PDA

Volledige versie bekijken : XBOX 360 Hardware XBOX LIVE (12 maanden)

breezz
21 september 2009, 19:56
Elooo,

Ik verkoop dus een Xbox Live account van 12 maanden.
Je kan het gebruiken om je account te verlengen, of een nieuw account aan te maken op Xbox Live!

Minimumprijs: € 35,00 -
De code wordt doorgemaild, of je mag hem komen afhalen.
Betalen kan via overschrijven/Paypal/afhalen (Genk)

Reageren in dit topic aub

phixiuZ
21 september 2009, 20:59
't is hier weer een serieus handeltje in Xbox Live Gold abo's precies nu dat minder dan 30 euro is op ebay :)...

Blackslayer
21 september 2009, 21:02
't is hier weer een serieus handeltje in Xbox Live Gold abo's precies nu dat minder dan 30 euro is op ebay :)...

minder dan 30 op ebay? kan er mij iemand eentje kopen?

phixiuZ
21 september 2009, 21:11
minder dan 30 op ebay? kan er mij iemand eentje kopen?

Maak uzelf een PayPal-account aan (geen creditcard gegevens nodig ofzoiets), stort daar geld op en koop u dat zelf op ebay en binnen een paar uur krijg je die code toegestuurd ;). 't Is maar 29 euro en een beetje atm.

Ja, sorry, als ik hier breezz zijnen topic verpest, maar vind zo'n praktijken maar smerig :). Hij heeft ze 100% zeker aan 29-30 euro gekocht op ebay en gaat ze hier dan verkopen met winst en vraagt minstens 35 euro, way to go :).

breezz
22 september 2009, 17:34
Whaha neeh, koop ze niet op ebay.
Als ik ze aankoop, doe ik dat als groothandelaar, niet als ebay-er

phixiuZ
22 september 2009, 19:38
Stopt is met zeveren, groothandelaar haha, laat mij niet lachen eh. Dit zegt genoeg:

http://www.9lives.be/forum/10991098-post9.html

FuLcRuM
22 september 2009, 19:54
En dan nog? Als ge het in de winkel haalt is't bijna het dubbele... Of die jongen daar nu € 5 op wil verdienen of niet; who cares?
"smerig" Okay, dan zijn alle handelaars smerige mensen!

FuLcRuM
22 september 2009, 19:55
Ik heb trouwens interesse. Maar ik wil eerst de code en dan betaal ik onmiddelijk als ze werkt...

Mvg,

breezz
22 september 2009, 20:14
Stopt is met zeveren, groothandelaar haha, laat mij niet lachen eh. Dit zegt genoeg:

http://www.9lives.be/forum/10991098-post9.html

Zo ben ik begonnen ja...
Nu koop ik ze altijd per 10, in bulk.

Voozichtig zijn met je woorden, is het begin van alle wijsheid

@ FulcRuM : sorry daar begin ik niet meer aan. Het is niet dat ik je niet vertrouw (zeket niet met je iTrader reputatie) maar ik heb er zelf al genoeg verkocht zonder ooit slechte feedback te krijgen, en geef mezelf daarom het recht om te vragen eerst te betalen. Ik ben altijd al zo soepel om een screenshot als bewijs van betaling te accepteren. =)

Mvg

FuLcRuM
22 september 2009, 20:18
Ik heb trouwens interesse. Maar ik wil eerst de code en dan betaal ik onmiddelijk als ze werkt...

Mvg,

Zo ben ik begonnen ja...
Nu koop ik ze altijd per 10, in bulk.

Voozichtig zijn met je woorden, is het begin van alle wijsheid

@ FulcRuM : sorry daar begin ik niet meer aan. Het is niet dat ik je niet vertrouw (zeket niet met je iTrader reputatie) maar ik heb er zelf al genoeg verkocht zonder ooit slechte feedback te krijgen, en geef mezelf daarom het recht om te vragen eerst te betalen. Ik ben altijd al zo soepel om een screenshot als bewijs van betaling te accepteren. =)

Mvg

Een Itrader van 5... Niet dat ik je niet vertrouw; maar ik wil toch een beetje veiligheid inbouwen :)

Helft up front; de helft erna?

Ge krijgt 2x een overschrijvingsbewijs te zien...

breezz
23 september 2009, 17:33
Een Itrader van 5... Niet dat ik je niet vertrouw; maar ik wil toch een beetje veiligheid inbouwen :)

Helft up front; de helft erna?

Ge krijgt 2x een overschrijvingsbewijs te zien...

Aanhouder wint zeker ? Zie PM

dr_magic_stick
23 september 2009, 17:50
Ik heb wel intresse, PM me maar als het goed is.