PDA

Volledige versie bekijken : Software Bladwijzerwerkbalk ineens leeg in Firefox

Ge0force
21 oktober 2009, 20:32
Nadat ik een paar add-ons had geüpdated was mijn bladwijzerwerkbalk ineens volledig grijs. Ook na herstarten blijft deze leeg. Vreemd genoeg zie ik al m'n bladwijzers wel nog mooi staan in het menu en als ik de zijbalk aanzet. Op de site van Mozilla werd me aangeraden het proces van firefox te killen, maar dit blijkt ook niet te helpen. Iemand een idee?

Ge0force
22 oktober 2009, 17:22
Niemand?

Yank
23 oktober 2009, 00:10
Heb je al een geprobeerd de laatst geinstalleerd add-ons weer te de-installeren?
Anders ook eens je bookmarks terugzetten naar 1-2 dagen geleden, dat kan in dat extra venster van de bookmarks.

Ge0force
23 oktober 2009, 15:04
Heb je al een geprobeerd de laatst geinstalleerd add-ons weer te de-installeren?
Anders ook eens je bookmarks terugzetten naar 1-2 dagen geleden, dat kan in dat extra venster van de bookmarks.

Heb ik geprobeerd, maar bleek helaas niet te helpen.

Uiteindelijk heb ik een uninstall gedaan van firefox met behoud van persoonlijke gegevens, en dan opnieuw de laatste versie geïnstalleerd. Toen kreeg ik ineens de melding over een incompatibele forecastfox add-on (die ik al jaren heb). Door die uit te schakelen is het probleem wel opgelost.