PDA

Volledige versie bekijken : UNO online spelen?

Bahemath
20 oktober 2009, 15:21
Hey

Gisteren UNO eventjes gespeeld (hier als share kunnen kopen waarvoor dank).

Eventjes online geweest met onze eigen Mr Anderson hier vant forum en twas best wel tof.

Dus nog mensen met dit spel laat het hier na. Zou chill zijn om paar 9lives matchkes te doen fzo.

Of een manier vinden dat we bij elkaar terecht kunnen komen om ranked te spelen. En dan mss via teamspeak op pc elkaar helpen zodat we allemaal die trohpy kunnen unlocken top50 en zo makkelijk voor platinum kunnen gaan?:D

Gonzo
20 oktober 2009, 15:38
Heb 't ook, alleen jammer dat er heel erg weinig volk online is om ranked tegen te spelen :(
Die top 50 gaat nooit lukken vrees ik ^^

Unpro
20 oktober 2009, 15:51
kheb toch nog geen problemen gehad om online te spelen, mja kheb het nog niet echt veel gespeeld online. En er is geen platinum btw :p

Ge moogt mij ook adden, zie sig

baccie
20 oktober 2009, 16:34
Deze spel is goed voor tussen door te spelen. :)

Online is het ook fijn .;)

enZiiime
20 oktober 2009, 18:22
Onmogelijk is die top50 niet, maar je moet wel constant spelen & elke dag dat je wacht mag je 1000 punten extra scoren :D (Een reset om de maand zou wel leuk zijn)

Heb dik uur uur ranked zitten spelen heb maar 75 punten verdiend met 1 matchje te winnen lol (laatste keer dat ik zag moest ik er +13.000 hebben voor top50) Dusja ik begin er niet aan :D

Edit: Spel heeft ook voicesupport btw ;) Dus via ventrilo/teamspeak op pc is niet nodig (ookal maakt dat voor mij niets uit aangezien ze beide naast elkaar staan.

Unpro
21 oktober 2009, 23:01
Tis idd moeilijk om een spel te vinden online, gisteren een paar keer geprobeerd en hij vond niks, vandaag weer niks... Zo zal ik nooit in de top 50 geraken :p
Heb ook al zelf een spel aangemaakt en tegen bots zitten spelen voor een half uur maar er komt niemand bij

edit: voor non-ranked games vind hem wel dadelijk games :lol:

enZiiime
24 oktober 2009, 19:46
Tis idd moeilijk om een spel te vinden online, gisteren een paar keer geprobeerd en hij vond niks, vandaag weer niks... Zo zal ik nooit in de top 50 geraken :p
Heb ook al zelf een spel aangemaakt en tegen bots zitten spelen voor een half uur maar er komt niemand bij

edit: voor non-ranked games vind hem wel dadelijk games :lol:

Njah, was het van plan voor die trophy te gaan, maar is volgens mij onmogelijk :D

Of we moeten eens proberen dat we elkaars game vinden ofzo? :p (maar op het forum van ps3 trophies hoor ik mensen klagen dat dat ook praktisch onmogelijk is ...)

Stamperken
26 november 2009, 19:48
Waar spelen jullie UNO online? Heb dit al gezocht maar niet gevonden.
Leuk als je niet tegen computer moet spelen...