PDA

Volledige versie bekijken : Pro Evolution Soccer 2010 -- Custom ONLINE matches --

rTn
25 oktober 2009, 18:28
Indien er mensen zijn die graag eens online een potje voetbal willen spelen, gelieve hier je PSN neer te planten. Zo kunnen we elkaar toevoegen en eens een potje soccer spelen :)

PSN: rTn

cheers

Brasil-B
25 oktober 2009, 21:39
FreshMaca

Adrei
26 oktober 2009, 18:49
Mr_Adrei

Ik heb eigenlijk niet veel ervaring in online voetballen. Van de 3 matchen die ik gedaan heb heb ik er nog maar 1 gewonnen.
Ik wil gerust spelen, maar liefst niet tegen topploegen zoals Real of Barca ..

lancelot
29 oktober 2009, 12:36
LEMUAYA

4 matchkes gespeeld ofzo en allemaal verloren .. just for the records ^_^

Heeft er miss iemand tricks om een omhaal uit te voeren?
Is me maar 1 keertje gelukt ..

mathistuta
29 oktober 2009, 13:15
als ge community ( gemeenschap ) met naam BELGIUM zoekt en joined dan kan je heel makkelijk tegen belgen spelen . Zowel gewoon custom vcriendschappelijke matchkes als competities die we zelf opstarten .
de community telt al 16 leden en is vrij zonder verplichtingen te joinen rtn zit er trouwens ook al in

waffel
1 november 2009, 23:02
Om 23u proberen inschrijven voor zo'n competition. International competition. Wel leuk dat dat terug is in PES, die competities.

Adrei
1 november 2009, 23:21
Om 23u proberen inschrijven voor zo'n competition. International competition. Wel leuk dat dat terug is in PES, die competities.
Kzal ook is proberen straks, nog niet eens aan meegedaan.

Btw, iemand die me kan uitleggen hoe je uw eigen master league ploeg kunt laden online? Ik heb al geprobeerd om zelf een match op te starten met de keuze van teams op ALL. Maar ik kan nooit mijn team laden ..

En weet iemand ook hoe ik mijn formatie & co kan opslaan? Ik heb mijn gegevens al is gekopieerd maar vind ze nergens terug.

waffel
1 november 2009, 23:24
Dat ML kan ik je niet helpen.

Voor formatie op te slaan doe je dus kopieren. Dan opslaan.