PDA

Volledige versie bekijken : Elektronica: Kunst en Kunde #

Destiser
22 oktober 2009, 10:01
Beste,

ik vroeg me af of iemand de boekenreeks 'Elektronica: kunst en kunde' kende en wat die daarvan vindt. Dit is een boekenreeks van 5 of 6 boeken dacht ik over de analoge en digitale elektronica. Ik wil mijn elektronica kennis wat opscherpen en op een degelijk niveau brengen omdat ik er in de toekomst wel wat mee wil doen (elektroniche regel -en stuurkringen uitwerken). Ik ben ind ing Elektrotechniek dus het mag wel wat op niveau zijn, maar liefst vanaf het begin terug opbouwen eigenlijk. Daarom dacht ik aan deze boekenreeks, maar ik weet niet welk niveau dit eigenlijk haalt. Alsook is het een reeks van 1997 ofzo dusja, is dat dan niet een beetje veroudert?

Ken iemand deze reeks en wat vind je ervan? Of indien iemand andere (betere) voorstellen heeft mag ook natuurlijk.

thx

^MystiQ
22 oktober 2009, 20:46
Ik heb zelf één boek ervan liggen namelijk de 1. Het is perfect als naslagwerk maar verwacht er geen uitgebreide formules om bepaalde dingen te gaan berekenen. Dat vind ik persoonlijk soms nogal een minpunt. Maar voor de rest is het een ideaal boek, ze leggen het goed uit maar zoals ik al zei, weinig formules.

Mvg.