PDA

Volledige versie bekijken : Software 3 Kleine vraagjes :)

Glade
11 oktober 2009, 10:08
Goeiedag ,

ik heb een paar 'probleempjes' aan men pc en dacht ze ineens in 1 thread te zetten :) .

Probleem 1)
Mijn pc wilt niet meer op standby gaan , elke keer als ik op de standby knop druk dan valt het beeld uit , maar de pc zelfs met fans en al blijft draaien .. en als ik dan trug aan de muis kom springt het beeld trug aan ..

Probleem 2)
dit hangt misschien een beetje samen met probleem 3, maar mijn pc start de laatste tijd nogal traag op, zou dat kunnen zijn omdat al mijn schijven goed vol zitten , en zeker de schijf C waarop men windows staat :/

Probleem 3)
De schijf waar men windows op staat ( De C schijf dus) , is 1 harde schijf in 2 gedeeld , een C en een D gedeelte , C voor windows en andere software stuff , D voor Games , muziek , films etc . Nu deze C schijf zit goed vol , is er een manier om zonder te formatteren een stuk van de D schijf te nemen en deze bij de C schijf te plakken ? ( Dit zou misschien men opstartprobleem ook al oplossen , doordat die schijf zo vol zat ?)

PC specs =
E8500
Corsair 750W
Club3D 4870
4Gb kingston Hyperx
Asus p5Q pRo
Vista 64 BIT ( normaal gezien helemaal upgedate)

Ik hoop dat julie me kunnen helpen , met deze kleine irritante probleempjes.

-Glade

Exit
11 oktober 2009, 12:34
1) een driver die niet mee gaat of dat hij in slaapmodus gaat ipv standby

2) als de hdd goed volstaat (vooral de C) zal dat invloed hebben ja op de opstart/werk snelheid van de pc. (zeker wat betreft virtueel geheugen).

3) resizen kan zonder formateren, zorg ALTIJD voor backup indien dat misgaat.
vista kan deels resizen maar ...
FREE EASEUS Partition Master Home Edition: Best Partition Manager freeware for Windows 2000/XP/Vista. (http://www.partition-tool.com/personal.htm) is freeware partitie progje wat oa kan resizen.