PDA

Volledige versie bekijken : CoD:MW2 Modern Warfare 2 geen PC special editions

neon007
3 oktober 2009, 15:25
Hey,

Ik wilde gewoon ff iedereen zijn mening hier over horen.

Zoals jullie waarschijnlijk weten, de console versies krijgen een hardened edition en een prestige edition.

Maar Activision heeft laten weten dat de PC mensen geen hardened en geen prestige edition krijgen. Hun reden hiervoor?

Piraterij...

Blijkbaar waren de sales voor CoD 4 heel laag op PC en Activision geeft piraterij de schuld. Ik wil niet debateren of dit waar is of niet, want ten eerste we weten niet hoe goed of slecht CoD 4 op PC verkocht (de NPDs en andere data voor de verkoop aantallen bevat niet de verkoop nummers van Direct 2 Drive and Steam). Ten tweede tis zowiezo slecht om games te downloaden en te spelen die je niet hebt voor betaalt.

Waar dit thread dan wel over gaat is wat jullie denken dat de motivatie van Activision wel echt was. Is het echt omdat CoD 4 zo slecht op PC verkocht of iets anders?

Ik vind het zowiezo raar, want als je mensen een reden geeft om Modern Warfare retail te moeten kopen (je kan namelijk de NVG goggles niet downloaden over het internet :P) zo ik, als ik Activision was, zeker en vast een beperkt aantal Prestige and Hardened edities uitbrengen voor PC.

Ik vind namelijk dat die special edities piraterij een beetje tegen gaan want CoD fans moeten het dan kopen als ze die special dinges willen hebben...

Dus ja nu aan jullie ;)

Oh en nog een ding, aangezien ik op PC (ik heb ook PS3) MW2 ga kopen, maar niet de Prestige editie kan krijgen vond ik deze grap echt grappig! (http://comeecs.com/?p=68)

sheib
3 oktober 2009, 15:57
Call of Duty focused zich de laatste jaren altijd meer en meer op de consoles. Zo worden de games ook altijd eerst voor console gemaakt en dan omgevormd voor pc. Zoals dit jaar gebeurt dit te laat en zal het waarschijnlijk resulteren in een aantal bugs die zullen weggewerkt worden door patches..

eXpi
3 oktober 2009, 17:34
piraterij komt namelijk ook voor op Xbox en andere consoles maar voor dat te kunnen zal je u console wel laten bewerken die er iets van kent. en de meeste mensen doen dat gewoon niet dus kopen de gamen + console games kosten meer en ze verdienen er waarschijnlijk ook meer aan.

en COD4 als pc game word meestal eerst illegaal gedownload geprobeerd of het wel een fijne game is en dan pas gekocht. en ergens vind ik dat activision hier zich toch wel in vergist want vele kopen de game toch om online te kunnen spelen op alle servers. maar er zijn er natuurlijk ook die alleen spelen op cracked server.

ze moeten het spel gewoon zo maken dat iedereen een code nodig heeft en die code onmiddelijk op een account moet registreren voor dat je kan spelen. iets zoals counter strike source.

maar er zal altijd wel altijd wel piraterij blijven bestaan.

tynoesj
3 oktober 2009, 17:50
Mijn mening is dat het mij niet veel kan spelen, het enige ik nodig heb is het schijfje :) Al staken ze het in ne plastic zak...

Jonathan
3 oktober 2009, 18:14
Mijn mening is dat het mij niet veel kan spelen, het enige ik nodig heb is het schijfje :) Al staken ze het in ne plastic zak...

Ik koop dezermaal gewoon een key online en download het spel wel via rapidshare. Dan moet ik niet uit mijne zetel :p

neon007
3 oktober 2009, 22:04
wel ikzelf ga hem namelijk via Steam kopen....
Hoef ik geen code of zo zelf bij te bewaren :)
en zo kan ik hem overal heel makelijk spelen

BoaBea
3 oktober 2009, 22:45

Sust Tinus :D

Geld geven aan nen special edition WTF,cd-rom and thats it ,hoef dienen extra zever allemaal nie

fcvrobineh
3 oktober 2009, 22:48
Sust Tinus :D

Geld geven aan nen special edition WTF,cd-rom and thats it ,hoef dienen extra zever allemaal nie

idd al die extra's das meer voor de freaks :p

btw: playstaion rulez :applause:

Skipze
4 oktober 2009, 00:27
@fcvrobineh: Ja, PS3 owned, in mijn mening ook. Maar shooters speel je echt beter op een PC, imo.

BoaBea
4 oktober 2009, 18:06
PS3 owned ??? Das nen goeien

Cod suckt zo hard op PS3 ,das voor noobs...

PC = COD

Rubentje
4 oktober 2009, 18:10
Maakt die special edition eigenlijk iets uit?

Je betaalt toch voor de game hoop ik? Hardened of Prestige edition maakt je niet "elitair", alvast niet in mijn ogen.

Wie heeft er die extra's nodig?

BoaBea
4 oktober 2009, 18:23
Maakt die special edition eigenlijk iets uit?

Je betaalt toch voor de game hoop ik? Hardened of Prestige edition maakt je niet "elitair", alvast niet in mijn ogen.

Wie heeft er die extra's nodig?

zijn altijd van die stommerikken die zo dwaas zijn om daar extra geld aan uit te geven ......

Jonathan
4 oktober 2009, 19:08
zijn altijd van die stommerikken die zo dwaas zijn om daar extra geld aan uit te geven ......

Ik koop die als de prijs ongeveer gelijk is. Zo heb ik wel een zalig dooske van Bioshock en dat kostte maar 1 euro extra :love:

neon007
5 oktober 2009, 17:22
nou, als je CoD Modern Warfare 2 wilt en toevallig ook op zoek was voor werkende NVG goggles, dan is het niet slecht bundel :P

Ik vind het gewoon beetje raar dat ze het niet op PC uitbrengen, je zou denken dat ze zoeen groot markt mogelijk zou willen hebben, dus ook PC mensen die dan prestige enzo willen kopen ...

Ik ging het spel origineel eigenlijk op Steam kopen maar toen had ik het door dat ie later op steam uit komt dan in de winkels :(

Dus zal him misschien toch uiteindelijk in de winkels moeten kopen :(

fcvrobineh
17 oktober 2009, 11:42
Console games verkopen dan ook veele beter dan pc
pc is aan het verzwaken

apex^
17 oktober 2009, 21:13
My flame sense is tingling!

Misseh
17 oktober 2009, 21:43

Same here.

Ik vraag me toch altijd een beetje af waarom mensen persé een speciale editie moeten hebben (die overigens een miljoen ander mensen ook gaan hebben, wauw, héél speciaal). Ik stel me dan voor dat die edition ergens in een kast staat te verstoffen in de hoop dat er toch ooit 1 of ander moordwijf in uw kamer komt en zegt 'WOW, gij hébt gewoon die speciale editie ofwa? Nu moogt ge mij neuken!'

No hard feelings maar, the bottomline is, ge hebt al dieje speciale crap nie nodig, gewoon een cdke en nen pc en knalle maar.

Pakt nu in gears of war op xbox (dont get me wrong, ik speel normaal enkel shooters op pc, enkel gears op xbox), daar kreegt ge bij de special edition een gouden wapen ipv een gewoon. Ik bedoel, da's toch kei voos? Ik heb dan liever mennen gouden AK47 die ik behaald heb door die challenges te doen.

My 2 centz.

Misseh
17 oktober 2009, 21:46
Console games verkopen dan ook veele beter dan pc
pc is aan het verzwaken

Da snap ik dus lang géén kanten he.

Ik bedoel, de meerdeheid van de gamers zal 't wel met mij eens zijn (veronderstel ik toch) dat schooters op pc zooooveel beter zijn dan op console. Ok, mensen die enkel en alleen op console spelen kennen het verschil nie. Maar ik moet toch eerlijk toegeven dat na 10 jaar shooters op pc te spelen ik toch wel lichtjes gefrustreerd geraakte van het aimen met m'n xbox controller. De enige leuke shooter op xbox is gears of war 2, of halo ofzo, maar games zoals COD en dergelijke op console ... brrrr *huiver*

Titanium X
9 november 2009, 09:11
@Misseh idd.

Ik heb onlangs een ps3 op de kop kunnen tikken en heb ook direct killzone 2 platinum gekocht aangezien ik een hardcore shooter fanaat ben. Maar dit ligt me toch niet hoor aimen met een controller :D

maccie
9 november 2009, 12:19

Ik bedoel, de meerdeheid van de gamers zal 't wel met mij eens zijn (veronderstel ik toch) dat schooters op pc zooooveel beter zijn dan op console. Ok, mensen die enkel en alleen op console spelen kennen het verschil nie. Maar ik moet toch eerlijk toegeven dat na 10 jaar shooters op pc te spelen ik toch wel lichtjes gefrustreerd geraakte van het aimen met m'n xbox controller. De enige leuke shooter op xbox is gears of war 2, of halo ofzo, maar games zoals COD en dergelijke op console ... brrrr *huiver*

ik ga niet 100% akkoord, cod4 was wel redelijk goed op de xbox als je eenmal wat gewend was aan de controller. De nieuwe killzone kan ook heel leuk zijn op playstation network. MAAR, en hier komt het jaja :D console multiplayer = voor public tards ... clanplay is gewoon onmogelijk omdat er geen mods mogelijk zijn -_-.

Maar idd, tegenwoordig krijgen we alleen maar console ports voorgeschoteld, waarvan de meesten falen of niet lang kunnen boeien. Call of Duty had de overstap naar console al gedaan bij cod4 ... maar die was nog speelbaar dankzij promod.

joris_123
9 november 2009, 13:27
domme kloten daar bij IW =/
door de MP te verneuken gaan ze juist nog minder verkopen op de PC en nog meer piraterij aanmoedigen...want wie koopt er de dag van vandaag nog een spel voor de singleplayer alleen? alvast ik niet. en dan durven ze nog die exorbitante prijs van 60euro te vragen. gewoonweg schandalig

moesten ze nu echt werk gemaakt hebben van de MP en het echt leuk zijn, DAN zou ik het pas kopen...niet omgekeerd :)

Gogeta
9 november 2009, 20:06

Omdat die mensen ook direct afhaken van pcgamen omdat ze op xbox fzo pro 'aim' hadden en op pc merken dat die hitbox dan toch net dat ietsje minder MEGAFUCKINGHUGE is... of de aimassist gwn niet aan te vinken is :o

Councy
9 november 2009, 22:00
BUT IT HAS GOGGLES *narf* :crazy:

Sh1mt
10 november 2009, 00:30
Omdat die mensen ook direct afhaken van pcgamen omdat ze op xbox fzo pro 'aim' hadden en op pc merken dat die hitbox dan toch net dat ietsje minder MEGAFUCKINGHUGE is... of de aimassist gwn niet aan te vinken is :o

You hit the nagel on the kop!