PDA

Volledige versie bekijken : Pro Evolution Soccer 2010 -- Custom ONLINE matches --

rTn
25 oktober 2009, 18:28
Indien er mensen zijn die graag eens online een potje voetbal willen spelen, gelieve hier je PSN neer te planten. Zo kunnen we elkaar toevoegen en eens een potje soccer spelen :)

PSN: rTn

cheers

Brasil-B
25 oktober 2009, 21:39
FreshMaca

Adrei
26 oktober 2009, 18:49
Mr_Adrei

Ik heb eigenlijk niet veel ervaring in online voetballen. Van de 3 matchen die ik gedaan heb heb ik er nog maar 1 gewonnen.
Ik wil gerust spelen, maar liefst niet tegen topploegen zoals Real of Barca ..

lancelot
29 oktober 2009, 12:36
LEMUAYA

4 matchkes gespeeld ofzo en allemaal verloren .. just for the records ^_^

Heeft er miss iemand tricks om een omhaal uit te voeren?
Is me maar 1 keertje gelukt ..

mathistuta
29 oktober 2009, 13:15
als ge community ( gemeenschap ) met naam BELGIUM zoekt en joined dan kan je heel makkelijk tegen belgen spelen . Zowel gewoon custom vcriendschappelijke matchkes als competities die we zelf opstarten .
de community telt al 16 leden en is vrij zonder verplichtingen te joinen rtn zit er trouwens ook al in

waffel
1 november 2009, 23:02
Om 23u proberen inschrijven voor zo'n competition. International competition. Wel leuk dat dat terug is in PES, die competities.

Adrei
1 november 2009, 23:21
Om 23u proberen inschrijven voor zo'n competition. International competition. Wel leuk dat dat terug is in PES, die competities.
Kzal ook is proberen straks, nog niet eens aan meegedaan.

Btw, iemand die me kan uitleggen hoe je uw eigen master league ploeg kunt laden online? Ik heb al geprobeerd om zelf een match op te starten met de keuze van teams op ALL. Maar ik kan nooit mijn team laden ..

En weet iemand ook hoe ik mijn formatie & co kan opslaan? Ik heb mijn gegevens al is gekopieerd maar vind ze nergens terug.

waffel
1 november 2009, 23:24
Dat ML kan ik je niet helpen.

Voor formatie op te slaan doe je dus kopieren. Dan opslaan.
Als je die online wilt gebruiken moet je eerst ergens in je data gaan en laden. (wanneer je op je main online scherm page bent) Dan kan je die laden als je een match speelt. (die moet je dan kopieren naar je bestaandje formatie)

waffel
2 november 2009, 00:04
Slappe kak, 300plaatsen is veel te weinig. Zat direct vol. Bah

BCF-Gamer-23
2 november 2009, 00:15
Ik wou juist meedoen en het zit vol,om 1u nieuwe kans.

waffel
2 november 2009, 00:30
Hoe moet je eigenlijk een 2v2 ranked spelen? Ik kan dat niet selecteren.

BCF-Gamer-23
2 november 2009, 00:49
Dan moet er een 2de controller ingelogd zijn geloof ik.
Juist wou ik ranked spelen en ik kom uit tegen ene van Marokko en hij had een rood bolletje dus ik weg voor de wedstrijd en nu zie ik dat ik een loss aan mijn been heb,WTF.
Dat is slecht gemaakt zeg,je MOET dus met lag spelen en je MOET tegen Barca en real spelen ook als je niet wilt.Je kan in dat menu gewoon niet weg.Dat is echt slecht gemaakt zeg.

waffel
2 november 2009, 01:03
Dat is met een reden gedaan hoor. Als je bv ziet dat je beste spelers in het blauw zijn zou je kunnen disconnecten en match spelen tot ze in het geel staan of zo.
En ik heb tot nu toe geen enkele keer lag gehad. Als er iemand laggy is word ik voor de match begint gedisconnect precies.
Kvind wel maar lame dat je niet met PSN vrienden ranked 2v2 kan spelen...

BCF-Gamer-23
2 november 2009, 02:59
Ja maar soms springt het van geel naar rood en dan moet je zo beginnen,leuk is het niet.
Juist meegedaan met zo een online toernooi van konami,met inter heel de tijd tegen real en Barca,het ging nog, 2keer gewonnen en 2keer verloren met 1-0.Ik ben bij de 1ste 100,ik ben nu niet door denk ik.
Altijd dezelde tegengoals,schieten van ver met Ronaldo,doelman lost Benzema binnen.Konami toch,online ranked is zo belachelijk als het kan zijn.Gewoon niet meer ranked spelen zeker,zucht.

Nee dus de beste 16 gaan door.

waffel
2 november 2009, 14:00
Mij lukt het gewoon niet om te joinen. Hij laadt en laadt en laadt en dan als ik eindelijk binnen ben is het al lang 300/300.

Enja, da's het nadeel van allemaal topspelers in een team te hebben. Je krijgt op den duur onrealistisch voetbal. Je zou in principe een superkeeper moeten hebben in topmatchen, da's denk ik de enigste manier om het speelbaar te maken.

BCF-Gamer-23
2 november 2009, 14:51
En daar noem je een minpunt,het game heeft geen super keepers en elke doelman lost op afstandschoten en dat is jammer maar de gameplay blijft prachtig.
Bij mij bleef hij heel lang laden met dat toernooi om 1u en dan om 1u10 zat ik in het toernooi.

lorro85
4 november 2009, 23:04
lorro97

bigsjik1970
14 november 2009, 01:03
Geurk

Kluivert76
14 november 2009, 01:06
KLUIVER76:)