PDA

Volledige versie bekijken : CoD:WaW console probleem

tupw
27 september 2009, 13:38
Hallo

Na een tijdtje niet op cod5 te kunnen spelen wou ik gisteren terug eens online, maar ik had een probleem. Normaal connect ik met een server via console dus /connect ip...... Maar als ik nu deze bind ingeef in console reageert ie niet. Ik geef dit dus in en druk op enter. Normaal zou hij dan vanzelf moeten connecten met server maar nu deed hij niks. Gewoon da console balkse ging weg maar bleef gewoon op beginpage staan.
Iemand enig idee dit te kunnen op lossen.
Dank

tupw
29 september 2009, 17:21
up iemand die me kan helpen?

sm3n
30 september 2009, 15:50
mss iets mis met je internet connectie? of open de console anders helemaal (weet niet hoe bij een console maar op de pc is het shift + ²) en kijk dan of er daar nergens een fout wordt gemeld nadat je het command hebt ingevoerd.

tynoesj
30 september 2009, 18:04
Heb je wel een poort ingegeven?

/connect ip:poort

Zeker dat je er een "/" voorgezet hebt? En het "²" symbool hebt verwijdert?

tupw
30 september 2009, 19:44
Jaja ik druk dus da ² in en dan komt i in men console. Ik geef dan vervolgens /connect 80.58.59.560:4540(ip uitgevonden), en druk op enter. Normaal moet ie dan men server laden, maar hij doet niks. Men consolebalske verdwijnt gewoon maar ik blijf gewoon op men main menu staan. Echt vreemd :s

sheib
1 oktober 2009, 18:19
Jaja ik druk dus da ² in en dan komt i in men console. Ik geef dan vervolgens /connect 80.58.59.560:4540(ip uitgevonden), en druk op enter. Normaal moet ie dan men server laden, maar hij doet niks. Men consolebalske verdwijnt gewoon maar ik blijf gewoon op men main menu staan. Echt vreemd :s

Ben je ook zeker dat het ip waar je op probeert te connecten werkelijk een COD5 server is ? Misschien klopt er ergens een cijfertje niet ..

tupw
1 oktober 2009, 18:45
denk et wel, ik kopieer dan gewoon een ip van opt internet, dus denk wel dat het goed is

Lieje
1 oktober 2009, 19:18
Voordat je die /connect ingeeft, doe je die ² die er staat weg?

http://i33.tinypic.com/2i7rfoj.png

Het bovenste werkt niet door die ² die er voorstaat, het onderste zou wel moeten werken...

tupw
2 oktober 2009, 16:10
Voordat je die /connect ingeeft, doe je die ² die er staat weg?

http://i33.tinypic.com/2i7rfoj.png

Het bovenste werkt niet door die ² die er voorstaat, het onderste zou wel moeten werken...

yep da doe ik