PDA

Volledige versie bekijken : Vraag van de week (S02E08)

Malkavian
14 oktober 2009, 08:38
Bijna Halloween dus een horror vraagje.

Welke Game bezorgde jou slapeloze nachten?
Welke game was voor jou de ultieme horror ervaring?

UrbanusVanAnus
14 oktober 2009, 11:50
Als kleine man Doom I en II :D
al die gekke geluidjes overal, had soms schrik om naar volgende ruimte te gaan :p

greg89
16 oktober 2009, 12:22
Silent Hill 2 op PS2, alleen durfde ik die vroeger gewoon niet spelen 's nachts. Met twee was het al dragelijker, nog altijd herinneringen daaraan :)

Traky
16 oktober 2009, 13:10
Doom heeft me vroeger verschillende keren mijn hart sneller doen slaan.
S'nachts gamen was spooky.

H3m3l
16 oktober 2009, 13:11
DEAD SPACE omg krijg terug schrik :p(ook Prey soms)

GRIMBEEST
16 oktober 2009, 13:26
den allereerste resident evil op ps1 was toen 11/12 jaar! heb er echt van wakkergelegen toen

xeLr
16 oktober 2009, 14:32
Alien vs Predator 1/2

als marine

ebuzola
16 oktober 2009, 14:49
Doom for sure en soms toch wel eens FEAR met momenten

DuffyT
16 oktober 2009, 16:48
Een Alien-game op de psx, soms kruipte zo'n spin-ding op je kop (en op het "scherm" dus) en dat was echt creepy:s

Ook Silent hill op ps2, ik speelde altijd alleen boven in mijn ouders hun kamer omdat daar een tv stond die ze bijna niet gebruikten, vanaf toen tot ik ongeveer 14 was durfde ik dat niet meer:sop::unsure:

soradakh
16 oktober 2009, 17:01
Dead space... En dat is nog niet zo lang geleden :-o... damn eng :p

DarkShaman
16 oktober 2009, 17:15
Uninvited :D Zeer oud spel maar toen werd ik nog bang.. ik was amper 7 ofzo :p

Koffe
16 oktober 2009, 17:53
WoW in de tijd (2005).
Guild had priests nodig voor MC en besloot er ene te lvlen. Was kerstvakantie en geen reet te doen buiten de feestdagen. Samen met mn broertje pc in de living gezet op ne tafel en echt héél de kerstvakantie doorgegamed van sochtends tot sochtends met 5 uur slaap tussen ofzo.. Was lichtjes sicko als je 't nu bekijkt maar twas wel plezant met 2 :-), en uiteindelijk hebben ze nog veel aan ons gehad en heb ik 3 jaar voortgespeeld met mn priest ipv mn rogue.
Dees is echter wel niet meer voor herhaling vatbaar.

xeLr
16 oktober 2009, 19:36
WoW in de tijd (2005).
Guild had priests nodig voor MC en besloot er ene te lvlen. Was kerstvakantie en geen reet te doen buiten de feestdagen. Samen met mn broertje pc in de living gezet op ne tafel en echt héél de kerstvakantie doorgegamed van sochtends tot sochtends met 5 uur slaap tussen ofzo.. Was lichtjes sicko als je 't nu bekijkt maar twas wel plezant met 2 :-), en uiteindelijk hebben ze nog veel aan ons gehad en heb ik 3 jaar voortgespeeld met mn priest ipv mn rogue.

:rofl: gast, serieus?

lees es waarover het hier gaat.

jk 'be'
16 oktober 2009, 21:35
pacman ;)

Malkavian
16 oktober 2009, 22:11
WoW in de tijd (2005).

Slapeloze nacht iets verkeerd opgenomen ;) Maar mss wel goed idee voor de volgende vraag van de week ;)

El Shampo
17 oktober 2009, 13:47
Alien vs Predator 1/2

als marine

De enige game tot nu toe waar ik echt freaked out van was. Die motion detector was/is geniaal!

Trolle
17 oktober 2009, 19:47
half life 1
klote headcrabs
was wel redelijk jong dan :p

BeeLz
17 oktober 2009, 21:05
Phantasmagoria

rechtervoet
18 oktober 2009, 01:20
Alien vs predator 2.... Die motion detector alleen al of een alien die plots uit het niets kwam. deed mn hart toch wel sneller tikken hehe.

Dennoman
18 oktober 2009, 11:00
Phantasmagoria
²

Die game is echt het ziekste wat ik ooit heb gespeeld. En dat dan als klein manneke :p mensen flippen nu over FEAR en Dead Space, maar die hebben duidelijk Phantasmagoria nog niet aangeraakt :p

Siren is ook een geweldige ervaring. Ik zou voor Siren: The New Translation al bijna een PS3 kopen. Bijna hé :p Hangt er ook vanaf of hij hier uitkomt.

Verder herinner ik mij vooral de scène uit Resident Evil 2 waar de shopkeeper plots wordt aangevallen door zombies die door de etalage breken en hem met huid en haar beginnen op te vreten. Dan smijt de game u er terug in en moet ge snelsnel ammo zoeken om die bastards af te schieten. Da's zo'n moment waaraan ge altijd terugdenkt :)

iKitty
18 oktober 2009, 11:19
Welke Game bezorgde jou slapeloze nachten?
Welke game was voor jou de ultieme horror ervaring?
vroeger - Lighthouse: The Dark Being :p
nu - left 4 dead, als ik met mijn headphones aan speel en er springen plots 10 zombies op mij durf ik nog gillen XD...

Soulless
18 oktober 2009, 11:52
DOOM I, ik was een jaar of 8 toen dat verscheen, int weekend bij mijn neef daar nachtje door doen op DOOM. We zaten allebei goed met den schrik :p

adkl
18 oktober 2009, 11:56
cod4 van spelen cod mw2 van het wachten

McBr@in
18 oktober 2009, 15:17
Bioshock. Had XBOX360 cadeau gekregen bij het volgen van een cursus. Dus meteen naar mediamarkt en Bioshock gekocht.

Boordevol angstaanjagende geluiden. Gans het weekend door gespeeld :-).