PDA

Volledige versie bekijken : Internet Trage flash toepassingen in full screen

D2ThaV
13 oktober 2009, 18:17
Ik heb hier op mijn laptop de nieuwste mozilla firefox al een tijdje staan. Nu die werkt zeer goed en snel ; op flashtoepassingen gaat deze ook heel goed maar als ik mijn flash toepassing in full screen zet ( ik denk nu aan farmville en dergelijke ) gaat deze opeens ooooontzettend traag, hoewel mijn internet goed genoeg is , zelfs als ik de kabel insteek gaat deze nog traag . Op zich kan da ni veel kwaad maar voor Farmville is da in eerste instantie redelijk ambetant omdat full screen gemakkelijker werkt , tegen een dergelijke snelheid dan ... Het is niet alleen bij farmville maar bij vrijwel elke toepassing in full screen. Waarschijnlijk mis ik een programma ofzo , ik heb al bij ne vriend van mij geinformeerd en die heeft da bijvoorbeeld ni voor terwijl hij ook met mozilla werkt ..
De add-ons die ik heb op mozilla firefox :

Addons.jpg picture by D2ThaV - Photobucket (http://s196.photobucket.com/albums/aa65/D2ThaV/?action=view&current=Addons.jpg)

Iemand een gedacht hoe ik dat zou kunne oplossen , ik ga er dus vanuit dat ik één of andere plugin mis ?

Grtz Dylan .

Exit
13 oktober 2009, 20:01
=> taakbeheer - cpu gebruik checken, dat zal 100% zijn.

D2ThaV
13 oktober 2009, 22:52
Als ik m'n fullscreen opzet, kan ik het cpu gebruik niet zien , als ik full screen afzet en kijk onmiddellijk naar cpu gebruik heb ik iets van een 64 procent ...
Heb 4 gb ram dus daar kan het in mijn ogen ooit moeilijk aan liggen ?

Yank
14 oktober 2009, 00:22
zet taakbeheer open, ga naar de grafiek, zet je flash fullscreen en keer na 10 sec terug, en lees dan gewoon af op de grafiek ;)
flash neemt in firefox altijd behoorlijk wat processorkracht in, als je processor wat ouder/goedkoper is, merk je in flashapplicaties makkelijk het verschil tussen bvb IE en firefox

Exit
14 oktober 2009, 10:42
taakbeheer blijft normaal op de voorgrond staan.

of zet FF op fullscreen en alt+tab dan naar taakbeheer.
en test ook met IE.

Fraggie
16 oktober 2009, 22:29
Ik heb wel de indruk bij filmpjes dat als je ze eerst op pauze zet VOOR je naar fullscreen gaat, het veel beter draait. Dit is natuurlijk niet van toepassing op FM, maar dat spel is dan ook gemaakt zodat je verplicht bent om te betalen met tijd (4x zo snel werken bv).