PDA

Volledige versie bekijken : Fun clan "The Flemish Bastards" zoekt leden!

Shivte
12 oktober 2009, 16:36
The Flemish Bastards!
Fun clan!

Still recruiting!

http://www.TheFlemishBastards.be

Belgerbil
12 oktober 2009, 19:16
Tiens... bij 9LBe waart ge zelf nochtans ni zo actief ;) en wij waren nochtans vrij tot zeer actief :) dus daar kan het niet aan gelegen hebben ;).

nuja veel succes me de clan :):niceone:

Shivte
12 oktober 2009, 20:42
En daar verschiet gij van? :wtf:
Kwas altijd online, altijd aant spelen....

Elke keer als ge online komt moet ge HOPEN da ge kunt meedoen.
Ge kent maar 1 game-mode, die 80% van de tijd alleen maar word gespeeld.
Zijt ge nieuw en zijn ze just met 6 online leden, dan valt ge uit den boot want anders moeten ze groundwar spelen en da doen ze ni graag!

Zijn er dan meer leden online, dan word er groundwar gespeeld tot er een paar offline gaan. Als ge dan just de 7de speler zijt word ge soms simpelweg nimeer geinvite en gaan ze met 6 hun game mode'ke spele.

Constant ne ganse rompslomp om members terug allemaal te inviten in 1 room. Want dan begint éne te inviten, dan zijn ze er allemaal bena in en dan beslisse ze maar van inééns allemaal naar ne andere te gaan die ook is aant inviten. 10min tussen matches is geen uitzondering. Voor MOTTIG te worde. Sommige dagen 2-3 berichten moeten sturen voor invite te krijgen. Na 2de bericht terug een bericht sturen van "ey zijt ge mij vergeten?" met als antwoord: "ja sorry, we zijn al terug begonnen." etc... 1 bericht sturen is er eigenlijk al teveel aan. Invites moet ge spontaan krijgen.

Ik kan nog wel efkes doorgaan over dinges die mij enorm tegen staken bij 9LBe... Zate toffe manne tusse, maar voor de goei die er tusse zitte, zitte er ook een paar minder goei tusse (voor mij persoonlijk dan) ;)

Khad het rap gezien bij 9LBe...
Dus jah, ik was zker niet actief bij 9LBe.
Kwas er al lang uit. Ge wist het alleen nog ni...

Ma enfin, bedankt voor de wensen.
Kwil hier over u clan niks meer horen.

Als ge ooit wilt joinen, let me know! :p :niceone:

Belgerbil
12 oktober 2009, 23:04
En daar verschiet gij van? :wtf:
Kwas altijd online, altijd aant spelen....

Elke keer als ge online komt moet ge HOPEN da ge kunt meedoen.
Ge kent maar 1 game-mode, die 80% van de tijd alleen maar word gespeeld.
Zijt ge nieuw en zijn ze just met 6 online leden, dan valt ge uit den boot want anders moeten ze groundwar spelen en da doen ze ni graag!

Zijn er dan meer leden online, dan word er groundwar gespeeld tot er een paar offline gaan. Als ge dan just de 7de speler zijt word ge soms simpelweg nimeer geinvite en gaan ze met 6 hun game mode'ke spele.

Constant ne ganse rompslomp om members terug allemaal te inviten in 1 room. Want dan begint éne te inviten, dan zijn ze er allemaal bena in en dan beslisse ze maar van inééns allemaal naar ne andere te gaan die ook is aant inviten. 10min tussen matches is geen uitzondering. Voor MOTTIG te worde. Sommige dagen 2-3 berichten moeten sturen voor invite te krijgen. Na 2de bericht terug een bericht sturen van "ey zijt ge mij vergeten?" met als antwoord: "ja sorry, we zijn al terug begonnen." etc... 1 bericht sturen is er eigenlijk al teveel aan. Invites moet ge spontaan krijgen.

Ik kan nog wel efkes doorgaan over dinges die mij enorm tegen staken bij 9LBe... Zate toffe manne tusse, maar voor de goei die er tusse zitte, zitte er ook een paar minder goei tusse (voor mij persoonlijk dan) ;)

Khad het rap gezien bij 9LBe...
Dus jah, ik was zker niet actief bij 9LBe.
Kwas er al lang uit. Ge wist het alleen nog ni...

Ma enfin, bedankt voor de wensen.
Kwil hier over u clan niks meer horen.

Als ge ooit wilt joinen, let me know! :p :niceone:

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
ge moest gij stand up comedian worde :D ge zijt den enige da daarover geklaagd heeft ma bon :) mijn wensen blijven!

misschien is tot ziens in game hé ;)

nuvollari
12 oktober 2009, 23:58
Een funclan waar der enkel mensen met nen kill/death ratio van boven de 1 in mogen is belachelijk.
In de clan waar ik in zat waren de manne waar ge het meest mee kon lache en die het plezantste waren om mee te spelen diegene met nen kill/death ratio van onder de 1.

Shivte
12 oktober 2009, 23:58
En terecht verdekke da ik daarop klaag. lol

Standup comedian?
Oké dan... :crazy:

Kvind da ni nuvollari. Ik win ook nog wel is graag...
Een K/D boven de 1 is echt easy. Zelfs toen ik net begon met shooters op console had ik iets boven de 1 dus... Mensen met een KD onder de 1 kan je weinig mee doen, buite lache dan... :) Op zijn minst een klein beetje skill is wel gewenst...

nuvollari
13 oktober 2009, 00:04
In een funclan draait het juist om het lachen.
winnen is maar bijzaak zolang ge plezier hebt.
En die met hunnen lage K/D ratio gaan meestal vollenbak voor de objectives.
ikzelf heb nen K/D rate op de 4 van 3.08 en op de W@W van 2.80
Maar ik loop veel minder met een bom rond als die ander dus logisch dat die meer worden neergeknalt.

Shivte
13 oktober 2009, 00:10
Dan zijt gij ne hele goeie speler eh.

Met ne goeie speler kunde ook lache ze... Gij bedoeld eerder da ge mensen met een laag KD kunt uitlachen ipv ermee lache zeker :)

Iemand met een echt laag KD zoude we wel toelaten ja, als we er ook genoeg hebbe met een iet ofwa deftig KD... Anders zit het binne de kortste keren vol met mensen met een -1 KD en dan wint ge bena nooit.

nuvollari
13 oktober 2009, 00:14
Nee ik bedoel dat da de leukste mensen zijn om mee te spelen.
Ni om uit te lachen.
Da waren plezante manne steeds moppekes aant maken en daar kon ge op uw gemak zonder stres rondjes mee spelen ipv den helle tijd maar alles doen om te winnen.
Win of Loss da maakte ni uit daarom was het ook een funclan

Belgerbil
13 oktober 2009, 00:17
wij hebbe een beke vanalles en we hebbe toch wel enkele wars gewonnen ze ;)

Shivte
13 oktober 2009, 00:22
Stop met spamme hier gast.

nuvollari
13 oktober 2009, 00:23
Als 3 berichtjes al spamme is dan ga ik nog ni doorvragen naar uw clan dan zoek ik wel een andere.
Ik heb al in genoeg clans gezetten en met zo een mentalitieit komt een clan ni ver.

Shivte
13 oktober 2009, 00:24
Als 3 berichtjes al spamme is dan ga ik nog ni doorvragen naar uw clan dan zoek ik wel een andere.
Ik heb al in genoeg clans gezetten en met zo een mentalitieit komt een clan ni ver.

Khad het ni tege u ma ok, doet er nimeer toe.
Kheb hem al weer door nuvollari...

Enfin, mense die intresse hebbe. PM me!

toy toy!

Shivte
4 november 2009, 22:42
Kleine update met ons logo!
Site komende dagen ook online!

Shivte
10 november 2009, 00:50
Site is up!

Metteh
23 november 2009, 16:30
Site is up!

nu niemeer precies. :D

Shivte
23 november 2009, 22:22
Kzou ni weten wrm ni?

MrFlava-
20 januari 2010, 20:55
*Bump*

Forum: The Flemish Bastards (http://theflemishbastards.n-stars.org/forum.htm)

zet een berichtje op het forum als je wilt joinen.

- Actief @ Ps3/Forum
- Headset
- Modern Warfare 2 hebben.
- Een KD hebben van minimum 1.50 (het is een FUN clan maar nu we een paar redelijke spelers hebben willen we natuurlijk ook eens goede spelers hebben)

Grtjs,Flava

sweeper
20 januari 2010, 22:05
1.50 :oink: das al ni mis. Zeker dan voor een fun clan. Bibi zou al ni in aanmerking komen. Sjans dat ik bij die 3c Hooliganszen binnengesukkeld :applause:

_ns_
20 januari 2010, 22:07
rofl, funclan, maar ge moet wel een ratio hebben van 1.50

MrFlava-
21 januari 2010, 00:17
rofl, funclan, maar ge moet wel een ratio hebben van 1.50

1.50 :oink: das al ni mis. Zeker dan voor een fun clan. Bibi zou al ni in aanmerking komen. Sjans dat ik bij die 3c Hooliganszen binnengesukkeld :applause:

onze leader & co leader hebben een KD van 1.90-2.00
Een hoger KD is altijd beter,maar als je actief bent ben je zeker welkom!
Sfeer is belangrijker maar iemand die het goed kan is altijd beter.;)

als je KD boven 1.00 hebt ben je zeker ook welkom want zelf heb ik 1.04.
Zo hebben wij nog 3 spelers die rond dat KD zitten,maar dat zijn spelers die voor de eerste keer een shooter op ps3 speelt.

Iedereen is welkom natuurlijk. We krijgen genoeg aanvragen binnen,we spelen 1/2 weken met je en als je actief bent is de kans zeer groot dat je in de clan mag..

De meeste die we binnen krijgen zijn niet echt actief endat vinden we echt spijtig..Anders hadden we nu al genoeg leden..

sweeper
21 januari 2010, 21:03
Yep, actieve leden vinden, die ook nog een beetje deftig spelen is moeilijk soms!!

MrFlava-
22 januari 2010, 10:19
Yep, actieve leden vinden, die ook nog een beetje deftig spelen is moeilijk soms!!

jep idd,achja TFB bestaat nog niet echt lang dus het komt wel met de maanden.;)