PDA

Volledige versie bekijken : 9 lives Pes 2010 Competitie

Pagina's : [1] 2

DeBo
29 oktober 2009, 22:51
HeyHey,

De rules voor de competitie zijn de volgende:

- Time: 10 min/helft
- Season/weather: Summer/Sunny
- Condition: Random
- Blessures: ON
- Kaarten: ON
- Penalty's: OFF

Ivm verdeling van de ploegen .... Hieronder kan je een lijst terugvinden van alle teams waaruit gekozen mag worden. Het zijn de teams die meedoen aan de Europa League ( niet alle teams want sommige zitten niet in pes, bv Hamburg ) De bedoeling is dat je 3 ploegen kiest en opstuurd naar mij via PM. Ik noteer ieder zen ploegen en ga dan over tot loting. Aub post in dit forum NIET welke ploeg je verkiest!!!! Ook het feit van "ik wil absoluut die ploeg", wil ik niet horen.. enkel de 3 ploegen waarmee je eventueel wel mee wilt spelen! Ik doe men best om iedereen zoveel mogelijk hun zin te geven!

Hier zijn de ploegen:

- Anderlecht
- Ajax
- Dinamo Zagreb
- Lille
- Valencia
- Genoa
- SK Slavia Praha
- Celtic FC
- Sporting
- Heerenveen
- FC Basel
- West London White ( Fulham )
- Roma AS
- Galatasaray AS
- Panathinaikos
- Dinamo Bucuresti
- Lazio
- Villareal
- Fenerbahçe
- Twente
- Benfica
- Merseyside Blue ( Everton)
- AEK Athene
- PSV
- Sparta Praha
- CFR Cluj
- FC Copenhagen
- Atletic Bilbao
- Toulouse
- Club Brugge
- Shaktar Donetsk

De bedoeling is dat we 4 poules van elk 4 ploegen gaan hebben, de eerste 2 van elke poule gaat verder. We spelen 2 matchen / week, het uur en dag word onderling afgesproken.. zolang de 2 matchen maar gespeeld worden in de bepaalde week! Als er problemen zijn met eventuele LAG bij een speler of het niet op tijd de match spelen neem je best contact op met admins via PM, niet via post op forum, we bekijken de situatie dan en zullen eventuele actie ondernemen.

De deadline voor het aantal deelnemers is morgen, er zijn nog 2 plaatsen vrij! Ik maak zondag bekend wie welke ploeg heeft + de poules. Vanaf maandag gaat de competitie dan van start!

Meer info volgt morgen nog!

Greetz DeBo & Kimme

BCF-Gamer-23
29 oktober 2009, 23:47
Te laat denk ik
De beste ploeg van het land is er niet bij ? dat is jammer en Standard had je er ook bij kunnen gooien.

DeBo
29 oktober 2009, 23:55
Te laat denk ik
De beste ploeg van het land is er niet bij ? dat is jammer en Standard had je er ook bij kunnen gooien.

Weet je Standard zou er van mij bij mogen zijn eerlijk gezegd... op gebied van stats is er niet veel verschil ... enkel heb ik dan schrik dat mensen gaan zeggen van hey en die ploeg is toch ook goed enz enz.... tenzij niemand bezwaar heeft wil ik gerust Standard toelaten ... maar op 1 voorwaarde en dat is dat het de enigste ploeg is die er bij mag ( we zijn Belgen voor iets hé ;) )

BCF-Gamer-23
29 oktober 2009, 23:59
En Brugge niet ? want dat bedoel ik met beste club van het land;)

DeBo
30 oktober 2009, 00:10
En Brugge niet ? want dat bedoel ik met beste club van het land;)

Ik wist dat ik een poule was vergeten toe te voegen hé :D

Mijn excuses hiervoor :

Ploegen toegevoegd

Toulouse
Brugge
Shaktar Donetesk

Indien iemand al PM had verstuurd met gewenste ploegen en toch liever 1 van deze ploegen in de plaats had, let me know :)

waffel
30 oktober 2009, 00:12
Wie kiest er nu Club

:unsure:

:$

BCF-Gamer-23
30 oktober 2009, 00:52
Wie wil er nu bij Frutos spelen,wat heeft die mens nog niet gehad:D Als mijn eerste 3 ploegen bezet zijn,neem ik Brugge wel,wel jammer dat die fucking Ciman daar nog bij zit,en geen Hoefkens.Konami komt met een update maar wanneer,als de nieuw spelers erin waren had ik graag met Club gespeeld maar nu bij trage Clement en Ciman,dan maak je geen kans tegen Roma ofzo.

waffel
30 oktober 2009, 00:54
Ja maar Frutos raakt niet geblesseerd in PES :D
En Frutos is beste spits in Belgie (44 goals in 64matchen, waarvan hij er wss maar 10 fit gespeeld heeft haha) dus vandaar :p
Enja Anderlecht klopt ook nog langs geen kanten.

cloud
30 oktober 2009, 00:55
Wie kiest er nu Club

:unsure:

:$

Ik alvast niet :p

BCF-Gamer-23
30 oktober 2009, 01:00
Ja maar Frutos raakt niet geblesseerd in PES :D
En Frutos is beste spits in Belgie (44 goals in 64matchen, waarvan hij er wss maar 10 fit gespeeld heeft haha) dus vandaar :p
Enja Anderlecht klopt ook nog langs geen kanten.

En wat een goals altijd,zo van die intikkers:D
Ik zag Jestrovic nog liever spelen ook altijd intikkers maar die scoorde af en toe nog is met zijn hand:D
Ah ja da 16jarig kindje staat er ook niet in,:rofl:
Ik hoop dat die update snel komt want dat is toch wel jammer,eigenlijk zou dat niet mogen maar oke.

cloud
30 oktober 2009, 01:04
Kouyaté zit er ook nie in, wrs hadden ze geen tijd meer om zo'n plastieken maskerke ingame te stoppen :-d

BCF-Gamer-23
30 oktober 2009, 01:07
:lol:

waffel
30 oktober 2009, 01:10
Een heleboel spelers zitten nog niet in het Anderlecht elftal. Iemand een idee wanneer de update uitkomt? Kan belangrijk zijn voor de competitie.
En ik sukkel met mijn opstelling. Bij de beste opstelling die ik kan maken moet ik altijd kiezen tussen ofwel Boussoufa ofwel Suarez. Maar ik wil ze beiden in mijn ploeg, maar dan haal ik het rendement ferm naar beneden. In PES2009 kon ik een 4-4-3 hanteren en met de pijltjes alles goed inelkaar zetten. Maar nu gaat dat niet meer :cry:
Indien goeie stats zou Lukaku dè oplossing kunnen bieden.

BCF-Gamer-23
30 oktober 2009, 01:36
Ik hoorde dat de update vandaag zou komen maar dat was dus niet het geval,ik kan met club ook niet normaal spelen,dat klopt dan langs geen kanten.Dat is toch echt wel jammer van Konami dat duurt misschien 30minuten om die transfers goed te zetten,lui zakken.

DeBo
30 oktober 2009, 09:43
Voorlopig zitten we al aan 15 bevestigde deelnames... nog 1 plaats vrij dus! Deadline loopt tot vanavond!!!

Ik wacht nog op de ploeg keuzes van:

- falc
-Snipes2

Magikdekay
30 oktober 2009, 13:38
Maat van mij wenst ook nog deel te nemen maar zit niet op forum.

Elusive is zijn gamertag.

Ploegen voor hem: Villarreal, Valencia of Fenerbaché.

Let me know of hij kan meedoen.

Greetz

waffel
30 oktober 2009, 13:39

Greetz

Aub post in dit forum NIET welke ploeg je verkiest!!!! :cry:

pm hem dan of zo

DeBo
30 oktober 2009, 13:50

Greetz

Genoteerd...

DeBo
30 oktober 2009, 13:57
Ok we hebben 16 man normaal gezien, ik wacht nog op paar deelnemers hun lijst met ploegen ....

Deelnemers: ( OK = Ik heb lijst ontvangen )

Kimme1975 ( OK )
Pro Evo Gamer ( OK )
Mathistuta ( OK )
Janneman88 ( OK )
Waffelaar ( OK )
Fullmoon ( OK )
Cloud (OK )
Adrei ( OK )
MagikTimo ( OK )
Elusive ( OK )
DeBo ( OK )
rTn ( OK )
Brasil-B ( OK )
falc
Snipes2
lancelot ( OK )

Zodra ik iedereen zen ploegen heb begin ik met de loting ...

BCF-Gamer-23
30 oktober 2009, 14:41

Greetz

Vraag dan aan je maat of hij op het forum komt,dat is veel makkelijker om een wedstrijd af te spreken.

Magikdekay
30 oktober 2009, 15:01
Vraag dan aan je maat of hij op het forum komt,dat is veel makkelijker om een wedstrijd af te spreken.

Ik zit daar vanavond, dus kzal da wel fixen ;)

Magikdekay
30 oktober 2009, 15:06
Aub post in dit forum NIET welke ploeg je verkiest!!!! :cry:

pm hem dan of zo

My bad!! :$:scream: Gistere zwaar feestje gehad. Allé dat maar snel kan beginnen, dak u is kan afdrogen :evil:

waffel
30 oktober 2009, 15:13
My bad!! :$:scream: Gistere zwaar feestje gehad. Allé dat maar snel kan beginnen, dak u is kan afdrogen :evil:

Looking forward to it :cool:

BCF-Gamer-23
30 oktober 2009, 15:13
Ik zit daar vanavond, dus kzal da wel fixen ;)

Ok ;)

Magikdekay
30 oktober 2009, 15:23
Looking forward to it :cool:

Ik kom straks normaal wel online, kzal u dan toevoegen. Kunnen we eventueel al eens matchke kasse.

waffel
30 oktober 2009, 15:24
Zit jij Belgium community? Zo niet, kom en schrijf u in de Serie A competitie. Kunnen we spelen! Bari heeft honger.

DeBo
30 oktober 2009, 17:34
Wachten nog op Snipes2 / falc voor teamkeuze en teams worden dan verdeeld!

rTn
30 oktober 2009, 19:09
kunnen er ook regels opgebouwd worden rond het vroegtijdig verlatne van de wedstrijd?

waffel
30 oktober 2009, 19:16
kunnen er ook regels opgebouwd worden rond het vroegtijdig verlatne van de wedstrijd?

:lol:
Ach, weglopen is punten verliezen, neen?

DeBo
30 oktober 2009, 19:56

Tuurlijk.... net zoals het te laat komen moet er contact genomen worden met 1 van de admins ... een DC omdat men aan het verliezen is zal zeker niet aanvaard worden ! ;)

X aantal DC = kick uit community :)

BCF-Gamer-23
30 oktober 2009, 20:06

Ah doe je mee,met een topteam maar 2-2 en dan nog door eto maar nu zijn er geen topteams.:D
Ik hoop echt dat je in mijn groep zit,ik kijk er naar uit.

DeBo
31 oktober 2009, 11:33
Ik wacht nog op Falc & Snipes2 voor keuze van ploegen!

DeBo
31 oktober 2009, 23:59
Ik wacht nog op Falc & Snipes2 voor keuze van ploegen!

Nogsteeds geen reactie van gehad .... als ik morgens niet hoor ga ik de reservespelers aanspreken....

falc
1 november 2009, 03:44
mijn keuze komt eraan, gisteren nog tegen snipes 2 gespeeld en die ging ook vandaag ploegen doorgeven. Had het nog niet gezien sorry

falc
1 november 2009, 03:59
voila lijstje is binnen :)

Heb snipes2 laten weten dat die vandaag zijn ploegen nog doorgeeft dus je zult die heel snel hebben

DeBo
1 november 2009, 12:00
voila lijstje is binnen :)

Heb snipes2 laten weten dat die vandaag zijn ploegen nog doorgeeft dus je zult die heel snel hebben

Die van u heb ik idd ontvangen! nu snipes2 nog en dan post ik de teams + poules!

snipes2
1 november 2009, 14:19
HeyHey,

De rules voor de competitie zijn de volgende:

- Time: 10 min/helft
- Season/weather: Summer/Sunny
- Condition: Random
- Blessures: ON
- Kaarten: ON
- Penalty's: OFF

Ivm verdeling van de ploegen .... Hieronder kan je een lijst terugvinden van alle teams waaruit gekozen mag worden. Het zijn de teams die meedoen aan de Europa League ( niet alle teams want sommige zitten niet in pes, bv Hamburg ) De bedoeling is dat je 3 ploegen kiest en opstuurd naar mij via PM. Ik noteer ieder zen ploegen en ga dan over tot loting. Aub post in dit forum NIET welke ploeg je verkiest!!!! Ook het feit van "ik wil absoluut die ploeg", wil ik niet horen.. enkel de 3 ploegen waarmee je eventueel wel mee wilt spelen! Ik doe men best om iedereen zoveel mogelijk hun zin te geven!

Hier zijn de ploegen:

- Anderlecht
- Ajax
- Dinamo Zagreb
- Lille
- Valencia
- Genoa
- SK Slavia Praha
- Celtic FC
- Sporting
- Heerenveen
- FC Basel
- West London White ( Fulham )
- Roma AS
- Galatasaray AS
- Panathinaikos
- Dinamo Bucuresti
- Lazio
- Villareal
- Fenerbahçe
- Twente
- Benfica
- Merseyside Blue ( Everton)
- AEK Athene
- PSV
- Sparta Praha
- CFR Cluj
- FC Copenhagen
- Atletic Bilbao
- Toulouse
- Club Brugge
- Shaktar Donetsk

De bedoeling is dat we 4 poules van elk 4 ploegen gaan hebben, de eerste 2 van elke poule gaat verder. We spelen 2 matchen / week, het uur en dag word onderling afgesproken.. zolang de 2 matchen maar gespeeld worden in de bepaalde week! Als er problemen zijn met eventuele LAG bij een speler of het niet op tijd de match spelen neem je best contact op met admins via PM, niet via post op forum, we bekijken de situatie dan en zullen eventuele actie ondernemen.

De deadline voor het aantal deelnemers is morgen, er zijn nog 2 plaatsen vrij! Ik maak zondag bekend wie welke ploeg heeft + de poules. Vanaf maandag gaat de competitie dan van start!

Meer info volgt morgen nog!

Greetz DeBo & Kimme

snipes2
1 november 2009, 14:21
hey

sorry voort wachten, dit zijn mijn 3 teams
-shakter donetsk
-everton
-valencia

mvg

waffel
1 november 2009, 14:41
hey

sorry voort wachten, dit zijn mijn 3 teams
-shakter donetsk
-everton
-valencia

mvg

:cry:

Lees de originele post.

DeBo
1 november 2009, 15:18
Ok ik heb iedereen zijn teams ontvangen :applause:

Deze avond zal ik de loting doen als ik thuis ben en de poules aanmaken! Dat zal rond 20.30u zijn dat ik alles post, kijk er al naar uit om te starten :D

waffel
1 november 2009, 15:46
Hehe ik ook.

snipes2
1 november 2009, 16:27
ik ook, ploegen zen mekaar waard vin ik :evil:

cloud
1 november 2009, 17:25
bring it on :)

BCF-Gamer-23
1 november 2009, 18:05
Heb er zin in.

DeBo
1 november 2009, 21:43
Ok hier is de verdeling:

Janneman88:Genoa
Waffelaar: Anderlecht
Pro Evo: Club Brugge
Fullmoon: PSV
Cloud: Lille
Adrei: Villareal
Mathistuta: Lazio Roma
MagikTimo: Benfica
Elusive: Fenerbaçhe
Lancelot: Ajax
Brasil-B: Everton Vervangen door sebbbony!
rTn: Roma
falc: Valencia
Snipes2: Shaktar
Kimme: Celtic
DeBo: Fulham

De poules:

Groep1:
Cloud ( Lille )
DeBo (Fulham)
Kimme ( Celtic )
Lancelot ( Ajax )

Groep2:
Janneman88 (Genoa)
Fullmoon (PSV)
Adrei (Villareal)
sebbony (Everton)

Groep3:
Waffelaar (Anderlecht)
Pro Evo (Club Brugge)
MagikTimo ( Benfica )
Snipes2 ( Shaktar )

Groep4:
Falc ( Valencia )
rTn ( Roma )
Elusive ( fenerbahçe )
Mathistuta ( Lazio Roma )

De wedstrijden van deze week!

Week 1:

Groep 1:
Fulham vs Celtic
Ajax vs Lille
Celtic vs Ajax
Lille vs Fulham

Groep 2:
Genoa vs Villareal
PSV vs Everton
Villareal vs PSV
Everton vs Genoa

Groep 3:
Anderlecht vs Benfica
Club Brugge vs Shaktar
Benfica vs Club Brugge
Shaktar vs Anerlecht

Groep 4:
Valencia vs Fenerbahçe
Roma vs Lazio
Fenerbahçe vs Roma
Lazio vs Valencia

Iedereen speelt 2 x tegen elkaar, de 1ste 2 van elke poule gaat verder naar volgende ronde!
Community die jullie moeten joinen : 9lives, Kimme1975 zal jullie meer info posten ivm community.

Opgelet:

We spelen maar 2 matchen / week aangezien niet iedereen elke dag kan gamen ... als het blijkt dat toch iedereen zen matchen snel kan afwerken verhogen we het aantal matchen/week!

De lijst met alle deelnemers hun PSN zal gepost worden door Kimme!

Alvast veel SUCCES!

fullmoon
1 november 2009, 21:49
Nice!

mijn PSN = Jarrinho_

rTn
1 november 2009, 21:59
strakke loting :)

Brasil-B
1 november 2009, 22:06
Nice, Everton :)

waffel
1 november 2009, 22:12
Groep3:
Waffelaar (Anderlecht)
Pro Evo (Club Brugge)
MagikTimo ( Benfica )
Snipes2 ( Shaktar )

Ja man, da gaat knallen haha :')
Pro Evo is de Sampdoria eigenaar. Revanche!!! haha

BCF-Gamer-23
1 november 2009, 22:15
Bah valse loting
Ik dacht dat ge 3 keuzes moest geven en dat als de eerste iemand voor u had moest je de 2de nemen enzo verder.

DeBo
1 november 2009, 22:16
Bah valse loting

Huh? Wil wel de reden is weten waarom het valse loting is?

BCF-Gamer-23
1 november 2009, 22:18
Huh? Wil wel de reden is weten waarom het valse loting is?

Nee dacht alleen dat het anders was.

DeBo
1 november 2009, 22:21
Bah valse loting
Ik dacht dat ge 3 keuzes moest geven en dat als de eerste iemand voor u had moest je de 2de nemen enzo verder.

Weet je wat grappig is? Ondanks het feit dat iedereen zei van Yuiy GEEN TOPPLOEGEN .. koos 90% ervoor om VALENCIA, ROMA, VILLAREAL te vermelden .... dus de volgorde bij het doorgeven van teams liet ik voor wat het was ... anders moest ik iedereen ofwel Valencia, Roma, Villareal geven .... :naughty:

Ik kan niet iedereen happy maken... iedereen heeft team dat bij zen 3 zat ...

BCF-Gamer-23
1 november 2009, 22:25
Daarom dat ik dacht eerste keuze bezet dan naar 2de enzo verder.
Ik ben er trouwens zeker van moesten die ploegen die jij op noemt er niet bij waren minder mensen mee deden.:D

Club was mijn 2de keuze,dus ik ga daar ook met spelen.
Geen probleem.

fullmoon
1 november 2009, 22:26
goed gedaan debo, de ploegen zijn ongeveer wel evenwaardig, zolang het maar plezant blijft he das het belangrijkske :)

BCF-Gamer-23
1 november 2009, 22:27
Weet je wat grappig is? Ondanks het feit dat iedereen zei van Yuiy GEEN TOPPLOEGEN .. koos 90% ervoor om VALENCIA, ROMA, VILLAREAL te vermelden .... dus de volgorde bij het doorgeven van teams liet ik voor wat het was ... anders moest ik iedereen ofwel Valencia, Roma, Villareal geven .... :naughty:

Ik kan niet iedereen happy maken... iedereen heeft team dat bij zen 3 zat ...

Ik heb ooit eens een toernooi met vrienden gespeeld en dat was met dezelfde ploegen en eerlijker kan niet,met dezelfde ploegen kan je echt zien wie de beste is.Maar hier spelen we voor fun denk ik.
Ik ga al blij zijn als alles gespeeld geraakt;)

DeBo
1 november 2009, 22:30
Ik heb ooit eens een toernooi met vrienden gespeeld en dat was met dezelfde ploegen en eerlijker kan niet,met dezelfde ploegen kan je echt zien wie de beste is.Maar hier spelen we voor fun denk ik.
Ik ga al blij zijn als alles gespeeld geraakt;)

Men hoofddoel is ook dat ALLE wedstrijden gespeeld worden .... en vooral mooie en fijne matchkes

Iedereen zelfde tams is idd het eerlijkste.. als deze competitie goed gaat wil ik gerust volgende ook doen met die regel :)

BCF-Gamer-23
1 november 2009, 22:31
Groep3:
Waffelaar (Anderlecht)
Pro Evo (Club Brugge)
MagikTimo ( Benfica )
Snipes2 ( Shaktar )

Ja man, da gaat knallen haha :')
Pro Evo is de Sampdoria eigenaar. Revanche!!! haha

Aha eindelijk Frutos afmaken :woohoo:
Shaktar is wel een sterke tegenstander,al weet ik niet of de persoon goed is,ken hem niet.

BCF-Gamer-23
1 november 2009, 22:33
Men hoofddoel is ook dat ALLE wedstrijden gespeeld worden .... en vooral mooie en fijne matchkes

Iedereen zelfde tams is idd het eerlijkste.. als deze competitie goed gaat wil ik gerust volgende ook doen met die regel :)

Ja zou leuk zijn.
Loting is trouwens eerlijk hoor,ik dacht alleen dat het anders ging zijn,mijn fout.
Ben blij dat ik Clubke ben,lekker stunten.;)

waffel
1 november 2009, 22:35
Loting is niet eerlijk, er zitten twee ploegen van hetzelfde land in een poule! (club & anderlecht) :D

@Pro Evo. Iedereen dezelfde team zou ik maar saai vinden. Ik vind het goed zo. Voor mijn part neemt iemand Barca, dan kan je stunten ertegen :p

waffel
1 november 2009, 22:38
Is het 9lives 4ever of 9lives die je moet joinen? 9lives 4ever heeft pw

DeBo
Loting is niet eerlijk, er zitten twee ploegen van hetzelfde land in een poule! (club & anderlecht) :D

OK you got me there :D

DeBo
Is het 9lives 4ever of 9lives die je moet joinen? 9lives 4ever heeft pw

Normaal gezien zou het 9lives moeten zijn .... maar Kimme zal dat vanavond nog posten :)

cloud
1 november 2009, 22:40
En de matchen beginnen vanaf morgen? Lekkere poules trouwens

DeBo
1 november 2009, 22:41
En de matchen beginnen vanaf morgen? Lekkere poules trouwens

Ja vanaf morgen heb je 1 week tijd om je 2 matchen te spelen. Welke community je daarvoor moet joinen zal Kimme wel duidelijk maken :)

Je post j uitslag best hier ook .. moet ik niet elke dag op community gaan zien :)

waffel
1 november 2009, 22:44
Ja vanaf morgen heb je 1 week tijd om je 2 matchen te spelen. Welke community je daarvoor moet joinen zal Kimme wel duidelijk maken :)

Je post j uitslag best hier ook .. moet ik niet elke dag op community gaan zien :)

Is dat niet een beetje lang, 1week? Dat zijn zeven dagen. Ik neem aan dat iedereen hier meer dan 2matchen per week speelt ^^
Pas binnen drie weken zouden de poules dan gespeeld zijn.
Nuja zoals je zegt, afwachten en zien. Ik hoop gewoon dat iedereen toch z'n best doet om de matchen te spelen.

Ik hoop dat de topscorers, assistleaders, ploeg met meeste kaarten enzo hier ook kunnen gepost worden ^_^

BCF-Gamer-23
1 november 2009, 22:44

@Pro Evo. Iedereen dezelfde team zou ik maar saai vinden. Ik vind het goed zo. Voor mijn part neemt iemand Barca, dan kan je stunten ertegen :p

Maar meestal kun je dan zien wie de echte beste is,snap je.
Ma soms krijg je dan ook stront goals tegen;)
De verdediging met club klopt langs geen kanten,Stijnen 62-Donk 66-Alcarez 64,en rechts kan je niemand zetten,Wel een beetje belachelijk.En ik wil Hoefkens,morgen is zien voor een goei opstelling.

DeBo
1 november 2009, 22:45
Is dat niet een beetje lang, 1week? Dat zijn zeven dagen. Ik neem aan dat iedereen hier meer dan 2matchen per week speelt ^^
Pas binnen drie weken zouden de poules dan gespeeld zijn.
Nuja zoals je zegt, afwachten en zien. Ik hoop gewoon dat iedereen toch z'n best doet om de matchen te spelen.

idd het is wel wat lang .... maarja ik doe dit als begin ... als blijkt dat iedereen zen matchen toch snel speelt doen we gewoon meer / week ;)

waffel
1 november 2009, 22:46
Maar meestal kun je dan zien wie de echte beste is,snap je.
Ma soms krijg je dan ook stront goals tegen;)
De verdediging met club klopt langs geen kanten,Stijnen 62-Donk 66-Alcarez 64,en rechts kan je niemand zetten,Wel een beetje belachelijk.En ik wil Hoefkens,morgen is zien voor een goei opstelling.

Bari's beste verdediger heeft 64. Je moet die punten met een korrel zout nemen. Kijk naar de stats individueel. Topspelers krijgen gewoon stats op onbelangrijke plaatsen waardoor hun score soms te hoog ligt naar hun waarde.
Spijtig dat Lukaku niet bij Anderlecht zit natuurlijk maja :p

kimme1975
2 november 2009, 01:12
De community is 9lives waar je zo kan inloggen en mekaar toevoegen, morgen maken we de kalender bekend en kunnen we van start gaan!!

Groetjes,

Kimme

DeBo
2 november 2009, 10:37
morgen maken we de kalender bekend

Week 1:

Groep 1:
Fulham vs Celtic
Ajax vs Lille
Celtic vs Ajax
Lille vs Fulham

Groep 2:
Genoa vs Villareal 2-2
PSV vs Everton
Villareal vs PSV 3-2
Everton vs Genoa

Groep 3:
Anderlecht vs Benfica
Club Brugge vs Shaktar
Benfica vs Club Brugge
Shaktar vs Anerlecht 1-0

Groep 4:
Valencia vs Fenerbahçe
Roma vs Lazio
Fenerbahçe vs Roma
Lazio vs Valencia

janneman88
2 november 2009, 12:06
Ik kan mijn match tegen Villareal vandaag normaal afwerken. Zal in de avond zijn.

Adrei
2 november 2009, 13:26
See ya online guy's!

@Janneman88: Dat is goed, dan ga ik is goed oefenen met Villareal en mijn team is goe leren kennen. :p

fullmoon
2 november 2009, 13:58
ik ga ook eerst wat oefenen met PSV vandaag :p

Andrei laat maar weten wanneer ge de match wilt spelen he.

waffel
2 november 2009, 14:01
@Benfica. Tzal ni voor vanavond zijn. Ik laat je hier wel nog iets weten, of laat jij maar weten wanneer je kan. (wss dinsdagavond al hoor)
grtz

fullmoon
2 november 2009, 14:28
De community is 9lives waar je zo kan inloggen en mekaar toevoegen, morgen maken we de kalender bekend en kunnen we van start gaan!!

Groetjes,

Kimme

wat is het wachtwoord vd community?

Adrei
2 november 2009, 15:02
ik ga ook eerst wat oefenen met PSV vandaag :p

Andrei laat maar weten wanneer ge de match wilt spelen he.
Ik zal het u laten weten wanneer ik er klaar voor ben. Over 4 uurtjes ben ik zeker klaar!

Juist met Villareal en aangepaste formatie met 0-2 gewonnen tegen Barca online. :cool: Nog een beetje oefenen en kzen er helemaal klaar voor. :p

@Fullmoon, community is gewoon 9lives en niet 9lives 4ever (met het wachtwoord)
Dus gewoon degene zonder wachtwoord joinen. (Die van rTn)

waffel
2 november 2009, 15:06
Ik ook, want je moet ze spelen in de community.

Adrei
2 november 2009, 15:08
Idd en in de matchroom zelf een room aanmaken zeker hé. En na afloop de scores hier posten.

DeBo
2 november 2009, 16:33
Idd en in de matchroom zelf een room aanmaken zeker hé. En na afloop de scores hier posten.

Kon het niet beter zeggen :D

cloud
2 november 2009, 16:56
K'ga nu eerst gaan fitnessen en als ik thuis kom ff eten. Rond 19u - 19u30 zal ik online zijn tot rond 22 a 23u

kimme1975
2 november 2009, 17:59
geen paswoord nodig voor de community: je gaat gewoon naar ONLINE ---> GEMEENSCHAP en dan kan je kiezen om mee te doen aan competitie van een gemeenschap en geef je 9lives in als zoekstring en hopla je wordt automatisch toegevoegd bij onze competitie!! De rest wijst zichzelf uit ;-)

rTn
2 november 2009, 18:24
dus om de match te spelen diene we zelf een 1 vs 1 room aan te maken?
Hoe gaan de doelpuntenmakers en kaarten bijgehouden?

DeBo
2 november 2009, 18:40
dus om de match te spelen diene we zelf een 1 vs 1 room aan te maken?
Hoe gaan de doelpuntenmakers en kaarten bijgehouden?

Het bijhouden van kaarten is niet noodzakelijk.... aangezien we niet met systeem werken van schorsing bij x aantal kaarten. Doelpuntenmakers is makkelijk te onthouden na een match en post je samen met de uitslag.... wij houden het wel bij dan :)

BCF-Gamer-23
2 november 2009, 18:54
Kan je geen cup in die community houden ? dat is veel leuker,kun je daar alles bij houden enzo

FromZero2Hero
2 november 2009, 19:02
rTn, tegen u speel ik niet meer ze. Ik had massaal button lag tegen u. (Gij had ook een rood bolleke bij mij)

rTn
2 november 2009, 19:34
lol ik had een groen bolletje :) en jij had rood. Ik kon amper een deftige pas geven want alles kwam 10 keer te laat.

Ik heb hier een 20mbit lijn, helemaal alleen voor mij... En men vriendin die download niets, dus kweet nie of het aan mij dan ligt.

@pro evo gamer: kan je een cup maken met random clubs?

Adrei
2 november 2009, 19:43
Fullmoon & Janneman88, kunnen jullie nu al een match spelen? Kzal me alvast in de community inloggen.

Adrei
2 november 2009, 19:57
@pro evo gamer: kan je een cup maken met random clubs?
Je kunt geen cup maken, ge kunt alleen maar een league aanmaken.
Wel spijtig maja, dan maar op de gewone manier he.

fullmoon
2 november 2009, 20:05
Fullmoon & Janneman88, kunnen jullie nu al een match spelen? Kzal me alvast in de community inloggen.

adrei ik kan vanavond nog maar wel laat rond een uur of 23-24 zijt gij er dan nog? :)

Adrei
2 november 2009, 20:32
Zeker, dat is geen probleem.

janneman88
2 november 2009, 21:19
Zeker, dat is geen probleem.

Ik ben online rond 20:30u.

Adrei
2 november 2009, 21:55
Genoa - Villareal: 2-2

1 goal van Llorrett (Villareal)
1 goal van Cani (Villareal)
2 owngoals (Villareal)

Tof matchje, alleen jammer van die eigen doelpunten zucht.. :p 2 puntjes weg gegooid.

GROEP 2
-------
1. Genoa 1x | 0W 1D 0L | 2G+ 2G- 1P
2. Villareal 1x | 0W 1D 0L | 2G+ 2G- 1P
3. Everton 0x | 0W 0D 0L | 0G+ 2G- 0P
4. PSV 0x | 0W 0D 0L | 0G+ 2G- 0P

Code: x: Gespeeld | Win - Draw - Lose | G+: Goals gemaakt, G-: Goals tegen, P: Punten.

Iets gemaakt ze, misschien gemakkelijk om de groepstand bij te houden.
Tenzij jullie het anders gaan doen :p

cloud
2 november 2009, 22:02
geen paswoord nodig voor de community: je gaat gewoon naar ONLINE ---> GEMEENSCHAP en dan kan je kiezen om mee te doen aan competitie van een gemeenschap en geef je 9lives in als zoekstring en hopla je wordt automatisch toegevoegd bij onze competitie!! De rest wijst zichzelf uit ;-)

Hier vraagt hij wel naar een paswoord...

nvm, kzat op de verkeerde :p

janneman88
2 november 2009, 22:10

2 owngoals (Villareal)

Tof matchje, alleen jammer van die eigen doelpunten zucht.. :p 2 puntjes weg gegooid.

Ja die 2de owngoal was eigenlijk een subliem hakje van mijn speler, die voorzet ging ik er denkelijk in knallen. Gelukkig was jij me voor. :)

Ik kom in de latere avond ook nog eens kijken voor de 2de match.

Adrei
2 november 2009, 22:17
Btw, de return is wel voor volgende week of de week erop. Deze week moet gij nog tegen everton en ik alleen nog tegen PSV. En dan is het gewoon afwachten tot de volgende kalender.

Beetje verwarrend ook als men zegt dat men 2 matchen moet afwerken. :p Eigenlijk is het gewoon 2 matchen per week, dus geen thuis en uit match. Da wordt op een andere week afgewerkt.

Ja die 2de owngoal was wel .. wtf, even een geluk voor jou zeg.

Brasil-B
2 november 2009, 22:35
Ik speel met Everton. Laat maar weten wanneer je kan.

fullmoon
3 november 2009, 00:12
Adrei ik zit nu in de community online kunt ge komen voor onze match?

rTn
3 november 2009, 00:53
DeBo is het mogenlijk om alle gebruikersname (9lives, geen PSN) te posten met bijhorende team? Zo kan ik de mensen een PM sturen voor een matchke

Adrei
3 november 2009, 01:31
Villareal - PSV: 3-2

21': Pires (1-0)
24': Affelay (1-1)
37': Affelay (1-2)
56': Rossi (2-2)
68': S.Cazorla (3-2)

Goed matchje!

Tot nu heb ik al 4 punten uit 2 matchen, 5 goals gemaakt en 4 tegen gekregen.

fullmoon
3 november 2009, 01:33

Goed matchje!

damn echt spannend :) nice matchke!
opt einde da cadeauke van uwe keeper slecht afgestraft amaai :p

Adrei
3 november 2009, 02:26
damn echt spannend :) nice matchke!
opt einde da cadeauke van uwe keeper slecht afgestraft amaai :p
Ja gelukkig maar of het was 3-3. ^^

DeBo
3 november 2009, 11:48
DeBo is het mogenlijk om alle gebruikersname (9lives, geen PSN) te posten met bijhorende team? Zo kan ik de mensen een PM sturen voor een matchke

Bedoel je zoiets?

Elusive: Fenerbaçhe ( nog geen 9 lives account? )
Brasil-B: Everton
Kimme1975: Celtic

Brasil-B
3 november 2009, 12:11
Iemand online nu?

janneman88
3 november 2009, 13:27
Iemand online nu?

Ik moet nog tegen u spelen, Genoa - Everton.
Wanneer kunt ge?

rTn
3 november 2009, 13:40
Bedoel je zoiets?

Brasil-B: Everton
Kimme1975: Celtic

zoiets maar de enige die ik nodig had (Elusive) heeft geen 9lives account:)

@Mathistuta: je hebt een pm ivbm de match

BCF-Gamer-23
3 november 2009, 13:44
Snipes2: Shaktar Wanneer kan je ?

snipes2
3 november 2009, 15:54
hey pro, past het voor vanavond? half 11 ofzo want moet nog weg. ik speel onder de naam hit-man2

snipes2
3 november 2009, 15:59
laat het me nog wete als je wil

BCF-Gamer-23
3 november 2009, 17:13
Deze avond zal niet gaan,moet gaan trainen,en ben pas terug online rond 12u in de nacht normaal.

waffel
3 november 2009, 17:30
Als ik 9lives intik kom ik op ofwel Kimblabla ofwel rTn.
Die van Kim is password protected, die van rTn niet. Zit ik nu juist bij rtn?

Brasil-B
3 november 2009, 17:34
yeps

waffel
3 november 2009, 17:38
tx

snipes2
3 november 2009, 18:21
zeg pro om 12u zal ik ook nog online zen mar ik zie het dan wel e

waffel
3 november 2009, 18:22
Morgen wordt benfica - anderlecht gespeeld.

BCF-Gamer-23
3 november 2009, 18:28
zeg pro om 12u zal ik ook nog online zen mar ik zie het dan wel e

Ok is goed,zal u sebiet toevoegen,ben je nog voor half 11 online vandaag ?

snipes2
3 november 2009, 18:30
waffelaar spelen wij ook vanavond onze match? shakter-anderlecht

snipes2
3 november 2009, 18:31
awel pro ik ga nu vertrekken mar zal zeker online zen vanaf half 11 tot...

BCF-Gamer-23
3 november 2009, 18:33
Oke is goed,tot straks,we mogen nog geen terugmatch zeker ?

DeBo
3 november 2009, 18:42

Van mij mag je wel hoor... als je maar duidelijk post zodat het niet TE ingewikkeld wordt... als iedereen veel speelt kunnen we de poule fase desnoods deze week doen en volgende week de ronde met de winnaars van de poules...

Nu wil ik wel duidelijk maken dat iedereen wel zen matchen deze week dan moet doen... we beginnen pas met volgende fase als elke poule match is gespeeld.

waffel
3 november 2009, 18:43
waffelaar spelen wij ook vanavond onze match? shakter-anderlecht

Ja da's goed voor mij. Om hoelaat wil je hem spelen?

waffel
3 november 2009, 23:38
Kan de match Anderlecht vs Club niet al gespeeld worden? Aangezien proevo6 online is.

BCF-Gamer-23
3 november 2009, 23:41
Ben juist terug van training,dus ik ga nog wa eten,maar tot hoe laat ben je online op psn ? ik wil die match wel spelen dan.

waffel
3 november 2009, 23:42
Om 1h sluit ik af ongeveer :)

BCF-Gamer-23
3 november 2009, 23:43
Moet wel lukken dan,tegen half 12 ben ik er normaal.

rTn
3 november 2009, 23:44
Van mij mag je wel hoor... als je maar duidelijk post zodat het niet TE ingewikkeld wordt... als iedereen veel speelt kunnen we de poule fase desnoods deze week doen en volgende week de ronde met de winnaars van de poules...

Nu wil ik wel duidelijk maken dat iedereen wel zen matchen deze week dan moet doen... we beginnen pas met volgende fase als elke poule match is gespeeld.

Ik heb mathistuta al gepm'ed maar krijg geen reactie dus het zal al moeilijk worden om alle matchen te spelen als het zo lang duurt voor een reactie

kimme1975
4 november 2009, 00:11
De gespeelde wedstrijden en uitslagen tot nu toe op dinsdag 3 november 23u:

Kalender + Uitslagen:

Week 1:

Groep 1:
Fulham vs Celtic
Ajax vs Lille
Celtic vs Ajax
Lille vs Fulham

Groep 2:
Genoa vs Villareal 2-2

2 owngoals (Villareal)

Villareal vs PSV 3-2

Everton vs Genoa
PSV vs Everton

Klassement:

GROEP 2
-------
1. Villareal 2x | 1W 1D 0L | 5G+ 4G- 4P
2. Genoa 1x | 0W 1D 0L | 2G+ 2G- 1P
3. PSV 1x | 0W 0D 1L | 2G+ 3G- 0P
4. Everton 0x | 0W 0D 0L | 0G+ 2G- 0P

Code: x: Gespeeld | Win - Draw - Lose | G+: Goals gemaakt, G-: Goals tegen, P: Punten

Groep 3:
Anderlecht vs Benfica
Club Brugge vs Shaktar
Benfica vs Club Brugge
Shaktar vs Anerlecht

Groep 4:
Valencia vs Fenerbahçe
Roma vs Lazio
Fenerbahçe vs Roma
Lazio vs Valencia

waffel
4 november 2009, 00:17
Shakhtar Donetsk vs RSC Anderlecht 1-0
'36 Castillo

Het zat me niet helemaal mee. Ijzersterk verdedigd van Hitman!

BCF-Gamer-23
4 november 2009, 00:26
Casstilo das die van de ML,ik ga nu zien om tegen shakhtar te spelen

Even wachten tot als jullie gedaan hebben.

waffel
4 november 2009, 00:37
RSC Anderlecht - Shakhtar Donetsk 1-1

'36 own goal
'90 Losada (met ne wereldgoal als het ware)

Kwas serieus gedegouteerd eigenlijk, maar ik bedank Losada op m'n blote knieën om me toch een puntje te geven.
6/6 was mogelijk, 4/6 had ik content geweest, 1/6 is véél te weinig. Hopelijk is dit nog niet het einde voor mij.

waffel
4 november 2009, 00:39
Casstilo das die van de ML,ik ga nu zien om tegen shakhtar te spelen

Even wachten tot als jullie gedaan hebben.

Nee da's Castello. ML spelers zijn fictief

De eerste twee van elke poule gaan door zeker?

waffel
4 november 2009, 00:58
En blijkbaar bijt BCF-gamer-23 ook zijn tanden stuk aan de verdediging van Shakhtar Donetsk ^^

falc
4 november 2009, 01:08
hehe ik zie dat mijn makker goed bezig is :)

Ook in de italiaanse competitie heeft hij nog maar 1 keer verloren en dat was tegen mij omdat we elkaars spel al jaren kennen.
Zijn verdediging en counter spel is zeer goed.

waffel
4 november 2009, 01:10
hehe ik zie dat mijn makker goed bezig is :)

Ook in de italiaanse competitie heeft hij nog maar 1 keer verloren en dat was tegen mij omdat we elkaars spel al jaren kennen.
Zijn verdediging en counter spel is zeer goed.

Da's waar. Wel opvallend, al 4x (in serie A ook) heeft hij gezegd: je was de betere, of je had het verdiend

Da's een mooie geste van hem, maar de punten mogen dan wel eens komen :D

BCF-Gamer-23
4 november 2009, 01:21
2-0 verloren Tegen Shakhtar Donetsk
2 own goal
Doelpunt ?
en nu ben ik een noob,omdat ik verloren heb met Brugge door een lucky goal en een afstandschot,ik zeg gewoon dat je maar tegen Club speelt en dat met 5man vanachter en dan maken ze u uit van noob en slechte verliezer.

waffel
4 november 2009, 01:22
2-0 verloren Tegen Shakhtar Donetsk
2 own goal
Doelpunt ?
en nu ben ik een noob,omdat ik verloren heb met Brugge door een lucky goal en een afstandschot,ik zeg gewoon dat je maar tegen Club speelt en dat met 5man vanachter en dan maken ze u uit van noob en slechte verliezer.

Kom speel tegen ik. Zelfde kaliber teams :p

waffel
4 november 2009, 01:25
Nu zitten ik en hitman hier voor niets te wachten. Waar is je "speel dan direct de trugmatch" moto? Want nu doe je exact hetzelfde, met dat verschil dat je wel doodleuk online bent.

waffel
4 november 2009, 01:28
En kben nu al 2x gedisconnect van PSN. Je gaat nog gelijk hebben, Belgacom :@ :p

mathistuta
4 november 2009, 01:31
LAZIO ROMA IS ONLINE ( juist even een verbindingsprobleem maar ben er terug )

waffel
4 november 2009, 01:33
Kword constant gedisconnect wtf
men pes is zelfs vastgelopen nu :')

BCF-Gamer-23
4 november 2009, 01:35
Blijf is online man:D
En ik was hitman aan het antwoorden die bleef sturen.

rTn
4 november 2009, 01:38
ik ben er nog....btw mogen we nu al onmiddellijk terug ronde spelen?

waffel
4 november 2009, 01:40
Blijf is online man:D
En ik was hitman aan het antwoorden die bleef sturen.

kword constant gedisconnect :s :p

Ale ik wacht op onze club anderlecht :love:

waffel
4 november 2009, 01:40
ik ben er nog....btw mogen we nu al onmiddellijk terug ronde spelen?

ja

rTn
4 november 2009, 01:55
AS Roma vs Lazio Roma: 1-0
40' Totti

waffel
4 november 2009, 01:56
Tis toch e zot he die totti.
Club voorlopig 2-0 voor tegen shakthar

Het schip moest ooit eens zinken van Shakthar ^^

BCF-Gamer-23
4 november 2009, 02:01
Club Bruuge-shakthar 2-0
Akpala 63 1-0
Sonck 84 2-0

ik mis 2 leiders Perisic en Hoefkens

rTn
4 november 2009, 02:16
Valencia - AS Roma 1-0

50' Villa

(na een onterechte fout geblazen door die kutscheids!)

waffel
4 november 2009, 02:19
Club Brugge - Anderlecht 0-2

'61 De Sutter
'78 Frutos

Hij had de match ongeveer in eigen handen met meest balbezit en enkele gevaarlijke kansen. Maar op het einde besloot ik Gillet en Frutos in te brengen die voor het verschil zorgden.

BCF-Gamer-23
4 november 2009, 02:27
Jep met die kans juist voor de 1-0,die moest binnen.jammer.

rTn
4 november 2009, 02:44
AS Roma - Valencia 1-0
33' Owngoal

waffel
4 november 2009, 02:48
1-0 verloren, kmag het vergeten die 2de plaats

BCF-Gamer-23
4 november 2009, 02:52
Anderlecht-Club Brugge 0-1
Akpala

Onverdiend gewonnen,waffel krijgt kansen zat,maar ze gaan er niet in,lang geleden dat ik nog zoveel kansen heb weggeven,ik heb amper gedreigt alleen op het laatste door die rode kaart van jawel Wasyl.Op het laatste had ik een penalty moeten hebben,raar ofwel moet hij mij geel geven voor schwalbe.

waffel
4 november 2009, 02:55
Akpala

Onverdiend gewonnen,waffel krijgt kansen zat,maar ze gaan er niet in,lang geleden dat ik nog zoveel kansen heb weggeven,ik heb amper gedreigt alleen op het laatste door die rode kaart van jawel Wasyl.Op het laatste had ik een penalty moeten hebben,raar ofwel moet hij mij geel geven voor schwalbe.

Je begon echt verschroeiend, die eerste doelpunt was meer dan verdiend.
Die rode kaart van Wasyl was eigenlijk gewoon omdat ik mijn wissel wou doen. Ongelukkig dat ik een speler koos met al een gele kaart :')
Op het laatste was dat idd een penalty, maar het was wel de cpu die tackelde, dus mss compensatie of zo :p

Morgen 6/6 tegen Benfica, Shaktar of fcb 2/6 tegen Benfica gg? :unsure:

BCF-Gamer-23
4 november 2009, 02:56
1-0 verloren, kmag het vergeten die 2de plaats

Bah alles kan nog

1 Shakter 7punten
2 Club Brugge 6punten
3 Anderlecht 4punten
4 Benfica 0punten moet nog spelen.

BCF-Gamer-23
4 november 2009, 02:59
Je begon echt verschroeiend, die eerste doelpunt was meer dan verdiend.
Die rode kaart van Wasyl was eigenlijk gewoon omdat ik mijn wissel wou doen. Ongelukkig dat ik een speler koos met al een gele kaart :')
Op het laatste was dat idd een penalty, maar het was wel de cpu die tackelde, dus mss compensatie of zo :p

Morgen 6/6 tegen Benfica, Shaktar of fcb 2/6 tegen Benfica gg? :unsure:

In het begin wou ik voorbij Proto maar hij stopt die nog,ik kan penalty s toch nog niet super dus zo erg is het niet;)
Tegen Benfica ga ik voor 4op6,ik weet niet als ze goed zijn,dus afwachten,maar alles kan nog.

waffel
4 november 2009, 03:02
In het begin wou ik voorbij Proto maar hij stopt die nog,ik kan penalty s toch nog niet super dus zo erg is het niet;)
Tegen Benfica ga ik voor 4op6,ik weet niet als ze goed zijn,dus afwachten,maar alles kan nog.

Benfica heeft enkele heel goeie spelers. Het wordt sowieso weer zwoegen :p

BCF-Gamer-23
4 november 2009, 03:06
Dat zijn we nu toch al gewoon;)

Adrei
4 november 2009, 03:39
Huh, moesten we de return dan ook al spelen deze week? Ik dacht alleen die match en de return zou dan volgende week of de week erop afspelen.

falc
4 november 2009, 04:06
Valencia - AS Roma 1-0

50' Villa

(na een onterechte fout geblazen door die kutscheids!)

Heb niet echt opgelet wat er gebeurde was te druk aan je 16 lijn voor een opening te vinden. Waarschijnlijk omdat je zelf zei dat je niet in de buurt was was het een cpu fout, echter zet je druk met cpu dan kan dit zeker gebeuren en moet je zelf niet in de geburen zijn.
Nuja met villa vrije trap erin dus is nog geen cadeautje zoals penalty :)

De terugmatch was balen, waar het in de 1ste match nog gelijk opging en elk zijn kansen kreeg had ik naar mijn gevoel de terugmatch volledig in handen zeker 2de helft maar enorm goed verdedigd van roma , speelde gans de 2de helft met tactiek : alles op aanval :) en geraakte er niet door. De keren die ik dan voor goal kwam flaterde ik.
Vooraan paar spelers met pijltje naar beneden moeten laten staan want vervangers voor villa zijn er zogoed als niet bij valencia, midden en achter al wat je wilt maar spitsen oh nee :lol:

In ieder geval leuke, sportieve matchen gehad met elk zijn kansen en momenten

falc
4 november 2009, 04:07
Huh, moesten we de return dan ook al spelen deze week? Ik dacht alleen die match en de return zou dan volgende week of de week erop afspelen.

Spelen wat je kan terwijl personen online zijn :) maar natuurlijk moet eerst iedereen zijn poules afgerond zijn voor we dan verder kunnen.

janneman88
4 november 2009, 12:17
Fullmoon, BrasilB en Adrei, wanneer kunnen jullie je match tegen mij afwerken?

Heb ook al een PM verzonden hiervoor.

Adrei
4 november 2009, 13:17
Vanavond tijdens of na de CL kan ik spelen.

mathistuta
4 november 2009, 13:20
LAZIO ROMA kan deze namiddag eventueel , send me message VIA PS3 als je kan jongens

BCF-Gamer-23
4 november 2009, 15:43
Toch wel jammer dat Dirar en Vargas niet sneller zijn in de game,zijn momenteel heer en meester in de J League,hetzelfde telt voor Vadis.

waffel
4 november 2009, 16:11
Toch wel jammer dat Dirar en Vargas niet sneller zijn in de game,zijn momenteel heer en meester in de J League,hetzelfde telt voor Vadis.

Daar zegt jet. In de JPL :D Met alle respect.

waffel
4 november 2009, 16:18
Och wtf man. Ik kom 1-0 voor en mijn internet slaat uit. AAARGH

waffel
4 november 2009, 16:38
RSC Anderlecht - SL Benfica 7-0
'5 Chatelle PK
'15 Chatelle
'45 Suarez
'61 Boussoufa
'67 Chatelle
'73 Suarez
'86 Losada

waffel
4 november 2009, 16:59
SL Benfica - RSC Anderlecht 0-1

'51 Iakovenko

waffel
4 november 2009, 17:06
Anderlecht 10 11 doelpunten, 3tegendoelpunten 6matchen gespeeld 3W 2V 1G
Shakthar 7 4 matchen gespeeld
Club 6 4matchen gespeeld
Benfica 0 2matchen gespeeld

Gewoon vlug opgeschreven om het wat bij te houden :p

mathistuta
4 november 2009, 17:07

is Elusive die zen PS ID ??( met hoofdletter ? )
en hoe is die dan ingeschrven ?

BCF-Gamer-23
4 november 2009, 19:07
Daar zegt jet. In de JPL :D Met alle respect.

Niet alleen daar ;)

PS die gast die Benfica is omgekocht ? :D

DeBo
4 november 2009, 19:17

is Elusive die zen PS ID ??( met hoofdletter ? )
en hoe is die dan ingeschrven ?

Elusive = zijn psn

Heeft zich ingeschreven via iemand van forum ... zal morgen eens opzoeken door wie weeral :) Staat in dit topic ergens hoor ;)

BCF-Gamer-23
4 november 2009, 19:19
Waar staat ergens wie Benfica is ?

waffel
4 november 2009, 19:28
Niet alleen daar ;)

PS die gast die Benfica is omgekocht ? :D

Eerste game had hij vroeg penalty tegen en rode kaart. Daarna ging zowat elke kans binnen.
Tweede game was nipter met een voorzet van Suarez in de benen van Iakovenko die hard liep naar de 16 toe en van ver knalde op de keeper en in de goal.

Hopelijk laten jullie nu punten liggen tegen hem :evil:

MagicTimo is Benfica.

BCF-Gamer-23
4 november 2009, 19:34
Bestaat niet ?

snipes2
4 november 2009, 21:03
alst aan mij ligt speel ik vrijdag mijn matchen tege benfica als hij online is natuurlijk en wat mijn opstelling betreft met shaktar is volgens mij nog altijd mijn eigen keuze, das VOETBAL

mvg

DeBo
4 november 2009, 21:04
Bestaat niet ?

MagikTimo bestaat wel... Zal wel ergens in de topic te vinden zijn hoor :)

BCF-Gamer-23
4 november 2009, 21:08
Ah met een K,ik maar intikken op psn:lol:
Misschien alle namen op pagina 1 zetten met psn naam,altijd makkelijker.
Online ging juist nog niet.

waffel
4 november 2009, 21:10
alst aan mij ligt speel ik vrijdag mijn matchen tege benfica als hij online is natuurlijk en wat mijn opstelling betreft met shaktar is volgens mij nog altijd mijn eigen keuze, das VOETBAL

mvg

tuurlijk da ;)

waffel
4 november 2009, 21:12
de downtime heeft wss met de online launch in amerika te maken

lancelot
5 november 2009, 12:04
Kimme, Debo & Cloud .. als jullie match willen spelen, pm me gerust.
Ben meestal wel iedere avond eens online.

Lancelot (Ajax) id LEMUAYA

kimme1975
5 november 2009, 13:48
RSC Anderlecht - Shakhtar Donetsk 1-1

'36 own goal
'90 Losada (met ne wereldgoal als het ware)

Kwas serieus gedegouteerd eigenlijk, maar ik bedank Losada op m'n blote knieën om me toch een puntje te geven.
6/6 was mogelijk, 4/6 had ik content geweest, 1/6 is véél te weinig. Hopelijk is dit nog niet het einde voor mij.

Sorry maar er zijn geen terugmatchen zoals in de Champions League hé, gewoon zoals het programma voorschrijft, dus deze uitslag kan jammergenoeg niet meetellen voor het klassement :confused:

kimme1975
5 november 2009, 13:55

'61 De Sutter
'78 Frutos

Hij had de match ongeveer in eigen handen met meest balbezit en enkele gevaarlijke kansen. Maar op het einde besloot ik Gillet en Frutos in te brengen die voor het verschil zorgden.

Gelieve enkel de matchen te spelen die deze week op de kalender staan ;-).. Kga nog overleggen met Debo of deze resultaten al tellen of niet, maar jullie zijn een beetje te snel hoor :)

kimme1975
5 november 2009, 14:12
Officiële uitslagen en klassementen op donderdag 5 november om 13u:

Kalender + Uitslagen:

Week 1:

Groep 1:
Fulham vs Celtic
Ajax vs Lille
Celtic vs Ajax
Lille vs Fulham

GROEP 1
-------
1. Ajax 0x | 0W 0D 0L | 0G+ 0G- 0P
2. Celtic 0x | 0W 0D 0L | 0G+ 0G- 0P
3. Fullham 0x | 0W 0D 0L | 0G+ 0G- 0P
4. Lille 0x | 0W 0D 0L | 0G+ 0G- 0P

Groep 2:
Genoa vs Villareal 2-2

2 owngoals (Villareal)

Villareal vs PSV 3-2

Everton vs Genoa
PSV vs Everton

Klassement:

GROEP 2
-------
1. Villareal 2x | 1W 1D 0L | 5G+ 4G- 4P
2. Genoa 1x | 0W 1D 0L | 2G+ 2G- 1P
3. PSV 1x | 0W 0D 1L | 2G+ 3G- 0P
4. Everton 0x | 0W 0D 0L | 0G+ 2G- 0P

Code: x: Gespeeld | Win - Draw - Lose | G+: Goals gemaakt, G-: Goals tegen, P: Punten

Groep 3:
Anderlecht vs Benfica 7-0

'5 Chatelle PK
'15 Chatelle
'45 Suarez
'61 Boussoufa
'67 Chatelle
'73 Suarez
'86 Losada

Club Brugge vs Shaktar 2-0

Akpala 63 1-0
Sonck 84 2-0

Benfica vs Club Brugge

Shaktar vs Anderlecht 1-0

'36 Castillo

GROEP 3
-------
1. Club Brugge 1x | 1W 0D 0L | 2G+ 0G- 3P
2. Anderlecht 2x | 1W 0D 1L | 7G+ 1G- 3P
3. Shaktar 2x | 1W 0D 1L | 1G+ 2G- 3P
4. Benfica 1x | 0W 0D 1L | 0G+ 7G- 0P

Groep 4:
Valencia vs Fenerbahçe

Roma vs Lazio 1-0

40’ Totti

Fenerbahçe vs Roma
Lazio vs Valencia

GROEP 4
-------
1. Roma 1x | 1W 0D 0L | 1G+ 0G- 3P
2. Lazio 1x | 0W 0D 1L | 0G+ 1G- 0P
3. Fenerbahçe 2x | 0W 0D 0L | 0G+ 0G- 0P
4. Valencia 1x | 0W 0D 0L | 0G+ 0G- 0P

Adrei
5 november 2009, 15:07
Dus als er deze week staat: Genoa-Villareal en Villareal-PSV dan dienen alleen die matchen gespeeld te worden deze week en dus geen return? (geen Villareal-Genoa en PSV-Villareal dus)

Btw, de europa league heeft toch heen en terugmatchen in de poules.

Mag wel een beetje duidelijker :p

waffel
5 november 2009, 15:09
What the hell? Der zijn wel heen en terug matchen in Europa League.
Niemand had er iets op tegen dat hier de matchen heen en terug gespeeld werden. Dit is echt niet fair, want heel onze poule was al gespeeld buiten Benfica die zijn matchen later deze week allemaal ging afwerken (zei ie zelf).

Niet meetellen = je mag mij er uit gooien hoor, kga hier niet alles voor niets gespeeld hebben

kimme1975
5 november 2009, 15:20
What the hell? Der zijn wel heen en terug matchen in Europa League.
Niemand had er iets op tegen dat hier de matchen heen en terug gespeeld werden. Dit is echt niet fair, want heel onze poule was al gespeeld buiten Benfica die zijn matchen later deze week allemaal ging afwerken (zei ie zelf).

Niet meetellen = je mag mij er uit gooien hoor, kga hier niet alles voor niets gespeeld hebben

Don't worry wordt nog besproken met DeBo.. ;). Zal wel in orde komen!!

rTn
5 november 2009, 16:14
ik krijg maar geen bericht van die Elusive voor te spelen dus ik neem aan dat ie dan uit de comp zal gekickt worden indien hij ze niet speelt?

janneman88
5 november 2009, 17:11
Brasil-B en Fullmoon, via PM krijg ik geen reactie. Wanneer kunnen jullie je match tegen mij afwerken? (Genoa)

Brasil-B
5 november 2009, 17:22
Hey,

ik geef hierbij forfait voor het toernooi. Kan er voorlopig niet genoeg tijd meer voor vrijmaken.

mvg,

Adrei
5 november 2009, 18:00
Vandaag de return tegen Janneman (Genoa) afgewerkt
Villareal - Genoa: 1-1
Doelpuntenmakers weet ik niet meer, heb er niet op gelet.

Nu alleen nog de return tegen fullmoon (PSV) afwerken.

Tegen Brasil-B (Everton) moet ik en de rest nog spelen, maar als hij forfait geeft wat gebeurd er dan?

BCF-Gamer-23
5 november 2009, 18:26
Gelieve enkel de matchen te spelen die deze week op de kalender staan ;-).. Kga nog overleggen met Debo of deze resultaten al tellen of niet, maar jullie zijn een beetje te snel hoor :)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PRO EVO GAMER 6

BCF-Gamer-23
5 november 2009, 18:27
Dus het mocht,ik speel alleen nog tegen Benfica 2 keer,ik ga niet alles nog is doen,sorry

DeBo
5 november 2009, 18:59
Terugmatchen zijn er zeker in de EL .. Kimme heeft zich vergist ( kan gebeuren ). De matchen die tot nu toe gespeeld zijn, zijn dus geldig....

Om even alles op een rijke te zetten:

4 poules met elk 4 teams.

Elk team speelt 2 x tegen elkaar dus maw 1 uit & 1 thuis match. De eerste 2 van elke poule gaat door naar de volgende ronde.

We gingen van principe 2 matchen / week ... maar omdat veel hun matchen snel afwerken is het toegelaten al je matchen te spelen zo snel je kan.. je moet wel wachten tot elke poule gedaan heeft tot we verder gaan ...

Om het ons makkelijker te maken om eindstand in de poules te doen vraag ik jullie om klein overzicht te maken van jullie tot nu toe gespeelde matchen ...

Anders word het 1 grote soep voor mij :doh: :)

DeBo
5 november 2009, 19:00
ik krijg maar geen bericht van die Elusive voor te spelen dus ik neem aan dat ie dan uit de comp zal gekickt worden indien hij ze niet speelt?

idd!

Ik ga Sebbony PM sturen of hij zijn plaats wil innemen! Meer info volgt nog :)

sebbonny
5 november 2009, 19:05
idd!

Ik ga Sebbony PM sturen of hij zijn plaats wil innemen! Meer info volgt nog :)

Kheb het hier al gelezen se ;-)

Ik speel dan met Everton zeker?

DeBo
5 november 2009, 19:10
Kheb het hier al gelezen se ;-)

Ik speel dan met Everton zeker?

Yup, tenzij je liever ander ploeg wilt.. stuur ik je lijst met ploegen die nog vrij zijn .. aan u de keuze :)

sebbonny
5 november 2009, 19:12
Yup, tenzij je liever ander ploeg wilt.. stuur ik je lijst met ploegen die nog vrij zijn .. aan u de keuze :)

Neenee, Everton is oke ;-)

DeBo
5 november 2009, 19:12
Ok heb even alles nagekeken van alle tot nu toe gespeeld matchen ....

Poule 1:

Fulham vs Lille 0-0
Lille vs Fulham 0-0
Lille - Ajax: 3-1
Ajax - Lille: 1-0
Celtic-Ajax 0-2
Ajax-Celtic 5-0
Fulham vs Ajax 0-0
Ajax vs Fulham 0-0
Fulham vs Celtic 7-0
Celtic vs Fulham 0-1
Celtic vs Lille 0-4
Lille vs Celtic 0-0

Poule 2:

Genoa vs Villareal 2-2
Villareal vs Genoa: 1-1
Villareal vs PSV 3-2
Genoa vs PSV 2-0
PSV vs Villareal 1-2
PSV - Genoa 0-1
Genoa - Everton 1-1
Everton vs Genoa 0-0
Villareal - Everton: 2-0
Everton - Villareal: 3-0

Poule 3:

Shaktar vs Anerlecht 1-0
Anderlecht vs Shaktar 1-1
Brugge vs Shaktar 0-2
Shaktar vs Brugge 0-2
RSC Anderlecht - SL Benfica 7-0
SL Benfica - RSC Anderlecht 0-1

Poule 4:

Roma vs Lazio 1-0 (40' Totti)
Valencia vs Roma 1-0 (50' Villa)
AS Roma - Valencia 1-0 (33' owngoal)
Lazio Roma - AS Roma 1-1

Scorers heb ik nog niet bekeken .... kan iedereen me bevestigen dat dit tot nu toe de gespeelde matchen zijn? Wil niet dat ik match vergeet ofzo

DeBo
5 november 2009, 19:14
Neenee, Everton is oke ;-)

Als je je PSN hier post dan kan iedereen van je poule u toevoegen :)

Succes!

rTn
5 november 2009, 19:18
Ok heb even alles nagekeken van alle tot nu toe gespeeld matchen ....

Poule 4:

Roma vs Lazio 1-0
Valencia vs Roma 1-0
AS Roma - Valencia 1-0

Scorers heb ik nog niet bekeken .... kan iedereen me bevestigen dat dit tot nu toe de gespeelde matchen zijn? Wil niet dat ik match vergeet ofzo

Poule 4:

Valencia vs Roma 1-0

effe aangepast

@sebbonny wanneer kan je? en wat is je PSN

sebbonny
5 november 2009, 19:29
Poule 4:

Valencia vs Roma 1-0

effe aangepast

@sebbonny wanneer kan je? en wat is je PSN

Mijn PSN is Sebbonny.

Ik kan morgen vanaf 19 a 20u, zaterdag vanaf smorgens tot 12u...
Vanavond weetik nog ni juist ;-)

rTn
5 november 2009, 19:44
ik kan morgen in principe vanaf 14:30 uur tot +- 18:00 uur en zaterdag idem

falc
5 november 2009, 22:42
Poule 4:

Valencia vs Roma 1-0 (50' Villa)

ff aangepast, denk wel dat dit alles is tot hiertoe.

DeBo
5 november 2009, 23:34
Fulham vs Lille 0-0
Lille vs Fulham 0-0

Spannende matchkes met terecht geen winnaar ( damn you paal! :D )

cloud
5 november 2009, 23:36
Fulham vs Lille 0-0
Lille vs Fulham 0-0

Spannende matchkes met terecht geen winnaar ( damn you paal! :D )

Idd, kvond wel dat er van uwe kant iets meer dreiging uitging maar gelukkig stond mijn verdediging (incl. paal) er als een huis :p

DeBo
5 november 2009, 23:40
Idd, kvond wel dat er van uwe kant iets meer dreiging uitging maar gelukkig stond mijn verdediging (incl. paal) er als een huis :p

Uw counters man ... kreeg er zenuwen van :lol:

Nog is gg :applause:

mathistuta
5 november 2009, 23:46
lazio roma komt sebiet ok online

cloud
6 november 2009, 00:21
Lille - Ajax: 3-1
goals van:
-obraniak
-p.a. frau assist obraniak
-gabri
-p.a. frau

Ajax - Lille: 1-0
goals:
-suarez assist van der wiel

2 leuke matchkes :)

in welke minuut de goals gevallen zijn, daar heb ik niet op gelet...

cloud
6 november 2009, 00:26
Uw counters man ... kreeg er zenuwen van :lol:

Nog is gg :applause:

u2 (niet de rockgroep :p) :)

kimme1975
6 november 2009, 01:17
Celtic-Ajax 0-2
Ajax-Celtic 5-0

Record aantal kaarten ni te tellen!! Pak gele en rode kaarten voor Celtic!! Kem een vuile ploeg precies, kom altijd ne dikke stap te laat ;-)

lancelot
6 november 2009, 02:39
Kem een vuile ploeg precies .. ^_^

Thanks for the fun Cloud & Kimme.

Doelpuntenmakers tegen Kimme bij de eerste match waren van Cvitanich en Suarez. In de tweede scoorden Cvitanich, Suarez, Sulejmani, nogmaals Suarez en vervolgens Emanuelson.

Check pm DeBo

waffel
6 november 2009, 13:49
Klopt Debo merci ;)

janneman88
6 november 2009, 18:07
Matchen van Genoa tegen PSV zijn ook afgerond.

Genoa 2 - 0 PSV (met een heerlijke tweede goal, is me nog nooit gelukt)
PSV 0 - 1 Genoa

rTn
6 november 2009, 18:08
Lazio Roma - AS Roma 0-1
67' Baptista

rTn
6 november 2009, 18:13
btw Mathistuta het is echt niet slecht bedoeld hoor maar ik wil echt niet meer tegen je spelen. Ik heb veel geluk dat ik nog een goaltje heb gescoord vorige match maar dit is nu de tweede maal dat ik tegen je speel voor die 9lives cup en het is de tweede maal dat alles stroef gaat.

Bij mijn connectie heb ik tweemaal een groene bol en bij jou twee maal een rode bol. En ik zeg dit niet omdat ik niet tegen mijn verlies kan maar ik kan amper iets deftig op poten zetten omdat jouw verbinding zo slecht is.

Ik heb effe een screenie gemaakt voor mocht je me echt niet geloven.

En dit is echt niet slecht bedoeld hoor man!

http://i33.tinypic.com/66drbb.jpg

mathistuta
6 november 2009, 19:17
btw Mathistuta het is echt niet slecht bedoeld hoor maar ik wil echt niet meer tegen je spelen. Ik heb veel geluk dat ik nog een goaltje heb gescoord vorige match maar dit is nu de tweede maal dat ik tegen je speel voor die 9lives cup en het is de tweede maal dat alles stroef gaat.

Bij mijn connectie heb ik tweemaal een groene bol en bij jou twee maal een rode bol. En ik zeg dit niet omdat ik niet tegen mijn verlies kan maar ik kan amper iets deftig op poten zetten omdat jouw verbinding zo slecht is.

Ik heb effe een screenie gemaakt voor mocht je me echt niet geloven.

En dit is echt niet slecht bedoeld hoor man!

http://i33.tinypic.com/66drbb.jpg

tja , het strafste is . Bij mij heb ik geen rood bolletje , en ik heb ook geen last van lag tegen jou . Dus kan dat normaal toch niet aan mijn verbinding liggen .
IK heb een snelle verbinding van BELGACOM en eigelijk nooit last van LAG bij online gaming.
heb al wel eens 2 keer gehad dat verbinding verbrak.

ps dacht al dat het zo vlot ging ( 2X onverdiend verloren met frommelgoal ) mmar blijkbaar dus due to lag

rTn
6 november 2009, 20:35
mm weird ....

waffel
6 november 2009, 22:03
Om eerlijk te zijn heb ik het ook al gehad tegen Mathis. Wel vervelend voor hem dat hij er zelf niet aan kan doen. Hopelijk lost het probleem zich zelf op.

lorro85
6 november 2009, 23:43
ik had daarstraks ook gigantische lag tegen Mathistua. Tegen al de rest die meespeelden in de league van 19u geen enkel probleem gehad, dus ik gok dat het probleem toch bij jouw connectie ligt. Speelt ge wireless of zo?

BCF-Gamer-23
6 november 2009, 23:46
Ik heb dat 1 keer tegen hem gehad toen hij thuis speelde,andersom niet.

DeBo
7 november 2009, 09:56
Klopt Debo merci ;)

owla owla, HOOLIGAN! :D

Edit: Aaaah ge bedoelt uw scores :P my mistake :D

janneman88
7 november 2009, 13:32
tja , het strafste is . Bij mij heb ik geen rood bolletje , en ik heb ook geen last van lag tegen jou . Dus kan dat normaal toch niet aan mijn verbinding liggen .
IK heb een snelle verbinding van BELGACOM en eigelijk nooit last van LAG bij online gaming.
heb al wel eens 2 keer gehad dat verbinding verbrak.

ps dacht al dat het zo vlot ging ( 2X onverdiend verloren met frommelgoal ) mmar blijkbaar dus due to lagHeb het hier ook al eens vermeld maar ook ik heb altijd last van lag als ik tegen Mathistuta speel. (bolleke gaat van donker oranje naar rood)

Heb je de connectie test van Konami al eens gedaan?
En heb je tijdens het gamen andere pc's aan staan of iets anders wat de verbinding gebruikt?

waffel
7 november 2009, 15:05
owla owla, HOOLIGAN! :D

Edit: Aaaah ge bedoelt uw scores :P my mistake :D

Hahaha :') Nene, er wordt niet geklopt op een forum!

DeBo
7 november 2009, 15:39
Fulham vs Ajax 0-0
Ajax vs Fulham 0-0

Zo schiet ik dus nergens mee op :doh:

Gg anyway :)

rTn
7 november 2009, 17:33
mjah waarschijnlijk kan ier zelf niet aan doen of heeft hij er geen last van maar is wel best irritant voor de tegenspeler:)

Adrei
7 november 2009, 17:39
Gisteren:
PSV - Villareal: 1-2.
Goal makers kan ik me niet herinneren, zal niet veel uitmaken zeker?

Wel ff erbij zeggen dat de match als Villareal - PSV was gespeeld, maar de tegenstander vond het geen probleem. Ik was vergeten van side te veranderen. Ik denk dat thuis en uitmatchen een heel groot verschil zijn.

Tot nu toe mijn gespeelde matchen van Groep 2

Villareal - Genoa: 1-1
PSV - Villareal: 1-2

Tot nu toe heb ik dus 8 punten verdient.

Ik moet alleen nog tegen Everton.

janneman88
7 november 2009, 22:27
Ik moet ook alleen nog tegen Everton. Hopelijk kunnen we dat morgen afronden.

sebbonny
8 november 2009, 12:42
Ik (Everton) kan volgende week elke dag (behalve woensdag) vanaf ten laatste 20u, kunnen jullie dan?

mathistuta
8 november 2009, 13:49
Heb het hier ook al eens vermeld maar ook ik heb altijd last van lag als ik tegen Mathistuta speel. (bolleke gaat van donker oranje naar rood)

Heb je de connectie test van Konami al eens gedaan?
En heb je tijdens het gamen andere pc's aan staan of iets anders wat de verbinding gebruikt?

nee waar doe je die test ??
ja Pc staat aan
soms belgacom tv ook

janneman88
8 november 2009, 14:07
nee waar doe je die test ??
ja Pc staat aan
soms belgacom tv ook

Test: (ik haal hier op alles een A, ter referentie)

http://www.konami.jp/we/online/2010/?tg=gb&pf=ps3&pg=speed

Zet die pc's die aan staan eens uit, misschien belasten die uw connectie.

Of Belgacom TV er iets mee te maken heeft weet ik niet. Ben alleen bekend met Telenet Digitaal.

mathistuta
8 november 2009, 14:44
Ik heb nu net de test ook gedaan met alles aan : PC belgacxom tv en PS3
en haal ook 3X een A

dus ja , .... raar !

DeBo
8 november 2009, 19:00
Maandag zal poule 1 volledig gespeeld zijn ... wil iedereen proberen zen matchen zo snel mogelijk af te werken? Dan kunnen we naar de volgende fase in de comp :)

rTn
9 november 2009, 01:06
Zeg debo hoe kan kik diene piemel van een Elusive bereiken want diene moved langs geen kanten é:)

cloud
9 november 2009, 01:28
Ik moet enkel nog tegen celtic in onze poule.

DeBo
9 november 2009, 10:36
Zeg debo hoe kan kik diene piemel van een Elusive bereiken want diene moved langs geen kanten é:)

Als Elusive tegen vandaag geen reactie geeft dan is hij gediskwalificeerd voor de competitie... 1 week de tijd gehad en geen enkele reactie ....

DeBo
9 november 2009, 10:47
Ff overzicht van de nog te spelen matchen:

Poule1: Volledig!

Poule2:

Everton vs PSV
PSV vs Everton

Poule3:

Brugge vs Benfica
Benfica vs Brugge
Shaktar vs Benfica
Benfica vs Shaktar

Poule4:

Valencia vs Lazio
Lazio vs Valencia

Alle matchen van Fenerbahçe!!! Tegen vanavond GEEN reply gehad = kick uit competitie!

Als ik me vergist heb van match let me know aub dan pas ik aan ...

Speel aub de matchen zo snel mogelijk ... wil tegen dit weekend aan de volgende fase kunnen beginnen :niceone:

mathistuta
9 november 2009, 11:29
lazio - as roma was 0-1

DeBo
9 november 2009, 12:34
lazio - as roma was 0-1

aangepast, thx

rTn
9 november 2009, 12:59
ben je der nog matis? anders spelen we onze matchen:)

btw debo krijgen we dan de 6 punten voor deze match:)

BCF-Gamer-23
9 november 2009, 13:03
Benfica antwoord mij niet,ofwel is hij niet meer online geweest.

rTn
9 november 2009, 13:53
as roma - lazio roma 1-1
51' Vucinic
79' Zárate

cloud
9 november 2009, 14:23
Ik kan deze week enkel maar 's nachts spelen vanaf rond 23u. Avondshift deze week...

DeBo
9 november 2009, 15:19
Fulham vs Celtic 7-0
Celtic vs Fulham 0-1

gg :)

DeBo
9 november 2009, 15:23
@ rTn: maakt eigenlijk niet zoveel uit.. het is ofwel iedereen 6 ofwel iedereen 0 :) denk dat de poule dan gewoon uit 3 ploegen is ipv 4 ...

@ Pro Evo: Ik zal Benfica ook PM versturen ... als hij voor bepaalde tijd niet reageerd ( ik geef hem tot vrijdag ) zullen al zijn matchen vervallen of omgedraaid worden in losses voor hem

BCF-Gamer-23
9 november 2009, 15:24
En ik krijg dan toch de 3punten ? anders lig ik eruit :D
Wat is zijn naam op het forum hier ?

kimme1975
9 november 2009, 15:25
Lille wanneer kan jij je 2 matchen tegen mij spelen?? Dan is onze poule in orde!! ;-)..

DeBo
9 november 2009, 15:48
En ik krijg dan toch de 3punten ? anders lig ik eruit :D
Wat is zijn naam op het forum hier ?

Zoals ik zei.. als hij niet reageert zullen AL zijn matchen ofwel geannuleerd worden of AL zijn matchen in losses voor hem veranderd worden ... is enige juiste oplossing ...

Tegoei lezen wat ik post é :P

BCF-Gamer-23
9 november 2009, 16:37
Ik vroeg het maar,oef ik heb mijn neus nog.