PDA

Volledige versie bekijken : Drivers Asus GTX275 drivers willen niet installeren.

Gign
31 oktober 2009, 11:01
Hey jongens,

Onlangs had ik hier nog ergens een topic gemaakt over hetzelfde omdat ik dacht dat mijn probleem opgelost was, maar niets was minder waar.

Donderdag heb ik de Asus GTX275 gekocht, en wou toen ik thuis kwam mijn drivers dus installeren voor deze nieuwe gfx card.

Ik ging naar Nvidia.co.uk, en gebruike die automatische tool om de laatste drivers te vinden voor je gfx kaart.
Met deze tool kan je ook zien wat de huidige driver installed was ( Die tijd
03.04 ) en de laatste die ik kon installeren, ( 191.07 ).
Zover allemaal goed.
Ik download de drivers, installeer ze herinstalleer mn PC, ik ga nog eens naar die website, naar de automatische tool en kijk of ik inderdaad de laatste drivers geinstalleerd had.
Dit was echter niet het geval, en er stond bij current installed drivers net hetzeflde als voor ik de drivers had geinstalleerd ( 03.04 dus )

Dit begint te werken op mijn zenuwen omdat je nu eenmaal goede drivers nodig hebt..

Kan iemand mij helpen aub ?

Groetjes,
Steven

f@t_b@$t@rd
31 oktober 2009, 13:51
Ga naar Drivers - Download NVIDIA Drivers (http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us)
stel daar u gegevens in en zorg ervoor (!) da uw language overeenkomt me de language van uw OS. Download dan gewoon de laatste nieuwe driver & installeer hem.