PDA

Volledige versie bekijken : CoD:MW2 modern warfare 2 PC

juankrul
4 november 2009, 19:03
wordt modern warfare 2 PC uitgesteld tot de 24 november

FDCP_MoRaNi
4 november 2009, 19:06
wordt modern warfare 2 PC uitgesteld tot de 24 november

Release staat nog voor 10 november.Zojuist bij Bart Smit geweest en daar nog geen verandering;)

Councy
5 november 2009, 18:00
@OP: Stel je nu een vraag of deel je ons iets mede?

nTFs
5 november 2009, 18:39
Een vraag wrs maar dan zonder het vraagteken.

Energised
6 november 2009, 12:15
is just nix uitgesteld tot 24november..

em ligt al overal int magazijn ma ze wille/mogen ni releasen tot dinsdag ffs ! i want to play

xmenneo
6 november 2009, 18:27
Ik heb zojuist een bericht gekregen van gamemania dat ik mijn game (pc versie) kan gaan afhalen nu maandagnacht vanaf 23:59, weet iemand tot welk uur ze gaan open blijven ????

Reverz
6 november 2009, 21:22
Ik heb zojuist een bericht gekregen van gamemania dat ik mijn game (pc versie) kan gaan afhalen nu maandagnacht vanaf 23:59, weet iemand tot welk uur ze gaan open blijven ????
Tot als iedereen weg is... zo was het toch bij de midnight release waar ik vorig jaar geweest ben.

Er wordt idd niks uitgesteld... ik heb het mijn een uur of 5 geleden besteld op play.com en das onmiddelijk gepacked & is ondertussen al onderweg. Dus ik veronderstel dat da hier gaat zijn den dinsdag ofzo. Perfect op release date, moet nie naar de winkel, en spaar €10 uit (holy shit @ €55 voor een PC spel trouwens).

wils
6 november 2009, 21:23
Tot als iedereen weg is... zo was het toch bij de midnight release waar ik vorig jaar geweest ben.

Er wordt idd niks uitgesteld... ik heb het mijn een uur of 5 geleden besteld op play.com en das onmiddelijk gepacked & is ondertussen al onderweg. Dus ik veronderstel dat da hier gaat zijn den dinsdag ofzo. Perfect op release date, moet nie naar de winkel, en spaar €10 uit (holy shit @ €55 voor een SLECHT PC spel trouwens).

vinteg
6 november 2009, 22:53

Er wordt idd niks uitgesteld... ik heb het mijn een uur of 5 geleden besteld op play.com en das onmiddelijk gepacked & is ondertussen al onderweg. Dus ik veronderstel dat da hier gaat zijn den dinsdag ofzo. Perfect op release date, moet nie naar de winkel, en spaar €10 uit (holy shit @ €55 voor een PC spel trouwens).

heb de mijne besteld bij GCshop.nl voor 34€ das pas een uitsparing ^^

Titanium X
6 november 2009, 23:20
heb de mijne besteld bij GCshop.nl voor 34€ das pas een uitsparing ^^

Nice hoe komt ge aan 34€ want ik zie hem aan 47 staan...

Witte8
7 november 2009, 09:22
Nice hoe komt ge aan 34€ want ik zie hem aan 47 staan...

via deze link heb ik gevonden en besteld met nog wel 3 EUR verzendkosten

call of duty: modern warfare 2 laagste, goedkoopste prijs en aanbiedingen - Budgetgaming.nl (http://www.budgetgaming.nl/game-profile/call+of+duty:+modern+warfare+2+_PC.html)

Titanium X
7 november 2009, 10:46
Ben weer net iets te laat want heb hem al gepreorderd in thehut.com voor 40€ in totaal met verzendingskosten. valt nog wel mee :D

FDCP_MoRaNi
7 november 2009, 13:00
Ik had hier nog wat niews van MWF2 wilde dit toch even delen.
(van ons forum afgehaald (fdcp.nl) en door FDCP_NEO gespot)

What the hack, nu al?

Nouja, was nog wat slecht nieuws naar buiten gekomen deze week:

* De 'Q' en de 'E' toetsen, waarmee je naar de zijkant kon leunen zijn disabled, we krijgen dus het Counterstrike idee.
* Het maximale aantal spelers is 18, dus 9v9.
* Er is geen optie om de game te recorden.

Wel hebben ze een rede gegeven waarom al deze narigheid:

Ze willen voor alle platformen hetzelfde spel maken....

Dus omdat je op de consoles niet genoeg knoppen hebt om om hoekjes te kijken, hebben ze dat er bij de pc versie ook maar uitgehaald. Omdat de xbox geen dedi servers heeft, hebben ze dat er bij de PC ook maar uitgehaald. Omdat op de consoles hierdoor niet meer dan 18 man tegelijk kan spelen, hebben ze deze limiet ook maar voor PC ingevoerd...

Gr FDCP_MoRaNi;)

tynoesj
7 november 2009, 14:23
Ik had hier nog wat niews van MWF2 wilde dit toch even delen.
(van ons forum afgehaald (fdcp.nl) en door FDCP_NEO gespot)

What the hack, nu al?

Nouja, was nog wat slecht nieuws naar buiten gekomen deze week:

* De 'Q' en de 'E' toetsen, waarmee je naar de zijkant kon leunen zijn disabled, we krijgen dus het Counterstrike idee.
* Het maximale aantal spelers is 18, dus 9v9.
* Er is geen optie om de game te recorden.

Wel hebben ze een rede gegeven waarom al deze narigheid:

Ze willen voor alle platformen hetzelfde spel maken....

Dus omdat je op de consoles niet genoeg knoppen hebt om om hoekjes te kijken, hebben ze dat er bij de pc versie ook maar uitgehaald. Omdat de xbox geen dedi servers heeft, hebben ze dat er bij de PC ook maar uitgehaald. Omdat op de consoles hierdoor niet meer dan 18 man tegelijk kan spelen, hebben ze deze limiet ook maar voor PC ingevoerd...

Gr FDCP_MoRaNi;)
Hoort niet echt in deze topic thuis ;)

Antwoord op openingspost is gegeven, bij deze gaat deze dicht.