ok zou geregeld moeten zijn nu

fullmoon
6 november 2009, 20:40
voeg mij al toe als friend

ben je vriend al Jarrinho_

ok is in orde!

om 23uur toernooi wie doet er nog mee??

mathistuta
6 november 2009, 20:48
competite is bezig maar je kan nog meedoen hoor

mathistuta
6 november 2009, 20:53
als er genoeg volk is he , want we zijn nu bezig dus ja

fullmoon
6 november 2009, 21:01
competite is bezig maar je kan nog meedoen hoor

kzou wel willen maar moet nog ff ergens naartoe rond 9 uur

BCF-Gamer-23
6 november 2009, 21:55
Internet uitgevallen en 0-3 verloren echt belachelijk zo,ik speelde tegen Fiorentina,er was nog iemand zijn internet uitgevallen dus lag niet alleen bij mij,dan stop ik maar zo is het ook niet leuk meer,en zoals ik in de lobby al zei moet ik rond 21u door.Bordeaux is wel geen slechte ploeg maar totti is super snel dus roma is en blijft een topclub,dus laat dan in het vervolg gewoon alle top clubs toe dan weet iedereen aan wat hij zich kan verwachten.
Respect voor die gasten dat met Feyenoord en Club Brugge speelde.

waffel
6 november 2009, 22:01
Ik ben nog maar net thuis :$

BCF-Gamer-23
6 november 2009, 23:00
Kunde niet in mijn plaats mee doen ?
mathistuta waar was je ? wou tegen u spelen en dat duurde zo lang en toen was je offline.

janneman88
7 november 2009, 13:39
Na de eerste match wou je stoppen2 minuten erna heb ik een bericht achter gelaten dat ik terug beschikbaar was.

dan vraag ik het je tijdens het toernooi van maandag geloof ik,en jij zei ja straks spelen weJe zegt zelf "geloof ik", dat is toen helemaal niet tersprake gekomen.

dan stuurde ik je nog een bericht maar opnieuw geen antwoord en je wist mij van je psn friend list,dat was ook mijn laatste bericht.Hier stuur ik geen pm naar u,want waarom zou je daar op antwoorden ? Sorry maar ik kan niet blijven sturen.Die berichten heb ik gisteren gezien. Ik ben helemaal niet zo vertrouwd met die PSN berichten en mis er al eens wat van tijd tot tijd. Daarvoor wil ik me gerust excuseren. Maar in plaats van zo bitsig te reageren zou je beter een uur voorstellen, zoals ik al 3 posts lang probeer te regelen. Vandaag? Morgen?

BCF-Gamer-23
7 november 2009, 14:03
Ik ben niet bitsig hoor,zeg het gewoon,vandaag kan ik rond 18utot 20u.