PDA

Volledige versie bekijken : Fifa 10: Jupiler League

|XcW|
20 oktober 2009, 23:13
Hallo

Samen met Private_be ben ik van plan een de "Jupiler League" te organiseren voor Fifa 10.

Hoe gaat alles in zijn werk?

- In de huidige Belgische competitie zijn er 16 teams. Hier dus ook...
- Per week zijn er 2 speeldagen:

Speeldag 1:
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Speeldag 2:
Vrijdag
Zaterdag
Zondag

Rustdag:
Maandag

Jullie hebben zelf de keuze welke van de 3dagen jullie spelen. Net zoals in de werkelijke competitie word hier ook een klassement bijgehouden. Indien er niet gespeeld kan worden kan dit met een inhaalwedstrijd gebeuren.

Keuze van de ploegen
Doordat er meerdere mensen dezelfde ploegen gaan willen is het quasi onmogelijk iedereen tevreden te stellen. Maar we gaan proberen dit voor de meeste mensen zo goed mogelijk te doen.

Hoe gaan we dit doen?
Iedere persoon mailt zijn 3 keuze ploegen door waarmee hij/zij wilt spelen. Er wordt dan via loting ( met de hand :p ) bepaalt wie welke ploeg krijgt. Hierdoor hopen we het iets of wat goed te doen...

Inschrijvingen
Er zal waarschijnlijk wel redelijk wat interesse zijn in deze competitie. De eerste 16 mensen die mailen kunnen natuurlijk meedoen. Maar niet getreurd voor de mensen die er niet tijdig bij zijn. Als dit een succes word, komt er nog veel bij. Ja hoor, we hebben plannen, grootse plannen.

Voor de inschrijvingen dus:
Mailen naar: Martens.j@gmail.com

Wat moet erin staan:
- Naam
- 9livesnick
- PSN
- City

Reden dat we dit allemaal nodig hebben? De hoofdreden is dat we dit vragen, als alles volgens plan verloopt kunnen we enige sponsors vast krijgen. Jup jullie lezen het goed, sponsors.

Wat komt er extra?

Per even speeldag komt er een pronostiek. Jullie dienen op iedere wedstrijd jullie prono te geven. Per juiste krijgen jullie 3 punten, deze komen allemaal in een klassement. Alsook ga ik voor deze winnaar een prijs proberen vast te krijgen.

Extra 2: Waarvoor ik de crew nog moet contacteren. Per speeldag komt er een mooi verslagje online, uitslagen en klassement. Beschouw dit als een kleine voetbalpagina uit de krant.

Reden dat we dit doen

Eigenlijk puur voor de fun. Voor de mensen hier op 9lives een leuke tijd te kunnen bezorgen. Dus probeer het voor iedereen zo plezant mogelijk te houden.

End & laat die mails maar komen

Credits to |XcW| & Private_be

Rorschach
20 oktober 2009, 23:39
Zeer leuk initiatief, heb me dan ook direct ingeschreven!

Senari
20 oktober 2009, 23:49
Heb me ook direct ingeschreven, Jupiler League is altijd leuk.

mythe
21 oktober 2009, 00:08
Mailtje gestuurd ze :).

|XcW|
21 oktober 2009, 00:24
Alvast bedankt aan:
- Skillandstyle
- Senari
- Mythe
- Fritzke11

Kurt Breezer
21 oktober 2009, 00:47
verzonden :)

Private_BE
21 oktober 2009, 02:14
Moet eerlijk toegeven dat de credits toebehoren aan |XcW|, natuurlijk ga ik ook meedoen aan de organisatie. Nu hopen dat hier genoeg mensen mee zullen doen!

Rorschach
21 oktober 2009, 08:04
Proficiat mannen! Zo'n competitie onderscheid jullie van de massa en is daarbij nog zeer leuk om in te 'mogen' deelnemen!
Kijk er naar uit!

|XcW|
21 oktober 2009, 08:22
Momenteel 7 inschrijvingen binnen. Nog 6 ploegen open:
- Cercle Brugge
- Kortrijk
- Lokeren
- Moeskroen
- Charleroi
- Germinal Beerschot

Dusja, laat ze maar komen!

|XcW|
21 oktober 2009, 20:31
Ik krijg nu mails binnen van mensen die enkel de beschikbare ploegen mailen. Dit MOET niet. Maar ik geef enkel aan dat niemand deze ploegen heeft gekozen.

Als er ploegen overblijven worden deze gewoon op het einde geloot naar de persoon die overblijft...

fritzke11
22 oktober 2009, 12:40
welke krijg ik?

Psychogen
22 oktober 2009, 13:35
Voila, ik heb me ook ingeschreven. Come on Veekaa

Private_BE
22 oktober 2009, 13:41
Voila, ik heb me ook ingeschreven. Come on Veekaa

Dit is loting he, ge zijt nog niet zeker of ge die krijgt! Hangt ervanaf of andere mensen die ploeg ook willen...

Psychogen
22 oktober 2009, 16:44
AAAAAAAAAAAAh :D

Psychogen
22 oktober 2009, 16:48
Vlug ander mailke gezonden :D

|XcW|
22 oktober 2009, 19:39
Ok, mails in de lijst geplaatst. We hebben nog 7 mensen vandoen :/

S3NS3
22 oktober 2009, 20:44
ingeschreven se. Alleen voor de speeldagen, in de week altijd tijd, men weekends worden moeilijker, maar mssch valt er een mouw aan te passen.

Kvinnet een super initiatief !

|XcW|
22 oktober 2009, 20:54
Momenteel redelijk wat inschrijvingen binnen gekregen.

Lijstje van de ploegen:
Club Brugge: 7 spelers
Cercle Brugge:
KV Kortrijk: 2 spelers
KSV Roeselare: 1 speler
Standard de Liege: 6 spelers
RSC Anderlecht: 5 Spelers
KAA Gent: 3 spelers
SV Zulte Waregem: 1 speler
KVC Westerlo: 2 spelers
KSC Lokeren: 1 speler
KRC Genk: 4 spelers
KV Mechelen: 1 speler
Excelsior Moeskroen: 0 spelers
Sporting Charleroi: 1 speler
Germinal Beerschot: 3 spelers
STVV: 2 spelers

De loting gebeurd als volgt:
Ik start met de ploegen met het minste spelers. En ga zo door naar de populairdere. Op het einde zitter en dan nog spelers zonder ploeg. Deze worden dan verdeelt onder de ploegen zonder spelers...

Kan dus zijn dat jullie niet het "gevraagde" team krijgen. Maar ik ga zo goed mogelijk mijn best proberen te doen. En als er echt niet gespeeld wilt worden met het team dat je hebt gekregen kan er altijd gewisseld worden met mij. Offer ik mij wel op...

Zhiii
22 oktober 2009, 21:42
over welke console gaat het hier?

|XcW|
22 oktober 2009, 21:44
PS3.

fritzke11
23 oktober 2009, 00:58
Momenteel redelijk wat inschrijvingen binnen gekregen.

Lijstje van de ploegen:
Club Brugge: 7 spelers
Cercle Brugge:
KV Kortrijk: 2 spelers
KSV Roeselare: 1 speler
Standard de Liege: 6 spelers
RSC Anderlecht: 5 Spelers
KAA Gent: 3 spelers
SV Zulte Waregem: 1 speler
KVC Westerlo: 2 spelers
KSC Lokeren: 1 speler
KRC Genk: 4 spelers
KV Mechelen: 1 speler
Excelsior Moeskroen: 0 spelers
Sporting Charleroi: 1 speler
Germinal Beerschot: 3 spelers
STVV: 2 spelers

De loting gebeurd als volgt:
Ik start met de ploegen met het minste spelers. En ga zo door naar de populairdere. Op het einde zitter en dan nog spelers zonder ploeg. Deze worden dan verdeelt onder de ploegen zonder spelers...

Kan dus zijn dat jullie niet het "gevraagde" team krijgen. Maar ik ga zo goed mogelijk mijn best proberen te doen. En als er echt niet gespeeld wilt worden met het team dat je hebt gekregen kan er altijd gewisseld worden met mij. Offer ik mij wel op...

Ge kunt u moeilijk voor iedereen opofferen dan e ;). Hoe erg dat het ook is maar ergens zijn regels, regels e...

|XcW|
23 oktober 2009, 08:20
Allright, nog 2 mensen te gaan...

Psychogen
23 oktober 2009, 11:28
Dus als ik het goed begrijp, gooi je alle namen van de spelers in een pot en je trekt er een uit die dan ook met die ploeg zal spelen?

Ik zie dat Moeskroen geen enkel stem heeft dus die zal dan verloot worden onder 1 van de 16 spelers.

ElemenTiM
23 oktober 2009, 11:36
ik heb me opgegeven voor moeskroen. met cercle wil ik ook wel spelen, maakt me ni zo uit.

mythe
23 oktober 2009, 11:43
Ik snap het niet meer. Dus als ik mij niet mis zijn de mensen die zich opgegeven hebben voor een zelfde team in één grote pot gegooid en heeft 1 persoon de kans om mee te spelen?

I <3 da'k Zulte heb gekozen ^^.

exo
23 oktober 2009, 14:51
Voila heb me ook opgegeven.

Psychogen
23 oktober 2009, 15:17
Is het niet zo dat iedereen bijna zijn top drie geschreven heeft?

Qua kansverhouding is de kans veel lager dat je met je favo-ploeg uit eerste klasse speelt bij het beginnen van het laagst aantal stemmen.

Bv: Zulte-Waregem heeft twee stemmen. Twee spelers hebben kans dan om ook met die ploeg te spelen dan. Dus valt er al een weg voor mss zijn favo-team.

Dan valt er bijvoorbeeld bij Brugge 1 stem weg. Begin je eerst bij de hoogste dan heeft iedereen evenveel veel kans om met Brugge te spelen. Want ik denk dat dit voor de meesten de eerste keus is.

Ale, het is maar een idee he.

Het is te zien dat er niet veel te beleven valt op het werk vandaag. :D

|XcW|
23 oktober 2009, 19:44
Hmmmm, dat is wel juist. Maar langs de andere kant, er zijn veel mensen met dezelfde ploegen keuze. Dus leek het mij fair om bij de teams met de minst aantal spelers te beginnen.

Vanaf nu zijn de inschrijvingen gesloten. Er zijn 16 spelers, alles is dus volzet.

Ik ga mij douchen en dan zal ik eens alles degelijk beginnen uit te werken.

Rorschach
24 oktober 2009, 02:41
Wat een prachtig initiatief! Suer blij da ik met mechelen de kop ga mogrn trekken! Laat die boeren van anderlecht maar komen.

fritzke11
25 oktober 2009, 14:18
Wanneer begint het?

Rorschach
26 oktober 2009, 10:13
Morgen zeker? En hoe weten we tegen wie we games moeten spelen?

Hekje#
26 oktober 2009, 10:17
Is er nog een vacature open ?

Hekje#
26 oktober 2009, 10:19
Heb in ieder geval een mailke verzonden

Milfhunter
27 oktober 2009, 08:29
Hoe zit het hiermee ? komt er nog schot in

Rorschach
27 oktober 2009, 09:11
Vraag ik me ook af. We gingen dinsdag beginnen en we wete nog niet hoe of wat :).

Milfhunter
27 oktober 2009, 11:45
Is het nie gewoon aangeraden de huidige competitite te gebruiken qua wedstrijden ?

dus speeldag 1 !

Standard (S3ns3) - STVV (Kimme 1975)
Racing Genk (Kurt Breezer) - Moeskroen (ElemTim)
Lokeren (|XcW|) - Zulte Waregem (Mythe)
Kortrijk (Tim Verleyen) - Anderlecht (Senari)
KV Mechelen (Skillandstyle) - Westerlo (Frizke11)
Roeselare (Exo) - G. Beerschot (_Lorre)
Charleroi (Brutus) - Club Brugge (Private_be)
Cercle Brugge (TekstyleVirusz) - AA Gent (Psychogen)

kimme1975
27 oktober 2009, 13:04
Awel wanneer komt er meer informatie omtrent de competitie?? Ik dacht dat we vandaag gingen starten ;-)

Psychogen
27 oktober 2009, 13:37
Ale, nice, ik speel met de Buffalo's. We gaan voor Europees :P

Psychogen
27 oktober 2009, 18:00
Allright, @TekstyleVirusz, wanneer kun je spelen?
Voeg mij anders toe op PSN, tis X40xyG3N

_lorre
27 oktober 2009, 18:03
exo voeg me ook maar toe op psn: lorrajj :)

S3NS3
27 oktober 2009, 19:19
kimme, ik moet dan als eerste wedstrijd tegen jou ... PSN id : S3NS3_Belgium

maar zouden we niet even wachten en als we niet horen , gewoon volgende week disdag beginnen ? De stand moet bijgehouden worden, inhaalmatchen ook, ... wie gaat dit anders doen ?

fritzke11
27 oktober 2009, 19:31
voeg me maar toe e mensen(die hier aan deelnemen).

Rorschach
27 oktober 2009, 19:34
Ik voeg je nu toe, kan je nu spelen?

fritzke11
27 oktober 2009, 19:52
Ik voeg je nu toe, kan je nu spelen?

Sorry man, mr ben ziek en kan ni te lang tv zien enzo.

kimme1975
28 oktober 2009, 00:44
kimme, ik moet dan als eerste wedstrijd tegen jou ... PSN id : S3NS3_Belgium

maar zouden we niet even wachten en als we niet horen , gewoon volgende week disdag beginnen ? De stand moet bijgehouden worden, inhaalmatchen ook, ... wie gaat dit anders doen ?

Ik zal u morgen toevoegen maar toch best effe wachten op de beheerders vooraleer de competitie te starten..

Private_BE
28 oktober 2009, 01:16
Ja, ik heb XcW even niet meer gezien. Maja morgen ben ik vanaf 6 uur op msn en kan ik dat hopelijk even regelen met hem :)

Rorschach
28 oktober 2009, 18:28
Gaat hier nu nog schot in komen? Begon mooi maar sta er nu al twijfelachtig tegenover...

fritzke11
28 oktober 2009, 20:22
Gaat hier nu nog schot in komen? Begon mooi maar sta er nu al twijfelachtig tegenover...

alé jom, da komt wel goe ze...

|XcW|
28 oktober 2009, 20:24
Sorry maar tegenwoordig krijg ik niks meer gedaan ffs. Veel te veel werk...

Milfhunter
29 oktober 2009, 11:46
joeng joeng :) ... Ik stel voor dat we er dan zelf mee verder gaan he ? eerste competitiematch afwerken tegen zondag ? Als het goed is maak ik wel een nieuwe topic. Voorspellingen wou ik er wel niet bij doen, alle om er niet te veel werk mee te hebben.

Kurt Breezer
29 oktober 2009, 17:38
Sorry maar tegenwoordig krijg ik niks meer gedaan ffs. Veel te veel werk...

Is spijtig... je moet er dan ook niet aan beginnen als je er toch geen tijd voor vind. Ik wil hier geen steen werpen, maar veel zagen het wel enorm zitten. Hopelijk neemt het nog iemand over, of kan je toch nog de drive vinden?

Hitm@n
29 oktober 2009, 18:49
als er een plaats vrij komt wil ik wel overnemen

mythe
30 oktober 2009, 10:44
xcw voeg jij mij toe. Want weet u PSN nickname niet.

fritzke11
30 oktober 2009, 19:28
Wat gebeurt er met moeskroen want die ploeg is failliet...

exo
31 oktober 2009, 13:58
Gewoon mee uitspelen imo, isda niet het gemakkelijkste?

Ps wil er iemand vanmiddag tegen mij (Roeselare) spelen?

Grtz

S3NS3
2 november 2009, 20:46
Deze competitie is dus volledig stilgevallen ?? Graag een slotje dan

Private_BE
3 november 2009, 12:34
Deze competitie is dus volledig stilgevallen ?? Graag een slotje dan

Ik zou het niet weten, ik hoor niks van XcW meer...

fritzke11
3 november 2009, 14:10
We werken gewoon speeldag 1 verder, als enkele die met onder handen nemen lukt dit wel.

Milfhunter
3 november 2009, 15:32
ja maar wie volgt dit topic nog ? als er maar 6 mensen zijn die spelen dan is het ook niet de moeite.

brutus
3 november 2009, 18:36
ik wil mijn matcheke wel spelen tegen private_be

S3NS3
3 november 2009, 18:47
ik doe ook nog mee

fritzke11
3 november 2009, 20:10
ja maar wie volgt dit topic nog ? als er maar 6 mensen zijn die spelen dan is het ook niet de moeite.

We proberen dit te verfrissen e! Als het nu private_be lukt een site te maken zoals die voor den belgian cup, maar dan alleen met klassement kunnen we verder. En dan om de week zetten we hier of eventueel op de site welke matchen gespeeld moeten worden. Zonder dat er verder iets verwacht word buiten dat iedereen die wilt deelnemen wel degelijk speelt...

mythe
3 november 2009, 23:32
Ik was de topic volledig uit het oog verloren. Even opnieuw hernemen :p.