PDA

Volledige versie bekijken : Presenteer je games top 5 voor de camera van 9lives TV

Malkavian
7 oktober 2009, 14:15
S5j45ftaqiH-F!3!Ergbhftx5PPJWMtE01Y9DDBcG9r-hqU27MXNLtyQPlJ75z9kAb

Omdat we in 9lives TV niet alleen de games van 9lives maar ook de community van 9lives onder de aandacht willen brengen, heeft de redactie volgend evul plan uitgedokterd. Vroeger sloten we ons programma af met onze persoonlijke top5, maar dat kan je ook maar zoveel keer doen als er hosts zijn, en ondertussen heeft iedereen zijn ding al gedaan. Daarom dachten we dat het wel fijn zou zijn als we jullie, de community, de kans eens zouden geven om te ervaren hoe het is om televisie te maken.

We nodigen jullie dan ook uit om op zaterdag 24 oktober tussen 12.00u en 13.00u naar de studios te komen om er jullie games top 5 te komen presenteren. Dat mag een algemene games top 5 zijn, of een specifieke, zoals een "beste games voor PS3" top 5. Zolang de games al maar uit zijn en er beeldmateriaal van te downloaden valt zijn we tevreden.

Wat moet je doen?
Voor meer info kan je mij altijd een PM (http://www.9lives.be/forum/private.php?do=newpm&u=30) sturen. Voor een effectieve uitnodiging moet je iets meer moeite doen: stuur een email bericht naar erycius@gmail.com (erycius@gmail.com?subject=Top5) met als subject "Top5" en daarin de vijf games, én voor elk van die vijf games enkele zinnetjes uitleg waarom je dat zo'n goed game vindt. Tevens moet je - je komt immers met je smoel op TV - een foto van jezelf bijsturen. Vermeld ook je nickname hier op ons forum. Als ik je dan tenslotte terugmail met een bevestiging, dan verwachten we je op zaterdag 24 oktober om 12.00u in de studios van GUNKtv, Ballaarstraat 99 2080 Antwerpen, makkelijk te bereiken met de trein: station Antwerpen-Zuid.

Marginal0
7 oktober 2009, 16:12
diegene die mijn top 5 gimmick games brengt krijgt 5 euro en mijn eeuwige respect! _O_

deathsythe
7 oktober 2009, 21:38
Tevens moet je - je komt immers met je smoel op TV - een foto van jezelf bijsturen.

mogen lelijke mensen niet meedoen mss :sad:

maximvdb
7 oktober 2009, 22:04
Racisten! :unsure:

Malkavian
7 oktober 2009, 22:16
mogen lelijke mensen niet meedoen mss :sad:

is makkelijk om nadien zeer snel de juiste filmpkes bij je kop te zetten.
Zo kunnen ze wat op voorhand opzoeken ;)

Dobbelsteen
8 oktober 2009, 01:41
Veel gamers gaan ze niet vinden dan :D

Yup, ik val al af :sad:

Proto
8 oktober 2009, 12:21
ik had zo graag meegedaan maar ik ben veels te lelijk denk ik :cry:

Malkavian
8 oktober 2009, 14:27
ik had zo graag meegedaan maar ik ben veels te lelijk denk ik :cry:
We kijken meer naar de games waarover je vertelt dat naar je smoel hoor ;)

Proto
9 oktober 2009, 17:08
We kijken meer naar de games waarover je vertelt dat naar je smoel hoor ;)
Ma ik ben zo dik, pas niet eens op de gemiddelde tv wsl :s

EryciusPuteanus
9 oktober 2009, 18:02
Ma ik ben zo dik, pas niet eens op de gemiddelde tv wsl :s

boh

het signaal wordt gecomprimeerd doorgestuurd

dus da zal wel geen probleem zijn

schrijf u maar in!

Malkavian
14 oktober 2009, 20:04
S5j45ftaqiH-F!3!Ergbhftx5PPJWMtE01Y9DDBcG9r-hqU27MXNLtyQPlJ75z9kAb

iKitty
15 oktober 2009, 00:53
wat valt er mee te winnen?
ik heb geen idee voor een top 5 :(

deathsythe
15 oktober 2009, 09:46
dat 9lives logo is wel nice gedaan :) het geluid erbij suckt wel

Malkavian
15 oktober 2009, 11:25
wat valt er mee te winnen?
ik heb geen idee voor een top 5 :(
Moet er iets te winnen vallen?
Je kan je top 5 voorstellen voor gans vlaanderen , dat is de prijs ;)