PDA

Volledige versie bekijken : Internet e-service van belgacom: internetverbinding weg

TRC
26 september 2009, 12:40
Toen ik vandaag wou nagaan hoeveel gig ik nog kon downloaden deze maand, stond er in mijn e-service: Er is momenteel geen enkele internetaccount gelinkt aan uw e-Services-profiel. Terwijl dit vorige week nog wel het geval was. Ook het toevoegen van de verbinding lukt me niet. Als ik naar Belgacom tracht te bellen, zeggen ze me dat ze mijn oproep niet kunnen beantwoorden. Iemand 'tzelfde probleem?

Exit
26 september 2009, 12:43
beetje geduld dan, zal wel probleem zijn bij Belgacom ...
check het regelmatig eens (vandaag/morgen/maandag ...)

Feignasse
26 september 2009, 16:04
Net even getest, hier werkt e-services naar behoren.

Vicxx
1 januari 2010, 13:31
Ik heb nu net hetzelfde probleem! Een nieuwe verbinding toevoegen lukt niet. Gisteren had ik mijn verbinding nog, nu is hij opeens weg...

Infernus
1 januari 2010, 13:51
Hier idem, mr 'k heb het nog gehad, raakt normaalgezien vlug opgelost. Hopelijk morgen wel weer vlug internet...

Timmos
1 januari 2010, 13:58
Met e-Services heb ik ook al vaak problemen gehad.

2 jaar geleden kon ik plots niet meer inloggen, maar wel via rechtstreekse links naar mijn maandelijks volume etc. gaan. Maar dus de main portal, dat ging niet meer.

De oplossing is op je facturen gaan kijken naar bepaalde codes die daar vermeld staan. Die veranderen per maand! Je moet dus de meest recente factuur nemen en daar de code gaan zoeken die je toelaat om op e-Services te registreren. Nu kan ik weer in de main portal binnen.

St3vain
1 januari 2010, 16:14
al iemand waarbij het wél lukt of een oplossing weet? :)
ik zit namelijk nog steeds op smallband
not fun :(

sw1ss
1 januari 2010, 17:23
Trek de stekker van u modem uit en steek hem tr in.