PDA

Volledige versie bekijken : Drivers usb still camera

DiTn
5 november 2009, 19:51
Mijn zoontje heeft enkele foto's genomen met zijn 'Huis Anubis' camera (die je bij het laatste nieuws kon sparen). Nu wil hij zijn foto's bekijken op de pc, maar dat werkt niet zonder software, ik heb onlangs mijn pc opnieuw geïnstalleerd en daardoor staat die software er niet op. Ik vind ook nergens die cd meer :doh:

Als ik mij niet vergis, vind je die software vaker bij van die goedkope toestellen terug, maar ik kan het niet vinden.

Zelete
6 november 2009, 11:35
Welk formaat gaat het hier om?

IrfanView is een gratis imageviewer, is heel lightweight en start supersnel op, en kan een groot aantal formaten lezen.

DiTn
6 november 2009, 13:07
heb ondertussen het tooltje gevonden waarmee ik vroeger de foto's kon downloaden (MyDSC), maar die herkent het toestelletje blijkbaar niet.
Zal eens proberen met Irfanview, maar vrees het ergste.

Exit
6 november 2009, 18:01
word niet herkend als 'simpel' externe drive dus.
vraagt ie een driver? of herkend windows de cam zelf.

Nielsvds
7 november 2009, 16:57
De bijgeleverde software:
Arcsoft Photo Impression 5
Arcsoft Video Impression 2
Pccam
Driver

Ik heb je de downloadlink van de camera driver doorgestuurd.

DiTn
7 november 2009, 18:31
De bijgeleverde software:
Arcsoft Photo Impression 5
Arcsoft Video Impression 2
Pccam
Driver

Ik heb je de downloadlink van de camera driver doorgestuurd.

velen dank (ook namens mijn kids) :applause::bow::bow::applause:

hanuta
14 december 2009, 16:29
Hallo iedereen, Deze thread is nu al een maandje down maar zou het mogelijk zijn om die link ook eens naar mij door te sturen ? Ik heb hem namelijk ook nodig en vind em nergens

Thanks

Nico_Lives
2 februari 2015, 19:04
Hallo,
..en een goeie vijf jaar later, dezelfde vraag, ook op zoek naar de driver van dat mini toestelletje voor onze 14-jarige dochter.
win 7 64 bit of win 8.1 ?
hartelijk dank bij voorbaat als iemand dit nog zou zien,
Mvg,
Nico